Tiener liefdequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:27 schreef Gokhan03 het volgende:
Tis gisteren uit gegaan tussen mij en mn vriendin
Ze zegt dat ze opeens niet meer verliefd op me is terwijl ze vorig week allemaal dingen ging vertellen dat ze vaak samen dingen met mij wilt doen en mij niet kwijt wilt.
Gistern had ik toevallig precies 3 maanden met haar.
Dan droom je toch gewoon weer verderquote:Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef A-Pink-Elite het volgende:
Weet je wat echt verrot is? Tegen het meisje van je dromen praten op msn, en dan blijkt het haar moeder/zusje te zijn! Echt verrot is dat..
Moeder slash zusjequote:Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef A-Pink-Elite het volgende:
Weet je wat echt verrot is? Tegen het meisje van je dromen praten op msn, en dan blijkt het haar moeder/zusje te zijn! Echt verrot is dat..
quote:
Ik kwam ook al op MSN in de hoop hem te treffen!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kwam ook al op MSN in de hoop hem te treffen!
Ik had bijna 2 jaar met mn vriendin toen ze dat zei.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:27 schreef Gokhan03 het volgende:
Tis gisteren uit gegaan tussen mij en mn vriendin
Ze zegt dat ze opeens niet meer verliefd op me is terwijl ze vorig week allemaal dingen ging vertellen dat ze vaak samen dingen met mij wilt doen en mij niet kwijt wilt.
Gistern had ik toevallig precies 3 maanden met haar.
Dacht je datquote:
Niet dat we er iets mee gaan doen. Waait wel weer overquote:Op maandag 21 januari 2008 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jup.
Ik post maar enkele posts boven je.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:59 schreef Borkydude het volgende:
Is Chrisje ook nog een beetje verliefd?
Ze hebben iets hè, die meisjes die aan de Lek wonen...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik post maar enkele posts boven je.
Ik ben niet een beetje verliefd. Een beetje heel erg.
Hell noquote:
Dan ben je kankerdomquote:Op zondag 3 februari 2008 17:28 schreef xMyrthe het volgende:
ik vind het best wel raar dat 2 mensen juist verliefd op élkaar worden..
als er nog miljoenen andere mensen zijn !?
Vind je het ook raar dat je juist over die ene stoeptegel struikelt, terwijl er nog miljarden andere zijn?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:28 schreef xMyrthe het volgende:
ik vind het best wel raar dat 2 mensen juist verliefd op élkaar worden..
als er nog miljoenen andere mensen zijn !?
eigenlijk wel ja..quote:Op maandag 4 februari 2008 02:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vind je het ook raar dat je juist over die ene stoeptegel struikelt, terwijl er nog miljarden andere zijn?
Beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op maandag 4 februari 2008 02:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vind je het ook raar dat je juist over die ene stoeptegel struikelt, terwijl er nog miljarden andere zijn?
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jup.
Korte verliefdheid?quote:
Ach soms heb je even een vlindertje die stof doet opwaaien. Die heb ik gauw weer de kop in gedrukt.quote:
Idd heerlijke combo. Bij mij is het nu ook zoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:16 schreef lauwert het volgende:
Zonnetje, en verliefd zijn. Perfecte combo
dus JA.
quote:
niet die vriendin van je zus ?quote:
kenk der nie goed genoeg voorquote:
een paar verschillende soorten olie in je auto rijd ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja ik wel, weet niet andersom, ze flirt wel met me maar tegelijkertijd zit ze ook met iemand anders te klooien
Juist, regel dat!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:04 schreef Electro-Worm het volgende:
JA NOU DAN MOET DIE ANDERE OLIE ERUIT![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:04 schreef Electro-Worm het volgende:
JA NOU DAN MOET DIE ANDERE OLIE ERUIT![]()
Dat is waar, misschien ga ik aankomende week het voorstellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waarom, je kan toch ook verkering nemen en dat
langzaam opbouwen tot een serieuze relatie ?
Of wou je maar zo in 1 keer in een serieuze relatie zitten?
Ik geef je als tip: Vraag haar verkering en bouw het langzaam op.
En relatie dat op een goed fundament is gebouwd, kan ook veel meer hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |