Misschien heb je nog wat clichés voor me? M'n vader heeft net de diagnose kanker gekregen. Geen grafkanker, helaas.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:36 schreef JAM het volgende:
Mijn oprechte deelneming Claudia. Nooit leuk als dat gebeurd, maar ja; er is een tijd om te komen en een tijd om te gaan. Als je wilt gooi ik er nog wel een paar clichés tegenaan hoor. Sterkte.
Dat klinkt alvast heel dapper. Maar je schrikt je lam. Ik hoop op goede berichten voor je vader.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Het komt vast wel goed. Hij heeft een gezwel in zijn nier, en ze gaan zijn nier verwijderen. Er moet alleen nog gekeken worden of er uitzaaiingen zijn, en dat is spannend.
Sterkte Claudia, hopelijk knapt hij na deze ingreep weer snel opquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:04 schreef Claudia_x het volgende:
Het komt vast wel goed. Hij heeft een gezwel in zijn nier, en ze gaan zijn nier verwijderen. Er moet alleen nog gekeken worden of er uitzaaiingen zijn, en dat is spannend.
Mooi topic K_man.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:29 schreef k_man het volgende:
Z, heb jij niet nog wat leuke voorbeelden uit eigen ervaring voor Leuke foto's van funda ?
De Uiver.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:56 schreef Frollo het volgende:
Afgelopen zaterdagmiddag onder het genot van een stukje live jazzpiano zitten bieren in In den Uiver te Haarlem, tot enkele jaren geleden het stamcafé van wijlen Lennaert Nijgh en wijlen Louis Ferron.
Wat ik me nou in alle oprechtheid afvraag, is dat een beetje te lezen, die Ferron?
A Rook House for Bobbyquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:10 schreef LXIV het volgende:
Bobby Fisher dood!
Een groot kunstenaar heengegaan! Wie hebben erachter gezeten? De KGB of toch die #@)#(@-Joden?
Hmmm. Bizar.
Inderdaad. Het is een loterij. Zo voelt het trouwens nog steeds niet, want het gevoel overheerst dat dit mijn vader toch niet overkomt (terwijl het hem al aan het overkomen is). Ik moet mezelf dwingen om het serieus te nemen. Niemand noemt het ook 'kanker'. Klaarblijkelijk klinkt 'kwaadaardig gezwel' overzichtelijker. Als je het verwijdert is het probleem immers weg.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:52 schreef thaleia het volgende:
Ja, heel veel sterkte gewenst, en geluk, want dat moet je gewoon hebben in zo'n geval. Heel veel kankers zijn inderdaad niet meer dodelijk, kwestie van mazzel hebben hoe het zich ontwikkelt en in wat voor stadium het wordt ontdekt. Ik wens je, of liever nog hem, alle mazzel van de wereld toe
Als je van eindeloos geleuter houdt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:56 schreef Frollo het volgende:
Afgelopen zaterdagmiddag onder het genot van een stukje live jazzpiano zitten bieren in In den Uiver te Haarlem, tot enkele jaren geleden het stamcafé van wijlen Lennaert Nijgh en wijlen Louis Ferron.
Wat ik me nou in alle oprechtheid afvraag, is dat een beetje te lezen, die Ferron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |