THEEEquote:
kauw-koffiequote:Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders wordt het pruimen heh ?
hey hey,quote:
of zuurtjes.... tja zijn niet echt zuur meer dan natuurlijk. bittertjes dan maarquote:
nou ja, nieuw, nieuw.. kom hier 'officieel' al vanaf deel 1 ofzoquote:
Theeeeeeequote:
Zuurtjes?!? De zuurtjes van de Lidlquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of zuurtjes.... tja zijn niet echt zuur meer dan natuurlijk. bittertjes dan maar
o ok, een oldtimer dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, nieuw, nieuw.. kom hier 'officieel' al vanaf deel 1 ofzo![]()
maar ja.. ik probeer af en toe eens te komen WOG-en hier
![]()
thee moet je ook zelf zettenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef BloodyLotte het volgende:
De thee hier is vies.
klopt die is inderdaad lekkerquote:
mijnweg (bij die grote fabriekquote:
marteltuis?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
kut dag, en verveel me
... en moet een nieuw marteltuis vinden, vorige heeft zijn werk niet goed gedaan
tuig :pquote:
denk aan bassie en adriaan en het liedje:quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben niet te genieten, blijkbaar typ ik dan ook raar hahahaha
Ik denk dat het met je collega te maken heeft he? Gokje...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
tijd voor een borrel als ik zo hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |