altijd die verdomde clown en acrobaatquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk aan bassie en adriaan en het liedje:
Houd je rustig rustig rustig, houd je rustig kalm stil
Flex dingquote:
Nee man, rijksweg ftw.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijnweg (bij die grote fabriek)
maar neem dus aan van niet
aah okquote:
ik dacht meer aan een eigen text:quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk aan bassie en adriaan en het liedje:
Houd je rustig rustig rustig, houd je rustig kalm stil
Mijn linker oor zit dicht (WTF?!) en zelfs met 1 oor hoor ik die bosmongool gewoon slap lullen / liegenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat het met je collega te maken heeft he? Gokje...
woon tilburg, werk = landelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Joh waar wooooon je dan?
ducktape?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn linker oor zit dicht (WTF?!) en zelfs met 1 oor hoor ik die bosmongool gewoon slap lullen / liegen
Dat ziet er goed uit zeg!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor een borrel als ik zo hoor
[ afbeelding ]
Een prachtig lied... al die emotiequote:Op donderdag 17 januari 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik dacht meer aan een eigen text:
"Krijg de pleuris en val dood stomme fucking noob collega!"
Doof zijn FTW!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn linker oor zit dicht (WTF?!) en zelfs met 1 oor hoor ik die bosmongool gewoon slap lullen / liegen
Wtf, dat ziet er -exact- hetzelfde uit als de koffiemachineruimte hier vlak achter mequote:
Als de man met de kar vol met koffiedingen op tijd is, heb ik niks te klagen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Flex ding![]()
kan je volgens mij aardige koffie mee zetten!!
Genotricsquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wtf, dat ziet er -exact- hetzelfde uit als de koffiemachineruimte hier vlak achter me [ afbeelding ]. tot in het kleinste detail.
Waar werk jij?
whaha Gespot!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wtf, dat ziet er -exact- hetzelfde uit als de koffiemachineruimte hier vlak achter me [ afbeelding ]. tot in het kleinste detail.
Waar werk jij?
Als in pinkroccade genotrics?quote:
Ik ga er deze week wel even een stukje over schrijvenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een prachtig lied... al die emotie
wtf! ze komen bij jou langs met een karretje met snacks enzo ?? net als in de trein enzo ??quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Als de man met de kar vol met koffiedingen op tijd is, heb ik niks te klagen.
PS. Het zou me niks verbazen als er een apart topic is voor foto's van koffieautomaten
Na een ode op de staafmixer is wellicht een ode voor de koffieautomaat wel een leuk idee voor een column.
Ik denk eerder om het apparaat bij te vullen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wtf! ze komen bij jou langs met een karretje met snacks enzo ?? net als in de trein enzo ??
Doe dat, ik voorzie een nummer 1 hit!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga er deze week wel even een stukje over schrijven
Heb een bultje in mijn oor, nou hoor ik geen moer... ja een PIEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
wel een relaxed idee tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk eerder om het apparaat bij te vullen?
Oren uit laten spuiten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb een bultje in mijn oor, nou hoor ik geen moer... ja een PIEEEEEEEEEEEEEEEEP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |