Haha, de radiohead liefhebber voelt zich verheven boven bierdrinkers. Kan het meer 'interessant doende smaakloze wannabe'?? Ik neem aan dat jij op lowlands aan de cognac VSOP gaat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef djnospinzone het volgende:
Oh je drinkt bier, dan weet ik genoeg ja, schuurfeestprincipe.. Uffie is een gimmick![]()
ik drink niet. anyway was grapje. ik hartje rubbereend. maar z'n mening betreffende radiohead is wat minder. normaal gesproken vind ik muziek een kwestie van smaak, maar bij radiohead is het een kwestie van intelligentie. dat was ook een grapje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:25 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Haha, de radiohead liefhebber voelt zich verheven boven bierdrinkers. Kan het meer 'interessant doende smaakloze wannabe'?? Ik neem aan dat jij op lowlands aan de cognac VSOP gaat?
Mooiquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:28 schreef djnospinzone het volgende:
normaal gesproken vind ik muziek een kwestie van smaak, maar bij radiohead is het een kwestie van intelligentie.
Ik had al zo'n vermoeden, maar ja, aan mijn afkeur voor radiohead had je al kunnen zien dat zulke moeilijke grapjes waarschijnlijk niet aankomen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:28 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
ik drink niet. anyway was grapje. ik hartje rubbereend. maar z'n mening betreffende radiohead is wat minder. normaal gesproken vind ik muziek een kwestie van smaak, maar bij radiohead is het een kwestie van intelligentie. dat was ook een grapje.
Een aap is ook onder de indruk van zichzelf als ie met een stok een banaan uit de boom gewerkt krijgtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:36 schreef djnospinzone het volgende:
naja ik ben nogal onder de indruk van m'n iq dus ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel! dikke kus
ik vreesch met je meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen dat het weer Grolsssssch wordttttttt.
En hij krijgt een voldoende van de patriarch als hij met een stokje mieren kan vangen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een aap is ook onder de indruk van zichzelf als ie met een stok een banaan uit de boom gewerkt krijgt
Ik ban allang blij dat het geen dommelsch meer is.quote:
weer Das op de tapquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ban allang blij dat het geen dommelsch meer is.
Ik wil alleen de buitenlandse bieren tent weer terug, Maar dat wil ik al jaren
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat was gek genoeg nog goed te doenquote:
Wat..de rest van Lowlands heeft zelfbediening ofzo?quote:
dat was ook een grapje. i'm a bit thickquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een aap is ook onder de indruk van zichzelf als ie met een stok een banaan uit de boom gewerkt krijgt
Van dommelsch was ik ook al geen fan, maar mijn lichaam kan niet tegen grolsch (al valt dat met de festival variant wel mee)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dank je voor deze verhelderende opmerking. Écht, ik dank je zeer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:53 schreef djnospinzone het volgende:
radiohead is voor oelewappers
Spijker en een kop.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:32 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dank je voor deze verhelderende opmerking. Écht, ik dank je zeer.
Hou nou eens een keer op over die mythe van het festivalbier, er wordt op lowlands helemaal geen festivalbier getapt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:28 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Van dommelsch was ik ook al geen fan, maar mijn lichaam kan niet tegen grolsch (al valt dat met de festival variant wel mee)
En het mooie was ook nog eens dat de speciale bieren gewoon hun normale alcohol hoeveelheid hadden dus de zatheid tradt daardoor echt in Ipv een aangeschotenheid waar je niet voorbij komt door dat festivalbieralcoholpercentage.quote:
Zucht...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En het mooie was ook nog eens dat de speciale bieren gewoon hun normale alcohol hoeveelheid hadden dus de zatheid tradt daardoor echt in Ipv een aangeschotenheid waar je niet voorbij komt door dat festivalbieralcoholpercentage.
Als er echt bier getapt zou worden zou ik elke avond stomdronken moeten zijn. Wanneer ik in de kroeg tegenwoordig 10 biertjes drink ben ik een dronken mongool, op LL gaan er 20 op een dag met gemak doorheen zonder dat ik ook maar in een staat van dronkenheid kom.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:41 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Hou nou eens een keer op over die mythe van het festivalbier, er wordt op lowlands helemaal geen festivalbier getapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |