Verdammt!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef Coiler het volgende:
de ticketmaster lampen-grap, wat doe je!?
Had ik op jou moeten wachten dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef Coiler het volgende:
de ticketmaster lampen-grap, wat doe je!?
Heb nog een tijd in dubio gezeten, nu deze twee samenvallen. Maar uiteindelijk is toch weer lowlands geworden. Heb er wel al weer zin in.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:38 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ga na 3 keer lowlands het dit jaar waarschijnlijk missen
Maar ik ga nu zeer waarschijnlijk naar sziget >> lijkt me ook super!
Behalve dan dat ze Radiohead hebben geboektquote:Op maandag 28 januari 2008 23:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sziget is sowieso voor losers. Roskilde, dat is pas stoer
Schaam je. Radiohead ownt.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze Radiohead hebben geboekt![]()
![]()
Radiohead is voor in zichzelf pratende autisten en interessantdoende smaakloze wannabe's. Deel je zelf maar inquote:
Mits geld en bereidwillig gezelschapquote:
Ik ga!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mits geld en bereidwillig gezelschap
Je spaced m.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Radiohead is voor in zichzelf pratende autisten en interessantdoende smaakloze wannabe's. Deel je zelf maar in
Categorie 1 dus?quote:
bereidwilligquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is bereidwillig uberhaupt een bestaand woord? Zo ja, wat betekend het eigenlijk?
Oké, dan ga ik ook zekerstewetenquote:
Nee, dat maakt het duidelijkerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
bereidwillig
[onbekend woordtype, bijvoeglijk naamwoord]
1. wie altijd graag wil helpen
vb:zij is erg bereidwillig
Meer informatie bij:
altijd erg graag helpen wie wil zij
onbekend woordtype: bereidwillig
bijvoeglijk naamwoord: bereidwillig
bereidwilliger
bereidwilligst
Dat komt omdat we allebei niet van Radiohead houden, dat schept een bandquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik ook zekersteweten
WAT WIL JE NOUquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het duidelijker
Dit topic vanavond nog vol hebbenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allebei niet van Radiohead houden, dat schept een band
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Radiohead is voor in zichzelf pratende autisten en interessantdoende smaakloze wannabe's. Deel je zelf maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |