dus dan ga je thet lekker escaleren en provoceren en Nederlanders in gevaar brengenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Omdat de Heer Wilders als volksvertegenwoordiger de stem is van vele Nederlanders, een aantal die alleen maar groeit.
Mensen die het spuugzat zijn dat geetter en gedoog van die superirritante, slecht geklede, grote bek hebbende, ik mag alles en wil meer en jullie mogen niets mentaliteit hebbende, stelende en rovende, altijd in groepen opererende omdat ze alleen te bang zijn, arabische rifapen, Daarom.
Mensen over de hele wereld die het gehad hebben met die baardapen uit het middenoosten die denken de hele wereld aan de islam te kunnen onderwerpen middels geweld en terrorisme uit naam van jouw grote god de pedo allah of mohamed whatever. Daarom.
Mensen die schijt en schijt ziek worden van overheden die het maar niet aan durven pakken , die thee drinken als er agenten bijna vermoord worden, die rellen toelaten uit de angst voor meer relllen of om aanklachten wegens discriminatie die ze fucking nog zouden kunnen winnen ook in dit god vergeten land.
DAAROM, je antwoord, nou blij?
Als de Heer Wilders een film wil maken dan doet hij dat, als de AEL, whoever that may be, dat willen dan doen ze dat, klaar.
Als ik morgen een koran op straat in de fik wil steken dan doe ik dat.
Ik lach me al weken bijna dood om al die spastische reacties terwijl er nog geen film beeldje te zien is geweest, of dat iemand weet waar het over gaat, als dat al iets uitmaakt.
Zegt veel meer over de heren politici, de heren beleidsmakers en het rifgebergte apen dan over de Heer wilders.
Hoe ga je het bestrijden ??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:19 schreef Zeg_Maar het volgende:
De vraag moet zijn hoeveel gemekker we nog tolereren vanuit de islam.
Ons de les lezen als in naam van de islam zoveel gruwelijke dingen gebeuren.
http://www.dumpert.nl/med(...)eledigt_vrouwen.html
als zulke dingen door religie mogelijk zijn dan moet je zo'n religie op alle fronten bestrijden.
inderdaad, wordt hoog tijd dat we de islam gaan behandelen naar wat het echt is. een criminele organisatie en een sekte. verbieden en alle moskees met de grond gelijk maken, verkoop van korans en alles wat met de islam te maken heeft verbieden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:19 schreef Zeg_Maar het volgende:
De vraag moet zijn hoeveel gemekker we nog tolereren vanuit de islam.
Ons de les lezen als in naam van de islam zoveel gruwelijke dingen gebeuren.
http://www.dumpert.nl/med(...)eledigt_vrouwen.html
als zulke dingen door religie mogelijk zijn dan moet je zo'n religie op alle fronten bestrijden.
Ah, jij hebt 'm al gezien. Vertel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:20 schreef Meki het volgende:
het is allen propoganda wat je in de video ziet.
heb ik al gezegdquote:
Welke onwaarheden zitten er in?quote:
want jij hebt de film al gezien?quote:
jah hoezo allemaal onzin en propoganda die voor jullie goed uitkomenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
want jij hebt de film al gezien?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:25 schreef Meki het volgende:
jah hoezo allemaal onzin en propoganda die voor jullie goed uitkomen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:23 schreef Arcee het volgende:
Welke onwaarheden zitten er in?
" Wij" laten niets escaleren, " Wij" provoceren niet en "Wij" sturen al helemaal geen uitnodiging naar alqaida, Mits je toevallig het adres hebt van de heer bin laden, kan ik nog even 25 miljoen dollar cashen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:19 schreef Meki het volgende:
[..]
dus dan ga je thet lekker escaleren en provoceren en Nederlanders in gevaar brengen
uitnodiging versturen aan Al Qaida etc.
je mag wel eens uitleggen waarom geen enkele moslim beledigt is wanneer er in naam van allah bussen, marktpleinen, auto's, wolkenkrabbers e.d. worden opgeblazen en wel wanneer en een filmpje uit wordt gebracht waarin dit zo ongeveer te zien zal zijn (vermoed ik), wel beledigt is. Is er ooit een fatwa uitgesproken tegen de al qaida of taliban of tegen dergelijke woestijntokkies?quote:
Het is toevallig een modetrent van pakweg het jaar 700 tot en met heden , dat vrouwen die modebewust waren/zijn gekleed gaan in een boerka of met hoofddoekjes en dan 3 meter achter de mannen aansjokken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:30 schreef Meki het volgende:
dat de islam zo met vrouwen omgaat
dat is onzin..
Ook de Islam heeft veel verschillende regionale gebruiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:30 schreef Meki het volgende:
dat de islam zo met vrouwen omgaat
dat is onzin..
het meest frustrerende is dat je er niks aan kunt doen anders dan zulke landen binnen te vallen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
inderdaad, wordt hoog tijd dat we de islam gaan behandelen naar wat het echt is. een criminele organisatie en een sekte. verbieden en alle moskees met de grond gelijk maken, verkoop van korans en alles wat met de islam te maken heeft verbieden.
dat beschuldiging dat wij NL een Moslimland willen maken is absolute onzin.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
" Wij" laten niets escaleren, " Wij" provoceren niet en "Wij" sturen al helemaal geen uitnodiging naar alqaida, Mits je toevallig het adres hebt van de heer bin laden, kan ik nog even 25 miljoen dollar cashen.
" Jullie" zullen pas tevreden zijn als Nederland een moslimland is , eerder niet., wij brengen geen Nederlanders in gevaar dat doen de moslimgroepen wel , helaas samen met onze zoetsappige, theedrinkende regering.
Dan geven zij toch ook gewoon hun mening?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef Meki het volgende:
dat beschuldiging dat wij NL een Moslimland willen maken is absolute onzin.
Provoceren en escaleren daar zorgt Wilders wel voor 100 % zeker
Niets houdt je tegen om een anti-Wilders partij op te richten. 1 miljoen potentiele kiezersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef Meki het volgende:
dan zien we elkaar mocht dat gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
het meest frustrerende is dat je er niks aan kunt doen anders dan zulke landen binnen te vallen.
islam of een religie hoeft hier niet te zijn.we zijn eindelijk van die ellende af en dan komen er moslims om dezelfde ellende waar we net 20 jaar van verlost zijn te brengen in een nog wredere vorm.
mocht wo3 uitbreken dan zal ik een van de eersten zijn om dienst te nemen om het kwaad met wortel en al eruit te trekken, beter dan laf toekijken hoe ze weerloze vrouwen dood stenigen, de hufters
Liep jij een paar jaar geleden toen je pakweg 4 was ook in zo'n kek uniformpje?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef Meki het volgende:
[..]
dat beschuldiging dat wij NL een Moslimland willen maken is absolute onzin.
eens, maar ja de vrouw is niet meer dan een neukpop in moslim landenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef 16meter het volgende:
Als je een mooie vrouw hebt laat je haar toch geen zak over haar kop trekken (geheel of half)? Volkomen respectloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |