Tiener liefdequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:27 schreef Gokhan03 het volgende:
Tis gisteren uit gegaan tussen mij en mn vriendin
Ze zegt dat ze opeens niet meer verliefd op me is terwijl ze vorig week allemaal dingen ging vertellen dat ze vaak samen dingen met mij wilt doen en mij niet kwijt wilt.
Gistern had ik toevallig precies 3 maanden met haar.
Dan droom je toch gewoon weer verderquote:Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef A-Pink-Elite het volgende:
Weet je wat echt verrot is? Tegen het meisje van je dromen praten op msn, en dan blijkt het haar moeder/zusje te zijn! Echt verrot is dat..
Moeder slash zusjequote:Op zondag 20 januari 2008 20:32 schreef A-Pink-Elite het volgende:
Weet je wat echt verrot is? Tegen het meisje van je dromen praten op msn, en dan blijkt het haar moeder/zusje te zijn! Echt verrot is dat..
quote:
Ik kwam ook al op MSN in de hoop hem te treffen!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kwam ook al op MSN in de hoop hem te treffen!
Ik had bijna 2 jaar met mn vriendin toen ze dat zei.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:27 schreef Gokhan03 het volgende:
Tis gisteren uit gegaan tussen mij en mn vriendin
Ze zegt dat ze opeens niet meer verliefd op me is terwijl ze vorig week allemaal dingen ging vertellen dat ze vaak samen dingen met mij wilt doen en mij niet kwijt wilt.
Gistern had ik toevallig precies 3 maanden met haar.
Dacht je datquote:
Niet dat we er iets mee gaan doen. Waait wel weer overquote:Op maandag 21 januari 2008 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jup.
Ik post maar enkele posts boven je.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:59 schreef Borkydude het volgende:
Is Chrisje ook nog een beetje verliefd?
Ze hebben iets hè, die meisjes die aan de Lek wonen...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik post maar enkele posts boven je.
Ik ben niet een beetje verliefd. Een beetje heel erg.
Hell noquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |