Lijstje geruchten van Back to Lowlands:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef Aoristus het volgende:
ze mogen inmiddels wel wat geruchten de wereld in helpen, de kaarten zijn tenslotte al bijna in de verkoop.
Welke FF?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:08 schreef frame-saw het volgende:
Ik kijk al niet eens naar de geruchten, ik bedoel FF, hoe onmogelijk, tss.
Leaf vind ik echt kut btw, CBC is wel tof.
Door henzelf ja. Laat ze eerst maar eens met een fatsoenlijke bron komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:06 schreef EvilWasp het volgende:
Claw Boys Claw, The Tellers en Leaf zijn al bevestigd.
Fear Factory natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Welke FF?
Franz Ferdinand of Foo Fighters?
Ik ben niet onder de indruk van dit lijstje, maar dat heeft waarschijnlijk met de veranderde muzieksmaak van het publiek te maken, die ik niet dig. Zo'n lijst als deze kun je net zo goed bij Stinkpop verwachten. Sterker nog de Foo Fighters komen op pinkpop als publiekstrekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:06 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Lijstje geruchten van Back to Lowlands:
Danko Jones
Fixkes
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Goldfrapp
Hot Chip
Jamie Lidell
Klaxons
Krezip
Moke
Mylo
Oasis
Portishead
Radiohead
Sandra Nasic
Serj Tankian
Scars On Broadway
Silkstone
Uffie
Underworld
Voicst
White Stripes
Lowlands komt echt wel met betere namen dan zo'n matige opsomming van zo'n flutwebsiteje hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:22 schreef Aoristus het volgende:
Misschien voor de laatste keer naar lowlands dan maar..
Franz Ferdinand!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Welke FF?
Franz Ferdinand of Foo Fighters?
laten we het hopen, als ik middle of the road muziek wil, dan luister ik wel naar 3 fm ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lowlands komt echt wel met betere namen dan zo'n matige opsomming van zo'n flutwebsiteje hoor.
Dit is inderdaad precies wat je zegt, een 3fm lijstje. Beetje saai (bijna) allemaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
laten we het hopen, als ik middle of the road muziek wil, dan luister ik wel naar 3 fm ofzo
Zie je er bandjes tussen die je aanspreken? Op zich zijn de Foo Fighters niet zo heel slecht, maar je bljift het idee hebben dat je toch naar de drummer zit te kijken van Nirvana.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad precies wat je zegt, een 3fm lijstje. Beetje saai (bijna) allemaal.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zie je er bandjes tussen die je aanspreken?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:06 schreef EvilWasp het volgende:
Danko Jones
Fixkes
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Goldfrapp
Hot Chip
Jamie Lidell
Klaxons
Krezip
Moke
Mylo
Oasis
Portishead
Radiohead
Sandra Nasic
Serj Tankian
Scars On Broadway
Silkstone
Uffie
Underworld
Voicst
White Stripes
Claw Boys Claw, The Tellers en Leaf
Ok, ik zou ook wel voor radiohead gaan, tenminste voor een half uurtje dan. The White stripes hebben tenminste 1 goed nummer, dat wel. Het blijft toch altijd een compromis, ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
[..]
En Radiohead zou ik liever ergens anders zien dan op Lowlands om eerlijk te zijn.
Veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef Aoristus het volgende:
O ja en die Serj Tankian is de zanger van System of a Down, ik weet niet wat je solo van hem mag verwachten
3xquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:06 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Lijstje geruchten van Back to Lowlands:
Danko Jones
Fixkes
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Goldfrapp
Hot Chip
Jamie Lidell
Klaxons
Krezip
Moke
Mylo
Oasis
Portishead
Radiohead
Sandra Nasic
Serj Tankian
Scars On Broadway
Silkstone
Uffie
Underworld
Voicst
White Stripes
Maar dat soort bandjes mogen graag een keer terug komen om de hype te herbeleven wat toch altijd tegenvalt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hype was 1,5 jaar geleden leuk
en het geluid hard blijftquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:10 schreef -Sum- het volgende:
t maakt me allemaal geen reet uit, zolang 90's now maar komt
dat ze allemaal maar aan de goede kant van het hek gaan staanquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:43 schreef -Sum- het volgende:
[..]
daar denken duizenden mensen anders over
Precies ja.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ze allemaal maar aan de goede kant van eht hek gaan staan
Zeker als in elk geval één van de broertjes redelijk nuchter weet te blijvenquote:Op donderdag 24 januari 2008 05:20 schreef HPayne het volgende:
Oasis ook op dat lijstje, dat zou ik wel cool vinden!
Zal moeilijk worden voor Liamquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Zeker als in elk geval één van de broertjes redelijk nuchter weet te blijven
Zullen denk ik eerder weer naar FoR gaan ipv lowlands.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:19 schreef Coiler het volgende:
Zou er trouwens een kans zijn dat Maiden komt? Aangezien ze aankomende zomer nog 1 grote tour doen...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef vogelkooi het volgende:
Mooi wark is ook aanwezig.
mooi wark
http://nl.youtube.com/watch?v=2MLmjfBmn-U
Das zeker! Maar als Radiohead speelt staat het daar ook bomvol.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden voor Liam.
Zal wel supergeweldig zijn als ze kwamen. Ik durf te wedden dat dan de hele Alpha uitpeult van de mensen.
ze komen sowieso al naar Assen dus ik verwacht ze niet op Lowlandsquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zullen denk ik eerder weer naar FoR gaan ipv lowlands.
Maar het is wel zo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef kriele het volgende:
[..]
Hmm, niet echt Lowlands materiaal, he?
Vergeet de stand van de maan nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:05 schreef -skippybal- het volgende:
En dat lijstje is tot stand gekomen via molshopen, overvliegende ganzen en de kleur van een scheet?
Wat onzin zeg.
Meen je niet, die lui zijn geniaal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:13 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Maar het is wel zo..
Heb van een oom die veel met hun te maken heeft gehoord dat ze naar LL kwamen, vast niet hetzelfde als een top band bv. radio head.
Maar als jij het niet leuk vind oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |