abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56103320
Waar zijn die twee miljoen Cohen, die je hebt verdonkeremaand en wat je zogenaamd met je selectieve geheugen niet meer kan herinneren.
Sportieve inbreng
pi_56103321
Een moskee is per definitie lelijk, ongeacht de vorm, uiterlijk of uitstraling.
pi_56103364
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Foeilelijk?

[ afbeelding ]

Misschien wel mooier dan de rest van de bagger in Amsterdam...
He, de Kostverlorenkade is een meer geworden.
Kloppen de proporties wel?
Sportieve inbreng
pi_56103378
Ja, foeilelijk. Het is gewoon een tiet en een pik.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_56103402
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:55 schreef Scaurus het volgende:
Ja, foeilelijk. Het is gewoon een tiet en een pik.
Raar idee van pikken heb jij.
pi_56103405
Kan een mooi zanstrandje aangelegd worden voor de moskee.
Liefst een naaktstrand.
Sportieve inbreng
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:01:06 #32
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_56103510
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Met jou kan ik praten
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_56103553
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Ach het is een impressie, googlen op westermoskee levert wel meer plaatjes op, zelfde uitstraling over het algemeen.
ik vind die zuurstokmodelletjes ook niks maar dit past best aardig op het eerste gezicht.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56103889
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
je klinkt als een echte Christen!
pi_56103960
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef Xith het volgende:

[..]

En jij als een multicultikontkusser.
pi_56103966
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:17 schreef Xith het volgende:

[..]

Met Moslimbloed, dat zijn de ergsten!
  donderdag 17 januari 2008 @ 15:24:52 #37
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56104132
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Al dat water is wel mooi. Mooie plek voor een club. iT2
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56106013
Het gebouw ziet er niet lelijk uit maar wat binnen de muren van die moskee gaat gebeuren daar lusten de honden geen brood van. Ik denk dat iedereen die de documentaire van Channel 4 (Undercover Mosque) heeft gezien, over de grote moskee's in Engeland, zich wel een goed beeld kan vormen.
pi_56106735
Alleen voor het uiterlijk zou ie er al moeten komen, puick stukje architectuur
know'm sayin?
word? word.
pi_56106923
Hoeveel geld van burgers is er ook alweer ingestoken door de gemeente Amsterdam?
pi_56107175
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Perecules het volgende:
Hoeveel geld van burgers is er ook alweer ingestoken door de gemeente Amsterdam?
eCHT HEUL VEEL!
pi_56107251
In Rotterdam staat er ook zo'n lelijk schepsel

pi_56107442
Het lijkt wel een mohammedaan met zo'n keppeltje op die twee middelvingers naar Nederland opsteekt.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_56107456
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In Rotterdam staat er ook zo'n lelijk schepsel

[ afbeelding ]
Dit ontwerp in Amsterdam lijkt me toch meer in de omgeving te passen .
pi_56107618
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:58 schreef Xith het volgende:

[..]

eCHT HEUL VEEL!
Je hebt de juiste usericon gekozen voor jou. Oogjes en oortjes dicht, maar wel je bekkie open.
pi_56107769
Over de financiering hoeven we ons 'geen zorgen' te maken, immers in een KRO's Reporter-uitzending zegt Mirza Hussein Al Sayegh uit het steenrijke Dubai dat ook Nederland Missieland is wat betreft de Islamisering, info+uitzending is hier te bekijken.
pi_56107828
quote:
Kamer wil strafrechtelijk onderzoek naar Milli Görüs
Uitgegeven: 11 mei 2007 07:25
Laatst gewijzigd: 11 mei 2007 08:01

AMSTERDAM - Een meerderheid in de Tweede Kamer wil dat er een aanvullend strafrechtelijk onderzoek naar Milli Görüs komt. Dat meldt Netwerk donderdag.

Volgens het actualiteitenprogramma vervulden bestuursleden van de Turks-islamitische vereniging een spilfunctie in het beleggingsschandaal rond zogenoemde groene fondsen. Honderden Nederlandse Turken zouden voor miljoenen euro's zijn gedupeerd door te beleggen in de illegale fondsen.

Westermoskee

De Westermoskee in het Amsterdamse stadsdeel De Baarsjes, waarvoor vorig jaar de eerste steen werd gelegd maar waarvan de bouw na lang gesteggel over de koers die de moskee zou varen nog altijd moet beginnen, moet in de plaats komen van een oude garage. Die garage zou jaren dienst heeft gedaan als gebedsruimte, maar ook als 'illegaal wisselkantoor en ruimte voor duistere bedrijfjes'. Dit zouden groene fondsen in Turkije zijn.

Tijdens de gebedsdiensten zouden mensen voor miljoenen euro's in contanten hebben gegeven. In ruil daarvoor kregen ze deelnemersbewijzen in beleggingsfondsen die zouden moeten leiden tot veertig procent rendement. Die belofte zou echter nooit zijn uitgekomen.

Diverse bestuursleden van de islamitische stichting waren zelf actief betrokken bij het innen van het beleggingsgeld, zo stelt Netwerk. Een kamermeerderheid van CDA, PvdA en SP pleit nu voor aanvullend strafrechtelijk onderzoek naar de rol van deze bestuurleden bij het grootscheepse beleggingsschandaal.

Kabaktepe

Huidige en oud-bestuurders van Milli Görüs zouden volgens Netwerk zelf het geld hebben geïnd voor de groene beleggingsfondsen. Zij deden dat onder hun eigen achterban in verschillende moskeeën van de Milli Görüs-beweging. Kwitanties van gedupeerden zouden zijn ondertekend zijn door onder anderen Uzeyir Kabaktepe, oud-voorzitter van Milli Görüs.

Onlangs maakte de Autoriteit Financiële Markten (AFM) nog bekend dat Milli Görüs niet betrokken is geweest bij illegale handel in effecten. De AFM had tot een onderzoek besloten nadat enkele bezwaarschriften tegen de bouw van de Amsterdamse Westermoskee waren in gediend. In twee brieven wordt geklaagd over malafide financiële praktijken in onder meer Turkse moskeeën en koffiehuizen. Milli Görüs zou daarbij een belangrijke rol hebben gespeeld.

Het huidige bestuur van van de Nederlandse afdeling van het in heel Europa actieve Milli Görüs heeft overigens aangifte gedaan tegen Kabaktepe, zo werd deze week bekend. Hij zou een bedrag van rond de 1,3 miljoen euro hebben overgemaakt naar eigen ondernemingen.
Hoe is het met het onderzoek afgelopen?
pi_56107992
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef Perecules het volgende:

[..]

Hoe is het met het onderzoek afgelopen?
We hebben hier met Orientale oplichters te maken met Cohen aan het hoofd.
Sportieve inbreng
pi_56108093
Ik vind het ontwerp van de Westermoskee een stuk fraaier dan die Efteling Fata Morgana in Rotterdam. Het heeft zelfs vaags iets weg van de Amsterdamse school stijl. Beste Moskee ontwerp dat ik de afgelopen jaren in nederland gezien heb.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:51:49 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_56108445
Zeer goed nieuws dit. Ik kreeg er spontaan een tevreden gevoel van om en nabij mijn maagstreek.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')