Ik doe mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit topic vanavond nog vol hebben
Charlie doet ook mee?quote:
Autistenmening dit.. ik ruik ze op kilometers afstand.. dat Radiohead te veel voor je is hoef je niet af te reageren op de mensen die wel gevoel voor taal & muziek hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Radiohead is voor in zichzelf pratende autisten en interessantdoende smaakloze wannabe's. Deel je zelf maar in
Hail to the thiefquote:
Ik gok op wannabe, maar je zou ook de andere categorie kunnen zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:15 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Autistenmening dit.. ik ruik ze op kilometers afstand.. dat Radiohead te veel voor je is hoef je niet af te reageren op de mensen die wel gevoel voor taal & muziek hebben![]()
(valt me van je tegen rubber)
Ik vrees met grote vrezen dat het weer Grolsssssch wordttttttt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zouden ze wel bier schenken dit jaar?
Mag ik ook bij jullie clubje? Ik ben altijd vrij alleen als ik RH aan het afzeiken ben..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allebei niet van Radiohead houden, dat schept een band
duidelijk wannabe!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik gok op wannabe, maar je zou ook de andere categorie kunnen zijn
ik heb op Pinkpop al eens de tergende ellende van die kutband moeten aanhoren, dat deed pijn. Slechts het bier bracht me enige verlichtingquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:15 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Autistenmening dit.. ik ruik ze op kilometers afstand.. dat Radiohead te veel voor je is hoef je niet af te reageren op de mensen die wel gevoel voor taal & muziek hebben![]()
(valt me van je tegen rubber)
Wel een lekkere gimmickquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef djnospinzone het volgende:
Oh je drinkt bier, dan weet ik genoeg ja, schuurfeestprincipe.. Uffie is een gimmick![]()
wat die kenner zegtquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hadden we al heel veel Uffie plaatjes in een topic gepost dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |