ah, kijk zo steek ik nog eens wat opquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
De conditionele belasting in de eerste trainingsweek mag niet te hoog zijn.
Daar kwam ik hier eigenlijk ook voor. Zit met een zogenaamd 'voetbalprobleem' :quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef Swennus het volgende:
[..]
ah, kijk zo steek ik nog eens wat op
Nog meer van dit soort tips?
Daar gaat het juist verkeerd. Moeite met de balbehandelingen en gebrek aan techniek. Met de lange bal wil het vaak nog het beste. Ik dacht zelf aan een 4-4-2 formatie met een sterk bezet middenveld, vervolgens uit de omschakeling scoren, dus snel naar voren werken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Dennus-F het volgende:
Proberen te kijken of je ze zo simpel mogelijk kunt laten spelen... zo snel mogelijk richting het doel dmv positie spel
Zo heb ik het dit jaar bij de C ook gedaan, een sterk centraal duo achterin, de beste voetballers op het middenveld en een snelle spits die de hele wedstrijd blijft lopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar gaat het juist verkeerd. Moeite met de balbehandelingen en gebrek aan techniek. Met de lange bal wil het vaak nog het beste. Ik dacht zelf aan een 4-4-2 formatie met een sterk bezet middenveld, vervolgens uit de omschakeling scoren, dus snel naar voren werken.
quote:
Ja ook hetzelfde, maar ben daarnaast groepsleider bij de D's. Dus de drie teams die wij in de D-categorie hebben coördineren. Erg leuke groep begeleiders, dus komt vast in orde.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:30 schreef PAA-053 het volgende:
Pekel, wat ga jij volgend jaar doen dan? Zelfde als dit jaar? Er was nog een kleine kans dat wij bij elkaar in de competitie zouden komen, maar wij zitten in de zuidelijke klasse. Oefenen lijkt me top, als jullie naar ons toekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |