abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59143359
Ik was toen jarig idd Nog bedankt voor je felicitatie

Wat trainen jullie volgend seizoen?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:39:21 #102
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_59172583
Ik ga volgend seizoen senioren trainen, ons tweede heren-elftal (res. 2e klasse) wel te verstaan.
pi_59185620
Ja, waarom ga je dat in GODSNAAM doen?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:58:55 #104
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_59267290
Ik vind het een gigantisch mooie uitdaging. Daarnaast blijf ik ook wel F1 trainen, maar daar zal ik op zaterdag niet altijd bij zijn.

Hopelijk zie ik je zaterdag! Bel me maar over details als je wil.
pi_59269438
Ik blijf nog een jaartje de e1 doen. We gaan 3 keer trainen en willen eigenlijk wel kampioen worden in de hoofdklasse. Denk dat we er wel een team voor hebben.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 09:50:03 #106
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59270378
Ik ga volgend jaar de A1 doen, naar de hoofdklasse gepromoveerd dus dat zal zwaar worden .

Op zondag ga ik leideren bij het derde selectie-elftal.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_59278184
En wanneer ga je dan bier drinken?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:11:00 #108
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_59278409
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:00 schreef PAA-053 het volgende:
En wanneer ga je dan bier drinken?
donderdagavond clubavond, vrijdagavond,zaterdagmiddag,zondagmiddag...ik zie het probleem niet
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_59564405
Morgen afsluiting met het hele team. Het was een prachtseizoen

Hoe hebben jullie het seizoen afgesloten? Heb je nog wat voor je spelers gemaakt of gekocht?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:00:00 #110
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_59728179
'dwingend voetballen'..

Mooi.
pi_59731218
Ik krijg komend seizoen de F2, het laagste team bij ons
pi_60030202
Volgend seizoen, eigenlijk nu al, leider bij de D1, voor het eerst op 1ste divisie niveau, met, op 1 team na, alleen maar BVO's. Leuke uitdaging. Oefenwedstrijden e.d. al geregeld.

Was dit seizoen ook al keeperstrainer voor de E-jeugd. Beetje per ongeluk, aangezien er verder niemand voor was, en ik de oudste jeugdkeeper ben. Volgend seizoen echter de Top D en E-jeugd keeperstraining geven. .
Hoi.
pi_60289644
Doe Bert de groeten van me
pi_60301598
Bas,

Interesse om bij ons in Harderwijk de Cock van Dijk cursus te volgen?

Wij doen dit in januari
pi_60307141
Ja! Lijkt me erg gaaf...maar moet dan natuurlijk wel uit Enschede komen. Welke avonden in de week?
pi_60325379
vrijdag 9/16/23/30 januari! als je lid bent betaal je 100 euro
pi_60488956
Hmm vrijdag wordt moeilijk. Wij trainen om de week op vrijdag en Harderwijk-Enschede is ook geen klein stukje

Maar het was leuk geweest
pi_61081922
Zo, dit topic maar weer even een tikkie geven!

Het seizoen is inmiddels enkele weken onderweg. Ik moet weer even wennen aan E-tjes en aan de gewoontes bij mijn nieuwe club. Het gaat daar allemaal wat minder gestructureerd dan ik gewend ben. Nu, na 3 weken, loopt het echter al beter. De sfeer is goed, de kinderen vinden het leuk, het voetbal is over het algemeen goed. Gisteren hadden we een off-day helaas, maar verder scoren we al heel veel tegen sterke tegenstanders. We krijgen er echter ook nog veel te veel tegen

Hoe gaat het met jullie? Stanley, terug uit Brazilie?
pi_61088191
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:30 schreef PAA-053 het volgende:
Doe Bert de groeten van me
Hehe. Met hem op cursus gezeten?
Hoi.
pi_61153166
PAA-053, jij komt hier vrijdag langs om mee te lopen hoorde ik? Ik geef tegelijkertijd keeperstraining aan de D1/2. Ben benieuwd.
Hoi.
pi_61165112
Oh, dat is hier nieuw

De kans bestaat dat .... Bert en ik hadden iig wel de afspraak om dat een x te doen, en ik ken Steven van FCE D1 ook (die wel van cursus ), met hem lag dat plan er ook. Maar wanneer precies is nog even de vraag, vrijdag zou misschien wel kunnen

Wie weet tot dan!
pi_61166897
Hallo allemaal, ook ik inmiddels de kop er weer vanaf (12 keer getraind). Pas zaterdag de hele groep weer compleet!
pi_61167265
12 x al, wow! Waar ben je mee bezig geweest?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 16:14:40 #124
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61168507
Hier ook al een flinke voorbereiding er op zitten met het 3e selectie-elftal. 14 trainingen en 3 oefenwedstrijden. Met de A1 3 trainingen en vnv 2e oefenwedstrijd
Mijn party reviews
pi_61170758
wij zijn begonnen op 9 augustus.

Vooral inspelen kaatsen positie spel.

Met als resultaat gister dat we met de 5 tegen 3 positiespel het record rondspelen hebben verbroken naar 27

Rond de 6e training hebben we van de sponsor trainingspullen gehad (trainingspak, regenjack, korte broek, sokken en een shirt) Ook ik kreeg dat en ook nog een trainersjas

We zijn nu bezig met verdedigen, aangezien we daar t zwakst zijn.

1e wedstrijd tegen as 80 e1 (hoofdklasser) met 9-0 gewonnen. detail, de 2 verdedigers 4 x gescoord !
pi_61178790
Nou, ben wel toe aan de competitiestart. Die standaard-probleempjes tijdens de voorbereiding zijn er wel weer genoeg geweest. Op naar 6 september. .
Hoi.
pi_61179703
He pekel wat voor team deed je ook al weer?
pi_61179898
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:01 schreef Dennus-F het volgende:
He pekel wat voor team deed je ook al weer?
Ben nu leider bij vv Emmen D1, en geef verschillende keepers in de jeugd training. Met m'n eigen voetbal erbij mooi druk. . En beheer een jeugd-clubsite.
Hoi.
pi_61430384
1ste puntje is binnen! 1-1 gelijk tegen De Graafschap D1
Hoi.
pi_61435856
Het gaat een zwaar seizoen worden voor Seolto F2. Er zijn heel veel spelers die voor het eerst op voetbal komen, dus ze lopen allemaal altijd naar de bal toe, het zgn. kluitjesvoetbal. Vandaag met 7-1 verloren, met een 1-0 achterstand bij rust. We hebben met 13 man ook veel te veel spelertjes.
pi_61436630
Wat ik mij nou afvraag: Heb je voor het begeleiden van een jeugdteam (E, D of C elftal) nou enige diploma's nodig?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61436744
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:59 schreef denthemen het volgende:
Wat ik mij nou afvraag: Heb je voor het begeleiden van een jeugdteam (E, D of C elftal) nou enige diploma's nodig?
Je kan een pupillen-diploma halen, maar het is geen vereiste. Ikzelf heb niks.
pi_62529499
Even een kick in dit topic. Hoe staat het ervoor, zo na het begin van de competitie?

Met onze D1 gaat het wel aardig, al zijn de resultaten niet bepaald sterk. De wedstrijd die ik hierboven nog vermeldde (tegen De Graafschap D1) was ook het enige puntje tot nog toe. 1 dik verlies (10-0 tegen Cambuur) en verder enkele onnodige maar ook terechte nederlagen. Het is voor velen wennen om op dit niveau te spelen, maar voor een amateurteam doen we het zeker niet slecht. . Concurrenten zijn de FC Emmen en de Go Ahead Eagles, die vlak boven ons staan met 2 punten meer.

Qua begeleiding, organisatie e.d. lijkt alles voortvarend te lopen. Ouders zijn tevreden, spelers zitten nog steeds goed in hun vel en het loopt op rolletjes. . Een erg goede sfeer, ondanks de laatste plaats in de competitie. Gelukkig spelen we veel oefenwedstrijden doordeweeks, lekker wat vertrouwen opdoen en fijn voetballen.
Hoi.
pi_62536829
Wij staan op het moment van schrijven gedeelde 3e in de hoofdklasse. Zit zeker nog meer in, echter we scoren moeilijk, pas 7 keer in de competitie in 6 wedstrijden. Ook hebben we er pas 3 tegen.

toch 13 punten..
pi_62538134
Ietsjes te hoog ingedeeld. Alles verloren tot nu toe.
pi_62609208
Wij gaan wisselend, maar helemaal niet slecht. Staan momenteel 5e in de hoofdklasse. We scoren makkelijk, maar krijgen er veel te veel tegen. Ook wisselen we goede wedstrijden af met zeer slechten. Valt eigenlijk geen peil op te trekken!

Deze week hebben we vakantie. Morgen trainen we wel, want zaterdag gewoon weer competitie!
pi_62609638
Zaterdag de eerste overwinning behalen!
Hoi.
pi_62883478
Gisteren ons eerste puntje gehaald Met de F2 dus. Goed voetbal gezien, we hadden eigelijk ook zeker moeten winnen. Maar de bal wilde er maar niet in. Of de spelertjes wilden te snel schieten waar ze de bal beter eerst hadden kunnen aannemen, of ze namen de bal juist eerst aan, terwijl ze daar de tijd niet voor hadden. Of ze probeerden de verkeerde spelers aan te spelen, terwijl een andere er veel beter voor stond. De tegenstander kreeg 1 kansje, die gelijk ver in de hoek rolde.

Al met al ben ik toch erg blij dat we van de 0 af zijn
pi_62886672
Mooi, Zjakkie

Wij hebben gisteren met 0-15 gewonnen Onvoorstelbaar eigenlijk in de hoofdklasse. De tegenstander was erg matig en wij speelden top. Wel een beetje sneu voor de kinderen van de tegenstander....

Staan nu 3e in de hoofdklasse Ben trots op de jongens!
pi_64752259
Even een flinke kick hiero!

Inmiddels is de winterstop alweer (bijna) voorbij. Wij hebben een behoorlijk goede 1e seizoenshelft gedraaid. Het voetbal, met name verdedigend, is enorm verbeterd, de sfeer is goed en ik heb het idee dat de jongens gewoon veel nieuwe dingen leren. We staan nu 3e van de 12 in de hoofdklasse en dat is gewoon keurig.

Inmiddels zit ik voor 3 maanden voor mijn studie in IJsland en ga ik dus een flinke periode missen. Wel volg ik alles natuurlijk via internet

Maar, ook leuk en bijzonder, vanaf morgen ga ik trainingen geven op IR: Íþróttafélag Reykjavíkur, een van de grotere clubs van Reykjavik. Vanaf de F-jes trainen ze hier 5X in de week!

Ik ga meelopen met een trainer die TC1 heeft en oa Eidur Gudjonson nog heeft getraind. Ze zijn daar hard op zoek naar extra trainers, ik ben enthousiast, de kinderen spreken goed Engels, hij ziet het zitten....dat kan nog wel eens een mooie, leerzame ervaring worden
Ik ga trainingen geven aan de D- en C-groepen. Ik zal hier wel laten weten hoe het daar allemaal gaat!

Ik ben wel benieuwd naar hoe jullie teams het is vergaan. Van Pekel weet ik vrij veel via Bert, maar hoe heb jij het zelf beleefd allemaal? Stanley, hoe bevallen de senioren én de F-jes? Dennis, worden de doelstellingen gehaald? En de vele anderen, hoe gaat het tot nu toe?
pi_64781826
He IJsland ganger!

We gaan redelijk, staan gedeelde 3e.. Zijn zeker nog kansen om hoger te eindigen.

Volgend jaar ga ik de D1 doen, al veel zin in.

Verder gaan we met de E1 eind april een reis maken naar Italie
  maandag 9 februari 2009 @ 11:03:51 #142
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65874482
Ik meld me bij deze. Ben trainer van NEO B3, een club met ongeveer 1200 leden, in Borne, OV.
Heb de afgelopen seizoenen telkens hetzelfde team getraind, vanaf C6 naar C4, van B5 nu naar B3, en volgend jaar gaan we met zn bijna-allen naar de A. Aangezien we altijd halve competities spelen ( ), kun je dus elk seizoen 2 keer kampioen worden. In C6 en C4 zijn we kampioen geworden, en de overige seizoenen steevast rond de 4e plaats. We spelen trouwens 4e klasse.

Ik ben wel benieuwd naar wat trainingsstof, misschien hebben jullie wat leuke tips. Ik bedenk veelal zelf de oefeningen, maar heb wel behoefte aan wat vastigheid. Bijvoorbeeld een oefening om een wedstrijd vanuit een gesloten defensie te spelen, tegen sterke tegenstanders.

Afgelopen zaterdag de eerste wedstrijd van de nieuwe halve competitie 2-2 gelijkgespeeld tegen een matig team.

[ Bericht 81% gewijzigd door Damzkieee op 09-02-2009 11:40:30 ]
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_65877439
Ik doe normaal de jeugdkeepers bij de amateurs van Emmen, maar vanavond wegens ziekte van een trainer de D1 trainen, waar ik ook leider van ben. 1ste divisie niveau, gezellig.

Verder gaat het hier aardig met de D1. Qua resultaat is het natuurlijk minder (2 punten na 13 wedstrijden in de 1ste divisie, met alleen maar jeugdopleidingen van profclubs), maar het plezier is fantastisch. Prachtig leuke groep die elke wedstrijd maar weer voetballend aan de bak gaat. Geen gezeik en veel plezier.
Het is wachten op de eerste overwinning in de competitie, wellicht tegen NEC D1 zaterdag. . Verder zitten we nog in de beker.
Hoi.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:47:37 #144
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_65885159
Proberen ons hoofd boven water te houden in de hoofdklasse maar het is lastig met maar 1 a-elftal met maar 13 jongens waarvan er 2 in principe met het eerste mee kunnen en dus constant aan getrokken word....
Mijn party reviews
pi_67596496
Zijn er nog mensen actief hier?

*kleine kick*
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_67602844
Ja hoor. . Zal weer even een updeetje geven...

Vanavond spelen we voor de beker tegen ACV D1. Die spelen Hoofdklasse, 2 niveaus lager, dus normaal gesproken zou dat moeten lukken. Wordt echter lastig. .
In de competitie doen we het best aardig. In de afgelopen weken o.a. gelijkgespeeld in de Adelaarshorst (!) tegen GA Eagles D1. Verder enkele kleine nederlagen geleden tegen NEC D1 en sc Cambuur D1 thuis (beiden 0-3). Afgelopen zaterdag 0-6 verloren van de aanstaand kampioen FC Groningen D1. We speelden een fantastische eerste helft! Veel lef, plezier, inzet. Alles was aanwezig. Kregen kansen op de voorsprong, en kwamen 40 minuten goed mee. Helaas waren de jongens helemaal op, en uiteindelijk konden de Grunners uitlopen tot 0-6. Toch zeer tevreden. .

Voor volgend seizoen zijn we nu druk bezig. Missen nog een trainer voor B1 (3de divisie) en E1/F1 (hoofdklasse). Verder alles al in kaart gebracht, en de samenwerking sc Heerenveen/FC Emmen legt ons geen windeieren. . Niveau gaat omhoog. Hoorde zelfs een gerucht dat onze A1 en B1 de plekken van FC Emmen overnemen, en dat die dus 1ste divisie gaan ballen. Gezien het niveau wat daar volgend seizoen zit moet dat ook nog eens best kunnen!
Hoi.
pi_67613185
Ik zal ook een updeetje geven dan! Voor de winterstop zijn we 5e geëindigd van de 6 Nu zijn we ietsjes lager ingedeeld, en dat werpt meteen zijn vruchten af! We staan gedeeld eerste, met 1 verloren wedstrijd, die we best hadden kunnen winnen als we onze kansen eens benutten. Zaterdag moeten we thuis tegen de mede-koploper (die een beter doelsaldo hebben), die we ook nog uit krijgen. We gaan wel een belangrijke verdediger missen...

We zijn iig nog volop in de race om het kampioenschap!
pi_67613706
Zal ook wat over mijn team vertellen...

Train een c3 team met veel plezier spelen 4e klasse (je moet toch ergens beginnen )
Dit zijn veelal 1e jaars C met een enkele 2e jaars

De 1e seizoenshelft zijn we in de middenmoot geindigd en ook nu staan we weer in de middenmoot, alleen deze wedstrijden zijn veel leuker om dat het krachtsverschil niet zo groot is.

Hebben jullie zelf ook al eens teams van deze lichting getraind? en wat zijn dan dingen waar jullie veel op trainen? (al weet ik dat dit per team verschillend zal zijn)
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_67622425
Bij ons gaat het redelijk goed, we staan met de E1 4e in de hoofdklasse. Nog 5 wedstrijden en het seizoen is alweer afgelopen.

Maar eerst eind van de maand naar italie toe met de jongens! (www.zwartwite1.nl/goesitaly)

Al zin in volgend jaar, lekker de D1 doen.
pi_67624796
quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:25 schreef Dennus-F het volgende:
Bij ons gaat het redelijk goed, we staan met de E1 4e in de hoofdklasse. Nog 5 wedstrijden en het seizoen is alweer afgelopen.

Maar eerst eind van de maand naar italie toe met de jongens! (www.zwartwite1.nl/goesitaly)

Al zin in volgend jaar, lekker de D1 doen.
Bij ons hebben we niet eens een hoofdklasse voor de E...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')