Hebben ze nog wel plezier in de trainingen / spelletje?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:05 schreef PAA-053 het volgende:
Hier is het kut. Qua weer, qua aantal keren dat we hebben kunnen trainen, maar eigenlijk ook qua niveau. Twee tikken in het gezicht na 1-0 verliezen van een 2e-klasser en 5-1 verliezen van een 1e-klasser. Spelen zelf 2e divisie. We kunnen dat niveau niet aan en dat geeft ook helemaal niet, maar we laten vaak niet zien wat we kunnen. Ik begrijp niet hoe het kan dat de beleving van de spelers niet optimaal is. Ik zoek de schuld dan snel bij mijzelf maar na veel gesprekken met ervaren mensen eromheen en een 'analyse' van hoe ik met de jongens omga, denk ik dat dit iets is dat gewoon in ons team zit en waar we mee zullen moeten leven. Iemand tips?
En een gestoorde wedstrijdsecretarisquote:Op maandag 15 februari 2010 15:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wel verstoorde voorbereiding.
dan kun je er inderdaad wel vanuitgaan! Het begint hier nu stevig door te regenen maar ja.. we hebben kunstgras hèquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nog niet officieel, maar sneeuwt en regent al de hele middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |