De warrior kan inpakkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
0-3 15-40
Dat was de ommekeer, de warrior gaat 'm pakken.
Laatste game van Federer - Santoroquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:22 schreef kevin_ het volgende:
Is er ergens een (lange) samenvatting te zien van de wedstrijden van afgelopen nacht van zowel de mannen als vrouwen? Ik trek dat echt niet de hele nacht doorgaan
Moooooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Laatste game van Federer - Santoro.
Ivanovic - Garbin
Over een paar uur zullen de highlights van dag 4 wel online staan.
Thxquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ivanovic - Garbin
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:11 schreef N.i.c.k het volgende:
Blake en Safin spelen te vaak Virtua Tennis.
Bedanktquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ivanovic - Garbin
Wowquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef TheGeneral het volgende:
En de winnaar van de partij tegen Hewitt speelt tegen Djokovic waarschijnlijk.
En de winnaar daarvan tegen Nalbandian.
En de winnaar daarvan tegen Federer...
Holy crap..
Ik denk eerst Henin - Schiavone en daarna Gicquel - Davydenko/ Jankovic - Razzano.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat krijgen we vannacht zoal voorgeschoteld op Eurosport, ik kan zo geen overzichtje vinden.
Bijslapen dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik denk eerst Henin - Schiavone en daarna Gicquel - Davydenko/ Jankovic - Razzano.
Simon - Nadal zal ook wel volledig worden uitgezonden (match no. 3).
Thxquote:
Zelfde dilemma hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:11 schreef Tim86 het volgende:
ik hoef die eerste potjes niet persé te zien maar wil wel youzhny zien..dilemma dus..kan de wekker wel op 3 uur ofzo zetten maar dat is ook vrij zinloos..voel ik me alleen maar brak..
lastig lastig
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:18 schreef Tim86 het volgende:
ha ik heb al een oplossing...bier!
Duik gewoon nog even de kroeg in en ben tussen 3 en 4 thuis..ideaal
Wel morgen om 11.00 present zijn hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef Wopper1 het volgende:
Iedere avond zo rond 22.30 uur een aardige dip, maar ach het is alweer bijna 1.00 uur. Nog maar even opblijven dan.
Dat ken ik ja, vandaag iets eerder. Zat rond 21.00 voor de tv en viel bijna weg, nu gewoon weer topfitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef Wopper1 het volgende:
Iedere avond zo rond 22.30 uur een aardige dip, maar ach het is alweer bijna 1.00 uur. Nog maar even opblijven dan.
Absoluutquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
* Jaloers is ivm verplichtingen![]()
[..]
Wel morgen om 11.00 present zijn he![]()
O, Jankovic moet. Maak daar maar 5 uur vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Waarschijnlijk pas om half 4/4 uur Nadal. Eerst die wijvenpartijen . Zet mn wekker wel
Hij heeft denk ik nog niet op banen gespeeld waar de snelheid geregistreerd werd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef Vector_SLD het volgende:
Waarom staat Karlovic trouwens niet in de top 25 van hardste serveerders van de AO?
Heb een stukje geschreven over de karlovic aces tot nu toe toevallig...ook opvallend laag sowieso. Hij heeft schijnbaar ook al geklaagd over hitte, baansnelheid, vochtigheid en felle zon..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef Vector_SLD het volgende:
Waarom staat Karlovic trouwens niet in de top 25 van hardste serveerders van de AO?
Ja, heb je een keer een alternatief, zit er bij ES ook een fatsoenlijk iemandquote:
Het flashding is sowieso sneller.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:14 schreef Tim86 het volgende:
ik zie die schiavone het henin wel een klein beetje moeilijk maken helaas (helaas, want ik wil mannentennis op mijn tv)
Werkt de WMP stream van betfair bij jullie? Bij mij alleen het flash ding
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Henin begint alweer schijtirritant...scheidsrechter roept TIME..blijft die crackhoer nog 30 sec zitten om haar boekje nogmaals te reciteren
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef Tim86 het volgende:
hmm bierplan gaat niet door...ik kom jullie dus maar lastigvallen
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:17 schreef Tim86 het volgende:
er staat overigens nog niet eens een cumulatieve B-cup op de baan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |