Kan dat even in de OP dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori bevestigd zichzelf op LL08
(2e keer2 feb meteen kaartje halen
)
Ik brand meestal voor de heenweg cd's van de bands die op Lowlands staan. Overal een liedje van zodat ik op de heenweg bepaal wat ik wel en niet wil zien. Terugweg is gewoon relaxte muziek. Ff rusten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hebben jullie je cd's voor op de heenweg al gebrand? Om in de stemming te komen?
Vorig jaar hadden we deze keihard op repeatquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hebben jullie je cd's voor op de heenweg al gebrand? Om in de stemming te komen?
poncho'squote:
Zou wel tof zijn, lekker meezingen met foute muziekquote:Op zondag 20 januari 2008 19:19 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat The Hot Stewards hun opwachting mogen maken in de Lima.
Roger Waters?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:17 schreef Aoristus het volgende:
Stinkpop heeft al best aardige namen, Foo Fighters, Metallica, Roger Waters..
Toch vind ik Pinkpop helemaal niks. Voor die namen zou je liever naar Rock am Ring / Rock in Park gaan
Een ouwe man, uit de tijd dat je vader nog jong was.quote:
de dag voor Pinkpop classic, oftewel in het pinksterweekendquote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Roger Waters speelt een week (of 2) voor Pinkpop op Megaland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |