De tweede helft van Ierland - Italie was nog best leuk! Italie begon te stormen, scoorde een try en had in de laatste minuten nog kunnen winnen! Helaas is het niet gebeurd.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:25 schreef ASSpirine het volgende:
gisteren 1 helft van Ierland-Italie gezien, niet zo interessant.
Samenvatting Engeland-Wales, dat was pas leuk om te zien
Engeland speelt dit weekend tegen Italie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:06 schreef MissX het volgende:
Ik hoop dat Engeland de schok van vorige week ten boven is en Frankrijk gewoon helemaal inmaakt.
die try was overigens wel zwaar discutabel, dan wel onterecht, mijns inziens...quote:Op zondag 10 februari 2008 07:39 schreef Mark het volgende:Wales
![]()
Verdiende overwinning al had Schtoland in Paterson wel een oerdegelijke kicker. Mooie tweede try van Williams:
[ afbeelding ]
Van Ierland alleen het laatste stuk gezien: jammer van die gemiste conversie van O Gara, zijn toch 2 puntjes die je op het eind het verschil betekenen tussen nog een try moeten scoren of een kick
Ierland - Wales zal dus de Triple Crown bepalen, maar eerlijk gezegd ben ik allang blij dat Wales (waarschijnlijk) de Wooden Spoon ontloopt dit jaar.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:34 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik had verwacht dat Frankrijk dit makkelijk zou winnen.....
Wales - Frankrijk is de laatste wedstrijd, dus daarna is er niets meer mogelijkquote:Op zondag 24 februari 2008 11:09 schreef Nielsch het volgende:
Nog twee rondes te gaan en de bovenste vier teams staan erg dicht bij elkaar! Stel dat Frankrijk nu wint van Wales, dan is alles nog mogelijk!
http://www.rbs6nations.com/en/10307.phpquote:Danny Cipriani has been dropped from the England team for Saturday's Calcutta Cup clash against Scotland at Murrayfield.
The 20-year-old Wasps star has been omitted for what the Rugby Football Union have termed “inappropriate behaviour last night”.
He is replaced in the starting line-up by Gloucester’s Iain Balshaw, who had originally made way for Cipriani to make his full England debut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |