abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 09:16:47 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_56094753
het vorige deel : Fantômas / Tomahawk / Lovage / Mr.Bungle e.v.a..

Dit is dus een topic over alle mike patton gerelateerde projecten/bands/films etc. En over zijn label Ipecac Recordings.

Q: Waar moet ik die van kennen ?
A: Van zijn uitgebreide discografie, zie hieronder.

• Faith No More

* 1989 - The Real Thing
    * 1989 - Kerrang! Flexible Fiend 3 (magazine flexi disc insert, Faith No More performs Sweet Emotion (an early version of The Perfect Crime)
    * 1990 - Live at Brixton Academy (Includes 2 studio recordings from The Real Thing sessions. These comprise of The Grade - a short guitar instrumental by Jim Martin and The Cowboy Song.
    * 1991 - Bill & Ted's Bogus Journey - Soundtrack (Faith No More performs The Perfect Crime)
    * 1992 - Angel Dust
    * 1993 - Songs To Make Love To
    * 1993 - Judgment Night - Soundtrack (Faith No More & Boo-Yaa T.R.I.B.E. perform Another Body Murdered)
    * 1995 - King for a Day... Fool for a Lifetime
    * 1995 - Metallurgy, Vol. 1 (by Various Artists, Faith No More performs Engove (Caffeine))
    * 1997 - Album of the Year
    * 1998 - Plagiarism (by Sparks, Faith No More featured on This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us and Something For The Girl With Everything)
    * 1998 - Du riechst so gut '98 - EP (by Rammstein, Faith No More remixes a version of the song)
    * 1998 - Who Cares a Lot? (compilation)
    * 2003 - This Is It: The Best of Faith No More (compilation)
    * 2005 - Epic And Other Hits (compilation)
    * 2005 - The Platinum Collection (compilation)
    o Patton recorded several bonus tracks and/or b-sides with Faith No More, most of which have only been available on their non-US releases. Those tracks not included on any of the domestic titles listed above are original songs As the Worm Turns (Patton Version), Absolute Zero, Evidence (Spanish Version), Light Up and Let Go and The Big Kahuna, as well as covers of Greenfields, I Wanna Fuck Myself, and Spanish Eyes.

• Mr. Bungle

* 1986 - The Raging Wrath of the Easter Bunny (demo)
    * 1987 - Bowel of Chiley (demo)
    * 1988 - Goddammit I Love America (demo)
    * 1989 - OU818 (demo)
    * 1991 - Mr. Bungle
    * 1995 - Disco Volante
    * 1999 - California

• Fantômas

* 1998 - Great Jewish Music: Marc Bolan (by Various Artists, Patton sings and plays all instruments as Fantômas on Chariot Choogle)
    * 1999 - Fantômas
    * 2001 - The Director's Cut
    * 2002 - Millennium Monsterwork 2000 (by The Fantômas Melvins Big Band)
    * 2002 - Wanna Buy A Monkey? (by Dan The Automator, Intro features music by Fantômas)
    * 2003 - Masada Anniversary Edition Vol. 3: The Unknown Masada (by John Zorn, Fantômas perform Zemaraim)
    * 2004 - Delìrium Còrdia
    * 2005 - Suspended Animation
    * 2005 - Who Is It/Where Is The Line Mixes 12" Vinyl (by Björk, Side B features a Fantômas remix of Where Is The Line)
    * 2005 - Fantômas/Melt-Banana Split Vinyl 5" Single/Square Shaped 3" CD (Fantômas perform Animali In Calore Surriscaldati Con Ipertermia Genitale)

• Tomahawk

* 2001 - Tomahawk
    * 2003 - Mit Gas
    * 2007 - Anonymous

• Solo albums

* 1996 - Adult Themes for Voice
    * 1997 - Pranzo Oltranzista

• Peeping Tom

* 2006 - Mojo Exclusive EP (features the non-album track Preschool)
    * 2006 - Peeping Tom (album by Patton features collaborations with Odd Nosdam, Doseone and Jel of anticon., Rahzel, Dan the Automator, Amon Tobin, Kool Keith, Massive Attack, Bebel Gilberto, Kid Koala, Norah Jones, Dub Trio, among others)
    * 2007 - We're Not Alone - Single (features We're Not Alone (Dan the Automator Redux), a distinctly different version from the album track with newly recorded Patton vocals)

• With John Zorn

* 1992 - Elegy (arranged by John Zorn, Patton performs vocals)
    * 1998 - Weird Little Boy (by John Zorn/Chris Cochrane/Trey Spruance/Patton/William Winant)
    * 1999 - Music Romance, Vol. 2: Taboo and Exile (by John Zorn, Patton featured on Bulls-Eye)
    * 2000 - The Big Gundown: John Zorn Plays The Music of Ennio Morricone (by John Zorn, Patton sings The Ballad of Hank McCain (Vocal))
    * 2001 - The Gift (by John Zorn, Patton featured on Bridge to the Beyond)
    * 2002 - Hemophiliac (Tzadik Limited Edition) (by Hemophiliac)
    * 2002 - I.A.O. (by John Zorn, Patton contributes vocals on Leviathan)
    * 2003 - Masada Anniversary Edition Vol. 2: Voices in the Wilderness (by Various Artists, Patton performs keyboards and vocals on Kochot)
    * 2004 - 50th Birthday Celebration Volume Six (by Hemophiliac)
    * 2005 - 50th Birthday Celebration Volume Twelve (by Painkiller, special guest vocals by Patton)
    * 2005 - The Complete Studio Recordings (by Naked City, features Patton the on new "version vocale" of the track Grand Guignol)
    * 2006 - The Stone: Issue One (by John Zorn/Dave Douglas/Patton/Bill Laswell/Rob Burger/Ben Perowsky)
    * 2006 - Moonchild: Songs Without Words (conceived by John Zorn featuring Patton/Trevor Dunn/Joey Baron)
    * 2006 - Astronome (conceived by John Zorn featuring Patton/Trevor Dunn/Joey Baron)
    * 2007 - Six Litanies for Heliogabalus (conceived by John Zorn featuring Patton/Trevor Dunn/Joey Baron/Ikue Mori/Jamie Saft)

• Album collaborations

* 1999 - She (by Maldoror - Patton and Merzbow)
    * 2001 - Music to Make Love to Your Old Lady By (by Lovage - Patton, Dan the Automator and Jennifer Charles)
    * 2002 - Irony is a Dead Scene (by The Dillinger Escape Plan with Mike Patton (vocals, samples and percussions))
    * 2004 - Romances (by Kaada/Patton)
    * 2005 - General Patton vs. The X-Ecutioners (by Patton and The X-Ecutioners)
    * 2008 - Mondo Cane (upcoming album by Patton, Aldo Sisillo and Roy Paci, it's going to be live recording of the show or the studio versions of it. This is Italian pop covers from 50's & 60's)

• Albums featured

* 1995 - Burn or Bury (by Milk Cult, Patton performs vocals on Psychoanalytwist)
    * 1996 - Roots (by Sepultura, Patton sings on the track Lookaway)
    * 1997 - Blood Rooted (by Sepultura, Patton sings and co-writes Mine. His singing can be also heard on the remix of the track Lookaway.)
    * 1997 - Great Jewish Music: Burt Bacharach (by Various Artists, Patton (vocals and keyboards) collaborates with David Slusser on She's Gone Away)
    * 1997 - Great Jewish Music: Serge Gainsbourg (by Various Artists, Patton sings and plays all instruments on Ford Mustang)
    * 1997 - Fear No Love (by Bob Ostertag, Patton contributes vocals to The Man in the Blue Slip and Not Your Girl)
    * 1997 - AngelicA 97 (by Various Artists, House of Discipline contributes The Art Of Fist-Fucking (1 & 2) and Patton contributes to Romance For A Choking Man/Woman (with Marie Goyette) and cudegokalalumosospasashatetéwaot)
    * 1998 - Charlie (by Melt-Banana, members of Mr. Bungle (and many others) contribute vocals for Area 877 (Phoenix Mix))
    * 1999 - Memory Is An Elephant (by Tin Hat Trio, Patton sings on hidden track Infinito)
    * 1999 - Tribus (by Sepultura, Patton co-writes and sings The Waste)
    * 1999 - No Coração dos Deuses - Soundtrack (Patton performs Procura O Cara with members of Sepultura)
    * 1999 - Song Drapes (by Jerry Hunt, Patton contributes text/vocals on Song Drape 7 "I Come")
    * 2000 - The Crybaby (by Melvins, Patton sings and plays instruments on G.I. Joe)
    * 2000 - Great Phone Calls (by Neil Hamburger, Patton featured on Music of the Night)
    * 2000 - Down With The Scene (by Kid 606, Patton contributes vocals on Secrets 4 Sale)
    * 2002 - Rise Above: 24 Black Flag Songs to Benefit the West Memphis Three (by Various Artists, Patton performs on Six Pack)
    * 2003 - Patton performs vocals on Koolade (formerly titled "Kool-Aid Party"), an unreleased song originally recorded for the album Team Sleep
    * 2004 - Virginal Co Ordinates (by Eyvind Kang, Patton contributes voice & electronics)
    * 2004 - Medúlla (by Björk, features Patton on Pleasure Is All Mine and Where Is The Line)
    * 2004 - White People (by Handsome Boy Modeling School, features Patton on Are You Down With It?)
    * 2004 - The End of the Fear of God (by Various Artists, Patton duets with Kid 606 on Circle A)
    * 2005 - Crime and Dissonance (by Ennio Morricone, compiled by Alan Bishop of Sun City Girls with Patton's commentary)
    * 2005 - Toto Angelica (by Alvin Curran, contains snippets of past Angelica Festival performances, including Patton's in 1997)
    * 2005 - Oceanic: Remixes/Reinterpretations (by Isis, Patton contributed a version of Maritime)
    * 2005 - Burner (by Odd Nosdam, features Patton on 11th Ave Freakout Pt 2)
    * 2005 - Wei-Wu-Wei (by Corleone: Roy Paci, Patton contributes vocals on Tutto diventerà rosso)
    * 2006 - Wishingbone (by Subtle, features Patton on Long Vein of the Voice)
    * 2006 - New Heavy (by Dub Trio, features Patton on Not Alone)
    * 2006 - Trouble – The Jamie Saft Trio Plays Bob Dylan (by Jamie Saft Trio, features Patton on Ballad of a Thin Man)
    * 2006 - Quero Saber (by Carla Hassett, duet with Patton on a cover of The Beatles' Julia)
    * 2007 - Athlantis (by Eyvind Kang, Patton contributes vocals)
    * 2007 - Vein (by Foetus, Patton remixes How to Vibrate)
    * 2008 - Another Sound Is Dying (upcoming album by Dub Trio, features Patton on No Flag)
    * 2008 - Weather Underground (upcoming album by Massive Attack, Patton is set to contribute vocals)
    * 2008 - The soundtrack to the short film A Perfect Place which will be distributed along with the film as a CD/DVD special edition through Ipecac Recordings

• Filmography

* 1990 - Live At The Brixton Academy, London: You Fat Bastards by Faith No More VHS
    * 1993 - Video Croissant by Faith No More VHS
    * 1993 - Video Macumba short film directed by Mike Patton containing abstract footage.
    * 1998 - Who Cares A Lot: Greatest Videos by Faith No More VHS
    * 2002 - A Bookshelf on Top of the Sky: 12 Stories About John Zorn
    * 2004 - Inner Part of an Animal or Plant Structure by Björk
    * 2004 - Wamego: Making Movies Anywhere (Documentary on the making of Firecracker)
    * 2005 - Firecracker - Frank/David
    * 2006 - Live At The Brixton Academy, London: You Fat Bastards/Who Cares A Lot?: The Greatest Videos by Faith No More (double disc DVD compilation of previously released VHS titles)
    * 2007 - Kaada/Patton live performance DVD
    * 2007 - I Am Legend - Patton performs creature screams and howls[4]
    * 2008 - A Perfect Place short film Ipecac Recordings is distributing with the soundtrack by Patton as a CD/DVD Special Edition
    * 2008 - The Fantomas Melvins Big Band A live DVD release of a Fantomas/Melvins collaboration of one of their London performances out in summer of 2008

• Video Games

* 2007 - The Darkness - Starbreeze Studios
    * 2007 - Portal - Valve (The voice of the Anger Sphere)
    * 2008 - Left 4 Dead - Valve
    * 2008 - Bionic Commando - Capcom

Q: Ik heb nog nooit van hem gehoord maar ben benieuwd waar moet ik beginnen?
    A: Een rijtje essentials van Mike Patton om te horen wat de man zo al doet.

• Beginners guide

Faith no more - Angel dust
    Mr. Bungle - California
    Fantômas - Directors cut
    Nathaniel merriweather presents: lovage - Music to make love to your old lady by
    Peeping Tom - s/t
    John Zorn - Six lithanies for heliogabalus

Als je dat geluisterd hebt heb je wel een beeld

Q: Ik vind het leuk kan ik de man nog aanschouwen?
    A: Ja. 6 maart is hij in ons land en speelt hij samen met de italiaanse band Zu In tivoli oude gracht in Utrecht

Q: Wat is dat Ipecac Recordings
    A: Dat is een label opgericht door Mike Patton & greg wreckman en is thuis voor de meest uiteenlopende bands van de post-hardcore van Isis tot de dub van dub trio tot rauwe hip-hop van dälek en zelf pop van immani coppola en northern state hebben hier albums gereleased. Het label gaat contracten aan per cd en is dus ideaal voor one-off projecten.

www.ipecac.com

Ik zou zeggen game on :

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 17-01-2008 12:46:50 ]
  • En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_56095880
    Ik eis eigenlijk king for a day in dat essentials lijstje.
    underground forever baby
    pi_56096545
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 10:11 schreef Laton het volgende:
    Ik ook .
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_56097119
    toch nog even pimpen...

gisteren in utrecht ergens uit de bakken gevist

underground forever baby
      Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 12:45:57 #5
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_56100008
    quote:
    Op donderdag 17 januari 2008 10:11 schreef Laton het volgende:
    Ja zo kan ik bezig blijven het rijtje dat ik heb geselecteerd sample't geloof ik wel redelijk de stijlen die mr.Patton ten gehore brengt
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
      Moderator dinsdag 22 januari 2008 @ 09:27:19 #6
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_56217081
    Ik heb kaartjes voor mike patton & zu, Ben wederom benieuwd wat dat wordt. Ik vond fennesz en patton ook wel ok, alleen dat zijn wel dingen die van wat experimenteler aard zijn dan wat de man anders doet. Zu maakt ook bijna free jazz dus dat lijkt me dan wel weer een uitstekende combi
    pi_56219275
    Zu heb ik ooit ergens in 2002 eens gezien. Wat ik me er van herinner is dat ik het wel tof vond, maar wel wat apart vond als voorprogramma van Karate .
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
      Moderator dinsdag 22 januari 2008 @ 12:20:02 #8
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_56220935
    Ipecac gerelateerd ik hoor net dat era vulgaris 3×10'' op de post gedaan is, die is gereleased via ipecac. (tis meer voor mn verzameling want ik vind het niet zo goed als andere qotsa albi)
    pi_56829755
    The latest issue of UK magazine Rock-A-Rolla (issue 12 - Dillingers Escape Plan cover) includes a free CD "Getting To Know You: An Introduction to Ipecac Recordings"!

This is an official Ipecac CD featuring 14 songs including Tomahawk, Peeping Tom, Melvins, Isis, Dalek, Imani Coppola, Qui, Eyvind Kang and more.

The magazine (with the free CD) is available to order from www.rock-a-rolla.com

pi_56831607
    Best een leuke cd ja, en een erg interessant blad ( * bartrid heeft een abonnement)
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
      Moderator dinsdag 19 februari 2008 @ 16:06:19 #11
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_56838900
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef bartrid het volgende:
    Best een leuke cd ja, en een erg interessant blad ( * bartrid heeft een abonnement)
    Ik ook sinds begin dit jaar en issue 11 & 12 gratis

WEl een leuke cd alleen vind ik het apart dat ze in het blad northern state reviewen het staat dan wel op ipecac maar past niet in het blad naar mijn mening (en komt ook een beetje misplaatst over op die monopoly of briliance sampler)
      Moderator dinsdag 4 maart 2008 @ 09:05:54 #12
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_57143838
    Donderdag naar mike&zu het zal me benieuwen. (hopelijk iets minder achter effecten verstopte mike als bij mike&fennesz al was dat concert alleen voor fennesz al de moeite waard)
      dinsdag 4 maart 2008 @ 09:32:45 #13
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_57144210
    Afgelopen zaterdag naar Mike & Fennesz geweest het was erg vaag maar absoluut de moeite waard.
    Het is maar goed dat ik vooraf niet even geluisterd heb naar wat ik zou kunnen verwachten, anders was ik waarschijnlijk niet gegaan en ik had dit achteraf toch niet willen missen.
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty at my foot and I want to touch it
      Moderator dinsdag 4 maart 2008 @ 10:38:48 #14
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_57145240
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 09:32 schreef brother52 het volgende:
    Afgelopen zaterdag naar Mike & Fennesz geweest het was erg vaag maar absoluut de moeite waard.
    Het is maar goed dat ik vooraf niet even geluisterd heb naar wat ik zou kunnen verwachten, anders was ik waarschijnlijk niet gegaan en ik had dit achteraf toch niet willen missen.
    Ik ben in de melkweg geweest een paar maand geleden en ik vond het ook wel erg tof al vond ik dat er weinig input van patton was. Ik denk dat een fennesz concert even leuk zou zijn. (maar mike zorgt altijd wel voor leuke visuals)
      Moderator dinsdag 4 maart 2008 @ 11:17:08 #15
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_57145889
    quote:
    Also wanted to let you know that there is a new Patton project that is about to show it's face. Yeah, another one. Seems that Mike and Dan the Automator have been cooking up some music and after a little marinating are about to reveal........ CRUDO. Not much is known about Crudo, but we know this, they will be playing the super cool music festival, Sasquatch, at the end of May in the state of Washingtonat the Gorge.
    Ah crudo lijkt dus toch lovage 2 te worden alleen dan dus crudo

Crudo betekent rauw in het italiaans dus dat belooft wat
      Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 12:45:12 #16
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_57219530
    Het was erg tof! mike patton & zu. De avond begon met een onaangekondigd (tenminste ik heb het nergens gezien) voorprogramma 'Volt' dat was een erg energieke duitse band die een beetje te omschrijven is als een soort kruising tussen dillenger escape plan en dub trio met zang die nijgt naar noise/funeraldoom zang. Ik was zeker onder de indruk van deze 4 duitsers.

Mike patton en zu ging op eenzelfde voet verder maar voerde de intensiteit op, stuiterende drums, agressief snelle bas partijen overladen met bariton sax (ergens zwevend tussen zorniaans en braxtoniaans) en mike patton verzorgde de 'beats' met flarden zang piepen knorrend hijgend en manipulerend.

Al met al een super evening with .. patton & zu
      Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 13:18:09 #17
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_57220142
    Op last fm was iemand het niet met me eens :
    quote:
    Thu 6 Mar – Mike Patton, Zu

Opening band was rather boring 'avant garde' and predictable mathcore from East Germany, don't know the name. Then we had to wait very long because apparently Patton lost it and needed to eat something. Why he "lost it" remains unclear, but it seemed to have to do with weed or maybe alcohol, something I didn't expect of him anyway. Then finally it started: well-played, sound leaving much to be desired but better than the opening act. Sadly the two didn't gel at all. Something that might've been better with Patton going through the motions. Only for the encore something finally happened (although it was a bit too long). but I enjoyed Adriano Celentano's 24000 Baci - which Patton cued from his sampler/laptop/whatever-gadget - the best of the entire show. The waiting, the so-so sound, the predictability, not a very good show, following a couple of mediocre records, Patton isn't getting better lately (even though he's on two positions in my 2007 yearlist via excellent Eyvind Kang and John Zorn albums).
    er staan ook fototjes

http://flickr.com/photos/tags/lastfm%3Aevent%3D471446/
      Moderator zaterdag 15 maart 2008 @ 13:46:51 #18
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_57394416
    Die soundtrack voor a perfect place is echt super tof. Voor mensen die mike weer eens gewoon willen horen zingen raad ik de track "a perfect twist (vocal)" aan.

http://www.last.fm/music/Mike+Patton/+videos/+1-G0-QoQO1kNs
    pi_57394490
    Een genie, deze Mike Patton.
    pi_57584888
    Zaterdag A Perfect Place gekocht, maar nog niet gekeken/beluisterd.

Dit zag ik zojuist op de website van Paradiso:

Donderdag 12 juni:

Mike Patton & Metropole Orkest

Mondo Cane. De gouden jaren zestig van het Italiaanse B-filmlied in een onconventionele interpretatie van Mike Patton en het Metropole Orkest o.l.v. Aldo Sisillo.
    Coproductie Holland Festival en Paradiso.

Voorverkoop vanaf zaterdag 29 maart.
    aanvang: 20.30 uur
    zaal open: 20.00 uur
    entree: 22,50 excl. lidmaatschap
    studenten/CJP: 10,- excl. lidmaatschap

Klinkt wel interessant.
      Moderator maandag 24 maart 2008 @ 22:52:00 #21
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_57589422
    gaaf
      Moderator maandag 2 juni 2008 @ 11:11:53 #22
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59064737
    Mike patton en the melvins gaan het ATP nightmare before christmas curaten

http://rock-a-rolla.com/main/?p=23

dat wordt een speciaal feestje toch eens kijken of ik daar heen kan
    pi_59064835
    Mja, is ATP niet standaard tamelijk prijzig? Lijkt me tof om ooit eens heen te gaan, maar ik denk dat ik er dan een korte vakantie omheen zou boeken. De namen zijn in ieder geval nu al tof.
      Moderator maandag 2 juni 2008 @ 11:27:13 #24
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59065071
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 11:16 schreef OMG het volgende:
    Mja, is ATP niet standaard tamelijk prijzig? Lijkt me tof om ooit eens heen te gaan, maar ik denk dat ik er dan een korte vakantie omheen zou boeken. De namen zijn in ieder geval nu al tof.
    Ja het is inderdaad duur maar dan zit je wel in een huisje ipv camping, en deze editie lijkt me erg de moeite waard worden. Meestal wordt de line-up nogal flink uitgebreid. En ik ben er nu nog optijd bij om een 2 pers kamer evnt te boeken
    pi_59066957
    Peeping Tom is een toffe plaat. En de rest van FNM.

Mike Patton & Metropole Orkest is denk ik te experimenteel voor me.
      Moderator maandag 2 juni 2008 @ 14:45:42 #26
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59069731
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 12:55 schreef Devlinsect het volgende:
    Peeping Tom is een toffe plaat. En de rest van FNM.

Mike Patton & Metropole Orkest is denk ik te experimenteel voor me.
    Ze gaan italiaanse liedjes uit de 20s spelen, echt progressief is dat niet
      Moderator vrijdag 13 juni 2008 @ 08:23:08 #27
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59354921
    mondo cane

geweldig

(het is live uitgezonden via fabchannel.com maar ik was te laat om het hier neer te zetten, hopelijk zetten ze het later er nog gewoon op)
    pi_59355772
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 08:23 schreef Bosbeetle het volgende:
    mondo cane

geweldig

(het is live uitgezonden via fabchannel.com maar ik was te laat om het hier neer te zetten, hopelijk zetten ze het later er nog gewoon op)
    Dat wordt Fabchannel nakijken! Goede tip btw
      Moderator vrijdag 13 juni 2008 @ 13:49:59 #29
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59362439
    Het was echt een super concert, de helft van paradiso was nodig voor het hele orkest. Verder was het een verademing om mike weer eens te horen zingen zonder enige effecten over zn mic. Het spatte er ook van af dat hij het naar zn zin had met allerlei kleine gebaartjes, psycho looks en oprechte dansjes.

super concert
      Moderator vrijdag 13 juni 2008 @ 13:50:53 #30
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59362465
    van http://www.fabchannel.com/mike_patton_concert/
    quote:
    WE'RE WORKING ON IT
    The Mike Patton concert at Paradiso - Main Hall was webcast live on 12 Jun 08. Right now we're in the proces of clearing the rights of the video. The entire recording of the Mike Patton concert will be available soon.
      Moderator zaterdag 14 juni 2008 @ 00:40:46 #31
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59380520
    ohja roy paci

zaterdag 14 juni 2008 @ 00:43:17 #32
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_59380574
    quote:
    Ah vandaar dat ik hem vandaag niet kon bekijken, collega was er nogal nieuwsgierig naar. Ik krijg ze wel om (een paar in ieder geval... )
      zaterdag 14 juni 2008 @ 00:46:23 #33
    156695 Tism
    Sinds 24, Aug, 2006
    pi_59380628
    Een dikke vette natte TVP!!..
    ....nachtrijder...Nachtzwelgje!
    pi_59390943
    Het geheel kwam in de zomer op cd hoorde ik? Iemand die daar wat meer info over heeft.
    Vond het geweldig afgelopen donderdag
      Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 15:59:59 #35
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59462813
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 18:02 schreef mr_cucumber het volgende:
    Het geheel kwam in de zomer op cd hoorde ik? Iemand die daar wat meer info over heeft.
    Vond het geweldig afgelopen donderdag
    Ja ik heb het ook her en der gelezen maar er stond nog live en/of in de studio opgenomen
      dinsdag 17 juni 2008 @ 16:38:11 #36
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_59463937
    Tvp

Staat dat concert al op fabchannel ?
    O)))
      Moderator dinsdag 17 juni 2008 @ 16:41:06 #37
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59464009
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 16:38 schreef arucard het volgende:
    Tvp

Staat dat concert al op fabchannel ?
    Nee als het er ooit op komt ik denk niet dat mike toestemming gaat geven heeft hij ook niet gedaan met tomahawk en fantômas
    pi_59468244
    Vreemd dat ze het wel aankondigen dan of is dat de gebruikelijke manier van fabchannel, eerste aankondigen dat iets komt en dan pas toestemming vragen?
      Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 00:13:05 #39
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59476613
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 19:31 schreef mr_cucumber het volgende:
    Vreemd dat ze het wel aankondigen dan of is dat de gebruikelijke manier van fabchannel, eerste aankondigen dat iets komt en dan pas toestemming vragen?
    ze hebben het wel live uitgezonden streaming maar dat is natuurlijk wat anders als het ook op de site zetten (veel makkelijker rippen e.d.)
      Moderator dinsdag 24 juni 2008 @ 12:02:11 #40
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59648098
    Het concert staat er immidels op

http://www.fabchannel.com/mike_patton_concert/
    pi_59652222
    Tof vanavond eens even beluisteren
      Moderator dinsdag 24 juni 2008 @ 15:06:39 #43
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_59652694
    het is gelukkig van een stuk betere kwaliteit dan die crappy youtube filmpjes
      dinsdag 24 juni 2008 @ 16:40:16 #44
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_59654987
    Hier ben ik blij mee
      Moderator zaterdag 6 september 2008 @ 20:40:59 #45
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_61434734

Gaaf dvdtje hoor, mooie registratie inclusief leuke subtiele toevoegingetjes. Een bliksemende lucht boven het podium etc. Alleen wat een klote publiek daar in engeland de hele tijd dingen lopen bleren tijdens rustige stukken niet normaal meer. Maar al met al heel erg fijne dvd.

Ik hoop dat ze tijdens ATP ook gaan bigbanden onze kaartjes zijn iig besteld en de vlucht geboekt, laat december maar komen
      Moderator zaterdag 6 september 2008 @ 20:50:44 #46
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_61434993
    lowrider
    pi_62428819
    Gaaf, zojuist kaartjes besteld. Dag na m'n verjaardag
    http://www.last.fm/event/785191

Fantomas play Director's cut. 8 December Astoria London.
    pi_62432289
    Is er trouwens al wat meer bekend over Mondo Cane op plaat?
      Moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 15:24:20 #49
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_62435771
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2008 13:12 schreef mr_cucumber het volgende:
    Is er trouwens al wat meer bekend over Mondo Cane op plaat?
    niet zo veel behalve dat de release datum staat voor maart 2009, het schijnt de fantômas ook weer bezig is.

bron : http://rock-a-rolla.com/main/?p=49
      Moderator donderdag 13 november 2008 @ 16:31:52 #50
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_63194482
    De nieuwe cd van Dälek heeft een erg mooie hoes

Moderator vrijdag 28 november 2008 @ 14:17:11 #51
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_63594702
    ik heb nogal zin in ATP
    pi_63618106
    quote:
    Op donderdag 13 november 2008 16:31 schreef Bosbeetle het volgende:
    De nieuwe cd van Dälek heeft een erg mooie hoes

[ afbeelding ]
    weer een op de wishlist
    nee, jij dan!
      zondag 30 november 2008 @ 13:15:49 #53
    9362 Dubbelzuurrr
    Humanistisch misantroop
    pi_63642083
    Nog niemand dit gerucht(je) opgepikt?

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=109861
    quote:
    According to U.K.'s Kerrang! magazine, industry insiders suggest that hugely infuential '90s alt-metal band FAITH NO MORE is planning to return next year. Kerrang! understands that a number of U.K. venues have been placed on hold for shows from the band next spring, while U.K. festival appearances are rumored to follow in the summer. Founding bassist Bill Gould played down the speculation, telling Kerrang! "If anything like this were to happen, it would have to come from the band, and I haven't spoken with any of them in over a year. So as far as I know, there isn't anything to talk about, and I'm pretty sure that if you were to contact [Mike] Patton [vocals], he would tell you the same thing."

Despite several years of vigorously denying claims the band would reform, Mike Patton seems to have softened in recent months. In an interview with the Artisan News Service in January, he said "I wouldn't rule it out. I don't think we need to reform the band, but maybe there's other things we could do together."
    quote:
    Comment: Rumours seem to come from various sources now. Mr. Jan Smeets (organises the yearly PinkPop Festival in the Netherlands) mentioned in a radio show that a reunion of FNM is likely to happen.
    It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society..
      Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 09:54:49 #54
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_63689525
    lijkt me raar maar je weet het nooit
      donderdag 4 december 2008 @ 18:49:05 #55
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_63761811
    Voor de muziekliefhebbers die tijd over hebben dit weekend:

Kaartje over voor All Tomorrow's Parties
      maandag 8 december 2008 @ 17:48:17 #56
    9362 Dubbelzuurrr
    Humanistisch misantroop
    pi_63856423
    Nog geen impressies van ATP?
      maandag 8 december 2008 @ 18:45:56 #57
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_63857336
    Rustig aan gast, we zijn net weer terug in Nederland.

Maar het was GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!
    pi_63871077
    *jaloers zijn*

oh dat geloof ik graag, wat waren de hoogtepunten dan?
    nee, jij dan!
      dinsdag 9 december 2008 @ 10:49:32 #59
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_63872851
    De tv, Melvins, Fantômas, Butthole Surfers, Torche, Isis, PORN, Rahzel, Neil Hamburger, Squarepusher, Meat Puppets, Bohren Und Der Club of Gore, de sfeer (Britten zijn best nette festivalgangers), de locatie (het festival was een kruizing van een speeltuin, bungalowpark en rockfestival... aan zee!) en de omgeving. Zelfs de heen en terugreis waren gaaf.
      Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 10:51:49 #60
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_63872912
    Mijn hoogtepunt was mss wel tcm's stoelgang verhaal
      dinsdag 9 december 2008 @ 10:52:55 #61
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_63872949
    Post ik binnenkort wel.
      Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 10:53:40 #62
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_63872971
    Maarja de hoogtepunten in mijn geval waren: de 2de set van de melvins de 1ste set van de butthole surfers, de dirtbombs, white noise, en alles wat tcm al noemde.

Het grote nadeel aan het festival vond ik de overlappingen alles overlapte wel met iets
    pi_63881155
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
    Het grote nadeel aan het festival vond ik de overlappingen alles overlapte wel met iets
    oei das altijd kut, helemaal bij die line up van ATP want volgens mij was daar bijna alles wel interessant

en de verhalen hoor ik donderdag denk ik wel
    nee, jij dan!
      Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 17:13:35 #64
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_63883079
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 15:59 schreef Gehenna het volgende:

[..]

oei das altijd kut, helemaal bij die line up van ATP want volgens mij was daar bijna alles wel interessant

idd alles was wel interessant, tegenvaller vond ik madlove de nieuwe band van trevor dunn maarja dat was hun eerste optreden
      dinsdag 9 december 2008 @ 17:29:01 #65
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_63883455
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2008 15:59 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Klopt ja. ik baal er nog het hardst van dat ik Melvins1983 heb moeten missen. Toen stonden we in de bus op weg naar het festival.
    quote:
    Ja, laat even weten hoe laat je er bent.
      Moderator woensdag 10 december 2008 @ 09:57:45 #66
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_63898593
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 13:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
    Nog niemand dit gerucht(je) opgepikt?

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=109861
    [..]

[..]

http://www.zwaremetalen.c(...)-No-More-reunie.html

daar staat het ook. Als ze op pinkpop komen zou dit jaar een hele mooie editie kunnen worden. Maar zoals ik al eerder zij ik moet het nog zien gebeuren.
    pi_63903256
    Ik moet het ook nog maar zien. Mocht het gebeuren, dan ga ik er waarschijnlijk veel te veel van verwachten. .
      woensdag 10 december 2008 @ 13:15:34 #68
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_63903481
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 13:06 schreef OMG het volgende:
    Ik moet het ook nog maar zien. Mocht het gebeuren, dan ga ik er waarschijnlijk veel te veel van verwachten. .
    Hmm, kweenie. De heer Patton staat er wel om bekend dat hij nogal een perfectionist is, ik denk dat -mocht het gebeuren- een optreden wel de moeite waard zal zijn.
      Moderator woensdag 10 december 2008 @ 13:15:57 #69
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_63903488
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 13:06 schreef OMG het volgende:
    Dat sowieso
      woensdag 10 december 2008 @ 13:21:07 #70
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_63903627
    Whehehe, het wordt echt eens tijd dat ik wat albums van Mr. Bungle in huis haal.

Ik heb deze band te lang links laten liggen.
      Moderator woensdag 10 december 2008 @ 14:55:13 #71
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_63906163
    I'm spreading the bug, again
      woensdag 10 december 2008 @ 20:34:55 #72
    9362 Dubbelzuurrr
    Humanistisch misantroop
    pi_63915029
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

http://www.zwaremetalen.c(...)-No-More-reunie.html

daar staat het ook. Als ze op pinkpop komen zou dit jaar een hele mooie editie kunnen worden. Maar zoals ik al eerder zij ik moet het nog zien gebeuren.
    Ja, ze hebben het zo ongeveer overal overgenomen in de periode van 2 december tot nu, maar vooralsnog niets dat ook maar als een vage bevestiging gezien zou kunnen worden. Vreemd genoeg lijkt Jan Smeets het erover gehad te hebben op de radio, toch niet iemand die maar iets roept om het te roepen, maar ik kan die uitzending nergens terugvinden... Maarja, het lijkt me dat er eerder een postume reünie te verwachten valt van de Ramones dan dat FNMN weer terugkomt.
      woensdag 10 december 2008 @ 20:35:37 #73
    9362 Dubbelzuurrr
    Humanistisch misantroop
    pi_63915065
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef Trashcanman het volgende:
    Whehehe, het wordt echt eens tijd dat ik wat albums van Mr. Bungle in huis haal.

Ik heb deze band te lang links laten liggen.
    Veruit de meest getalenteerde band waarin Patton ooit gespeeld heeft.
      Moderator maandag 19 januari 2009 @ 12:56:33 #74
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_65204483
    Leuke nieuwtjes, 10 feb komt de nieuwe Zu uit 'carboniferous' met medewerking van Patton en King buzzo. Hij is veel meer recht door zee dan ander werk van zu. Maar het rockt als een gek. Volgensmij zitten er wat tracks op waar je patton hoort sputteren tegelijk met te sax en dat klinkt erg gaaf.

Ook komt er later dit jaar een cd uit op ipecac van de Zu Dälek bigband dat moet ook wel iets aparts gaan worden

bio van de site :
    quote:
    Zu

Carboniferous

Zu, the Roman metal/math/no-wave/free noise/punk/jazz trio, is perhaps best known in the US as a band who have had an unbelievable line-up of recording partners which includes The Stooges’ Steve Mackay, Fugazi’s Joe Lally and Guy Picciotto, Sonic Youth’s Thurston Moore, Can’s Damo Suzuki, jazz masters Ken Vandermark and Mats Gustafsson, percussionists Han Bennink and Hamid Drake, improvisationalist Eugene Chadbourne and the like-minded Nobukazu Takemura. Now making their Ipecac debut, Carboniferous follows a year of performing overseas with label owner Mike Patton and features contributions from both the aforementioned Patton and The Melvins’ King Buzzo. Further cementing the Ipecac – Zu relationship is the rumored new BigBand, this one coupling Zu and dälek.
    The Italian trio of Jacopo Battaglia (drums), Massimo Pupillo (bass) and Luca T. Mai (saxophone) formed in 1999 after having worked together in local theater. Driven by a punk rock work ethic, Zu have played an astounding number of over 1,000 gigs worldwide including Europe, North America, Asia, Russia, and even Africa. The have released fourteen albums to date.

"...combining the abstractions of Sonic Youth with the out-there explorations of the best free jazz" – The Times

“Musically they’re one mind only, ever-so-slightly inconvenienced by the necessity of being spit into 3 bodies. Their post-human tightness and devious compositions have carried them across the world’s ocean, and attracted collaborators ranging from free-jazz legends to the godfathers of experimental sludge” Rock-A-Rolla

Release date: Feb. 10, 2009

www.zuism.com
    Ipecac Recordings Releases
    pi_65207782
    Ah Zu ben ik erg benieuwd naar, een paar weken geleden openden ze voor Fantomas en dat was erg goed.
      Moderator woensdag 21 januari 2009 @ 14:40:10 #76
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_65283843
    trouwens ook nog iets wat niet in dit topic staat maar angel dust en discovolante zijn ge re-issued op vinyl
    pi_66034980
    Zo zeg, zowel de nieuwe Dalek als Zu zijn erg lekkere albums.
      Moderator maandag 16 februari 2009 @ 13:12:46 #78
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_66116528
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef bartrid het volgende:
    Zo zeg, zowel de nieuwe Dalek als Zu zijn erg lekkere albums.
    Ja die zu vind ik ook erg prettig de nieuwe dälek nog niet gehoord. Er komt trouwens op ipecac ook nog een dälek/zu album uit
      woensdag 25 februari 2009 @ 08:14:49 #79
    9362 Dubbelzuurrr
    Humanistisch misantroop
    pi_66433498
    Dus toch een reunie...

http://www.nu.nl/muziek/1(...)terug-op-podium.html
    quote:
    Faith No More keert terug op podium

Uitgegeven: 25 februari 2009 07:38
    Laatst gewijzigd: 25 februari 2009 07:38
    SAN FRANCISCO - De Amerikaanse rockgroep Faith No More gaat weer optreden. Komende zomer trekt de groep, die elf jaar geleden uit elkaar ging, langs verschillende podia in Europa. Dat heeft de woordvoerder van bandleider Mike Patton maandag bevestigd.

De alternatieve rockformatie, bekend van nummers als We Care a Lot en Epic, werd in 1982 opgericht. De band was in de jaren tachtig vooral berucht om de gevechten die de muzikanten met elkaar hadden.

Vanwege de matpartijen werd zanger Chuck Mosley ingeruild voor Patton. In 1998 gaven de bandleden, die elk ook aan eigen projecten werkten, er de brui aan en gingen hun eigen weg.
    pi_66433725
    Ik ben benieuwd.
      Moderator woensdag 25 februari 2009 @ 09:35:58 #81
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_66434794
    zozo
      Moderator woensdag 25 februari 2009 @ 10:46:48 #82
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_66436706
    Ik vind dat ook mr. bungle wel weer bij elkaar kan komen.
    pi_66436738
    Kom maar Paradiso
      Moderator vrijdag 27 februari 2009 @ 11:17:49 #84
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_66512955
    nast het hete FNM nieuws is er dus het feit dat Mike de soundtrack voor Crank2 geschreven heeft. En geen daarvoor 6 maanden aan geen enkel ander project gewerkt heeft.

Aangezien hij tijdens vorige tours van FNM "pranzo .." en "adult themes .." gemaakt heeft verwacht ik hierna wat nieuwe wazige sh*t (met betere opname apparatuur)
      Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 11:29:32 #85
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_66646475
    Staat weer een nieuwe isis aan te komen, al ben ik de laatste tijd een beetje isis moe toch meestal wel de moeite waard om even te checken.

dinsdag 3 maart 2009 @ 20:11:55 #86
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_66665196
    Ah, mooi zo. Ik ben ze nog niet beu.
      Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 20:23:00 #87
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_66665683
    quote:
    Op dinsdag 3 maart 2009 20:11 schreef Trashcanman het volgende:
    Ah, mooi zo. Ik ben ze nog niet beu.
    release staat op 5 mei
    pi_66675360
    Ik ben ISIS al een tijdje beu. En Pelican. En al die andere bands die precies hetzelfde klinken
    pi_66682096
    Pelican was na Australasia al niet meer boeiend. Isis was ik al een tijdje zat, en het optreden op Roadburn vorig jaar heeft dat gevoel alleen maar versterkt. Al zal ik dat nieuwe album vast wel even checken.
      Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 10:47:32 #90
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_66682342
    quote:
    Op woensdag 4 maart 2009 10:40 schreef mr_cucumber het volgende:
    Pelican was na Australasia al niet meer boeiend. Isis was ik al een tijdje zat, en het optreden op Roadburn vorig jaar heeft dat gevoel alleen maar versterkt. Al zal ik dat nieuwe album vast wel even checken.
    Ik vond ze op ATP sterker als op Roadburn maarja, het optreden dat ik van ze heb gezien een tijd geleden in new york was nog weer een stapje beter.
      Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 12:50:52 #91
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_67575343
    morgen wordt ipecac 10 jaar oud

alvast gefeliciteerd
      Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 10:01:14 #92
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_70086513
    Eens even voor de grap kijken hoe kompleet mijn collectie inmiddels is

dikgedrukt heb ik

# Faith No More

* 1989 - The Real Thing
    * 1989 - Kerrang! Flexible Fiend 3 (magazine flexi disc insert, Faith No More performs Sweet Emotion (an early version of The Perfect Crime)
    * 1990 - Live at Brixton Academy (Includes 2 studio recordings from The Real Thing sessions. These comprise of The Grade - a short guitar instrumental by Jim Martin and The Cowboy Song.
    * 1991 - Bill & Ted's Bogus Journey - Soundtrack (Faith No More performs The Perfect Crime)
    * 1992 - Angel Dust
    * 1993 - Judgment Night - Soundtrack (Faith No More & Boo-Yaa T.R.I.B.E. perform Another Body Murdered)
    * 1995 - Metallurgy, Vol. 1 (by Various Artists, Faith No More performs Engove (Caffeine))
    * 1998 - Plagiarism (by Sparks, Faith No More featured on This Town Ain't Big Enough For The Both Of Us and Something For The Girl With Everything)
    * 1998 - Du riechst so gut '98 - EP (by Rammstein, Faith No More remixes a version of the song)
    o Patton recorded several bonus tracks and/or b-sides with Faith No More, most of which have only been available on their non-US releases. Those tracks not included on any of the domestic titles listed above are original songs As the Worm Turns (Patton Version), Absolute Zero, Evidence (Spanish Version), Light Up and Let Go and The Big Kahuna, as well as covers of Greenfields, I Wanna Fuck Myself, and Spanish Eyes.

# Mr. Bungle

* 1989 - OU818 (demo)
    * 1991 - Mr. Bungle
    * 1995 - Disco Volante
    * 1999 - California

# Fantômas

* 1998 - Great Jewish Music: Marc Bolan (by Various Artists, Patton sings and plays all instruments as Fantômas on Chariot Choogle)
    * 1999 - Fantômas
    * 2002 - Wanna Buy A Monkey? (by Dan The Automator, Intro features music by Fantômas)
    * 2003 - Masada Anniversary Edition Vol. 3: The Unknown Masada (by John Zorn, Fantômas perform Zemaraim)
    * 2004 - Delìrium Còrdia (ook op vinyl)
    * 2005 - Who Is It/Where Is The Line Mixes 12" Vinyl (by Björk, Side B features a Fantômas remix of Where Is The Line)
    * 2005 - Fantômas/Melt-Banana Split Vinyl 5" Single/Square Shaped 3" CD (Fantômas perform Animali In Calore Surriscaldati Con Ipertermia Genitale)
    * 2009 Melvinsfantômasbigband DVD

# Tomahawk

* 2001 - Tomahawk
    * 2003 - Mit Gas
    * 2007 - Anonymous

# Solo albums

# Peeping Tom

* 2006 - Peeping Tom (album by Patton features collaborations with Odd Nosdam, Doseone and Jel of anticon., Rahzel, Dan the Automator, Amon Tobin, Kool Keith, Massive Attack, Bebel Gilberto, Kid Koala, Norah Jones, Dub Trio, among others)
    * 2007 - We're Not Alone - Single (features We're Not Alone (Dan the Automator Redux), a distinctly different version from the album track with newly recorded Patton vocals)

# With John Zorn

* 1998 - Weird Little Boy (by John Zorn/Chris Cochrane/Trey Spruance/Patton/William Winant)
    * 1999 - Music Romance, Vol. 2: Taboo and Exile (by John Zorn, Patton featured on Bulls-Eye)
    * 2000 - The Big Gundown: John Zorn Plays The Music of Ennio Morricone (by John Zorn, Patton sings The Ballad of Hank McCain (Vocal))
    * 2003 - Masada Anniversary Edition Vol. 2: Voices in the Wilderness (by Various Artists, Patton performs keyboards and vocals on Kochot)
    * 2005 - 50th Birthday Celebration Volume Twelve (by Painkiller, special guest vocals by Patton)
    * 2005 - The Complete Studio Recordings (by Naked City, features Patton the on new "version vocale" of the track Grand Guignol)
    * 2006 - The Stone: Issue One (by John Zorn/Dave Douglas/Patton/Bill Laswell/Rob Burger/Ben Perowsky)
    * 2006 - Moonchild: Songs Without Words (conceived by John Zorn featuring Patton/Trevor Dunn/Joey Baron)
    * 2006 - Astronome (conceived by John Zorn featuring Patton/Trevor Dunn/Joey Baron)
    * 2007 - Six Litanies for Heliogabalus (conceived by John Zorn featuring Patton/Trevor Dunn/Joey Baron/Ikue Mori/Jamie Saft)

*2009 - The crucible

# Album collaborations

* 2001 - Music to Make Love to Your Old Lady By (by Lovage - Patton, Dan the Automator and Jennifer Charles)
    * 2002 - Irony is a Dead Scene (by The Dillinger Escape Plan with Mike Patton (vocals, samples and percussions))

* 2008 - Kaada/Patton DVD

* 2004 - Medúlla (by Björk, features Patton on Pleasure Is All Mine and Where Is The Line)
    * 2008 - The soundtrack to the short film A Perfect Place which will be distributed along with the film as a CD/DVD special edition through Ipecac Recordings

dit laat vooral zien hoe zwak mijn FNM verzamelingetje is

Toch 36 geluiddragers waar patton een deuntje op mee zingt

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 17-06-2009 10:07:14 ]
      woensdag 17 juni 2009 @ 14:07:41 #93
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_70095352
    [quote]Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Bosbeetle

# Faith No More

[b]* 1989 - The Real Thing

* 1992 - Angel Dust

# Mr. Bungle

* 1989 - OU818 (demo)
    * 1991 - Mr. Bungle
    * 1995 - Disco Volante
    * 1999 - California

# Fantômas

* 1999 - Fantômas
    * 2004 - Delìrium Còrdia (niet op vinyl)
    * 2009 Melvinsfantômasbigband DVD

# Tomahawk

* 2001 - Tomahawk
    * 2003 - Mit Gas
    * 2007 - Anonymous

# Solo albums

# Peeping Tom

# With John Zorn

*2009 - The crucible

# Album collaborations

* 2008 - Kaada/Patton DVD

Als we het over mp3 hebben kan ik denk ik bijna deze hele lijst dikgedrukt maken...
    "Faith is making a virtue out of not thinking."
    "Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
      Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 14:15:37 #94
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_70095680
    natuurlijk hebben we het niet over mp3

Moet the real thing en live at brixton toch zeker nog een keer aanschaffen en pranzo dan ben ik redelijk compleet (genoeg voor mij iig)
    pi_70095713
    Ik kom aan de 20 dingetjes. .
      Moderator woensdag 17 juni 2009 @ 14:20:16 #96
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_70095854

ik heb zo vaak op het punt gestaan om die te kopen alleen het is een white label en er staat al jaren dat er ook een officiele druk van komt, denk dat dat niet meer gaat gebeuren gauw maar een keer bestellen dan

"Item is currently out of stock."
      zondag 9 augustus 2009 @ 12:31:28 #97
    9362 Dubbelzuurrr
    Humanistisch misantroop
    pi_71727816
    This could be interesting...

http://pitchfork.com/news(...)ton-alan-moore-more/

Ik kan me er eerlijk gezegd nog niet echt een voorstelling van maken, maar Patton en Adebimpe samen moet wel een redelijk bizar resultaat opleveren.
      Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 08:37:09 #98
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_71751994
    klinkt cool dat is iets wat ik in de gaten ga houden
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:06:49 #99
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_72080174
    Tof , bedankt!
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:33:52 #101
    180098 Golzuam
    Cogito ergo sum
    pi_72080441
    Fuck, geniaal! Patton die het publiek af gaat om stukjes 'Evidence' in het nederlands te laten zingen!
    Wat zingt hij goed in vergelijking tot midden jaren '90
    Moving me with a sound
    Opening me within a gesture
    Drawing me down and in
    Golzuam
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:34:42 #102
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_72080462
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef Golzuam het volgende:
    Fuck, geniaal! Patton die het publiek af gaat om stukjes 'Evidence' in het nederlands te laten zingen!
    Wat zingt hij goed in vergelijking tot midden jaren '90
    Ja en niemand die het doet
    O)))
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:39:28 #103
    180098 Golzuam
    Cogito ergo sum
    pi_72080595
    Eén gast probeerde het en faalde jammerlijk
    Moving me with a sound
    Opening me within a gesture
    Drawing me down and in
    Golzuam
      zondag 11 oktober 2009 @ 16:16:09 #104
    177948 Daskaar
    cake or death?
    pi_73577990
    weet iemand nog andere bands aan te raden die net als mr bungle en fantomas allerlei stijlen en tempo's mixen?
    ik kan niks vinden dat niet blijft hangen in experimenteren of heel erg depri en loom is.
      Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 16:17:44 #105
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_73578047
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 16:16 schreef Daskaar het volgende:
    weet iemand nog andere bands aan te raden die net als mr bungle en fantomas allerlei stijlen en tempo's mixen?
    ik kan niks vinden dat niet blijft hangen in experimenteren of heel erg depri en loom is.
    the cardiacs, naked city, sleepytime gorilla museum, estradasphere, secret chiefs 3, boredoms
      Moderator maandag 8 maart 2010 @ 08:34:55 #106
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_78877307
    http://www.hollandfestival.nl/page.ocl?pageid=43&from=2010-06-01&to=2010-06-23&genre=&locatie=&term=patton&highlight=False&route=
    quote:
    Mike Patton schuwt het experiment niet. De frontman van de rockband Faith No More is nu te gast in een avondvullend programma rond Luciano Berio’s meesterwerk Laborintus II uit 1965, een moderne concertante kameropera gebaseerd op het werk van Dante, T.S. Eliot en Ezra Pound. Ictus, het Nederlands Kamerkoor en het videocollectief Visual Kitchen omkaderen Patton en zijn muzikale invités. Laborintus II verbindt verschillende muziekstijlen, van dramatische opera tot de Europese jazz uit de jaren ‘60. Na de pauze volgt een improvisatiesessie van Patton met een aantal grootheden uit de internationale jazzwereld. De avond wordt afgesloten met een stomende dj-set, geïnspireerd op oude Italiaanse B-films.

(net toen ik bedacht had dat ik minder naar concerten zou gaan dit kan wel eens de uitzondering op de regel worden )

Die improv set kan ook erg gaaf worden denk ik

met drums Han Bennink
    piano Guus Janssen
    viool, altviool Mary Oliver
    tenorsaxofoon, klarinet Ab Baars
    altsaxofoon, klarinet Michael Moore

[ Bericht 7% gewijzigd door Bosbeetle op 08-03-2010 08:44:50 ]
    pi_78880144
    Hard, ik ken dat hele werk niet maar het boeit me heel erg. Misschien balkon overwegen, heb niet zoveel geld. Is dat nog te doen of is dat veel te ver?
      Moderator maandag 8 maart 2010 @ 10:39:41 #108
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_78880203
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 10:38 schreef emokid het volgende:
    Hard, ik ken dat hele werk niet maar het boeit me heel erg. Misschien balkon overwegen, heb niet zoveel geld. Is dat nog te doen of is dat veel te ver?
    Zijbalkon (of zijkant) is alleen maar goedkoper geloof ik. Het grote balkon is net zo duur als de zaal.
    pi_78880431
    Niet echt veel stoelen op het zijbalkon of wel. Is dat gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt?
      Moderator maandag 8 maart 2010 @ 10:48:25 #110
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_78880513
    quote:
    Op maandag 8 maart 2010 10:46 schreef emokid het volgende:
    Niet echt veel stoelen op het zijbalkon of wel. Is dat gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt?
    ik denk dat je kaartjes op nummer krijgt dus dat zal wel snel weg zijn.

Ik ga vanavond kaartjes bestellen kijken of ik nog wat mensen mee krijg. Ik ga denk ik wel gewoon in de grote zaal zitten.
      Moderator maandag 8 maart 2010 @ 20:23:37 #111
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_78905572
    Ik heb kaartjes besteld
      Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 11:57:44 #112
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_78924824

wat een ugly hoes, maarja als de muziek maar lijkt op wat hij in paradiso presteerde
      dinsdag 9 maart 2010 @ 12:11:41 #113
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_78925265
    Ik wilde net zeggen, als hij nou weer eens een keer een cd uitbracht (Tomahawk of Fantomas bij voorkeur)...
    "Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
      Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 12:39:20 #114
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_78926121
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 12:11 schreef infp2009 het volgende:
    Ik wilde net zeggen, als hij nou weer eens een keer een cd uitbracht (Tomahawk of Fantomas bij voorkeur)...
    Tja hij is druk met FNM hè ze zijn nu in Australië en straks gaan ze naar de US
    pi_78927201
    HOly shit

Is dit Paradiso? En is dit Mondo Cane wat gespeeld gaat worden in Amsterdam binnenkort? Ik zie dat het album nog lang niet uit is maar kan wel bootlegs vinden.

[ Bericht 25% gewijzigd door emokid op 09-03-2010 13:16:35 ]
      Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 13:21:41 #116
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_78927598
    Ja dat is mondo cane en dat was in paradiso en nee dat is niet wat er in amsterdam gespeeld gaat worden in juni. Dat is compleet iets anders.

Neemt niet weg dat mondo cane in paradiso nogsteeds erg hoog in mijn lijstje gave concerten waar ik bij was staat Ik ben erg benieuwd naar de cd.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 13:22:33 #117
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_78927626
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja hij is druk met FNM hè ze zijn nu in Australië en straks gaan ze naar de US
    Been there...

Ik ben trouwens net terug uit Nieuw Zeeland waar ze precies in die periode ook twee keer optraden... helaas moeten missen, maar goed, Lowlands al gehad.
    pi_78927634
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:
    Ja dat is mondo cane en dat was in paradiso en nee dat is niet wat er in amsterdam gespeeld gaat worden in juni. Dat is compleet iets anders.

Neemt niet weg dat mondo cane in paradiso nogsteeds erg hoog in mijn lijstje gave concerten waar ik bij was staat Ik ben erg benieuwd naar de cd.
    Aha, oke. Duidelijk.
      Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 13:27:10 #119
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_78927798
    Dan gaat het om dit stuk

pi_78927993
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
    Dan gaat het om dit stuk

Holy shit nogmaals. Echt iets voor Patton dit.
      Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 13:40:30 #121
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_78928259
    ik heb helaas FNM nog nooit live gezien
      dinsdag 9 maart 2010 @ 13:41:25 #122
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_78928298
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
    ik heb helaas FNM nog nooit live gezien
    Ja, jij wilde niet naar Lowlands, dan krijg je dat...

Troost ja, Soundgarden is ook weer bij elkaar.
    pi_79003003
    Een Mike Patton Topic! En ik zie het nu pas!
    Geweldig!! Hij is zo koning!!

Ik wist niet eens dat Tomahawk een freaking 3de album had! Wat erg zeg...

Oooh, echt, er is blijkbaar nog zoveel wat ik nog niet eens van hem heb gehoord!!
    Wat fijn!! Ik ben wel weer toe aan een hele nieuwe lading aan muziek.
      Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 09:52:04 #124
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_79004003
    de lijst in de OP is al niet meer compleet

imiddels heeft het moonchild trio ook 4 cds uit

moonchild, astronome, six lithanies for heliogabalus en the crucible

er staat volgensmij een 5de aan te komen (als ik het goed heb)
      donderdag 11 maart 2010 @ 10:24:31 #125
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_79005072
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef Grimmson het volgende:
    Ik wist niet eens dat Tomahawk een freaking 3de album had! Wat erg zeg...
    Je hebt er niet echt iets aan gemist.... indianencrap.
      Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 10:53:16 #126
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_79006202
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2010 10:24 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Vergeleken bij mit gas is het niet veel idd
    pi_79021140
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2010 10:24 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Alsnog ga ik hem luisteren.. creëer ik wel een eigen mening. Maar thanks voor de heads-up.
    pi_79487774
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
    [ afbeelding ]

wat een ugly hoes, maarja als de muziek maar lijkt op wat hij in paradiso presteerde
    is er al een realeasedatum?

EDIT: laat maar, heb het al gevonden. 4 mei
    "Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast."
      Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 13:28:56 #129
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_79487947
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 13:23 schreef kuifkrullen het volgende:

[..]

is er al een realeasedatum?

EDIT: laat maar, heb het al gevonden. 4 mei
    Ik geloof 4 mei
      Moderator zaterdag 3 april 2010 @ 10:34:48 #130
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_79895613
    Het mondo cane album is inmiddels gelekt via de gebruikelijke kanalen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Bosbeetle op 03-04-2010 10:49:48 ]
      Moderator donderdag 8 april 2010 @ 09:29:21 #131
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80073051
    Leuk nieuws in de roddel kanalen

http://stubbadub.com/mond(...)am-dvd-confirmation/

zou best grappig zijn want ik was bij dat concert de fabchannel opnames zagen er gelikt uit dus dat kan wat mij betreft zo op DVD
      donderdag 8 april 2010 @ 09:31:12 #132
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_80073100
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 09:29 schreef Bosbeetle het volgende:
    Leuk nieuws in de roddel kanalen

http://stubbadub.com/mond(...)am-dvd-confirmation/

zou best grappig zijn want ik was bij dat concert de fabchannel opnames zagen er gelikt uit dus dat kan wat mij betreft zo op DVD
    Tja, ik heb de video van dat concert inmiddels gedownload, en de cd op youtube beluisterd. Vond het concert vele malen beter.
      Moderator donderdag 8 april 2010 @ 09:36:21 #133
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80073256
    Tja dat krijg je toch nooit helemaal terug, dat is heb je met muziek gemaakt door orkesten.
      Moderator donderdag 8 april 2010 @ 09:44:05 #134
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80073418
    Soort van related, SC3 brengt hun recente 7'' reeks op cd uit
    quote:
    Official Press Release

“Satellite Supersonic

With their long-awaited album Book of Souls due to hit the shelves this fall, Secret Chiefs 3 have chosen this moment to bring the digital world up to date on some of the clandestine (i.e. vinyl-only) activities of the SC3 “satellite bands.” In 2007, a string of 7-inch records by these groups were all snatched up by fans within just over a month, leaving many potential listeners feeling a bit left out. Web of Mimicry is pleased to announce that eight tracks from UR, Ishraqiyun and Electromagnetic Azoth have made it on to Satellite Supersonic Vol. 1, and five of them are from those coveted 7-inch records!

In true Secret Chiefs 3 fashion, these tracks were not just rehashed “as is” from their 2007 vinyl masters and hastily transferred to bits and bytes. Rather, each track was given a full studio work-over in early 2010 for this CD. The band, which is about to tour Eastern Europe, Turkey and Israel, originally intended this as a low-key tour release, but such new life was breathed into the tunes in the process of remixing them (some of them even having new and expanded arrangements) that the whole project deserved to be presented as something more substantial.

To that end, Satellite Supersonic Vol. 1 really takes off when Secret Chiefs 3 adds a brand new, previously unreleased track to the Ishraqiyun repertoire. Yep, a new one. A killer. Also, an old UR favorite from Book of Horizons (2004) abandons the Secret Chiefs 3 nest completely, in order to roost in a more UR-specific “proto-mix.” No one can say whether this song jumped forward 6 years or back 26… or maybe this is the origi- nal, and the version released in 2004 is an impenetrable hyper-dimension- al layer-cake shakily built upon the more solid foundations heard here.

For good measure, one more song (this time a true uber-rarity of mysterious origin from 1998) completes Satellite Supersonic Vol. 1—a bonus track that is a nostalgic foretaste of ancient things that haven’t happened yet. That’s the speed of it. Seasoned SC3 listeners are accustomed to fast-moving objects in space in the form of satellite bands warping time and tonality along the impossible curvatures of the mother-band’s cosmic-geometrical schemata. And they sit at the center of that universe along with the band, watching it all unfold. But now, with Satellite Supersonic Vol. 1, every listener with a CD player gets a palpable, close-up and intimate view from inside three of the wandering stars in the twinkling SC3 sky.

met natuurlijk het nog betere nieuws dat book of souls voor de herfst gepland staat. Maar die staat al erg lang gepland dus dat moet ik nog zien
    pi_80111185
    Misschien leuk om te weten. FNM + de rest = 4 dagen fest voor E90.-
      Moderator vrijdag 9 april 2010 @ 09:52:18 #136
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80113958
    Dour is altijd leuk idd.
    pi_80177644
    Lovage . Peeping Tom . En meer natuurlijk, nog genoeg voor mij onbekende projecten te ontdekken zie ik.
    full stops and exclamation marks
      Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 14:58:06 #138
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80767636
    Mondo Cane european tour

Jul 22: WROCLAV (POLAND)
    Jul 25: MILANO – Milano Jazzin’Festival (ITALY)
    Jul 26: FIRENZE (ITALY)
    Jul 29: LUCERNE (SWITZERLAND)
    Jul 31: MOSCOW (RUSSIA)
    Aug 3: TEL AVIV (ISRAEL)
    Aug 5: BRUSSELS (BELGIUM)
    Aug 8: with AIR and MASSIVE ATTACK ZIMBUJEIRA DO MAR (PORTUGAL)

toch weer een mooi hoesje

blijkbaar waren er 500 stuks voor gesigneerde preorder maar die zijn nu weg
    pi_80797715
    Komt die ook op LP uit trouwens, dat heb ik nog niet kunnen vinden.

En jammer dat er geen NL datum is voor die Mondo Cane toer, in Paradiso was geweldig toen.
      Moderator woensdag 28 april 2010 @ 11:07:45 #140
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80797754
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 11:06 schreef mr_cucumber het volgende:
    Komt die ook op LP uit trouwens, dat heb ik nog niet kunnen vinden.

En jammer dat er geen NL datum is voor die Mondo Cane toer, in Paradiso was geweldig toen.
    Van de meeste ipecac dingen komen geen LP versie uit. Of pas veel later.

van mike patton is tot nu toe op ipecac alleen delerium cordia en peeping tom op vinyl uitgebracht.
      Moderator woensdag 28 april 2010 @ 14:14:19 #141
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80804114
    quote:
    Alan Moore & Mitch Jenkins
    Unearthing Box Set (Lex Records)
    LEX090BOX

Ltd Edition box set only available as a pre-order here - this is temporarily at a lower price. Click here for contents list

Unearthing is an audio and visual project uniting legendary comic book writer Alan Moore, award-winning photographer Mitch Jenkins and a cast of high-calibre musicians. A bewitching story written and narrated by Moore set against a epic score from musicians including Adam Drukker & Andy Broder (aka. Crook&Flail) Mike Patton, Stuart Braithwaite, Zach Hill and Justin Broadrick.

Alan Moore is best known for his groundbreaking graphic novels The Watchmen, V For Vendetta, From Hell and The League of Extraordinary Gentlemen. These, along with work for 2000 AD and DC Comics, have established him as one of the most influential and important writers in the history of comics. His output has sold in the millions, lead to numerous awards and been adapted for feature films – Moore has even made a cameo appearance in The Simpsons.

The musical score for Unearthing is produced by Crook&Flail, a partnership between Andrew Broder and Adam Drucker. Broder is the multi-instrumentalist behind the band Fog whilst Drucker’s adventures under his Doseone solo guise – and within cLOUDDEAD, Themselves and Subtle – have seen him explore spoken word and the outer reaches of rap. Together the pair have enlisted an impressive array of talented collaborators, including; Stuart Braithwaite of Scottish post-rockers Mogwai, drummer Zach Hill from acclaimed experimental band Hella, the trailblazing and prolific Justin Broadrick of Napalm Death, Godflesh and Jesu and pioneering alt-rock hero and Faith No More frontman Mike Patton.
    ik zit er over na te denken om dit te bestellen maar ik heb geen idee wat het precies moet voorstellen. Ik vond V for Vendetta wel cool maar de rest ken ik niet echt. En ik heb ook geen idee wat dit voor verhaal is.
    pi_80810750
    quote:
    Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik zit er over na te denken om dit te bestellen maar ik heb geen idee wat het precies moet voorstellen. Ik vond V for Vendetta wel cool maar de rest ken ik niet echt. En ik heb ook geen idee wat dit voor verhaal is.
    Oeh, als ik het zo lees klinkt het wel heel tof . Al kan ik er ook niet uit opmaken wat het nu precíes is. De combinatie van comics en muziek lijkt me iig sowieso wel wat.

Die andere films zijn ook gebaseerd op comics en naar mijn mening tof. Drucker ken ik vooral van zijn Anticon werk, ook tof. En Patton natuurlijk.
      Moderator woensdag 28 april 2010 @ 20:32:15 #143
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80817892
    Het is dus alleen een verhaal die als audiobook op LP staat en er zitten wat foto's bij. De muziek lijkt mij de kant op te gaan van moderne hip-hop denk cLOUDDEAD Subtle etc. (al heb ik me nooit echt in die muziek verdiept)
    pi_80976208
    Mondo Cane staat nu in de luisterpaal bij 3voor12.
    Vind voorlopig de live versies wat meer knallen dan deze opname
      Moderator maandag 3 mei 2010 @ 20:12:49 #145
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_80981161
    Ben benieuwd hoe de huidige live optredens gaan klinken ik neem aan dat niet het metropool orkest meenemen op tour.
      Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 09:21:26 #146
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_81407734
    quote:
    Mondo Cane lands at #2 on Billboard classical chart. I guess we are going to have to start dressing better.
    whhehe
    pi_87161640
    'Kleine' updates:

Inmiddels is de nieuwe moonchild uit genaamd ipsissimus *O*
    De FNM tour is verlengd naar zuid amerika

In spannender nieuws er zijn inmiddels 2 gelegenheden geweest waar meneer Patton samen heeft gespeeld met meneer Spruance :o

De eerste keer was samen met John Zorn in een cobra optreden bij dit optreden waren Trevor Dunn, Mike Patton en Trey Spruance samen aan het optreden (dat is het hele noord amerikaanse deel van Mr. Bungle alleen de australiers ontbraken :D )

De tweede keer is bij Mondo Cane in San Fransisco waar Trey ook aanschoof om mee te spelen :)

http://www.flickr.com/photos/jaeweb/5043293187/in/photostream/

Ik zeg als deze 3 personen al samen gespeeld hebben waarom dan niet een mr. bungle reunie doen!

En in andere Mike Patton projecten

quote:
    Patton’s commitments, to be finished in no particular order, include a film score for the adaptation of The Solitude of Prime Numbers, an electronic Fantômas album, another Tomahawk release, the Crudo collaboration with Dan the Automator, and another Moonchild disc with the Zorn crew
    ^O^

mvg groeten Bosbeetle ( :@ en nu weer terug aan het werk aan naar de zelfopgelegde FOK!ban)
    Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
      maandag 4 oktober 2010 @ 11:45:13 #148
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_87163234
    An electronic Fantômas album *O*
    Another Tomahawk release *O*
    pi_91268146
    Hmm vreemd eerst zou de reissue van de selftitled LP van QOTSA via Ipecac gaan, daar stonden ook Alain Johannes en Mini Mansions op het rooster (en daar zijn ook 2 platen van gereleased). Maar vandaag is er een persbericht uitgegaan dat dit alles nu op Domino gaat gebeuren.

http://www.dominorecordco(...)rekords-join-forces/

hmm zou dat een breuk betekenen tussen ipecac en rekords rekords? Ben benieuwd wat daar achter de schermen allemaal gebeurd is. (of zou dit alleen voor europa zijn)

Ipecac zegt op hun twitter dat het "on our end" is http://twitter.com/IpecacRec/statuses/25031183523905537

De vinyl versie van mondo cane ziet er trouwens mooi uit O+

[ Bericht 10% gewijzigd door OVchipkaart op 13-01-2011 16:34:38 ]
    pi_91711251
    quote:
    Good news everyone! (If you live in South America). Jean (Umlaut’s manager) tweeted a very interesting “Big announcement”……. a Secret Chiefs 3, Umlaut and Madlove tour through South America to take place August of this year.

Details are few at best, but check out the tweet for the hard evidence and I’ll do my best to keep you all updated with any news.

Full credit to Silvina Stemberger for making this thing happen.
    Het lijkt erop dat de mannen van mr.bungle elkaar meer en meer spreken eerder in dit topic stond al een optreden met mike, trevor en trey. En nu dus trey, trevor, bär.

Ik zou het zooooooo tof vinden als dat groepje muzikanten weer eens ging proberen samen iets te maken
      zondag 23 januari 2011 @ 10:05:49 #151
    280298 Hameren_Yzer
    mept moraalridders
    pi_91738792
    Ik vind het jammer dat de eerste demotape "Raging wrath of the easter bunny" nooit geremasterd is, of verpest dat de charmes van de demotape?
    pi_91740149
    quote:
    1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:05 schreef Hameren_Yzer het volgende:
    Ik vind het jammer dat de eerste demotape "Raging wrath of the easter bunny" nooit geremasterd is, of verpest dat de charmes van de demotape?
    Haha ik denk dat bijna elke band wel demo tapes heeft waar ze niet eens aan terug willen denken!

Ik denk dat dat ook zo is bij raging wrath ...
    pi_94037867
    Een tweet van neil hamburger

quote:
    Wrapped up filming for an upcoming Fantomas project in Commerce, California, earlier this week. #nofurtherinformationforthcoming
    :o
      dinsdag 12 april 2011 @ 07:38:57 #154
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_95377756
    Heel binnenkort komt Fantomas Directors Cut Live uit :)
      Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 09:11:52 #155
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_95378975
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 07:38 schreef infp2009 het volgende:
    Heel binnenkort komt Fantomas Directors Cut Live uit :)
    hmm opzich cool maar ik wil wel een nieuwe plaat :D

Er is nu ook een bohren nummer uit met patton op zang

Moderator donderdag 21 april 2011 @ 19:11:17 #156
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_95817013
    Faith No More

* 1989 - The Real Thing
    * 1992 - Angel Dust

Mr. Bungle

* 1989 - OU818 (demo)
    * 1991 - Mr. Bungle
    * 1995 - Disco Volante
    * 1999 - California

Fantômas

* 1999 - Fantômas
    * 2004 - Delìrium Còrdia

Tomahawk

* 2001 - Tomahawk
    * 2003 - Mit Gas
    * 2007 - Anonymous

Solo albums

* 2010 Mondo Cane

Peeping Tom

With John Zorn

*2008 The Crucible Album composed by John Zorn Features Patton, Baron, Dunn and additional performers
    *2010 Ipsissimus Album composed by John Zorn Features Patton, Baron, Dunn and additional performers

Album collaborations

* 2008 - Mondo Cane (upcoming album by Patton, Aldo Sisillo and Roy Paci, it's going to be live recording of the show or the studio versions of it. This is Italian pop covers from 50's & 60's)

Albums featured

* 1995 - Burn or Bury (by Milk Cult, Patton performs vocals on Psychoanalytwist)
    * 1996 - Roots (by Sepultura, Patton sings on the track Lookaway)
    * 1997 - Blood Rooted (by Sepultura, Patton sings and co-writes Mine. His singing can be also heard on the remix of the track Lookaway.)
    * 1997 - Great Jewish Music: Burt Bacharach (by Various Artists, Patton (vocals and keyboards) collaborates with David Slusser on She's Gone Away)
    * 1997 - Great Jewish Music: Serge Gainsbourg (by Various Artists, Patton sings and plays all instruments on Ford Mustang)
    * 1997 - Fear No Love (by Bob Ostertag, Patton contributes vocals to The Man in the Blue Slip and Not Your Girl)
    * 1997 - AngelicA 97 (by Various Artists, House of Discipline contributes The Art Of Fist-Fucking (1 & 2) and Patton contributes to Romance For A Choking Man/Woman (with Marie Goyette) and cudegokalalumosospasashatetéwaot)
    * 1998 - Charlie (by Melt-Banana, members of Mr. Bungle (and many others) contribute vocals for Area 877 (Phoenix Mix))
    * 1999 - Memory Is An Elephant (by Tin Hat Trio, Patton sings on hidden track Infinito)
    * 1999 - Tribus (by Sepultura, Patton co-writes and sings The Waste)
    * 1999 - No Coração dos Deuses - Soundtrack (Patton performs Procura O Cara with members of Sepultura)
    * 1999 - Song Drapes (by Jerry Hunt, Patton contributes text/vocals on Song Drape 7 "I Come")
    * 2000 - The Crybaby (by Melvins, Patton sings and plays instruments on G.I. Joe)
    * 2000 - Great Phone Calls (by Neil Hamburger, Patton featured on Music of the Night)
    * 2000 - Down With The Scene (by Kid 606, Patton contributes vocals on Secrets 4 Sale)
    * 2002 - Rise Above: 24 Black Flag Songs to Benefit the West Memphis Three (by Various Artists, Patton performs on Six Pack)
    * 2003 - Patton performs vocals on Koolade (formerly titled "Kool-Aid Party"), an unreleased song originally recorded for the album Team Sleep
    * 2004 - Virginal Co Ordinates (by Eyvind Kang, Patton contributes voice & electronics)
    * 2004 - White People (by Handsome Boy Modeling School, features Patton on Are You Down With It?)
    * 2004 - The End of the Fear of God (by Various Artists, Patton duets with Kid 606 on Circle A)
    * 2005 - Crime and Dissonance (by Ennio Morricone, compiled by Alan Bishop of Sun City Girls with Patton's commentary)
    * 2005 - Toto Angelica (by Alvin Curran, contains snippets of past Angelica Festival performances, including Patton's in 1997)
    * 2005 - Oceanic: Remixes/Reinterpretations (by Isis, Patton contributed a version of Maritime)
    * 2005 - Burner (by Odd Nosdam, features Patton on 11th Ave Freakout Pt 2)
    * 2005 - Wei-Wu-Wei (by Corleone: Roy Paci, Patton contributes vocals on Tutto diventerà rosso)
    * 2006 - Wishingbone (by Subtle, features Patton on Long Vein of the Voice)
    * 2006 - New Heavy (by Dub Trio, features Patton on Not Alone)
    * 2006 - Trouble – The Jamie Saft Trio Plays Bob Dylan (by Jamie Saft Trio, features Patton on Ballad of a Thin Man)
    * 2006 - Quero Saber (by Carla Hassett, duet with Patton on a cover of The Beatles' Julia)
    * 2007 - Athlantis (by Eyvind Kang, Patton contributes vocals)
    * 2007 - Vein (by Foetus, Patton remixes How to Vibrate)
    * 2008 - Another Sound Is Dying (upcoming album by Dub Trio, features Patton on No Flag)
    * 2008 - Weather Underground (upcoming album by Massive Attack, Patton is set to contribute vocals)
    * 2009 Crank: High Voltage
    *upcoming The Solitude of Prime Numbers
    Filmography

* 1990 - Live At The Brixton Academy, London: You Fat Bastards by Faith No More VHS
    * 1993 - Video Croissant by Faith No More VHS
    * 1993 - Video Macumba short film directed by Mike Patton containing abstract footage.
    * 1998 - Who Cares A Lot: Greatest Videos by Faith No More VHS
    * 2002 - A Bookshelf on Top of the Sky: 12 Stories About John Zorn
    * 2004 - Inner Part of an Animal or Plant Structure by Björk
    * 2004 - Wamego: Making Movies Anywhere (Documentary on the making of Firecracker)
    * 2005 - Firecracker - Frank/David
    * 2006 - Live At The Brixton Academy, London: You Fat Bastards/Who Cares A Lot?: The Greatest Videos by Faith No More (double disc DVD compilation of previously released VHS titles)
    * 2007 - Kaada/Patton live performance DVD
    * 2007 - I Am Legend - Patton performs creature screams and howls[4]
    * 2008 - A Perfect Place short film Ipecac Recordings is distributing with the soundtrack by Patton as a CD/DVD Special Edition
    * 2008 - The Fantomas Melvins Big Band A live DVD release of a Fantomas/Melvins collaboration of one of their London performances out in summer of 2008

Video Games

* 2007 - The Darkness - Starbreeze Studios
    * 2007 - Portal - Valve (The voice of the Anger Sphere)
    * 2008 - Left 4 Dead - Valve
    * 2008 - Bionic Commando - Capcom

Year Track With Original Release Notes
    1995 Psychoanalytwist Milk Cult Burn or Bury Vocals
    1996 all tracks Plainfield She's Not My Daughter, She's My Wife! Producer
    Lookaway, Mine Sepultura Roots Vocals on Lookaway (original release) and Mine (Roadrunner Records 25th Anniversary re-release)
    1997 Mine, Lookaway (Master Vibe Mix) Blood-Rooted Vocals
    She's Gone Away David Slusser "Great Jewish Music: Burt Bacharach" Vocals and keyboards.
    Ford Mustang solo "Great Jewish Music: Serge Gainsbourg" Performs all vocals and all instruments on Ford Mustang
    The Man in the Blue Slip, Not Your Girl Bob Ostertag "Fear No Love" Vocals
    The Art Of Fist Fucking I House of Discipline "AngelicA 97" Vocals, Electronics
    The Art Of Fist Fucking II
    Romance For A Choking Man/Woman Marie Goyette
    cudegokalalumosospasashatetéwaot collaboration with various artists
    1998 Area 877 [Phoenix Mix] Melt-Banana "Charlie" Patton's vocals for this track have been re-sampled by Melt-Banana in other tracks. See album page for more info.
    The Waste Sepultura "Tribus" Vocals. A reworked version of Kamaitachi from the Against album
    1999 "Against" (single)
    Infinito Tin Hat Trio "Memory Is An Elephant" Vocals
    Procura O Cara Sepultura "No Coração dos Deuses" soundtrack Vocals
    Song Drape 7 "I Come" Jerry Hunt "Song Drapes" Vocals
    2000 G.I. Joe Melvins "The Crybaby" Vocals, samples, guitar and percussion
    Music of the Night Neil Hamburger "Great Phone Calls" Vocals
    Secrets 4 Sale Kid 606 "Down with the Scene" Vocals
    2002 Six Pack Rollins Band "Rise Above: 24 Black Flag Songs to Benefit the West Memphis Three" Vocals
    2004 I Am The Dead, Doorway To The Sun, Innocent Eye, Crystal See, Marriage Of Days Eyvind Kang "Virginal Co Ordinates" Vocals, electronics
    Pleasure Is All Mine, Where Is The Line Björk "Medúlla" Vocals. Fantômas also remix Where Is The Line on its single
    Are You Down With It? Handsome Boy Modeling School "White People" Vocals
    Circle A Kid606 "The End of the Fear of God" Vocals
    2005 all tracks Ennio Morricone "Crime and Dissonance" Associate Producer, Ennio Morricone compilation album
    Toto Angelica, It's Not My Fault Alvin Curran "Toto Angelica" Uses excerpts of Patton's Angelica Festival 1997 performance
    Maritime (Mike Patton remix) Isis "Oceanic Remixes/Reinterpretations" Remixer
    11th Ave Freakout Pt 2 Odd Nosdam "Burner" Vocals
    Tutto Diventerà Rosso Corleone "Wei-Wu-Wei" Vocals
    Koolade Team Sleep unreleased Vocals. Previously titled Kool-Aid Party, intended for the Team Sleep album, but unreleased.
    2006 Long Vein of the Voice Subtle "Wishingbone" Vocals
    Not Alone Dub Trio "New Heavy" Vocals. Re-titled We're Not Alone as a remix on the Peeping Tom album.
    Ballad of a Thin Man Jamie Saft Trio "Trouble – The Jamie Saft Trio Plays Bob Dylan" Vocals
    Julia Carla Hassett "Quero Saber" Vocals. Cover of The Beatles' song of the same name
    2007 Andegavanses, Rabianara, Inquisitio, Lamentatio, Aquilas Eyvind Kang "Athlantis" Vocals
    How to Vibrate (Remix by Mike Patton) Foetus "Vein" Remixer
    2008 No Flag Dub Trio "Another Sound Is Dying" Vocals
    Larynx Praxis "Profanation (Preparation for a Coming Darkness)" Vocals
    Dracula Cha Cha The Tango Saloon "Transylvania" Vocals
    Fire - Ikuma Tagaq "Auk/Blood" Vocals
    Bird's Eye Serj Tankian and Marc Streitenfeld "Bird's Eye (single)" Recorded for the film Body of Lies. Released as a single, but not on the soundtrack.
    2009 Soulympics, Orc Zu "Carboniferous" Vocals
    Lost Weekend Qemists "Join The Q" Vocals
    Atlas Face Umläut "Umläut" Vocals
    Unbalanced Pieces Soulsavers "Broken" Backing Vocals
    2010 unknown tracks Alan Moore & Mitch Jenkins "Unearthing Box Set" Patton contributes to the score
    Did You Miss Me, September Song The Young Gods With The Lausanne Sinfonietta "Live at Montreux Jazz, MDH 14.07.05" which is only available on the box set entitled limited box Vocals
    2011 Catch My Heart Bohren & der Club of Gore "Beileid" Vocals
    upcoming Planemo The Book of Knots "In The Garden of Fainting Stars" Vocals

:P

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 21-04-2011 19:26:05 ]
      Moderator donderdag 21 april 2011 @ 19:12:58 #157
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_95817098
    Kut ik zie dat ik op "wanna buy a monkey" na fantômas compleet heb op cd en vinyl :P (zoveel is er niet op vinyl :D )

[ Bericht 7% gewijzigd door Bosbeetle op 21-04-2011 19:26:56 ]
      Moderator maandag 16 mei 2011 @ 16:18:57 #158
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_96890454
    Dat gangpol & mit dat nu op ipecac een album gereleased heeft is ook tof :)
      Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 10:35:57 #159
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_99696999
    Eindelijk weer eens een nieuwe fantômas release, een dvd (volgens een blog dat staat niet op ipecac zelf kan net zo goed een cd zijn)

Release Date: Sep. 6, 2011
      donderdag 21 juli 2011 @ 00:18:24 #160
    215658 Trashcanman
    I talk to planets baby!
    pi_99732630
    Cool, even in de gaten houden. Al ga ik er van uit dat jij dat wel voor iedereen hier doet :P
      Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 10:44:54 #161
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_99786631
    wel een dvd dus

quote:
    Fantômas, aka Mike Patton, Buzz Osborne,Trevor Dunn and, lately, Dale Crover, will release The Director’s Cut Live: A New Year’s Revolution on DVD and as a standalone audio download this September.

Filmed at San Francisco’s Great American Music Hall on Dec. 31, 2008, the DVD features the band performing songs from their classic 2001 collection of soundtrack covers The Director’s Cut, as well as two songs not featured on the album: Al Green’s ‘Simply Beautiful’ and Marc Bolan & T. Rex’s ‘Chariot Choogle’. The DVD also comes with audio commentary by comedian Neil Hamburger.

The Director’s Cut Live: A New Year’s Revolution is out on Sept. 6 via Ipecac. The track listing is as follows:

1. The Godfather 2. Night of the Hunter 3. Cape Fear 4. Experiment in Terror 5. One Step Beyond 6. Rosemary’s Baby 7. The Devil Rides Out 8. Spider Baby 9. The Omen (Ave Satani) 10. Henry: Portrait Of A Serial Killer 11. Vendetta 12. Investigation Of A Citizen Above Suspicion 13. Twin Peaks: Fire Walk With Me 14. Der Golem 15. Charade 16. Intermission 17. Simply Beautiful 18. Chariot Choogle
    Commentaar van neil hamburger :')
      Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 12:03:58 #162
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_99955487
    Geen nieuwe faith no more maar wel een nieuwe tomahawk in de maak

quote:
    Referring to the appearance at the SWU festival in Sao Paolo confirmed this week, he told the rock bible: “Other than that, we don’t have plans for a new recording or anything like that, we’re just taking it slow as it comes. Reunions can be done very distastefully I think, and we were all very worried about that. But I think we were all very surprised with how good it felt. It’s a tired old script: band splits up, gets hard up for cash, goes on tour and records a shitty record. We don’t want to be part of that kind of history.”

He also confirmed he is working on a new Tomahawk album and that the The Solitude of Prime Number soundtrack will be released in October by Ipecac.
      Moderator vrijdag 12 augustus 2011 @ 02:10:11 #163
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_100628824
      Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 01:58:21 #164
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_100792446
    hehe mike doet een serge gainsbourgh tribute

http://www.myspace.com/ev(...)e-Gainsbourg-Tribute

(ben benieuwd of daar opnames worden gemaakt ben wel benieuwd, zal vast wel een filmpje op youtube komen te staan)
      Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 17:36:07 #165
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_101337083
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 01:58 schreef Bosbeetle het volgende:
    hehe mike doet een serge gainsbourgh tribute

http://www.myspace.com/ev(...)e-Gainsbourg-Tribute

(ben benieuwd of daar opnames worden gemaakt ben wel benieuwd, zal vast wel een filmpje op youtube komen te staan)

klinkt goed :)

Er staat sean lennon maar het is overduidelijk mike patton, hij viel in voor sean

quote:
    One of the strongest moments of the whole night not counting the evenings epic finale (which well get to in just a moment), found Mike Patton returning, taking Sean Lennons place and singing Ford Mustang with Muhl. That was stunning low and high octave interplay if there ever was such a thing. Hardcore Patton fans might remember that he covered this by himself on Great Jewish Music: Serge Gainsbourg way back in 1997.
    pi_101692735
    Dat ik nog nooit een album van End geluisterd heb zeg. Bb I blame you!

Zojuist The Sounds of Disaster (Ipecac Recordings, 2004) geluisterd, tof. :9! Bb I thank you!

Moderator woensdag 7 september 2011 @ 22:48:10 #167
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_101693762
    quote:
    14s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:24 schreef krioro het volgende:
    Dat ik nog nooit een album van End geluisterd heb zeg. Bb I blame you!

Zojuist The Sounds of Disaster (Ipecac Recordings, 2004) geluisterd, tof. :9! Bb I thank you!

haha en ik spam die album hoes al sinds 2004 :D
    pi_101712340
    quote:
    2s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

haha en ik spam die album hoes al sinds 2004 :D
    Oh dat heb ik dan even gemist (nou ja, je UI kende ik wel maar had geen idee waar ie vandaan kwam). :P

Anyway, toffe muziek! :Y)
      Moderator donderdag 22 september 2011 @ 11:33:40 #169
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_102254824
    quote:
    Bill Gould and Roddy Bottom have revealed that their eagerly-awaited surprise for the their show in Santiago, Chile in November will see the band perform their seminal 1995 album King for a Day, Fool for a Day in its entirety. And Trey Spruance will join the band for the show – the first time he will have played the album live.
    Oooh ik hoop toch zo dat Trey en Mike het erg leuk gaan vinden om weer samen te werken. Eerst al die cobra shows met zorn nu dit....

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      Moderator donderdag 22 september 2011 @ 11:34:31 #170
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_102254851
    MRGOULD twitterde op donderdag 22-09-2011 om 06:18:19 Santiago, Chile: King for a Day from front to back, with original guitarist Trey Spruance!! Told you it would be something different...! reageer retweet
    roddybottum twitterde op donderdag 22-09-2011 om 03:21:24 FNM show in Santiago, Chile in Nov will be KFAD in it's entirety with the original lineup from that record. Trey Spruance on guitar! reageer retweet
      vrijdag 4 november 2011 @ 23:22:15 #171
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_103981363
    Zag dit net op facebook: :o
    quote:
    new Tomahawk page!! Which means a NEW record is coming soon!
    O)))
    pi_104017344
    Zag dit in een mail vorige week:

quote:
    Mike Patton has been in his share of important bands—Faith No More, Mr. Bungle, Fantomas—but he’s often more interesting when left to his own devices. The artist’s latest solo effort, Music From The Film And Inspired By The Book The Solitude of Prime Numbers, which will be out this week via Ipecac Recordings, is a bizarre cinematic soundscape conceptualized from a 2008 novel by Paolo Giordano. “Twin Primes,” the record’s opening track, sounds like the soundtrack to an epic Tim Burton film—its orchestral haunting paired with creepy la-la-las. A Faith No More redux this is not.
      Moderator zondag 6 november 2011 @ 12:08:31 #173
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_104025478
    quote:
    2s.gif Op zondag 6 november 2011 00:13 schreef krioro het volgende:
    Zag dit in een mail vorige week:

[..]

Ja die moet ik nog eens halen als ik er weer geld voor heb (toch een beetje de collectie bijhouden ook die nieuwe fantomas dvd moet ik nog een keer bestellen)
    pi_104372656
    TVP *kuch* Bosbeetle heeft mij net overgehaald om naar het eerstkomende concert van hem te gaan, ik heb hem leren kennen via de soundtracks van Crank die hier regelmatig aan staan:

pi_104372948
    Ik ga hier ook maar eens neuzen, ben wel bekend met flink wat Patton werk, maar heb me er nooit echt in verdiept. Ik vond die Come To Daddy cover die hij met Dillinger Escape Plan had gemaakt wel tof, vooral het vocale gedeelte natuurlijk.

Bedenk me ook ineens dat ik hem nog op Lowlands heb gezien met Faith No More.

Moderator maandag 14 november 2011 @ 21:33:02 #176
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_104373260
    Dat is toch wel 1 van de weinige patton projecten die ik nog nooit gezien heb.. FNM :@ en helaas was ik net te laat om mr.bungle live te mogen aanschouwen.
      Moderator maandag 14 november 2011 @ 21:42:38 #177
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_104374028
    Oeh even lijstjes tijd : mike patton live gezien

14-07-2003 Tomahawk (melkweg)
    26-05-2004 Fantômas (paradiso, met lombardo)
    28-08-2004 Patton/ Rahzel (Paradiso)
    13-06-2005 Fantômas (013, met bozzio)
    10-11-2006 Peeping Tom (Melkweg)
    03-06-2007 Patton/Fennesz (Melkweg)
    06-03-2008 Patton/Zu (Tivoli)
    12-06-2008 Mondo Cane, met metropole orkest (Paradiso, holland festival)
    05-12-2008 ATP curated by melvins & mike patton
    18-06-2010 Mike Patton : laborintus II/ Mike Patton + ICP (muziekgebouw aan het ij, holland festival)

:{ nog maar 10 keer de man mogen aanschouwen.
    pi_104374120
    Volgende keer ga ik mee :) live lijkt het mij toch een heel andere ervaring dan thuis op de bank!
      Moderator dinsdag 15 november 2011 @ 22:05:52 #179
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_104416619
    http://newfaithnomore.com(...)lyrics-and-theories/

:o nieuw faith no more liedje :o

Het is uberhaupt wel een erg tof optreden geweest daar

[ Bericht 19% gewijzigd door Bosbeetle op 15-11-2011 22:12:48 ]
    pi_104445269
    pi_104446838
    TerugVindPatton - wist niet dat er al een topic over hem was.
    Dit vind ik helemaal te gek:
      Moderator dinsdag 22 november 2011 @ 20:42:43 #182
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_104690953
    quote:
    In other news, PHILM — the Los Angeles-based experimental post-hardcore triumvirate featuring Lombardo, guitarist/vocalist Gerry Nestler (CIVIL DEFIANCE), and bassist Pancho Tomaselli (WAR) — is mixing its debut album for an early 2012 release via Ipecac Recordings. Dave says, "I can't wait for [everyone] to hear it! Looking forward to releasing it and doing selected shows around the world."
    Van blabbermouth
      Moderator donderdag 22 december 2011 @ 17:46:12 #183
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_105924136
    Kerst berichtje van mike patton http://newfaithnomore.com(...)ge-from-mike-patton/
      donderdag 22 december 2011 @ 21:37:49 #184
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_105935877
    Dub trio heeft ook een nieuwe plaat
    O)))
      Moderator donderdag 22 december 2011 @ 21:39:50 #185
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_105936010
    Oeh eens luisteren, heb ik goede verhalen over gehoord. Ik ken eigenlijk maar 2 albums van ze....

new heavy en another sound is dying.... en die zijn allebei super!
      donderdag 22 december 2011 @ 21:43:23 #186
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_105936222
    Erg vet inderdaad. De oudere albums heb ik al een tijdje niet meer gehoord, maar heb het idee dat de nieuwe wat zwaarder is.
    O)))
      Moderator donderdag 2 februari 2012 @ 20:36:23 #187
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_107531131
    quote:
    You read that right: Secret Chiefs 3 satellite outfit Traditionalists have roped in none other than Mike Patton on vocals for their latest release.

‘La Chanson de Jacky’, a cover of Scott Walker’s reinterpretation of Jacques Brel’s chanson sees the former Mr. Bungle partners in crime Patton and Trey Spruance reunite on record directly for the first time in over a decade, following their recent respective appearances on Rock-A-Rolla’s favourite album of 2011, The Book Of Knots’ Garden Of Fainting Stars.

The 7” comes with the flipside ‘The Western Exile’, a reworking of the theme from Secret Chiefs 3′s 2004 album Book Of Horizons, with voice and viola courtesy of Anonymous 13. The single is currently available to order through Web Of Mimicry’s website.

Spruance recently performed with Faith No More in Chile, where the band played 1995’s King For A Day… album in its entirety.

_O_
    pi_107531230
    quote:
    0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:43 schreef arucard het volgende:
    Erg vet inderdaad. De oudere albums heb ik al een tijdje niet meer gehoord, maar heb het idee dat de nieuwe wat zwaarder is.
    Vette plaat is dat, inderdaad een stukje zwaarder en ook beter geproduceerd. 1 van mijn favoriete platen van het afgelopen jaar.
      Moderator donderdag 2 februari 2012 @ 20:40:13 #189
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_107531336
    Ja inderdaad die dub trio is super!
      Moderator donderdag 2 februari 2012 @ 20:42:20 #190
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_107531452
    quote:
    2s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

_O_
    Gelijk maar even besteld, the dreamers kerst singletje en LP komt ook mijn kant op *O*

nu nog even sparen voor de laatste fantômas dvd, solitude of prime numbers en die crank soundtrack en ik ben weer up-to-date :P
      Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 08:53:06 #191
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_107996809

lag op mijn deurmat *O*
      woensdag 15 februari 2012 @ 09:57:47 #192
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_107997973
    Wat is dat voor iets?
    O)))
      Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 10:34:10 #193
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_107998918
    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:57 schreef arucard het volgende:
    Wat is dat voor iets?
    quote:
    You read that right: Secret Chiefs 3 satellite outfit Traditionalists have roped in none other than Mike Patton on vocals for their latest release.

‘La Chanson de Jacky’, a cover of Scott Walker’s reinterpretation of Jacques Brel’s chanson sees the former Mr. Bungle partners in crime Patton and Trey Spruance reunite on record directly for the first time in over a decade, following their recent respective appearances on Rock-A-Rolla’s favourite album of 2011, The Book Of Knots’ Garden Of Fainting Stars.

The 7” comes with the flipside ‘The Western Exile’, a reworking of the theme from Secret Chiefs 3′s 2004 album Book Of Horizons, with voice and viola courtesy of Anonymous 13. The single is currently available to order through Web Of Mimicry’s website.

Spruance recently performed with Faith No More in Chile, where the band played 1995’s King For A Day… album in its entirety.

woensdag 15 februari 2012 @ 20:21:57 #194
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_108020126

quote:
    HA! Made you look! Available on Record Store Day, all 3 albums on vinyl for first time, with space to insert the soon to be released 4th Tomahawk record coming soon!
    O)))
      Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 20:22:42 #195
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108020169
    _O_ wow!

Bron?
      woensdag 15 februari 2012 @ 20:26:13 #196
    122155 arucard
    Amplifier Worship
      Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 20:27:04 #197
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108020406
    Kut, ik heb geen facebook.... Nouja ik blijf hier wel op de hoogte denk ik ;(
      woensdag 15 februari 2012 @ 20:27:18 #198
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_108020418
    Die link kan je wel openen als het goed is of niet toch wel
    O)))
      Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 20:29:57 #199
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108020567
    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef arucard het volgende:
    Die link kan je wel openen als het goed is of niet
    jawel :) maar volgen is lastiger... ik hoop dat deze een beetje verkrijgbaar is. *O* ik ga hem dan wel aanschaffen... Record store day is dit keer niet tijdens roadburn :)

En die nieuwe plaat is met trevor dunn :) tof!
      woensdag 15 februari 2012 @ 23:29:32 #200
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_108030946
    quote:
    2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

jawel :) maar volgen is lastiger... ik hoop dat deze een beetje verkrijgbaar is. *O* ik ga hem dan wel aanschaffen... Record store day is dit keer niet tijdens roadburn :)

En die nieuwe plaat is met trevor dunn :) tof!
    Ik ga hem ook halen, als hij niet te duur is.

Kwam net toevallig deze tegen, wist niet dat die van Secret Chiefs een cover was
    O)))
      woensdag 15 februari 2012 @ 23:38:51 #201
    239447 Samael
    Yes, is the word to everything
    pi_108031331
    Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
      Moderator donderdag 16 februari 2012 @ 09:33:41 #202
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108036736
    quote:
    0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 23:29 schreef arucard het volgende:

[..]

Ik ga hem ook halen, als hij niet te duur is.

Kwam net toevallig deze tegen, wist niet dat die van Secret Chiefs een cover was
    Veel nummers van sc3 zijn covers vooral die van de traditionalists sataliet band.

Zo mogen nou wel eens aankomen met die book of souls of hoe de nieuwe plaat ook zou gaan heten.
      Moderator donderdag 16 februari 2012 @ 09:34:38 #203
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108036751
      donderdag 16 februari 2012 @ 09:42:34 #204
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_108036897
    Ow, dat was al bekend...
      Moderator donderdag 16 februari 2012 @ 09:57:37 #205
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108037172
    Vanuit trevor dunn, belooft het weer een goed jaar te worden:

http://trevordunn.net/rumors.html

ben vooral benieuwd naar de mysterieuze juni periode :o
    pi_108037473
    quote:
    That brings me up to June which I can't talk too much about right now nor the months that follow because it's secret and probably completely insane, but let's just say that I plan on setting a world record this year. And I'm not even fucking kidding.
    Laten we hopen op "meeste concerten in de kortst mogelijke tijd" ;)
    pi_108104123
    Over Mike Patton gesproken: Crank: High Voltage is op dit moment bezig op RTL 5, met de soundtrack van Patton :)
      Moderator zaterdag 18 februari 2012 @ 00:03:04 #208
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108104618
    quote:
    2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:53 schreef Bosbeetle het volgende:
    [ afbeelding ]

lag op mijn deurmat *O*
    Pracht single trouwens

^O^

( Haalt het helaas, kwa zang, niet bij de brel versie :@ maar die man is onaanraakbaar zelfs door patton!)

En lijkt wel super veel op de walker versie

[ Bericht 7% gewijzigd door Bosbeetle op 18-02-2012 00:43:00 ]
      Moderator zaterdag 18 februari 2012 @ 00:03:51 #209
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108104645
    quote:
    14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:51 schreef LompeHork het volgende:
    Over Mike Patton gesproken: Crank: High Voltage is op dit moment bezig op RTL 5, met de soundtrack van Patton :)
    :o kut te laat, ga hem nog wel aanschaffen heb gisteren pranzo olzantistra en weird little boy op ebay aangeschaft :D
      Moderator zaterdag 18 februari 2012 @ 00:08:02 #210
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108104813
    Verreekst omdat het kan :D
      Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 09:53:01 #211
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108252985
    En nog een patton single :)

De radio versie van het nummer dat ook op de LP staat :D

met een advisory sticker op de plaat : Advisory: this music may cause extreme happiness, big smiles and feeling of euphoria for extended periods.
    pi_108258655
    Ik zag geen centraal FNM-topic, (ja, ik heb vast niet goed gezocht) dus dan hier maar even vervuilen;

SUMMER 2012

July 7 Sonisphere Amnéville France
    July 8 Sonisphere Knebworth UK

Iemand al iets gehoord, een roddel of wat dan ook, over overige data???

Ik zou zo graag....
    A lie may take care of the present, but it has no future..
    You can't pay me enough to be nice to you...
      Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 12:48:36 #213
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108258864
    quote:
    0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:41 schreef Nies het volgende:
    Ik zag geen centraal FNM-topic, (ja, ik heb vast niet goed gezocht) dus dan hier maar even vervuilen;

SUMMER 2012

July 7 Sonisphere Amnéville France
    July 8 Sonisphere Knebworth UK

Iemand al iets gehoord, een roddel of wat dan ook, over overige data???

Ik zou zo graag....
    hoezo vervuilen dit past hier prima :D, en nee nog niets gehoord. Ik zou wel eens non-festival data willen zien voor fnm...
      Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 22:05:30 #214
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108520832
    Een completist is nooit klaar deze viel vandaag op de bus

woensdag 29 februari 2012 @ 08:01:27 #215
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_108533747
    Nieuwe Melvins *O*
      Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 09:24:18 #216
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_108535101
      Moderator zaterdag 21 april 2012 @ 11:14:43 #217
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110587983
    Het zou leuk zijn als hier: http://www.fnm.com/tour-dates.shtml nog een nederlandse niet festival datum bij zou komen... het wordt wel eens tijd dat ik die mannen aan het werk zie :D
    pi_110588176
    Ik dacht dat alle sonisphere gecanceld waren. maar die in frankrijk staat er nog bij. Is net bij luxemburg de grens over als je ze perse wilt zien.
      Moderator zaterdag 21 april 2012 @ 11:40:25 #219
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110588479
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:24 schreef Basp1 het volgende:
    Ik dacht dat alle sonisphere gecanceld waren. maar die in frankrijk staat er nog bij. Is net bij luxemburg de grens over als je ze perse wilt zien.
    Ik wil ze juist niet op een festival zien... voor mr.bungle zou ik wel naar frankrijk rijden trouwens :D
      zaterdag 21 april 2012 @ 12:09:51 #220
    103012 Nies
    Die hekse
    pi_110589300
    quote:
    2s.gif Op zaterdag 21 april 2012 11:40 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik wil ze juist niet op een festival zien... voor mr.bungle zou ik wel naar frankrijk rijden trouwens :D
    Oh, ik ben bereid nog wel verder te gaan. Voor FNM op een non-festival. Berlijn was ook ge-wel-dig!
    Ik wil nog een keer! :D

Er worden wel nog steeds data toegevoegd, dus ik houd hoop :@
      Moderator zaterdag 21 april 2012 @ 12:29:16 #221
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110589747
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:09 schreef Nies het volgende:

[..]

Oh, ik ben bereid nog wel verder te gaan. Voor FNM op een non-festival. Berlijn was ook ge-wel-dig!
    Ik wil nog een keer! :D

Er worden wel nog steeds data toegevoegd, dus ik houd hoop :@
    Wat let je naar londen te gaan :D
      zaterdag 21 april 2012 @ 12:38:46 #222
    103012 Nies
    Die hekse
    pi_110589966
    quote:
    2s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat let je naar londen te gaan :D
    Ga je mee? *)
      Moderator zaterdag 21 april 2012 @ 12:42:29 #223
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110590049
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:38 schreef Nies het volgende:

[..]

Ga je mee? *)
    haha :D verleidelijk aanbod maar mij let het financiele aspect het :D
    pi_110590126
    FNM kaartjes voor Londen gaan maandagmorgen in de voorverkoop. Ik ben er klaar voor *O*
      Moderator zaterdag 21 april 2012 @ 12:48:48 #225
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110590192
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 12:46 schreef bartrid het volgende:
    FNM kaartjes voor Londen gaan maandagmorgen in de voorverkoop. Ik ben er klaar voor *O*
    ^O^
      Moderator zondag 22 april 2012 @ 16:59:03 #226
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110637339
    :@ toch maar die tomahawk box besteld.... ondanks dat ik alles al had op cd.
      Moderator zondag 22 april 2012 @ 22:36:41 #227
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110654476
    :o Patton gaat laborintus II uitbrengen op cd :D

http://www.ipecac.com/releases

Ik ben benieuwd of dat dat concert is waar ik bij was... opzich wel een heel heftig en avantgardistisch stuk waar patton eigenlijk voornamelijk 'voorleest' in het italiaans, helemaal in mijn straatje dus :D

Het staat op de site als samen met het ictus ensemble en dat is dus dat nederlandse ensemble dat ik gezien heb dus het zal dit concert zijn *O* tof ik vind het altijd leuk om concerten waar ik bij was op cd te hebben, helemaal die van patton :D

[ Bericht 14% gewijzigd door Bosbeetle op 23-04-2012 10:44:47 ]
    pi_110665148
    FNM kaartjes zijn besteld!
      Moderator maandag 23 april 2012 @ 10:21:41 #229
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110665318
    quote:
    0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:15 schreef bartrid het volgende:
    FNM kaartjes zijn besteld!
    ^O^ ik hoop zo dat ze ook in nederland eens een normaal concert doen....
      maandag 23 april 2012 @ 10:48:23 #230
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_110666145
    quote:
    2s.gif Op maandag 23 april 2012 10:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja, zou wel eens tijd worden.
      Moderator maandag 23 april 2012 @ 11:13:32 #231
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110667004

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 23-04-2012 11:26:49 ]
      Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 12:31:45 #232
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_110715210
    Upcomming voor mei

quote:
    John Zorn: Templars-In Sacred Blood [#7398]
    Over a year in the making, the 6th CD in the Moonchild legacy is a testament-tribute to the Poor Fellow-Soldiers of Christ and the Temple of Solomon, the legendary crusading Warrior-Monks whose 200-year rise to power ended abruptly in 1307 under accusations of heresy. With lyrics opening a new world of possibilities, the music exudes a powerful emotional intensity. Patton's versatility is at its peak, and he sings everything from Gregorian Chants and atonal melodies to hardcore screams and passionate whispers. The evocative organ of John Medeski adds a deeply religious tone to the drama, and the Dunn-Baron rhythm section is at its raging best!
    Moonchild met lyrics :o :o :o _O_
      Moderator woensdag 2 mei 2012 @ 12:12:24 #233
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_111033606
    http://consequenceofsound(...)-members-form-palms/

Chino samen met ex isis leden... spannond :)
    pi_111038837
    quote:
    2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
    http://consequenceofsound(...)-members-form-palms/

Chino samen met ex isis leden... spannond :)
    Mwah, ik moet het nog zien. Van zowel ISIS als Deftones vind ik het latere werk nou niet echt denderend, vooral vergeleken met het materiaal wat ik juist wel goed vind.
      Moderator woensdag 2 mei 2012 @ 14:35:38 #235
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_111039114
    quote:
    0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:27 schreef OMG het volgende:

[..]

Mwah, ik moet het nog zien. Van zowel ISIS als Deftones vind ik het latere werk nou niet echt denderend, vooral vergeleken met het materiaal wat ik juist wel goed vind.
    Ik vond de laatste platen van deftones juist weer de goede kant op gaan, al haalt het het niet bij adrenalin maar dat zal een nostalgie dingetje zijn :D Bij isis moet ik je gelijk geven :D
    pi_111039675
    Ach, misschien moet ik die nieuwere Deftones dingen nog eens een kans geven. Ten tijde van Saturday Night Wrist heb ik dat album eens een luisterbeurt gegeven, maar kon er destijds eigenlijk weinig mee.
    Overigens vind ik Crosses (3 crucifixes die veranderen in blokjes zodra ik ze post) van Chino dan wel weer leuk, maar da's totaal iets anders.

Maar goed, wanneer Chino + ISIS leden iets uitbrengen zal ik het zeker eens luisteren.

Oh, volgens rateyourmusic heb ik nu 30 Ipecac releases. Vast niet zoveel als jij, Bosbeetle. :P.
      Moderator woensdag 2 mei 2012 @ 14:52:53 #237
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_111039797
    quote:
    0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:49 schreef OMG het volgende:
    Ach, misschien moet ik die nieuwere Deftones dingen nog eens een kans geven. Ten tijde van Saturday Night Wrist heb ik dat album eens een luisterbeurt gegeven, maar kon er destijds eigenlijk weinig mee.
    Overigens vind ik Crosses (3 crucifixes die veranderen in blokjes zodra ik ze post) van Chino dan wel weer leuk, maar da's totaal iets anders.

Maar goed, wanneer Chino + ISIS leden iets uitbrengen zal ik het zeker eens luisteren.

Oh, volgens rateyourmusic heb ik nu 30 Ipecac releases. Vast niet zoveel als jij, Bosbeetle. :P.
    Ik denk dat je er meer hebt dan mij hoor, zover kom ik niet.... Ik denk dat mijn teller ongeveer bij de 25 stopt.

(en dan tel ik bohren & der club of gore mee die eigenlijk op het wonder label zitten in de europese distributie)
      dinsdag 8 mei 2012 @ 00:10:45 #238
    122155 arucard
    Amplifier Worship
      Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 08:47:51 #239
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_111278262
    quote:
    _O_

Klinkt heel erg trevor dunn :D _O_ de held

[ Bericht 11% gewijzigd door Bosbeetle op 08-05-2012 10:48:15 ]
      donderdag 10 mei 2012 @ 22:21:14 #240
    103012 Nies
    Die hekse
    pi_111398294
    Gewoon, omdat toch!

Destijds 's middags in Berlijn hoorde ik de soundcheck.... die belletjes....
    Beter dan een orgasme O+
      Moderator maandag 11 juni 2012 @ 09:38:38 #241
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_112727236

Deze nieuwe van het moonchild trio is geweldig _O_ _O_ _O_

Patton op zijn coolst, tussen zwoele narator en blackmetal krijser in.
    pi_112734954
    Gaaf, ik zet 'em op m'n wish list!
      zaterdag 7 juli 2012 @ 20:50:10 #243
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_113903311
    quote:
    Mike Patton (Faith No More, Mr Bungle, Tomahawk and countless other projects) is joined by the Brussels-based Ictus Ensemble to pay tribute to pioneering composer Luciano Berio on the release of Laborintus II via Ipecac Recordings next month.

Berio, a groundbreaking Italian composer whose lengthy list of compositions revel in experimentation and intuitively fuse classical, jazz and electronic music, created Laborintus II in 1965 to mark the 700th anniversary of Dante's birth. The composition is based on the "Laborintus" poem by Edoardo Sanguineti. Laborintus II highlights the timelessness of love and mourning and is told in three voices. In 1972, Berio performed Laborintus II at the Holland Festival, the Dutch premiere of the piece, with a set that included a giant blow-up doll and old car tires.
    In 2010, Mike Patton joined the Ictus Ensemble and Nederlands Kemerkoor at the Holland Festival for a performance of Laborintus II, which is featured on this release. Lieven Bertels, Holland Festival's former Artistic Director, said of the recital, "Loyal to the historical context of a repertoire piece from the previous century, we were also aware that this project could attract a much younger audience, for whom Laborintus II would be a first-time discovery of Berio's work. In reintroducing this piece, we added new touches -- foremost being the refreshing combination of narrator Mike Patton, regarded as one of the world's most versatile and astounding vocalists, with the fine vocal filigree of the Nederlands Kamerkoor and the musical volcano that is the Ictus Ensemble."

Mike Patton, who has continually paid tribute to Italian composers, most recently with his 2011 Mondo Cane album, discussed the differences and similarities between Berio, Morricone and Nono in an interview with Dutch newspaper NRC Handelsblad, " I can listen to Berio and Nono as easily as I can to Morricone but like all modern music of Italy, it is unfortunately marginalized. Maybe because of the language barrier, maybe because it's not easily understood. Berio, who was teaching in California when he wrote this piece, was listening to jazz, pop and folk music and incorporated all of it in his works without prejudice."

The interpretations of Mike Patton & The Ictus Ensemble are very true to the originals in sentiment and in how they are presented. I would like to think that those interested in free jazz, experimental compositions and classical music will find this intriguing, regardless of how specific and niche this release is. And I hope others will agree that it is an enjoyable, though admittedly challenging listen.
    O)))
    pi_113916192
    quote:
    2s.gif Op maandag 23 april 2012 10:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Vanavond *O*
      Moderator zondag 8 juli 2012 @ 09:02:46 #245
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_113916418
    quote:
    0s.gif Op zondag 8 juli 2012 08:13 schreef bartrid het volgende:

[..]

Vanavond *O*
    Tof veel plezier!
    pi_113955250
    Het was tof. Aparte podiumaankleding (helemaal wit met overal bloemen) en de band ook helemaal in het wit. Beginnen met Delilah van Tom Jones :D Verder kwamen alle bekende nummers voorbij. Patton was erg goed bij stem maar dat stukje Never gonna give you up had niet gehoeven :o

Setlist hier:
    http://www.setlist.fm/set(...)ngland-2bdf4c46.html

[ Bericht 18% gewijzigd door bartrid op 09-07-2012 01:30:14 ]
    pi_113957853
    Zo apart is de podium aankleding niet als je hun website ziet dan ziet de hoofdpgina als een rouwadvertentie uit. Dus het zou er als een uitvaart uit kunnen zien, en zoals jij het beschrijft is dat ook wel het geval.
      Moderator maandag 9 juli 2012 @ 08:43:32 #248
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_113958471
    Dat is al de aankleding sinds ze weer touren ik vind het wel komisch :D
    pi_113958543
    quote:
    2s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:43 schreef Bosbeetle het volgende:
    Dat is al de aankleding sinds ze weer touren ik vind het wel komisch :D
    Van de tour van dit jaar dan? 2 jaar geleden of zo toen ik ze 2* gezien heb was het rood wat de klok sloeg.
      Moderator maandag 9 juli 2012 @ 08:50:56 #250
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_113958563
    quote:
    0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Van de tour van dit jaar dan? 2 jaar geleden of zo toen ik ze 2* gezien heb was het rood wat de klok sloeg.
    Ohja maar ook met begrafenis bloemen toch? Ik heb die witte ook al vaker gezien volgensmij wisselen ze het af.
    pi_113958684
    quote:
    2s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ohja maar ook met begrafenis bloemen toch? Ik heb die witte ook al vaker gezien volgensmij wisselen ze het af.
    Ik ben alleen de rode tegen gekomen ook op opnames, maar ik geloof het meteen dat ze dit ook in het wit hebben. ;)

Ik was er graag gisteren bij geweest. ;(
    pi_113960530
    pi_114014255
    En niet al te beste opname qua geluid, maar ik moest hier erg hard om lachen zondag:

Moderator dinsdag 31 juli 2012 @ 18:36:00 #254
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_114906284

zat in de bus *O*
      Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:37:01 #255
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_115998349

guano padono hun 2de album komt uit op ipecac en daarom zal mike wel een deuntje mee hebben gedaan. Komt mij heel erg tomahawk over eigenlijk vooral dit nummer :D
      vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:08:30 #256
    9362 Dubbelzuurrr
    Humanistisch misantroop
    pi_116254591
    Kan iemand CERN vertellen dat de Large Hadron Collider hoogstwaarschijnlijk weggegooid geld is? Ik heb een sterk vermoeden dat het Higgs Boson deeltje zich vrijwillig openbaart zodra de eerste akkoorden van de Mr. Bungle-reünie klinken:

Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 00:31:15 #257
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_117613996

:9 jummie 23 november te koop op 7''
      vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:46:23 #258
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_117618826
    leuke hoes
    O)))
      vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:01:16 #259
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_117619140
    Sorry hoor, maar wat een kutsingle!
      woensdag 10 oktober 2012 @ 16:17:45 #260
    94080 VeX-
    HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
    pi_117817720
    Mwa, het gaat.
    Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
      Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 16:44:21 #261
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_117818808
    Ik vind het prima eigenlijk, tomahawk is altijd een beetje de poppy kant van patton geweest... eigenlijk is alle muziek die patton maakt redelijk poppy :)
      Moderator dinsdag 20 november 2012 @ 15:21:15 #262
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119427852
    collectie update:

:)
    pi_119427864
    Ah, eindelijk die soundtrack gekocht dus, tof :)
      Moderator dinsdag 20 november 2012 @ 15:28:00 #264
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119428044
    quote:
    14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:21 schreef LompeHork het volgende:
    Ah, eindelijk die soundtrack gekocht dus, tof :)
    Hoort toch wel bij de collectie hè :D ik wacht nu nog op de solitude of prime numbers en dan ben ik weer redelijk bij :D

:X tenzij die suspended animation LP bestaat :X
      Moderator dinsdag 20 november 2012 @ 15:54:58 #265
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119428764
    :') mike patton past niet meer op mijn tafel

dinsdag 20 november 2012 @ 16:00:10 #266
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_119428933
    Tijd voor een grotere tafel :Y
      Moderator dinsdag 20 november 2012 @ 16:00:31 #267
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119428946
    -O- maldoror erbij vergeten te leggen -O-

trouwens in ander ipecac nieuws ze gaan ook de portal soundtrack uitbrengen.
      Moderator dinsdag 20 november 2012 @ 16:00:43 #268
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119428952
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef brother52 het volgende:
    Tijd voor een grotere tafel :Y
    Ik kan hem nog uitschuiven :D
      dinsdag 20 november 2012 @ 16:03:50 #269
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_119429068
    Maar je hebt nu ook dingen half op andere dingen liggen.
      Moderator dinsdag 20 november 2012 @ 16:08:27 #270
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119429230
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:03 schreef brother52 het volgende:
    Maar je hebt nu ook dingen half op andere dingen liggen.
    Er zijn nog wel wat dingen op vinyl die ik zou kunnen kopen zoals peeping tom op vinyl... maar ik hoef niet alles dubbel te hebben :D verder ontbreken er nog wat kleine dingen.. de laatste fantomas dvd moet nog een keer aangeschaft. solitude of prime numbers staat nog in bestelling ...ik mis nog was faith no more. En er komen nieuwe dingen aan :D wat dat betreft is patton een prima verzamel artiest... het is niet zo snel af :D

Ik moet zeggen 49 items van 1 artiest is ook wel mijn grootste collectie :D
    pi_119456976
    quote:
    2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
    -O- maldoror erbij vergeten te leggen -O-

Hier wou ik nog een grapje over maken op Twitter :D maar die heb je dus ook gewoon :P
    nee, jij dan!
      Moderator woensdag 21 november 2012 @ 10:48:35 #272
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119457226
    quote:
    0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:37 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Hier wou ik nog een grapje over maken op Twitter :D maar die heb je dus ook gewoon :P
    jazeker inclusief sm kiekjes aan de binnenkant :D
    pi_119457392
    quote:
    2s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:48 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

jazeker inclusief sm kiekjes aan de binnenkant :D
    Verschrikkelijk album verder (vooral Twitch of the Death Nerve)

Ik denk dat ik het boek leuker ga vinden :P
    nee, jij dan!
      Moderator woensdag 21 november 2012 @ 12:06:35 #274
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119459485
    quote:
    0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:55 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Verschrikkelijk album verder (vooral Twitch of the Death Nerve)

Ik denk dat ik het boek leuker ga vinden :P
    Heb hem wel eens in de trein geluisterd dat er echt mensen me heel vreemd aankeken.. blijkbaar komen die piepjes ook goed aan de andere kant van de dopjes :D
      donderdag 22 november 2012 @ 15:24:36 #275
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_119504389
    Kwam morgen nou die nieuwe Tomahawk uit?
    O)))
    pi_119505241
    quote:
    0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:24 schreef arucard het volgende:
    De single geloof ik. Stone Letter.

Als ik rateyourmusic er snel op nakijk komt 't nieuwe album pas volgend jaar (januari) uit,
      donderdag 22 november 2012 @ 16:21:09 #277
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_119506392
    Ah, nog even wachten dan.
    O)))
      Moderator donderdag 22 november 2012 @ 17:15:21 #278
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119508076
    quote:
    0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:24 schreef arucard het volgende:
    Single inderdaad album komt 29 januari
      Moderator vrijdag 23 november 2012 @ 16:29:14 #279
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119542425

die is ook binnen nu mis ik nog de laatste fantômas dvd en the real thing... alle andere dingen zijn toch wel heel obscuur of slechts 1 patton nummertje.
    pi_119543075
    Gaaf. Heb hem hier in een muziekwinkel zien staan, maar ben toen voor Laborintus gegaan.
      Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 11:45:02 #281
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119567913
    quote:
    7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:48 schreef OMG het volgende:
    Gaaf. Heb hem hier in een muziekwinkel zien staan, maar ben toen voor Laborintus gegaan.
    laborintus vind ik voornamelijk tof omdat ik erbij was :D had het leuker gevonden als ze die improv sessie die erna kwam op plaat hadden gezet.

Wel beter trouwens dat het verhaal in het boekje van laborintus erbij staat... dat hadden ze eigenlijk bij de uitvoering ook moeten doen.. voegt zeker wat toe.
      Moderator maandag 26 november 2012 @ 13:27:03 #282
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119636188
      donderdag 29 november 2012 @ 10:13:29 #283
    280298 Hameren_Yzer
    mept moraalridders
    pi_119739377
    Gisterenavond speelde Secret Chiefs 3 in Trix, Antwerpen: uitstekend concert!
    pi_119739950
    quote:
    7s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:13 schreef Hameren_Yzer het volgende:
    Gisterenavond speelde Secret Chiefs 3 in Trix, Antwerpen: uitstekend concert!
    Tof :) Wij gaan vanavond naar Rotterdam *O*
    nee, jij dan!
      Moderator vrijdag 30 november 2012 @ 16:51:12 #285
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_119785168
    quote:
    0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:34 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Tof :) Wij gaan vanavond naar Rotterdam *O*
    Wat een concert _O_ a.P.A.t.T. was ook tof *O*
      vrijdag 30 november 2012 @ 16:57:50 #286
    226981 Gehenna
    Volksmenner
    pi_119785381
    quote:
    2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat een concert _O_ a.P.A.t.T. was ook tof *O*
    Dit, was erg tof *O*

en de _O_ Worm _O_ handsdown het leukste podium van NL :D
    nee, jij dan!
      dinsdag 29 januari 2013 @ 21:19:07 #287
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_122231605
    Oddfellows, an album by Tomahawk on Spotify.

Gelukkig is de rest van de plaat niet zo kut als die single.
      woensdag 30 januari 2013 @ 16:01:26 #288
    280298 Hameren_Yzer
    mept moraalridders
    pi_122257890
    Ik kijk al uit naar de zomer: ZORN AT 60
    13 en 14 juli hier in de lage landen!
      Moderator zondag 3 februari 2013 @ 17:23:16 #289
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_122424793
    quote:
    0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:01 schreef Hameren_Yzer het volgende:
    Ik ook O+
      Moderator maandag 4 februari 2013 @ 17:38:51 #290
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_122470995

nu met clipje :)
    pi_122801642
    Oeh klinkt weer erg goed :Y [/subtiele rotschop]

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 20:03:43 ]
      Moderator maandag 18 maart 2013 @ 16:37:51 #292
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_124210809
    quote:
    0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:01 schreef Hameren_Yzer het volgende:
    Ik heb tickets voor 14 juli (het was toch alleen 14 juli???)
      Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 08:58:14 #293
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_124240502
    :') ik lees nu pas dat het hele zorn @ 60 gebeuren ook op het north sea jazz festival staat za 13 juli... en ik woon verdorie zo goed als in rotterdam tegenwoordig. Maarja het wordt dus gent :D
      dinsdag 19 maart 2013 @ 09:29:56 #294
    226981 Gehenna
    Volksmenner
    pi_124241038
    quote:
    2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:58 schreef Bosbeetle het volgende:
    :') ik lees nu pas dat het hele zorn @ 60 gebeuren ook op het north sea jazz festival staat za 13 juli... en ik woon verdorie zo goed als in rotterdam tegenwoordig. Maarja het wordt dus gent :D
    :')

NSJ is wel aardig prijzig toch? :)
    nee, jij dan!
      Moderator dinsdag 19 maart 2013 @ 09:49:50 #295
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_124241418
    quote:
    0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:29 schreef Gehenna het volgende:

[..]

:')

NSJ is wel aardig prijzig toch? :)
    Inderdaad maar dan had je wel meer gehad dan alleen zorn 60, maar ik vind zorn 60 alleen tof genoeg *O*
      dinsdag 19 maart 2013 @ 09:52:20 #296
    226981 Gehenna
    Volksmenner
    pi_124241477
    quote:
    2s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Inderdaad maar dan had je wel meer gehad dan alleen zorn 60, maar ik vind zorn 60 alleen tof genoeg *O*
    hehe precies, NSJ lijkt me ook wel heel tof, maar er komen ook veel van die net-niet artiesten zoals John Legend, die de prijs toch aardig hoog maken :P
    nee, jij dan!
      Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 12:45:52 #297
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_124948231
    Whoei net mijn eponymous to anonymous tomahawk vinyl box geupgrade naar anonymous to oddfellows *O*
      zaterdag 6 april 2013 @ 14:13:05 #298
    122155 arucard
    Amplifier Worship
    pi_124950439
    Oja moet ik ook nog doen
    O)))
      zaterdag 6 april 2013 @ 17:33:52 #299
    226981 Gehenna
    Volksmenner
    pi_124956177
    Ik vond Oddfellows niet zo heel bijzondere plaat trouwens -O-
    maar ik heb 'm ook nog maar 1 keer geluisterd, misschien ontdek ik nog toffe dingen :P
    nee, jij dan!
      dinsdag 9 april 2013 @ 08:41:49 #300
    247356 infp2009
    More cowbell!
    pi_125059743
    De soundtrack van the place beyond the pines is trouwens echt supergoed. Dat dat hier nog niet gemeld was...
      Moderator vrijdag 26 april 2013 @ 12:10:57 #301
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_125754984
    Whoei er komen 2 nieuwe SC3 albums aan
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')