Dat hebben wij ook gehad (ik ben coördinator van de A-jeugd). Hij mocht ook met de selectie meespelen en had opeens teveel wedstrijden in de selectie gespeeld en mocht daarom niet meer met de A meespelenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Sethje het volgende:
Proberen ons hoofd boven water te houden in de hoofdklasse maar het is lastig met maar 1 a-elftal met maar 13 jongens waarvan er 2 in principe met het eerste mee kunnen en dus constant aan getrokken word....
Sponsorloop! Wel een organisatie om te doen en medewerking van een hoop mensen maar het levert wel geld op! Verkoop van gevonden voorwerpen en dat soort dingen!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:11 schreef Swennus het volgende:
Bij ons zijn ze druk bezig om een kunstgras veld neer te leggen alleen is hier natuurlijk geld voor nodig.
Hebben jullie enige ervaring/tips met acties waarmee het een en ander aan geld opgehaald kan worden?
DHC?quote:Op zondag 5 april 2009 22:15 schreef Swennus het volgende:
Zaterdag met 4-1 gewonnen tegen een gelijkwaardige tegenstander. 1e helft super gevoetbald alleen zakte het de 2e helft steeds verder af (spelers dachten dat ze allemaal konden scoren)
staan nu 4e maar met nog een inhaalwedstrijd te gaan kunnen we nog 3e worden.
Door de weeks is voor ons altijd kloten met de B3. Omdat we veel B2 tegenstanders hebben staan die teams door de week in één keer bol van de B1 spelers. Erg jammer, en sneu vooral op dit niveau (4e klasse). Zo kwam het dat we 2 jaar geleden het kampioenschap misten omdat we 6-0 verloren van de nummer laatst, die met de complete B1 selectie (inclusief tassen, tenues e.d.) kwam aanzettenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef pekel het volgende:
Vanavond bekeren in de kwartfinale tegen sc Heerenveen D1. Leuk, dat doordeweeks.![]()
Afgelopen zaterdag voor de competitie tegen die Friezen gespeeld, 1-3 verloren. Kansen zijn er vanavond, nu nog hopen op een stunt.
.
Klopt. Dat is minder. Zo zou ik vanavond eerst met het tweede elftal moeten voetballen, en ontbraken bij ons 7 spelers. Gevuld met 6 A1-spelers en 1 eerste elftalspeler, belt de tegenstander gisteravond 23 uur af, niet genoeg.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Door de weeks is voor ons altijd kloten met de B3. Omdat we veel B2 tegenstanders hebben staan die teams door de week in één keer bol van de B1 spelers. Erg jammer, en sneu vooral op dit niveau (4e klasse). Zo kwam het dat we 2 jaar geleden het kampioenschap misten omdat we 6-0 verloren van de nummer laatst, die met de complete B1 selectie (inclusief tassen, tenues e.d.) kwam aanzetten
Dat is bij ons inmiddels dus ook gebeurd, onze supergoede spits kunnen we niet meer gebruikenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gehad (ik ben coördinator van de A-jeugd). Hij mocht ook met de selectie meespelen en had opeens teveel wedstrijden in de selectie gespeeld en mocht daarom niet meer met de A meespelen
Waar ken jij die van?quote:
Tof! Wij spelen ook 2de divisie, nadat we dus zijn gedegradeerd als 11de in de 1ste divisie. Wij alleen in Noord, helaas.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef PAA-053 het volgende:
Zo, lang niet geweest hier! En het is inderdaad gezellig hier, of in ieder geval soms dan. Het seizoen met E1 zit er bijna op. We zijn 3e geworden in de hoofdklasse, toch echt wel netjes gedaan. Nu al bezig met D1 voor komend seizoen, we gaan 2e divisie spelen. Erg gaaf natuurlijk!
Vanavond hebben we een oefenwedstrijd en we trainen ook nog een paar keer voor de zomervakantie. Ik heb echt al veel zin in komend seizoen!
Pekel, hoe gaat-ie bij jullie nu?
Geen toernooi bij "ons" voor jou?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef PAA-053 het volgende:
Zo, lang niet geweest hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |