Even een flinke kick hiero!
Inmiddels is de winterstop alweer (bijna) voorbij. Wij hebben een behoorlijk goede 1e seizoenshelft gedraaid. Het voetbal, met name verdedigend, is enorm verbeterd, de sfeer is goed en ik heb het idee dat de jongens gewoon veel nieuwe dingen leren. We staan nu 3e van de 12 in de hoofdklasse en dat is gewoon keurig.
Inmiddels zit ik voor 3 maanden voor mijn studie in IJsland en ga ik dus een flinke periode missen. Wel volg ik alles natuurlijk via internet

Maar, ook leuk en bijzonder, vanaf morgen ga ik trainingen geven op IR: Íþróttafélag Reykjavíkur, een van de grotere clubs van Reykjavik. Vanaf de F-jes trainen ze hier 5X in de week!
Ik ga meelopen met een trainer die TC1 heeft en oa Eidur Gudjonson nog heeft getraind. Ze zijn daar hard op zoek naar extra trainers, ik ben enthousiast, de kinderen spreken goed Engels, hij ziet het zitten....dat kan nog wel eens een mooie, leerzame ervaring worden

Ik ga trainingen geven aan de D- en C-groepen. Ik zal hier wel laten weten hoe het daar allemaal gaat!
Ik ben wel benieuwd naar hoe jullie teams het is vergaan. Van Pekel weet ik vrij veel via Bert, maar hoe heb jij het zelf beleefd allemaal? Stanley, hoe bevallen de senioren én de F-jes? Dennis, worden de doelstellingen gehaald? En de vele anderen, hoe gaat het tot nu toe?