Dat duurde inderdaad wel lang ja!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:47 schreef Rosbief het volgende:
waarom zegt nou niemand:
LEMMING!!!11![]()
![]()
Lekker van twee walletjes etenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:55 schreef GioStyle het volgende:
Wat vind je van mensen die zowel rechts als linkshandig zijn?
Ik alleen met homo's die zich zo verwijfd gedragen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:42 schreef hamkaastosti het volgende:
gek. ik heb dat met homo's
om het plaatje maar kompleet te maken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:45 schreef Yorrit het volgende:
ja weetje ik heb niks tegen linkshandigen. maar ze moeten wel normaal doen, ze hoeven toch niet aan iedereen te laten zien dat ze linkshandig zijn? doen rechtshandigen toch ook niet?
Om nog maar te zwijgen over de onhandigheid wanneer er eentje rechts van je zit tijdens het schrijven van iets. De hele tijd die linker elleboog tegen je aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:24 schreef DennisMoore het volgende:
En dan zie je ze heel krampachtig met de pols gebogen zitten schrijven, omdat ze anders vlekken maken in de inkt of niet kunnen zien wat ze net geschreven hebben.
Het is gewoon niet zoals de natuur bedoeld heeft.
de modewereld zit vol linkshandigenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:27 schreef DennisMoore het volgende:
En dan claimen dat ze zogenaamd creatiever zijn.
Gewoon om te provoceren is dat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de onhandigheid wanneer er eentje rechts van je zit tijdens het schrijven van iets. De hele tijd die linker elleboog tegen je aan.
en vol met homo's.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:35 schreef Yorrit het volgende:
[..]
de modewereld zit vol linkshandigen
Mja, dat zijn de enigen die met hun tengels van die lekkerûh wijfûh kunnen afblijven, dus dat begrijp ik wel.quote:
Offtopic, knurft. Lees het topic voordat je er in reageert.quote:
Bihandueel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:55 schreef GioStyle het volgende:
Wat vind je van mensen die zowel rechts als linkshandig zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |