Volgens mij vinden de meesten hier S2 beter dan S1.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:51 schreef Vitamine_C het volgende:
ik welelke dinsdag om 10 uur live op tv
wel blij dat er nog maar 2 afleveringen zijn. Is zo'n serie net als prison break waar ik maar niet mee kan stopppen om te kijken maar waar het beste wel van af is
Jericho is soms meer een goedkope drama dan dat het echt over het grote verhaal gaat. Erg jammer is dat.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:10 schreef planethugo het volgende:
begin van seizoen 1 was idd aardig maar al dat drama wat erna kwam was toch wel bedroevend en overbodig voor het grotere verhaal waar 1x in de 5 afleveringen iets mee gedaan werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat komt omdat ze nog maar 1 aflevering hebben. Als het seizoen afgemaakt zou worden, denk ik dat ze die bom nog wel wat langer hadden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef Prosac het volgende:
Niet echt spannend einde aan de aflevering, ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat. Erg jammer dat ze de bom nu al kwijt zijn.
shit, ik dacht nog 4...quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:24 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat ze nog maar 1 aflevering hebben. Als het seizoen afgemaakt zou worden, denk ik dat ze die bom nog wel wat langer hadden.
Lost is verderopquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:19 schreef Liquidootje het volgende:
Ik denk dat hij al dood is en we zien nu zijn visioenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |