Jericho wordt als terroristische enclave vanaf 10 km hoogte compleet weggebombardeerd met B52 strategische bommenwerpers, klaar!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zou ik maar al te graag Jericho zien rellen tegen de rest van Cheyenne.
Majoor Beck die knallend ten onder gaat. Emily wordt de nieuwe Sarah Connor en Jake keert als Jack Bauer terug in Jericho... Texas die met de F14's, F16's, F18's tegen Cheyenne JSF's gaat vechten....![]()
![]()
Dat kon je toch verwachten? Je wist simpelweg dat ze Jake niet zouden neerschieten, dan was dit de enige optie.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef Richardfun het volgende:
Ik zag die Texas jets echt niet aankomen trouwens. Zat echt heel dik te grijnzen.
Ik dacht dat er een onrealistische dogfight zou komen, dat Jake als een of andere superpiloot ze eruit ging vliegen. Daarom was ik zo blij met deze 'twist'quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat kon je toch verwachten? Je wist simpelweg dat ze Jake niet zouden neerschieten, dan was dit de enige optie.
Wel ongeloofwaardig, want de Cheyenne-jets hebben ongetwijfeld ook radar aan boord...
Texanen schieten altijd eerst.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat kon je toch verwachten? Je wist simpelweg dat ze Jake niet zouden neerschieten, dan was dit de enige optie.
Wel ongeloofwaardig, want de Cheyenne-jets hebben ongetwijfeld ook radar aan boord...
Getrouwd, 2 kinderen.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met dat gozertje en dat mokkel die samen die winkel beheerden?
Winkel dicht, hij werkloos, moet toch brood op de plank, zij hoereren en zich uit laten wonen, hij de Pimp en de hele dag PS3 spelen.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met dat gozertje en dat mokkel die samen die winkel beheerden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Another Jericho lifeline?
By Tim Surette - TV.com
April 8, 2008 at 01:53:00 PM | more stories by this author
Don't put up the headstone yet: New York Times says CBS is in talks to find help funding cult drama.
At the risk of causing a full-on riot, Jericho may not be dead after all.
The New York Times dug into the recently announced deal between DirecTV and NBC that saved Friday Night Lights, and discovered that this new tactic of partnering with cable providers may not be a one-time thing.
Is a deal being made?
According to the paper, a pair of anonymous sources says CBS has had talks with Comcast about "finding new life for Jericho."
Presumably, those talks amount to negotiating a similar deal that kept Friday Night Lights from being canceled. Lights will return for a 13-episode season and will premiere on DirecTV in October, four months before it is re-aired on NBC in February after the Super Bowl.
Jericho, which follows a postapocalyptic Kansas town trying to survive after a nuclear attack on American soil, was canceled after its first season. Fans rallied, and CBS reversed its decision to axe it. However, after disappointing ratings, the show was once again canceled last month just before the shortened second season concluded.
Bron
daar is ze tenminste wat meer een sletquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:Bonny
speelt ook in Weeds een doof meisje
.
Doe dan tenminste goede informatie supernatural was op 3 maart 2008 al vernieuwd voor een 4de seizoen.quote:
Ja ik ben heeeel erg nieuwsgierig wat dat betreft, maar ik let wel opquote:Op maandag 19 mei 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is een apart topic over [NL], kijk uit wat je hier leest anders is er weinig meer aan.
Dode vogels, kraaien.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:59 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Heb net de pilot ook gezien. Op het einde staat die vrouw daar op de snelweg en ziet ze dingen liggen, wat zijn dat precies. En dat liedje op de achtergrond, daar zoek ik de naam van, vond ik wel een mooi liedje. Anyone?
lol dat was totaal niet boeiend..die scene was alleen om aan te geven dat de tank ontdekt wasquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:27 schreef Geerd het volgende:
Ik weet niet of het hier al langs is geweest, maar ik heb seizoen 1 gezien en ergens in het midden is er zoon scene met een jongetje en een meisje rond de 7/10 jaar ofzo.
Ik denk broer en zus en die jagen op een konijntje en komen dan bij de schuur waar ze die tank hebben opgeslagen.
Het punt is wat gebeurt der met die 2? Heb ze de rest van seizoen 1 niet weer gezien.
Of komt dit in seizoen 2?
Zijn die nog steeds bezig?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Jericho fans refuse to give up
Show's faithful put up billboard in Los Angeles asking for someone, anyone, to pick up the canceled drama.
[ afbeelding ]
En daarmee dat het leger dat er vlak daarvoor nep was.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol dat was totaal niet boeiend..die scene was alleen om aan te geven dat de tank ontdekt was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:47 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net het alternatieve einde gezien. Dat bood toch ook wel een mooie inleiding voor seizoen 3.
Voor wie wil weten hoe dat einde gaat, een korte beschrijving:Net ook even gekeken. Ik had iets schokkenders verwacht, een compleet ander einde. Dat Jake toch besluit te landen en Texas niet haalt ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit was ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |