Kan dat even in de OP dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori bevestigd zichzelf op LL08
(2e keer2 feb meteen kaartje halen
)
Ik brand meestal voor de heenweg cd's van de bands die op Lowlands staan. Overal een liedje van zodat ik op de heenweg bepaal wat ik wel en niet wil zien. Terugweg is gewoon relaxte muziek. Ff rusten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hebben jullie je cd's voor op de heenweg al gebrand? Om in de stemming te komen?
Vorig jaar hadden we deze keihard op repeatquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hebben jullie je cd's voor op de heenweg al gebrand? Om in de stemming te komen?
poncho'squote:
Zou wel tof zijn, lekker meezingen met foute muziekquote:Op zondag 20 januari 2008 19:19 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat The Hot Stewards hun opwachting mogen maken in de Lima.
Roger Waters?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef Aoristus het volgende:
Stinkpop heeft al best aardige namen, Foo Fighters, Metallica, Roger Waters..
Toch vind ik Pinkpop helemaal niks. Voor die namen zou je liever naar Rock am Ring / Rock in Park gaan
Een ouwe man, uit de tijd dat je vader nog jong was.quote:
de dag voor Pinkpop classic, oftewel in het pinksterweekendquote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Roger Waters speelt een week (of 2) voor Pinkpop op Megaland
Tenminste wel contact met het publiekquote:Op zondag 20 januari 2008 20:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, lekker meezingen met foute muziek![]()
En dan bestaat de kans ook niet dat er een basgitaar tegen mn hoofd aanknalt, zoals laatst gebeurde bij ze
Klein podium, haast geen scheiding tussen publiek en band en dan vooraan gaan staan terwijl ze uit hun dak gaan op het podium. Slim.
Nee, nee, nee, neeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Doe maar niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 00:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Radiohead bevestigd op Werchter, beter ook eindelijk eens voor Lowlands
haalt u dat prachtige gifje maar weer tevoorschijn!quote:Op maandag 21 januari 2008 00:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, neeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Doe maar niet.
niks ROger Waters...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef Aoristus het volgende:
Stinkpop heeft al best aardige namen, Foo Fighters, Metallica, Roger Waters..
Toch vind ik Pinkpop helemaal niks. Voor die namen zou je liever naar Rock am Ring / Rock in Park gaan
quote:Op maandag 21 januari 2008 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
haalt u dat prachtige gifje maar weer tevoorschijn!
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:25 schreef Coiler het volgende:
OH JA!![]()
Die GIF van camping 3 is ook geniaal, met al die uitspraken en de Tiel tent. (die vorig jaar opeens verhuisd was)
Ze moeten wel naar Lowlands komen! Zou werkelijk lekker zijn! Goed nieuw album!quote:Op maandag 21 januari 2008 00:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Radiohead bevestigd op Werchter, beter ook eindelijk eens voor Lowlands
Hee, waar is die van 2007?!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Lowlands, kutfestival
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Dat is zó enorm niet leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:10 schreef -Sum- het volgende:
t maakt me allemaal geen reet uit, zolang 90's now maar komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |