Zal moeilijk worden voor Liamquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zeker als in elk geval één van de broertjes redelijk nuchter weet te blijven
Zullen denk ik eerder weer naar FoR gaan ipv lowlands.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:19 schreef Coiler het volgende:
Zou er trouwens een kans zijn dat Maiden komt? Aangezien ze aankomende zomer nog 1 grote tour doen...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef vogelkooi het volgende:
Mooi wark is ook aanwezig.
mooi wark
http://nl.youtube.com/watch?v=2MLmjfBmn-U
Das zeker! Maar als Radiohead speelt staat het daar ook bomvol.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden voor Liam.
Zal wel supergeweldig zijn als ze kwamen. Ik durf te wedden dat dan de hele Alpha uitpeult van de mensen.
ze komen sowieso al naar Assen dus ik verwacht ze niet op Lowlandsquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zullen denk ik eerder weer naar FoR gaan ipv lowlands.
Maar het is wel zo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef kriele het volgende:
[..]
Hmm, niet echt Lowlands materiaal, he?
Vergeet de stand van de maan nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:05 schreef -skippybal- het volgende:
En dat lijstje is tot stand gekomen via molshopen, overvliegende ganzen en de kleur van een scheet?
Wat onzin zeg.
Meen je niet, die lui zijn geniaal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Maar het is wel zo..
Heb van een oom die veel met hun te maken heeft gehoord dat ze naar LL kwamen, vast niet hetzelfde als een top band bv. radio head.
Maar als jij het niet leuk vind oké.
Dammit, weer geen Zappa?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Arlo Guthrie
Bert Sommer
Blood, Sweat & Tears
Canned Heat
Country Joe and the Fish
Creedence Clearwater Revival
Crosby, Stills & Nash
Grateful Dead
Janis Joplin
Jeff Beck Group
Jefferson Airplane
Jimi Hendrix
Joan Baez
Joe Cocker
John Sebastian
Johnny Winter
Keef Hartley
Melanie
Mountain
Paul Butterfield Blues Band
Quill
Ravi Shankar
Richie Havens
Santana
Sha-Na-Na
Sly and the Family Stone
Sweetwater
Ten Years After
The Band
The Incredible String Band
The Who
Tim Hardin
En dat maakt me blij en gelukkig.quote:'Radiohead wilde voor twee optredens in Engeland een opwarmconcert geven. Er was sprake van dat ze daarvoor naar Lowlands zouden komen. Maar Pukkelpop heeft ook de donderdg, wat Radiohead de kans gaf een dag langer extra terug nemen voor de terugtocht naar Engeland. Volgend jaar hebben ze een nieuw album en staan ze bij ons.'
Ooit eens een optreden meegemaakt in een grote feest tent midden op een weiland bijna tussen de koeien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:48 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Meen je niet, die lui zijn geniaal.Komt ook zeker weten goed tot z'n recht met het ll-publiek.
Idioooot, idiioohoohooooot.
Dit was naar aanleiding van LL 2006, want in 2006 stond Radiohead op Pukkelpop. Dus ons is Radiohead is 2007 beloofd, maar dat is niet helemaal gelukt..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef tuvokki het volgende:
Vorig jaar (n.a.v. editie 2007 dus) zegt Lowlands directeur Erik van Eerdenburg in een interview in het Parool :
[..]
En dat maakt me blij en gelukkig.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef rubbereend het volgende:
Als Daft Punk maar komt. Lijkt me een perfecte festival afsluiter
Ik vind het kutmuziek, maar ik zal me er niet aan storen als ze komen, kom nauwelijks bij de Alfa. Aan de andere kant voor dat geld kan je zoveel andere veel betere bands halen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus dan hoeft het voor dit jaar ook niet te lukken.
Mooi, dat maakt me blij.
Perfect inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef rubbereend het volgende:
Als Daft Punk maar komt. Lijkt me een perfecte festival afsluiter
Dat zou vet zijn want die heb ik toen gemist.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:52 schreef Aoristus het volgende:
ik hoop dat patatje metal weer komt. Die band roeleert !
Alfa drink je, Alpha sta je.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind het kutmuziek, maar ik zal me er niet aan storen als ze komen, kom nauwelijks bij de Alfa. Aan de andere kant voor dat geld kan je zoveel andere veel betere bands halen.
ik heb er speciaal de arctic monkeys en muse voor gemist en ze waren elke cent waardquote:Op zondag 27 januari 2008 11:18 schreef maxor het volgende:
[..]
Dat zou vet zijn want die heb ik toen gemist.
quote:Vanaf zaterdag 2 februari..... / 28-1-2008
... start de voorverkoop van Lowlands 2008 én maken we het thema van dit jaar bekend!
Ben er snel bij, want dan steek je ook nog eens de Vroege Vogel korting in je zak. Vanaf zaterdag vind je hier alle ticketinfo en natuurlijk komen we ook snel met de eerste namen. Spannend!
Eerder je ticket hebben dan wie dan ook? Op vrijdag 1 februari geven we tussen 06.00 en 09.00 exclusief de eerste tickets weg in de ochtendshow van Giel Beelen op 3FM.
Omdat het stiekem toch nog best lang duurt voordat het 15 augustus is, hebben we bijna wekelijks een prijsvraag waarbij je tickets voor concerten kunt winnen. Vanaf 2 februari beginnen we met 2 tickets voor het inmiddels stijf uitverkochte concert van de EDITORS op 12 maart in de HMH!
Is het zo dat ik voor de deur moet w8ten tot ze open zijn en binnen 2 uur uitverkocht is of is het 4 uur?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:56 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Weer een kleinbeetje nieuws van het Lowlands front
[..]
SCHNELLL MENS SCHNELLLL!!!!!1111quote:Op maandag 28 januari 2008 21:15 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Is het zo dat ik voor de deur moet w8ten tot ze open zijn en binnen 2 uur uitverkocht is of is het 4 uur?
Verdammt!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef Coiler het volgende:
de ticketmaster lampen-grap, wat doe je!?
Had ik op jou moeten wachten dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:59 schreef Coiler het volgende:
de ticketmaster lampen-grap, wat doe je!?
Heb nog een tijd in dubio gezeten, nu deze twee samenvallen. Maar uiteindelijk is toch weer lowlands geworden. Heb er wel al weer zin in.quote:Op maandag 28 januari 2008 01:38 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ga na 3 keer lowlands het dit jaar waarschijnlijk missen
Maar ik ga nu zeer waarschijnlijk naar sziget >> lijkt me ook super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |