Idd 23 jaar voor Ierland (1985 voor het laatst) en eerlijk gezegd geef ik Ierland wel kansquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:33 schreef knnth het volgende:
Top!
Alle wedstrijden van Ierland kan ik kijken! Is wel eens anders geweest de afgelopen jarenNa 23, 24 (?) jaar is het wel weer eens tijd voor Ierland om te winnen, dacht ik zo, hoewel er van de bloedvorm weinig meer over is. Dramatisch WK gauw vergeten, en op naar een mooi Six Nations. Wat mij betreft al geslaagd is als er mooie wedstrijden komen, niet zozeer de winst voor Ierland.
Ik zet m'n geld trouwens in op Engeland. Ik denk dat Frankrijk het minder goed gaat doen. Hopelijk is Italië echt dichterbij de andere landen gegroeid, zodat ze dit jaar ook weer een sterk jaar draaien, zodat het ook onderin spannend wordt
dan lig ik languit op de bank, biertje erbij en genieten van Ierland-Italiëquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:31 schreef borisz het volgende:
leuke trailer op de BBC net, nog een weekje
Was het maar waar. Nee, gewoon thuis kijken.....quote:Op zondag 27 januari 2008 21:46 schreef MissX het volgende:
Is er trouwens iemand die hier naar een wedstrijd gaat?
En nu volgens jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:03 schreef knnth het volgende:
Volgens de bookmakers trouwens:
1. Engeland
2. Frankrijk
3. Ierland
4. Wales
5. Schotland
6. Italie
Oke.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:27 schreef knnth het volgende:
Engeland
Ierland
Frankrijk
Italie
Wales
Schotland
Dit jaar helaas niet. Was vorig jaar bij Engeland - Schotland (terugkeer van Wilkinson). Was erg gaaf toen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:46 schreef MissX het volgende:
De bedoeling was om naar Wales - Schotland te gaan, maar ik ben bang dat het dit jaar vanaf het scherm wordt.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:46 schreef MissX het volgende:
De tweede helft van Ierland - Italie was nog best leuk! Italie begon te stormen, scoorde een try en had in de laatste minuten nog kunnen winnen! Helaas is het niet gebeurd.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:25 schreef ASSpirine het volgende:
gisteren 1 helft van Ierland-Italie gezien, niet zo interessant.
Samenvatting Engeland-Wales, dat was pas leuk om te zien
Engeland speelt dit weekend tegen Italie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:06 schreef MissX het volgende:
Ik hoop dat Engeland de schok van vorige week ten boven is en Frankrijk gewoon helemaal inmaakt.
die try was overigens wel zwaar discutabel, dan wel onterecht, mijns inziens...quote:Op zondag 10 februari 2008 07:39 schreef Mark het volgende:Wales
![]()
Verdiende overwinning al had Schtoland in Paterson wel een oerdegelijke kicker. Mooie tweede try van Williams:
[ afbeelding ]
Van Ierland alleen het laatste stuk gezien: jammer van die gemiste conversie van O Gara, zijn toch 2 puntjes die je op het eind het verschil betekenen tussen nog een try moeten scoren of een kick
Ierland - Wales zal dus de Triple Crown bepalen, maar eerlijk gezegd ben ik allang blij dat Wales (waarschijnlijk) de Wooden Spoon ontloopt dit jaar.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:34 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik had verwacht dat Frankrijk dit makkelijk zou winnen.....
Wales - Frankrijk is de laatste wedstrijd, dus daarna is er niets meer mogelijkquote:Op zondag 24 februari 2008 11:09 schreef Nielsch het volgende:
Nog twee rondes te gaan en de bovenste vier teams staan erg dicht bij elkaar! Stel dat Frankrijk nu wint van Wales, dan is alles nog mogelijk!
http://www.rbs6nations.com/en/10307.phpquote:Danny Cipriani has been dropped from the England team for Saturday's Calcutta Cup clash against Scotland at Murrayfield.
The 20-year-old Wasps star has been omitted for what the Rugby Football Union have termed “inappropriate behaviour last night”.
He is replaced in the starting line-up by Gloucester’s Iain Balshaw, who had originally made way for Cipriani to make his full England debut.
Gele kaart is 10 minuten in "the sin bin": 10 minuten aan de kant zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:19 schreef Appeltjesmoes het volgende:
wat betekent een gele kaart precies trouwens? Heb niet zo heel veel verstand van rugby
Zeker, ik zie het te weinig helaas. Maar elke keer als ik het weer zie:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:10 schreef Oldbie het volgende:
Wat een verdomd mooie sport is dit toch.
vorig jaar werd er nog een sixnations duel live uitgezonden, dit jaar alleen samenvattingen. BBC is ook wel prettig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:12 schreef gimme.shelter het volgende:
het was een fantastisch tournooi! Jammer dat we alles via de BBC moesten volgen. Deze sport verdient meer aandacht in NL!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |