Zo serieus namen ze dat gister niet hoor.quote:
Dat is ook een verhaal trouwens.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Even wat anders:
Gisteren is er al een collecte voor Roger (Ajacied die vast zit in Dubai) gehouden en volgende week zal er weer een collecte gehouden worden. Sowieso op 410 en het lijkt me ook op Zuid1.
Het geld zal richting zijn vrouw en kinderen gaan zodat die op een normale manier kunnen blijven wonen en eten en ook is er geld voor de proceskosten.
Ik weet niet ik stond vrij ver onderaan in het vak, die fakkel was bijna bovenin volgens mij?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Zo serieus namen ze dat gister niet hoor."Ik kom ff naast je staan om te doen alsof ik ingrijp maar gaan jullie gerust je gang hoor."
En ik zag ze later nog met hem praten maar hij kwam er nog wel goed vanaf toch of heb ik dat verkeerd gehoord?
http://www.telesport.nl/v(...)p_gezet__.html?p=1,2quote:Van Geel te koop gezet
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax-supporters zijn het beleid van technisch directeur Martin van Geel zat. Om hun gevoel kracht bij te zetten hebben ze Van Geel te koop aangeboden op Marktplaats.nl.
Het hoogste bod ligt inmiddels op bijna 10 miljoen euro. De technisch directeur is dus blijkbaar wel gewild.
Lekker zitten slapen, Martin?quote:De 21-jarige verdediger Mohamed Chakouri wordt door Charleroi voor zes maanden gehuurd van Montpellier. In de zomer stond de ex-beloften international in de belangstelling van AZ en Ajax, maar mocht hij niet weg. Na een conflict met zijn trainer belandde Chakouri in de B-kern en rook Charleroi zijn kans. De Zebra's hebben ook een aankoopoptie.
Wilde net zeggen, dat vind ik erg kansloos.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:51 schreef Silenus het volgende:
Mensen te koop zetten op Marktplaats is ook wel érg afgezaagd hoor.
Misschien toch niet goed genoeg als ie voor Montpellier al geen topper is?quote:
Hij was altijd basisspeler bij Montpellier tot aan de ruzie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien toch niet goed genoeg als ie voor Montpellier al geen topper is?
Je kan ze toch moeilijk verwijten dat het er niet alle schijn naar heeft...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat je je niet veel geld uit mag geven als je op de beurs zit!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
NEC slaat even een EX BARCA vleugelverdediger aan de haak..
Martin
quote:
Jullie doen net alsof ik chinees praatquote:
quote:Wie is Dani Fernandez?
Uitgegeven op 17 januari 2008 14:25
Via Barcelona en de Oekraïne is hij in Nijmegen beland. Dani Fernandez trainde vandaag voor het eerst op Hollandse bodem.
‘Ik ben een rechtsbenige verdediger die ook op het middenveld uit de voeten kan en aanvallend is ingesteld. Mijn liefde voor de bal is erg groot, het liefst heb ik de hele dag een bal aan mijn voet. Ik ben geboren in Barcelona en naast mijn vader & moeder heb ik nog 2 broers. Zij zijn 7 en 9 jaar ouder dan ik. Mijn vriendin Sandra uit Zaragoza is op dit moment zwanger, in juni verwachten wij ons eerste kindje.’
Je speelde bij Metallurg in de Oekraïne, had je ooit van N.E.C. gehoord?
‘Ja, de clubnaam kende ik wel maar toen mijn manager vertelde dat N.E.C. interesse had heb ik meteen om informatie gevraagd bij Jordi Cruijff. Hij was heel erg positief over de Nederlandse competitie en het voetbal wat hier wordt gespeeld, maar vooral ook over N.E.C. en trainer Mario Been. Hij zei dat het een hele goede stap voor mij zou zijn om naar Nijmegen te gaan dus hier ben ik.’
Je weet dat N.E.C. op dit moment niet de beste tijd doormaakt, heeft dat meegespeeld bij jouw beslissing om hier te spelen?
Nee eigenlijk niet. Natuurlijk zijn resultaten belangrijk, dat telt nu eenmaal in het voetbal. Maar ik heb goed geluisterd naar de worden van Jordi Cruijff en zijn advies voor mij. Ik ga alles doen wat binnen mijn macht ligt om N.E.C. weer hoger op de ranglijst te krijgen. Ik hoop dat ik heel snel op het veld mag laten zien wat ik kan!
Mooi nog meer geld om niks mee te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:40 schreef Dynia het volgende:
Maduro voor 3 mln naar valencia? Toch nog een redelijk bedrag lijkt me
Nog meer geld om Engelaar voor 15 miljoen van twente te kopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mooi nog meer geld om niks mee te doen
quote:Ajacied Nicolea Mitea en zijn management worden verdacht van belastingfraude en het witwassen van geld bij zijn transfer naar Ajax in 2003. Niet alleen hij is de klos, in een grootscheepse (Roemeense) operatie zou 10 miljoen euro zijn weggesluisd.
Het nationale anti-corrputie instituut (DNA) maakte dit donderdag bekend, zo meldt het persbureau AFP. Het institituut is een juridische procedure begonnen tegen tien Roemeense voetballers en verwanten, waaronder Mitea.
Ajax zou in dat geval te veel hebben betaald voor de transfer van Mitea. Bijvoorbeeld bij de overgang Adrian Mutu naar Inter Milan betaalden de Italianen 6 miljoen euro, terwijl het echte bedrag volgens de papieren van Dimano Boekarest 2,1 miljoen euro bedroeg. Het verdwenen geld zou op rekeningen in Nederland en de Virgin Eilanden zijn gestort.
Overigens heeft Ajax al aan Nicolea Mitea laten weten dat hij mag uitkijken naar een andere club. Dat staat geheel los van deze zaak. (foto: ANP)
In 2003 naar Ajax gekomen, is toch al bijna 5 jaar. Vind ik erg lang hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Mitea al veel langer bij ons rondliephinkte.
Niets mis mee, garantie voor doelpuntenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:53 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja en zo hebben we helemaal niemand meer voor in de defensie.... 3 mans verdediging
Ogoragu-Vertongen-Urby...
Dat is lekker raak schieten voor NEC.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:53 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja en zo hebben we helemaal niemand meer voor in de defensie.... 3 mans verdediging
Ogoragu-Vertongen-Urby...
Staat er nog een onderbouwd artikel in ook, naast een grote kop? En voorzover het iets nieuws is trouwens. Aanvallend een vervanger voor Huntelaar, Engelaar erbij op het middenveld en de verdediging versterken en eventueel Velthuizen halen in plaats van Stekelenburg, zo dramatisch hoeven we daar ook weer niet over te doen. Ook zonder leegloop moeten er minstens vier verdedigers worden aangetrokken. Dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:07 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
dan worden we volgend jaar wel kampioen
Precies. Het is jammer dat een bruikbare speler uit je eigen jeugdopleiding wegloopt (voor een flink bedrag) maar Maduro heeft niet bepaald een hoofdrol gespeeld de afgelopen jaren. En dat verhaal over een gebrek aan vertrouwen...tjaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:11 schreef kevin6188 het volgende:
Ach, drie mliljoen vind ik zo slecht nog niet. Dat Maduro nu meteen weer loopt te zeiken als hij eerst een jaar slecht speelt, vervolgens een halfjaar weer niet top en daarna twee wedstrijden op de bank zit. Gaat helemaal nergens over, vind ik. Altijd maar zeuren dat jongens te vroeg naar het buitenland gaan zonder echt te presteren en daarna precies hetzelfde doen. Natuurlijk heeft hij een goed EK gespeeld, maar dat deed Drenthe ook.Valencia neem ik ook niet meer serieus. Maduro is Europees gezien 'gewoon' een B-speler. Maarja, als meneer twee keer wordt gepasseerd, ten koste van Davids en Gabri nota bene, en heus wel aan z'n wedstrijdjes toekomt, bijvoorbeeld zondag tegen NEC, dan heb je dat maar te accepteren. Zo goed is het met Maduro het afgelopen halfjaar ook niet gegaan...
Ik denk dat spelers pas tevreden zijn als clubs met een selectie van elf man gaan werken. Omdat ze dan tenminste wel spelen.
Over de situatie Maduro hebben we het hier al uitgebreid over gehad. Het is duidelijk dat ieder z'n mening daarover heeft. Ik vind het wel iets zeggen dat Maduro nu voor Valencia kiest. Echt niet omdat ie daar veel aan spelen zal toekomen hoor. Maargoed. Ik snap Ajax, ik snap Maduro. Klaar, jammer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Heeel erg daadkrachtig v Geel! Nee, echt, mijn complimenten!
Een middelmatige speler als Engelaar moet 15 miljoen kosten, maar ons aller Ajax laat Maduro weer zo de deur uitlopen voor een fooi!
Echt, heel goed gehandeld het afgelopen jaar!
Hulde, nu is duidelijk waarom Ajax al jaren de ongenaakbare top in Nederland is!.
Er lopen op de Nederlandse velden ook geen spelers die iets kunnen toevoegen, dus geef het vertrouwen aan wat er is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:54 schreef Sethje het volgende:
ik heb het gevoel dat er geen enkele voetballer die iets aan dit ajax gaat toevoegen komt voor de 31e.....
Staan een paar korte interviews in over Huntelaar, Maduro, Stekelenburg en Urby. Niets nieuws eigenlijk, van Huntelaar, Urby en Maduro wisten we al dat ze vertrekken. Stekelenburg zal ook de kans niet laten liggen als hij naar Engeland kan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Staat er nog een onderbouwd artikel in ook, naast een grote kop? En voorzover het iets nieuws is trouwens. Aanvallend een vervanger voor Huntelaar, Engelaar erbij op het middenveld en de verdediging versterken en eventueel Velthuizen halen in plaats van Stekelenburg, zo dramatisch hoeven we daar ook weer niet over te doen. Ook zonder leegloop moeten er minstens vier verdedigers worden aangetrokken. Dus wat dat betreft.
Ik zou El Ahmadi wel graag zien komen, maar als Engelaar, met nog een jaarcontract, al 15 miljoen kost, dan moet het bedrag van El Ahmadi rond de 65 miljoen euro liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:16 schreef horstjan het volgende:
[..]
Er lopen op de Nederlandse velden ook geen spelers die iets kunnen toevoegen, dus geef het vertrouwen aan wat er is.
Engelaar is wel een beetje het type speler waar je op uitkomt als Davids vroeg of laat een keer stopt, of als Gabri weer eens geschorst is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Engelaar hoeft niet te komen. Verdedigers, daar moeten we op inzetten imo.
Gisteren was Defour op Één (de Belgische TV zender) te zien, en daarin kwam tot slot de vraag van de presentatrice "zou je naar Nederland willen in de zomer? Naar Ajax?". Steven antwoorde hier op met "Ik zou graag naar Nederland gaan. Ik vind het een interessante competitie. Ik denk dat Ajax een club is die goed bij mijn speelstijl past. Maar voor nu wil ik mij volledig concentreren op Standard Luik".quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:33 schreef De_Ananas het volgende:
Defour mag in de zomer weg van Standard.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Gisteren was Defour op Één (de Belgische TV zender) te zien, en daarin kwam tot slot de vraag van de presentatrice "zou je naar Nederland willen in de zomer? Naar Ajax?". Steven antwoorde hier op met "Ik zou graag naar Nederland gaan. Ik vind het een interessante competitie. Ik denk dat Ajax een club is die goed bij mijn spijlsteel past. Maar voor nu wil ik mij volledig concentreren op Standard Luik".
Dat klinkt dus vrij concreet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:48 schreef Nashje het volgende:
En Twente wil 15 miljoen voor Engelaar.
Munsterman: "Ja, zeg! We zijn toch zeker Ajax niet!".quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:39 schreef Damzkieee het volgende:
Tubantia meldt daar trouwens niets over. Staat alleen dat van Geel gebeld heeft met Munsterman en dat van Geel heeft gezegd "Willen jullie dan geen geld?". Waarop Munsterman antwoord: "nee".
Het begint nu inderdaad tering irritant te worden van al die geruchten over psv en feyenoord die goedkope talenten scouten. Ook heeft feyenoord Michael Jansen aangetrokken gratis en voor niets, zo veel zal zijn salaris echt niet zijn en verhuur hem net als feyenoord bij een andere club en je hebt volgend seizoen mischien een goede verdediger erbij. Maar nee hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef sjimz het volgende:
15 miljoen voor Engelaar
Doeg Maduro, het ga je goed in de sinaasappelenstad
EN ondertussen kan Martin van Geel weer even leren hoe PSV en/of Feyenoord bezig zijn om een argentijns toptalent in de verdediging te strikken
Maar Ajax is weer te gierig om maar enig talent van over de grenzen te scouten.
Niet op de feiten vooruit lopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef sjimz het volgende:
EN ondertussen kan Martin van Geel weer even leren hoe PSV en/of Feyenoord bezig zijn om een argentijns toptalent in de verdediging te strikken
Klopt, je komt pas in aanmerking voor een transfer, als ze je hebben kunnen scouten op RTL.quote:Maar Ajax is weer te gierig om maar enig talent van over de grenzen te scouten.
Maar wat ik zei stond er echtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Munsterman: "Ja, zeg! We zijn toch zeker Ajax niet!".
Dan blijft er weinig over als de rechten straks naar de NOS gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet op de feiten vooruit lopen.
[..]
Klopt, je komt pas in aanmerking voor een transfer, als ze je hebben kunnen scouten op RTL.
Kansloos mannetje is dat. Heb je niks aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Die Munsterman snapt het wel, met een volle bankrekening word je geen kampioen.
We moeten HEM halen!
Maduro wil rust en verlaat daarom Ajax. Valencia is dus een héle logische keuze.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:05 schreef fathank het volgende:
Maduro, De nieuwe kapitein van een zinkend schip? Ik denk van wel, kan Koeman ook niet gelijk Urby op komen halen
Koeman wordt aan het einde van het seizoen ontslagen, nieuwe trainer moet Maduro niet, Maduro gaat zijn geluk beproeven bij Salamanca ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Maduro wil rust en verlaat daarom Ajax. Valencia is dus een héle logische keuze..
Exact.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koeman wordt aan het einde van het seizoen ontslagen, nieuwe trainer moet Maduro niet, Maduro gaat zijn geluk beproeven bij Salamanca ofzo
Alsof ze nog niet genoeg geld hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nu heeft Ajax weer 3 miljoen extra om een verdediger te kopen.
quote:Ajacied Mitea verdacht van fraude bij transfer
Nicolae Mitea en diens zaakwaarnemers worden ervan verdacht belastingfraude te hebben gepleegd bij de transfer van de Roemeen naar Ajax in 2003.
Net als negen andere voetballers uit zijn land wordt de blessuregevoelige aanvaller, die weg mag bij Ajax, nu voor het gerecht gedaagd door de Roemeense anti-corruptiedienst DNA, aldus de Roemeense pers.
Het zou gaan om een omvangrijke Roemeense operatie, waarbij tien miljoen euro zou zijn verdwenen. Het weggesluisde geld zou daarbij op rekeningen in Nederland en de Virgin Eilanden zijn gezet. In het geval van Mitea heeft Ajax mogelijk teveel betaald aan diens toenmalige werkgever Dinamo Boekarest.
Ze kunnen nu voor 15 miljoen Engelaar kopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet genoeg geld hebben.
Ajax kan straks alleen al van de rente een heel nieuw team kopen
8 miljoen voor een aflopend contractquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef De.Kromme het volgende:
Gewoon 8 miljoen neerleggen, die tukkers hebben nog nooit zoveel geld bij elkaar gezien en gaan meteen overstag.
Dat gevoel bekruipt mij ook . . . .quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Maduro een stille kracht wordt daar en dat de leiding van Ajax ontzettende spijt gaat krijgen.
Het lijkt wel of de miljoenen verdwijnen ofzo bij Ajax en PSV. PSV heeft 2 keer 30 miljoen in de CL opgehaald, Ajax heeft ook tientallen miljoenen aan transfersommen ontvangen. Beide clubs zouden genoeg geld uit te geven moeten hebben, maar het lijkt wel alsof ze dat bijna niet hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vennegoor was de duurste geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef De.Kromme het volgende:
Gewoon 8 miljoen neerleggen, die tukkers hebben nog nooit zoveel geld bij elkaar gezien en gaan meteen overstag.
Ah, vandaar dat er verlies werd gedraaid afgelopen seizoen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was dus het seizoen voordat Babel, de Mul & Sneijder zijn verkocht.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat er verlies werd gedraaid afgelopen seizoen?
De transfers zijn van dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je zegt het goed, afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij denkt dat al het geld van de transfers van Sneijder, Babel en de Mul direct beschikbaar is als transfergeld?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt het goed, afgelopen seizoen.
Dat gevoel heb ik absoluut niet. Ik denk dat ie daar ontevreden gaat worden omdat ie geen speeltijd krijgt, en over een jaar alweer vertrekt naar een club als Getafe of Osasuna.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Maduro een stille kracht wordt daar en dat de leiding van Ajax ontzettende spijt gaat krijgen.
Nee maar in ieder geval wel een gedeelte.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij denkt dat al het geld van de transfers van Sneijder, Babel en de Mul direct beschikbaar is als transfergeld?
Ik denk dat kans groter is dat ik kinderen krijg met Elsemieke dan dat Maduro zal slagen bij Valencia.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik absoluut niet. Ik denk dat ie daar ontevreden gaat worden omdat ie geen speeltijd krijgt, en over een jaar alweer vertrekt naar een club als Getafe of Osasuna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |