Ik heb mn dag niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
mijn nachtmerrie*onder de dekens kruipt*
Ja mij wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is iemand dit al opgevallen..?
Kijken of de echte Mac-liefhebbers het opvalt
Eigenlijk ook niet natuurlijk, maar goed, daar zijn we aan gewend ondertussen.quote:
Ach, je stompt af op een gegeven moment he.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja hallo, ik hier op hongkong airport vanaf de gate te posten. Mansen die me meewarig aankijken en niemand die ff 'tof Swets' zegt hier
Ja jullie wel, veilig tussen de boerenkool en srpuitjes. Ik zat gisterenavond in een of ander wazig achteraf restaurant iets van 'seafood' te eten wat volgens mijn gastheer nog leefde toen het op de bakplaat gepleurd werd... 'Very fresh'quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, je stompt af op een gegeven moment he.
Hebben ze daar geen FEBO ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja jullie wel, veilig tussen de boerenkool en srpuitjes. Ik zat gisterenavond in een of ander wazig achteraf restaurant iets van 'seafood' te eten wat volgens mijn gastheer nog leefde toen het op de bakplaat gepleurd werd... 'Very fresh'
En het zag eruit als een harige witvis filet
Veilig aziatisch voedsel wel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is Aziatisch eten niet voor je weggelegd?
Ach ja, het smaakte vast beter dan de gemiddelde Babi Pangang of Foe Yong Hai uit NL..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Veilig aziatisch voedsel wel ja
Zelfs mijn baas die toch al 10 jaar hier komt moest even kijken voordat hij het naar binnen propte.
HK != Taipeiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach ja, het smaakte vast beter dan de gemiddelde Babi Pangang of Foe Yong Hai uit NL..
Tenminste, ik heb in HK altijd heel lekker gegeten.. beter dan wat ze in NL serveren
Ikke wil ook nieuwe MBP!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef Breuls het volgende:
Oh wat werkt mijn nieuwe MBP'tje lekker soepel.
Steve wat doe je nuquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat is me inderdaad opgevallen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
nou ja, de eerste keer dat mn ma uit HK terugkwam, kon ze meteen aan de klysma'squote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
HK != Taipei
Hongkong is een tikkie internationaler.
volgens mij wilde hij eerst wat anders zeggen, waardoor het er uiteindelijk als een ''verkeerde'' zin uitkwam :/quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gewoon je Macbook nog een paar keer op de grond gooienquote:
En krijg ik dan geld ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gewoon je Macbook nog een paar keer op de grond gooien
SABNZBd van br41n.com . Echter wel klote dat hij alleen downloaden naar je Home folder. Als je dus bijvoorbeeld op een 2e interne HD wil downloaden lukt dat niet ..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hallo wat is een leuke client om binaries mee te downloaden?
Echt alleen naar de root van je home-folder, of mag een submap ook? In dat laatste geval kun je misschien een symlinkje maken, zodat ~/extern naar je externe schijf wijst.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:46 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
SABNZBd van br41n.com . Echter wel klote dat hij alleen downloaden naar je Home folder.
Nee het is echt vanaf je Thuis map en daaruit kun je zelf de directions veranderen dus bijvoorbeeld /Downloads/Complete. Als je naar een andere schijf verwijst werkt het niet . Maar dit lees ik ook her en der op het web . Ach nu misbruik in Windows wel om te leechen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Echt alleen naar de root van je home-folder, of mag een submap ook? In dat laatste geval kun je misschien een symlinkje maken, zodat ~/extern naar je externe schijf wijst.
Werkt het ook niet als je dit doet in de Terminal?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:51 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee het is echt vanaf je Thuis map en daaruit kun je zelf de directions veranderen dus bijvoorbeeld /Downloads/Complete. Als je naar een andere schijf verwijst werkt het niet . Maar dit lees ik ook her en der op het web . Ach nu misbruik in Windows wel om te leechen.
| 1 |
Was mij ook al opgevallen toen ik Office 2008 installeerde..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:54 schreef Lunar het volgende:
Ik heb sinds kort een vreemde render bug op mijn Mac en ik denk dat het komt door Office 2008.
http://members.chello.nl/m.stuij/renderbug.png
Dus, hij pakt veel letters zomaar op elkaar etc. Is daar een fix voor of moet ik terug naar iWork?
Same problemo.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:54 schreef Lunar het volgende:
Ik heb sinds kort een vreemde render bug op mijn Mac en ik denk dat het komt door Office 2008.
http://members.chello.nl/m.stuij/renderbug.png
Dus, hij pakt veel letters zomaar op elkaar etc. Is daar een fix voor of moet ik terug naar iWork?
t ligt aan office, tijdens het installeren Aangepaste Installatie kiezen en dan uitvinken dat ie al je (dubbele) fonts mag vervangen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:04 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Same problemo.Reboot en het was over bij mij, maar Office..
kan het ook niet door handmatig de configfile aan te passen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:51 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee het is echt vanaf je Thuis map en daaruit kun je zelf de directions veranderen dus bijvoorbeeld /Downloads/Complete. Als je naar een andere schijf verwijst werkt het niet . Maar dit lees ik ook her en der op het web . Ach nu misbruik in Windows wel om te leechen.
Yup. Ik heb de update. Het maakt de Touch weer een stukje completer als draagbaar handigheidsapparaat. Ik vind die twee tientjes wel een tientje meer dan het waard is, maar aan de andere kant is het maar twee tientjes, dus ik heb het gewoon gedaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:02 schreef Blistering het volgende:
Al menschen hier met de software update voor de Touch?
Ben nog aan het twijfelen of het de 18 euro waard is. En dan ook met de angst in het achterhoofd dat het miss wel gratis wordt binnenkort.
Nee, ik heb alles al dmv de jailbreakquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:02 schreef Blistering het volgende:
Al menschen hier met de software update voor de Touch?
Ben nog aan het twijfelen of het de 18 euro waard is. En dan ook met de angst in het achterhoofd dat het miss wel gratis wordt binnenkort.
Maar als ik daar op klik krijg ik alleen de optie om "herinner mij hieraan" te klikken? Ik zie nergens een koop knop?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:46 schreef super-muffin het volgende:
Op de hoofdpagina van de Store staat een link.
Ik heb het ook maar gekocht, en het bevalt heel erg goed!
jeps...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:55 schreef super-muffin het volgende:
Heb je je Touch wel aangesloten?
Het werkt nu . Ik had 'volumes' over het hoofd gezien . Ik had gewoon /Macintosh HD/Download/SAB ingevuld maar het moet natuurlijk zijn /Volumes/Macintosh HD/Download/SAB ..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Werkt het ook niet als je dit doet in de Terminal?
[ code verwijderd ]
De map Fake mag niet bestaan, maar je mag wel een andere naam verzinnen.Als je dan dat programma instelt op Downloads/Fake zou 'ie alles in /nieuwe/download/folder moeten gooien.
Kan het hier helaas niet testen.
Ik meen te herinneren dat in mijn vorige iPod van de 3e generatie al zoiets inzat, moet je niet via iCal gaan dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:12 schreef Breuls het volgende:
Jammer dat de Notes in Mail op de Mac en die op de Touch niet syncen. Was wel handig geweest: lijstje maken op je Mac, syncen en met je iPod de deur uit en lijstje bij de hand.
iCal kan je synchroniseren ja . Dat was al voor de 18 euro update. Notes niet .quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:22 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat in mijn vorige iPod van de 3e generatie al zoiets inzat, moet je niet via iCal gaan dan?
Aangezien mail zo goed samenwerkt met iCal moet 't toch mogelijk zijn denk ik?
Ja dat was ik vergeten, en als je hem uninstalled dan doet 'ie daar niks mee. Want bij het opnieuw installeren kan je dan enkel kiezen voor 'bijwerken van fonts.' Het had dus in één keer goed gemoeten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
t ligt aan office, tijdens het installeren Aangepaste Installatie kiezen en dan uitvinken dat ie al je (dubbele) fonts mag vervangen.
Verschil is inderdaad de chipset (Santa Rosa) , de nieuwe videokaart . Processor & meer geheugen. Maar 999 euro is een goede aanbieding . Let wel dat er op deze machines nog geen Leopard staat. Staat ook op de site : * Gratis verkrijgbaar tegen ¤ 8,95 verzendkosten. Je kunt het dus voor 9 euro krijgen bij Apple zeg maar het zit er niet bij. Het scheelt 250 euro en zoveel verschil zit er niet in .quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:15 schreef ikweetnix00 het volgende:
beste mackenners,
bij de A-mac is de oude versie macbook in de aanbieding (999). Vooral de middelste (2,16, 120gig, superdrive) heeft mijn interesse. Helemaal als er nog studentenkorting vanafgaat.
De verschillen met de huidige macbook, zover ik heb kunnen vinden.. andere videokaart (3100 zit er nu in), Santa Rossa, en max 4 gig ipv 3gig RAM herkend.
kan iemand mij hier wat meer over vertellen, wat zullen de gevolgen zijn? is de videokaart zoveel slechter? Gaat de gma950 minder lang mee ivm toekomstige OSXen? Wat is Santa Rossa?
De situatie is als volgt.quote:
Dus zo groot is het verschil met en zonder Santa Rosa niet? Ik heb deze gevonden: http://macspeedzone.com/h(...)e_raw/07/11_19.shtmlquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Verschil is inderdaad de chipset (Santa Rosa) , de nieuwe videokaart . Processor & meer geheugen. Maar 999 euro is een goede aanbieding . Let wel dat er op deze machines nog geen Leopard staat. Staat ook op de site : * Gratis verkrijgbaar tegen ¤ 8,95 verzendkosten. Je kunt het dus voor 9 euro krijgen bij Apple zeg maar het zit er niet bij. Het scheelt 250 euro en zoveel verschil zit er niet in .
Volgens mij niet. Hij is ook nog uit, alleen te bezichtigen op MacWorld en daar kun je niet uitgebreid gaan benchmarken natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
Is er al een benchmark van de air wat betreft de 1.8" hdd en de ssd?
Nee 1.1.3. is niet betaald maar de extra apps . Dus je kunt gewoon updaten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:02 schreef -Menn0- het volgende:
Is het de 1.1.3 update voor de iPod Touch die 20 dollar kost?
Itunes zegt namelijk dat hij een update heeft gevonden maar ik wil niet dat hij nu dat ding gaat downloaden en 20 dollar van mijn rekening afschrijft.
Leopard is er net , dus nee voorlopig geen nieuw OS. Met Leopard worden ook machines ondersteund van jaren terug. Dus dat moet geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef ikweetnix00 het volgende:
[..]
Dus zo groot is het verschil met en zonder Santa Rosa niet? Ik heb deze gevonden: http://macspeedzone.com/h(...)e_raw/07/11_19.shtml
zegt mij eigenlijk niet zo heel veel.... Maar het is de dus niet zo als over een jaar osx 10.6 uitkomt deze niet kan draaien om een macbook met een GMA 950?
Jij komt van Windows, nietwaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef ikweetnix00 het volgende:
[..]
Dus zo groot is het verschil met en zonder Santa Rosa niet? Ik heb deze gevonden: http://macspeedzone.com/h(...)e_raw/07/11_19.shtml
zegt mij eigenlijk niet zo heel veel.... Maar het is de dus niet zo als over een jaar osx 10.6 uitkomt deze niet kan draaien om een macbook met een GMA 950?
Binnen je garantie "meestal" gratis. Buiten je garantie weet ik 't niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef supkaa het volgende:
Weet iemand hoeveel het kost om de topcase van een macbook te laten vervangen?
En als je geen schade hebt of niks, kun je er dan een zwarte topcase op laten zetten (heb een witte 13 inch met nogal veel krassen)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
volgens mij kost het ook buiten je garantie niks, ivm fabriekfout. Maar dat weet ik niet zeker.
Welcome to the clubquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:32 schreef ikweetnix00 het volgende:
Vista zelfsna deze gelezen te hebben ben ik eruit. Ga de oude macbook van 999E halen a.s. maandag!!!!!
http://www.macworld.com/article/60969/2007/11/macbook_bench.html
Je zult zien dat je windows op een gegeven moment niet meer gaat gebruiken ook al wil je die ene applicatie draaien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:27 schreef ikweetnix00 het volgende:
THX!
ik kan voor alles een osx alternatief vinden, alleen sopcast (voetbal kijk prog) niet. Wordt dus toch XP erbij
Daarom heb ik maar gewoon een nieuwe gekocht. De oude (die heeft last van een ratelgeluid dat toeneemt bij verhoogde schijf- en/of processoractiviteit) gaat naar een reparateur zodra ik alle data heb leeggeruimd en het geen probleem is als ik 'm een tijdje kwijt ben.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:22 schreef ikweetnix00 het volgende:
dat is wel kut, kan je toch dagen/weken je book kwijt zijn
Zeker in Warnerraven in Almere geweest?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
apple kan soms heel kut zijn, omdat er nerds zonder verstand van zaken in de winkels werken. Ook hebben ze er weleens een handje van om problemen te ontkennen.
En soms niet, en wordt alles asap geregeld.
iFactors Rotterdam bijvoorbeeld. Maar apple kan er zelf ook wat van, zie al die falende Seagate schijven.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:37 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Zeker in Warnerraven in Almere geweest?
Ik probeer je quotes aan elkaar te matchen, maar is iFactors Rdam nu wel of niet kundig voor reparaties? Het is voor mij de dichtstbijzijnde reseller namelijk, dus ik ben geneigd daarheen te lopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
iFactors Rotterdam bijvoorbeeld. Maar apple kan er zelf ook wat van, zie al die falende Seagate schijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |