David Hasselhoff deed het met Baywatch...quote:Op zondag 23 maart 2008 21:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Bestaat er een kans dat een andere zender die serie overneemt? Of is zoiets nog nooit gebeurt?
Als je er op schiet terwijl je er naast staat, word je niet gezonder van....quote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Mirel het volgende:
[..]
idd
Al laat je zo'n ding van 1 km hoogte vallen, dan ontploft ie nog niet.
maar niet dood was toch? Had wel verwacht dat die nog terug zou komen maar hebben we niks meer van gehoord zover ik weetquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:42 schreef Liquidootje het volgende:
En ook weer direct neergeschoten werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
vooral leuk dat daar opeens de bad-ass kingpin Marlo staat maar dan netjes in een legerpakquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuk dat Jamie Hector (Marlo Stanfield - The Wire) en Xander Berkeley (George Mason - 24) kleine rollen mochten spelen.
Dat kwam al een keer ter sprake in Jericho: the energy-rich state Texas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:06 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom wordt texas eigenlijk zo stoer in de serie gezet.
6 miljoen laatste aflquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe zat het eigenlijk met de kijkcijfers?
Ondergewaardeerd!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
6 miljoen laatste afl
ik heb net gekeken
was tof
Toch denk ik dat als dit óók naast Idols gezet zou worden in Nederland, dat iedereen dan toch eerder naar Idols zou gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd!
Maar helaas heeft het Amerikaanse volk niet de intellectuele capaciteiten om uberhaupt deze serie te volgen.
Des te meer is de het scenario Jericho geloofwaardiger.
Haha Jericho is idd echt een intellectuele serie, íeder detail is belangrijk en als je even niet oplet weet je al niet meer waar het over gaatquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd!
Maar helaas heeft het Amerikaanse volk niet de intellectuele capaciteiten om uberhaupt deze serie te volgen.
Des te meer is de het scenario Jericho geloofwaardiger.
Ik heb nooit gezegd dat Idols-kijkend Nederland veel intellectuele capaciteiten heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:43 schreef Mirel het volgende:
[..]
Toch denk ik dat als dit óók naast Idols gezet zou worden in Nederland, dat iedereen dan toch eerder naar Idols zou gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |