Fuck proxy enzo...quote:
is er ook eentje die niet geblocked is ?quote:
allyoucanupload doet het volgens mij wel...quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is er ook eentje die niet geblocked is ?
Vraag je het toch evenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Volgens mij zit ik naast iemand waarmee ik in de brugklas heb gezeten. Maar ik weet 't niet zeker.Zou te debiel zijn.
nou speciaal voor jou danquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
allyoucanupload doet het volgens mij wel...
Ik ookquote:
Het is meer een Pff ... over dat ik nog twee weken helemaal niks zit te doen, maar wel elke dag moet komen. 10.000 posts haal ik denk ik niet, aangezien ik per 1 februari weer een baan heb waar ik daadwerkelijk iets moet doen. (ik weet niet of dat leuk is .... Pfff .... )quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een algemene pff van zo ik ben de dag zat ofwa?>
En hoe moet je drinken dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
een échte koffieverslaafde houdt zijn kopje onder een lopend koffiezetapparaat
nou hier staat de koffie altijd klaarquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:12 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Het is meer een Pff ... over dat ik nog twee weken helemaal niks zit te doen, maar wel elke dag moet komen. 10.000 posts haal ik denk ik niet, aangezien ik per 1 februari weer een baan heb waar ik daadwerkelijk iets moet doen. (ik weet niet of dat leuk is .... Pfff .... )
barstenmakend , wat moet ik me daarbij voorstellen ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zwart, sterk en barstenmakend![]()
zo sterk, dat het het lijkt alsof je mok zou kunnen barstenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
barstenmakend , wat moet ik me daarbij voorstellen ?
het is nog wel in vloeibare vorm dan ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo sterk, dat het het lijkt alsof je mok zou kunnen barsten
Hoera! Koffie is goed. Als ik om kwart voor tien op mijn werk kom is dat het eerste wat ik ga halenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou hier staat de koffie altijd klaar
[ afbeelding ]
Bwehehehehe ook een excuus om een nieuwe tv te kopenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We wachten in spanning afquote:
Beterschapquote:
nog netquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is nog wel in vloeibare vorm dan ?
anders wordt het pruimen heh ?quote:
THEEEquote:
kauw-koffiequote:Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders wordt het pruimen heh ?
hey hey,quote:
of zuurtjes.... tja zijn niet echt zuur meer dan natuurlijk. bittertjes dan maarquote:
nou ja, nieuw, nieuw.. kom hier 'officieel' al vanaf deel 1 ofzoquote:
Theeeeeeequote:
Zuurtjes?!? De zuurtjes van de Lidlquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of zuurtjes.... tja zijn niet echt zuur meer dan natuurlijk. bittertjes dan maar
o ok, een oldtimer dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, nieuw, nieuw.. kom hier 'officieel' al vanaf deel 1 ofzo![]()
maar ja.. ik probeer af en toe eens te komen WOG-en hier
![]()
thee moet je ook zelf zettenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef BloodyLotte het volgende:
De thee hier is vies.
klopt die is inderdaad lekkerquote:
mijnweg (bij die grote fabriekquote:
marteltuis?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut dag, en verveel me
... en moet een nieuw marteltuis vinden, vorige heeft zijn werk niet goed gedaan
tuig :pquote:
denk aan bassie en adriaan en het liedje:quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben niet te genieten, blijkbaar typ ik dan ook raar hahahaha
Ik denk dat het met je collega te maken heeft he? Gokje...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
tijd voor een borrel als ik zo hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
altijd die verdomde clown en acrobaatquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk aan bassie en adriaan en het liedje:
Houd je rustig rustig rustig, houd je rustig kalm stil
Flex dingquote:
Nee man, rijksweg ftw.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijnweg (bij die grote fabriek)
maar neem dus aan van niet
aah okquote:
ik dacht meer aan een eigen text:quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk aan bassie en adriaan en het liedje:
Houd je rustig rustig rustig, houd je rustig kalm stil
Mijn linker oor zit dicht (WTF?!) en zelfs met 1 oor hoor ik die bosmongool gewoon slap lullen / liegenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat het met je collega te maken heeft he? Gokje...
woon tilburg, werk = landelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Joh waar wooooon je dan?
ducktape?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn linker oor zit dicht (WTF?!) en zelfs met 1 oor hoor ik die bosmongool gewoon slap lullen / liegen
Dat ziet er goed uit zeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor een borrel als ik zo hoor
[ afbeelding ]
Een prachtig lied... al die emotiequote:Op donderdag 17 januari 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een eigen text:
"Krijg de pleuris en val dood stomme fucking noob collega!"
Doof zijn FTW!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn linker oor zit dicht (WTF?!) en zelfs met 1 oor hoor ik die bosmongool gewoon slap lullen / liegen
Wtf, dat ziet er -exact- hetzelfde uit als de koffiemachineruimte hier vlak achter mequote:
Als de man met de kar vol met koffiedingen op tijd is, heb ik niks te klagen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Flex ding![]()
kan je volgens mij aardige koffie mee zetten!!
Genotricsquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wtf, dat ziet er -exact- hetzelfde uit als de koffiemachineruimte hier vlak achter me [ afbeelding ]. tot in het kleinste detail.
Waar werk jij?
whaha Gespot!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wtf, dat ziet er -exact- hetzelfde uit als de koffiemachineruimte hier vlak achter me [ afbeelding ]. tot in het kleinste detail.
Waar werk jij?
Als in pinkroccade genotrics?quote:
Ik ga er deze week wel even een stukje over schrijvenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een prachtig lied... al die emotie
wtf! ze komen bij jou langs met een karretje met snacks enzo ?? net als in de trein enzo ??quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Als de man met de kar vol met koffiedingen op tijd is, heb ik niks te klagen.
PS. Het zou me niks verbazen als er een apart topic is voor foto's van koffieautomaten
Na een ode op de staafmixer is wellicht een ode voor de koffieautomaat wel een leuk idee voor een column.
Ik denk eerder om het apparaat bij te vullen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wtf! ze komen bij jou langs met een karretje met snacks enzo ?? net als in de trein enzo ??
Doe dat, ik voorzie een nummer 1 hit!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga er deze week wel even een stukje over schrijven
Heb een bultje in mijn oor, nou hoor ik geen moer... ja een PIEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
wel een relaxed idee tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk eerder om het apparaat bij te vullen?
Oren uit laten spuiten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb een bultje in mijn oor, nou hoor ik geen moer... ja een PIEEEEEEEEEEEEEEEEP
brei-naald ?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel een relaxed idee tochik bedoel ik weet zeker dat ik er wat zou halen
Pen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
brei-naald ?
maar hij heeft er een bultjedus heeft spuiten ook geen zin
ja Vroegâh . toen was alles beterquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ookVond het geweldig toen die dingen nog in de treinen waren
Haha! Ik heb nog iets van twee weken hier bij Getronics. Dan is het maar weer afwachten wat voor koffie automaat er staat. Deze is wel erg okee. Mijn beker (foto op verzoek) kan precies twee bakkies sterk-zwart herbergen.quote:
Joah! Die meneer is zéér populair als hij op tijd is en zijn leven niet zeker als hij te laat isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk eerder om het apparaat bij te vullen?
Past allemaal niet meer door dat bultje...quote:
lijkt me een leuke baan voor die man!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Joah! Die meneer is zéér populair als hij op tijd is en zijn leven niet zeker als hij te laat is
Mja, uit die automaten komen maar zeer bescheiden hoeveelheden jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Haha! Ik heb nog iets van twee weken hier bij Getronics. Dan is het maar weer afwachten wat voor koffie automaat er staat. Deze is wel erg okee. Mijn beker (foto op verzoek) kan precies twee bakkies sterk-zwart herbergen.
Als ie gewoon zorgt dat ie op tijd is, en dus de koffie sterk en smaakvol, dan wordt ie op handen gedragen, hehehe. Het is wel eens voorgekomen dat de automaten allemaal leeg waren, op drie verdiepingen (a 4 automaten per verdieping). Bleek dat de goede man onverwacht een dag ziek was geweest. Productie daalde met 200%quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me een leuke baan voor die man!![]()
denk dat hij weer blij is dat hij het pand weer levend weet te verlaten
Van die bekertjes. Die drinken helemaal niet lekker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, uit die automaten komen maar zeer bescheiden hoeveelheden ja.
Weet je zeker dat je geen verkeerde knop hebt ingedrukt? De automaten die ze hier voor hadden moest je van die verkorte codes onthouden voor iedereen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Hier kwam net cappucino uit de automaat ipv mijn geliefde espresso.
ik ren, vlieg, drink, schuifel, fiets, rijd, noem maar op in tilburg al weer mn hele levenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Tilburg, daar heb ik ook nog 3 jaar rondgerend.
De Droxz special!!!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Trap dat ding in elkaar!! (die automaat dan...)quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:55 schreef BloodyLotte het volgende:
toet toet boing boing ....quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
Ik hou het ff bij een flesje water... ik heb al zoveel koffie op vandaag.... stuiter bijna op m'n stoel hier
Ik heb wel eens geprobeerd te praten tegen de automaat, daar schijnen ze erg gevoelig voor te zijn. Niet dat het hielp ofzo, maar het lucht wel op.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Yup, goede knopje. Het is me nu al 3 keer gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |