quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:18 schreef Tim86 het volgende:
ha ik heb al een oplossing...bier!
Duik gewoon nog even de kroeg in en ben tussen 3 en 4 thuis..ideaal
Wel morgen om 11.00 present zijn hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef Wopper1 het volgende:
Iedere avond zo rond 22.30 uur een aardige dip, maar ach het is alweer bijna 1.00 uur. Nog maar even opblijven dan.
Dat ken ik ja, vandaag iets eerder. Zat rond 21.00 voor de tv en viel bijna weg, nu gewoon weer topfitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef Wopper1 het volgende:
Iedere avond zo rond 22.30 uur een aardige dip, maar ach het is alweer bijna 1.00 uur. Nog maar even opblijven dan.
Absoluutquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
* Jaloers is ivm verplichtingen![]()
[..]
Wel morgen om 11.00 present zijn he![]()
O, Jankovic moet. Maak daar maar 5 uur vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Waarschijnlijk pas om half 4/4 uur Nadal. Eerst die wijvenpartijen . Zet mn wekker wel
Hij heeft denk ik nog niet op banen gespeeld waar de snelheid geregistreerd werd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef Vector_SLD het volgende:
Waarom staat Karlovic trouwens niet in de top 25 van hardste serveerders van de AO?
Heb een stukje geschreven over de karlovic aces tot nu toe toevallig...ook opvallend laag sowieso. Hij heeft schijnbaar ook al geklaagd over hitte, baansnelheid, vochtigheid en felle zon..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef Vector_SLD het volgende:
Waarom staat Karlovic trouwens niet in de top 25 van hardste serveerders van de AO?
Ja, heb je een keer een alternatief, zit er bij ES ook een fatsoenlijk iemandquote:
Het flashding is sowieso sneller.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:14 schreef Tim86 het volgende:
ik zie die schiavone het henin wel een klein beetje moeilijk maken helaas (helaas, want ik wil mannentennis op mijn tv)
Werkt de WMP stream van betfair bij jullie? Bij mij alleen het flash ding
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Henin begint alweer schijtirritant...scheidsrechter roept TIME..blijft die crackhoer nog 30 sec zitten om haar boekje nogmaals te reciteren
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef Tim86 het volgende:
hmm bierplan gaat niet door...ik kom jullie dus maar lastigvallen
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:17 schreef Tim86 het volgende:
er staat overigens nog niet eens een cumulatieve B-cup op de baan hier
Gicquel schijnt behandeld te worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:02 schreef Tim86 het volgende:
Davy ligt al lang stil..
Wat ben je lollig vanavond.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:22 schreef Tim86 het volgende:
ik vind haar lief als ze geen game meer maakt
nope..ben alcoholloos maar had geld staan op under 18.5 dus was niet eens lollig bedoeld helaasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben je lollig vanavond.![]()
Ben je aan het huisbarren?
Niet op eurosport.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:37 schreef Tim86 het volgende:
nope..ben alcoholloos maar had geld staan op under 18.5 dus was niet eens lollig bedoeld helaas
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:22 schreef Tim86 het volgende:
ik vind haar lief als ze geen game meer maakt
inderdaad, die gare wedstrijd moet van de buisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:41 schreef Tim86 het volgende:
eurosport snapt niet wat de mensen willen zien volgens mij
Er zitten nog 3 Belgen te kijken hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:41 schreef Tim86 het volgende:
eurosport snapt niet wat de mensen willen zien volgens mij
nee hoor, die zitten bij Sporzaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Er zitten nog 3 Belgen te kijken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Drie Belgen in het buitenland.quote:
Tsonga en Youzhny winnen waarschijnlijk beiden de eerste set, slecht voor de XL-manager.quote:
Ondertussen staat Nadal gewoon 2 tegen 0 sets voor (7-5, 6-2).quote:
Ja man, die andere knakker had 6 setpoints in de eerste setquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ondertussen staat Nadal gewoon 2 tegen 0 sets voor (7-5, 6-2).
Nou hier heb je er één. PHM tegen Koubek. PHM serveert bij 7-6 vijfde set voor de wedstrijdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:36 schreef XL het volgende:
Nog niet veel vijfsetters dit toernooi (zelfs weinig tiebreaks)
Het is natuurlijk wel de man in vorm, maar op papier heeft hij nog steeds een negatieve Head-to-Head tegen Andreev.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:35 schreef XL het volgende:
Het is natuurlijk wel de man in vorm, maar op papier heeft hij nog steeds een negatieve Head-to-Head tegen Andreev.
Twinsquote:
quote:Australian Open: Nadal naar achtste finales in Melbourne
sportweek.nl
Rafael Nadal heeft zich zonder al te veel moeite voor de achtste finales van de Australian Open in Melbourne geplaatst. De als tweede geplaatste Spanjaard versloeg de Fransman Gilles Simon (28) vrijdag met 7-5, 6-2, 6-3. Nadal had zeventig minuten nodig om de eerste set naar zich toe te trekken, maar daarna kende hij geen problemen meer.
In de volgende ronde treft hij de Fransman Paul-Henri Mathieu (23) die de Oostenrijker Stefan Koubek na een spannende vijfsetter met 4-6, 7-6(4), 2-6, 7-5, 8-6 versloeg.
De Franse verrassing Jo-Wilfried Tsonga plaatste zich eveneens voor de achtste finales. Hij kende weinig problemen tegen de Spanjaard Guillermo García-López: 6-3, 6-4, 6-2. Nikolaj Davydenko legde ten koste van de Fransman Marc Gicquel beslag op een plek in de vierde ronde. De als vierde geplaatste Rus won met 6-3, 6-2, 6-3.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alweer vechtpartijen, vorig jaar ook al
.
quote:Fans met elkaar op de vuist bij Australian Open
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 15-jan-2008 14:00
De extra agenten die de organisatie van de Australian Open dit jaar heeft ingezet, hebben tijdens de tweede dag van het Grand Slam-toernooi al in actie moeten komen. Bij de partij tussen de Chileen Fernando Gonzalez en de Griek Konstantinos Economidis gingen Griekse, Cypriotische en Servische toeschouwers met elkaar op de vuist.
De politie in Melbourne maakte een einde aan de vechtpartij door pepperspray te gebruiken. Later op dinsdag zal tijdens een persbijeenkomst duidelijk worden of er mensen zijn aangehouden. In Melbourne zijn extra veel agenten van de partij, nadat er vorig jaar tijdens de Australian Open 150 vechtende Servische en Kroatische fans uit het tennispark werden gezet.
sportweek.nlquote:Recordaantal toeschouwers bij Australian Open
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 17-jan-2008 14:54
De vierde dag van de Australian Open heeft een nieuw toeschouwersrecord opgeleverd. De organisatie mocht donderdag in Melbourne Park 62.885 bezoekers begroeten. Daarmee is her recordaantal toeschouwers op één dag bij een Grand Slam-toernooi verbroken.
Het oude record was in handen van de US Open, waar vorig jaar 61.083 bezoekers naar het tennis kwamen kijken. De Australian Open van dit jaar trok tot dusver 234.501 toeschouwers. Doordat Wimbledon en Roland Garros geen avondprogramma hebben, zullen deze hoge toeschouwersaantallen bij deze twee Grand Slams niet voorkomen
Wat een drama is het toch ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:58 schreef Ambrosius het volgende:
Mauresmo. Geeft gewoon de tweede set weg. Dellacqua kan zeker voor een verrassing gaan zorgen.
Ze ziet er nog steeds uit als een vent tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef tong80 het volgende:
Mauresmo is niet meer te herkennen vergeleken met een jaar geleden
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds uit als een vent toch
Inderdaad, van die kleine pruttige moddertietenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:44 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heeft Dellanqua best wel hangtieten
Volgens mij is ze best lief hoor. Of heb jij een hekel aan haar ?quote:
Ach John de Wolf leek op een wijf en wordt gekozen tot populairste Feijenoorderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't geen vrouw, kan er gewoon niet naar kijken. Het lijkt zo oneerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |