abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:21:55 #1
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56092609
Na zulk mooi nieuws snel een nieuwe cos

Lieke en Jaap lagen in bed, en Lieke zei tegen Jaap dat ze er genoeg van had, en er vrede mee heeft.
Ze heeft alles wel gezien en gedaan, en het was mooi geweest.
Ook zei ze tegen Jaap dat hij zijn eigen beslissingen moest nemen.

Dit riekt naar het einde van Liekes verblijf in de villa.
Meer hebben wij niet mogen horen, want er volgde direct een streamlock

De Cossers vermoeden dat Lieke vervangen gaat worden, omdat Jaap en Huub daar eerder op de dag al over gespeculeerd hadden.

We speculeren lekker verder met zijn allen

[ Bericht 38% gewijzigd door mazaru op 17-01-2008 02:00:02 ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56092617
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:19 schreef tipsch het volgende:

[..]

Te vroeg bedoel je? Lieke's mogelijke vertrek is verrukkelijk nieuws
Oja te vroeg, en te hard bedoelde ik.
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:23:04 #3
38396 mazaru
pi_56092619
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:19 schreef akveor het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn om nog wat SMS-jes voor Lieke binnen te halen.
Denk het niet, Lieke weigert om het spel te spelen, daar zal Flens niet blij mee zijn.
pi_56092623
En het volgende slachtoffer waar Huub onder de dekens en zonder zender zijn leugens kan goedpraten en mensen kan manipuleren ligt al klaar in ziijn bed....en ze heet...Claire de naieve!
pi_56092633
Clair heeft dus wel haar bed afgestaan en slaapt nu naast Huub.
pi_56092652
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef neehe het volgende:
Clair heeft dus wel haar bed afgestaan en slaapt nu naast Huub.
dom van der......... ze moet echt leren voor der eigen op te komen... ze laat de gastspelers nu de baas spelen... zo dom
pi_56092655
We mogen het gesprek tussen J&L niet horen.
pi_56092667
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef mazaru het volgende:

[..]

Denk het niet, Lieke weigert om het spel te spelen, daar zal Flens niet blij mee zijn.
En waarom zou je gaan SMS-en voor iemand die toch gaat vertrekken
Reality is nothing but a collective hunch.
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:30:06 #9
38396 mazaru
pi_56092686
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:27 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Omdat we dat nog niet hadden mogen horen.
Jaap en Lieke hebben hier een hele tijd over kunnen spreken zonder dat wij mee mochten luisteren.
Wij kregen pas een stream op hen toen de redactie dacht dat het gesprek al afgelopen was.
Jaap zei ook dat Lieke er verder niets meer over mocht zeggen, terwijl hij stiekem naar de camera knikte.
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:30:29 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_56092689
Nummering in TT aangepast.
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:30:50 #11
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56092692
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef mazaru het volgende:

[..]

Eigenlijk kan heeft Lieke zich in een situatie gewrongen waar ze eigenlijk alleen nog maar tegen Huub kan spelen door Jaap voor zich te winnen.... Zou me niets verbazen dat achter dit niet wil.
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:31:01 #12
38396 mazaru
pi_56092693
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
Nummering in TT aangepast.
Oeps! Dat kwam door mijn enthousiasme
pi_56092698
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:26 schreef neehe het volgende:
We mogen het gesprek tussen J&L niet horen.
Japio zit al een paar dagen niet lekker in z'n vel. Evenals Lieke zal hij ook al wel langer weten dat Lieke gaat vertrekken. En daarmee is hij dus weer meer 'teruggeworpen' richting Huub - Waar hij zich met Lieke van aan het losweken was. Japio heeft wel zin om met Huub 'te dollen' maar zijn hoop was natuurlijk om samen met Lieke te bonden en niet afhankelijk te zijn van Huub.
Keep the Sunny Side Up
pi_56092706
HEY, doe je ding! HEY, hou het lekker bij jezelf. HEY, hey, HEY!

please laat het waar zijn
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:33:05 #15
38396 mazaru
pi_56092714
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Eigenlijk kan heeft Lieke zich in een situatie gewrongen waar ze eigenlijk alleen nog maar tegen Huub kan spelen door Jaap voor zich te winnen.... Zou me niets verbazen dat achter dit niet wil.
Ik denk ook dat ze het niet kan. Ze is helemaal klaar met de spelletjes in de gouden kooi. Dat heeft ze al heel vaak gezegd.
Ze doet haar Reiki, maakt een kopje soep, kat Huub af en zegt dat ieder zijn ding moet doen.en dan heb je het wel gehad.
pi_56092721
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:27 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Als er geen notaris bij is geloof ik nooit dat dat SMSén wat uithaalt.
Bij BB klopte er ook nooit iets van, dat bleek wel toen er eindelijk wel een notaris bijzat.
Bij Dennix klopte die 17% toch ook niet.
Nu zal Lieke wel flink stijgen in de PP, en daarna eruit, of niet ??
pi_56092729
Kwam met streamlock binnen... weet je gelijk dat er wat leuks gebeurd.
Even teruggelezen -> ->
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:35:43 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_56092733
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Oeps! Dat kwam door mijn enthousiasme
Geeft niks
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:36:36 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56092739
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Japio zit al een paar dagen niet lekker in z'n vel. Evenals Lieke zal hij ook al wel langer weten dat Lieke gaat vertrekken. En daarmee is hij dus weer meer 'teruggeworpen' richting Huub - Waar hij zich met Lieke van aan het losweken was. Japio heeft wel zin om met Huub 'te dollen' maar zijn hoop was natuurlijk om samen met Lieke te bonden en niet afhankelijk te zijn van Huub.
Ik ben ervan overtuigd dat Lieke's keuze te vroeg in het spel was (begrijpelijk net als Jaap met Dennis)

[..]

tja, na al die maanden van eindeloze discussies en ruzies heeft de kijker dat ook wel weer gezien.
gekauwd, herkauwd, en uitgepoept tot in den treure.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56092744
En nou please HJ, en eventueel Claire, zorg is dat Brian en Amanda niet slapend in de finale komen.
Ach ja, hoeveel heeft dit nog echt met de wil van HJC te maken.
  Moderator donderdag 17 januari 2008 @ 01:38:36 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56092752
Verheug me nu al op de kop van Lieke, als ze weggaat. Met zo'n "waardig" hoofd, proberen uit te stralen dat ze niet verloren heeft. En Huub ondertussen maar grijnzen. Hopelijk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_56092753
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:33 schreef neehe het volgende:

[..]

Als er geen notaris bij is geloof ik nooit dat dat SMSén wat uithaalt.
Bij BB klopte er ook nooit iets van, dat bleek wel toen er eindelijk wel een notaris bijzat.
Bij Dennix klopte die 17% toch ook niet.
Nu zal Lieke wel flink stijgen in de PP, en daarna eruit, of niet ??
Die 17% kan best wel kloppen. Hij had een pa met centjes, die graag wilde dat Dennix verder zou komen. Grote kans dat hij voor een zakje euri's een SMS-centrale een zooi SMS-jes heeft laten sturen.
Dat leverde uiteindelijk 17% op, dus achteraf gezien lang niet genoeg berichten. En daarom deed pappie de maand daarna niet meer mee. Het werd gewoon te duur om tot 50+% te klimmen .....
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:39:20 #24
38396 mazaru
pi_56092757
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:37 schreef BarryK het volgende:
En nou please HJ, en eventueel Claire, zorg is dat Brian en Amanda niet slapend in de finale komen.
Ach ja, hoeveel heeft dit nog echt met de wil van HJC te maken.
De mensen in de villa hebben niets te vertellen over het verloop van het "spel" .
Dit is gewoon een scenario wat al klaar ligt tot de dag van de finale.
We zitten dus eigenlijk naar een real-time toneelstuk te kijken.
pi_56092774
Brian is maar weer begonnen Amanda uit elkaar te rammen .......
Keep the Sunny Side Up
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:44:38 #26
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56092787
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

De mensen in de villa hebben niets te vertellen over het verloop van het "spel" .
Dit is gewoon een scenario wat al klaar ligt tot de dag van de finale.
We zitten dus eigenlijk naar een real-time toneelstuk te kijken.
Ik krijg steeds meer het idee dat je je plaats in de finale moet verdienen door TV te maken... en stiekum kan ik me daar ook wel een beetje in vinden.
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:44:40 #27
38396 mazaru
pi_56092790
Brian is aan het giechelen terwijl die Amanda ligt te bangen. Lekker respectvol
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:45:44 #28
38396 mazaru
pi_56092799
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het idee dat je je plaats in de finale moet verdienen door TV te maken... en stiekum kan ik me daar ook wel een beetje in vinden.
Ik ook. Stel je voor dat er allemaal Liekes in zouden zitten.
Zitten we de hele dag te kijken naar zonnegroetjes
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:47:09 #29
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56092809
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:44 schreef mazaru het volgende:
Brian is aan het giechelen terwijl die Amanda ligt te bangen. Lekker respectvol
Amanda sprak een uurtje geleden uit dat ze zich nyphomane voelde... dus dan zou je hier juist van genieten...

[..]

Toch blijft dan Brian en Amanda's finaleplaats één groot raadsel
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:48:26 #31
38396 mazaru
pi_56092812
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:47 schreef akveor het volgende:

[..]

Amanda sprak een uurtje geleden uit dat ze zich nyphomane voelde... dus dan zou je hier juist van genieten...
Ik zou op slag geen zin meer hebben als ik een halve slaapzaal hoor gillen van de lach, en degene die op me ligt aan het giechelen is als een oude heks
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:49:51 #32
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56092819
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:45 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ook. Stel je voor dat er allemaal Liekes in zouden zitten.
Zitten we de hele dag te kijken naar zonnegroetjes
Amanda en Natasia hebben hun werk goed gedaan... die hebben Lieke in een hoek geduwt waar ze niet uitkomt....

[..]

zou wel het eerlijkste zijn, want zij verdienen ook het meest aan die speler.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:50:36 #34
38396 mazaru
pi_56092827
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Amanda en Natasia hebben hun werk goed gedaan... die hebben Lieke in een hoek geduwt waar ze niet uitkomt....
Maar ze heeft er zelf ook flink aan meegewerkt
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:51:07 #35
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56092829
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:48 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik zou op slag geen zin meer hebben als ik een halve slaapzaal hoor gillen van de lach, en degene die op me ligt aan het giechelen is als een oude heks
Hoe weet je dat nou?
Op donderdag 17 januari 2008 01:38 schreef Gert het volgende:
Verheug me nu al op de kop van Lieke, als ze weggaat. Met zo'n "waardig" hoofd, proberen uit te stralen dat ze niet verloren heeft. En Huub ondertussen maar grijnzen. Hopelijk.
Nou ik voorspel dat de tranen bij Huub over ze'n wangen biggelen, want hij houd nog steeds van haar.
pi_56092836
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:47 schreef tipsch het volgende:

[..]

Toch blijft dan Brian en Amanda's finaleplaats één groot raadsel
Tja de rol van Amanda is natuurlijk wel perfect die is zo echt vanb zichzlef en heeft geeen script nodig.

Brian lift daarin mee en laat andere de dingen oplossen
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:52:59 #38
38396 mazaru
pi_56092843
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?
Nou ehhh ehh dat denk ik zo....
pi_56092866
en huub die kletst nog steeds over van alles met clair,
had ie duidelijk nodig.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  donderdag 17 januari 2008 @ 02:01:14 #40
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56092871
Ik post hier mijn toen voorbarig topic nog maar eens een keer:
Of het verstandig daar in te posten weet ik niet
Zwaai hier Lieke uit: Dag Kleintje. Pas goed op jezelf!
Toch vind ik het jammer als Lieke er uit gaat. Het grootste genot van een programma als de gouden kooi is het je gruwelijk ergeren aan iemand. Ik heb nog nooit, in geen enkele real life soap of wat dan ook, me zo geergerd aan iemand als aan Slieko.
pi_56092960
Net even de streams aan gehad...meteen weer uit gedaan...meteen word je weer getrakteerd op een ballende Brian.....
Hele dag geen streams gezien en dat gaat de komende tijd zo blijven ook....spel is verworden tot NIETS......een gore club mensen.
Claire die ik niets anders heb zien doen sinds haar binnenkomst dan ze met een wijntje in haar hand en een sigaret in haar mond zit te ZITTEN...verder komt er NIETS uit...zo ontzettend saai heb ik ze nog niet eerder meegemaakt...Huub die met zijn grote bek voortdurend de directeur van het spel loopt uit te hangen...zijn val zal nog diep worden...Hoogmoed komt altijd voor de val.....Brian en Amanda die niets anders doen dan de hele tijd konijnen en denken dat ze daar in een kuuroord zitten en voortdurend vakantie lopen te vieren...Luc en Selene...de saaiste en oninteressantste mensen ooit gezien....Mikey die alles aan zijn vriendje Brian doorbrieft hopende dat er na de villa voor hem nog wat aan de strijkstok blijft hangen als Brian wint...Jaap en Lieke...de enige echte spelers...Lieke de enige die met opgeheven poort die villa kan verlaten....als er dan toch iemand moet winnen dan Jaap maar....de enige persoon die van het begin af aan eerlijk is geweest over zichzelf....Huub een grote schop van zijn achterste kan geven en kan zeggen..."zo...dat heb ik even mooi geklaard.....

Ciao!!!

Stomste programma ooit....met voor het grootste gedeelte in die villa de meest simpele mensen ooit...
Van mij mag er als er een aarbeving komt.. de breuk in de aarde zich precies onder die villla voordoen,het hele huis erin storten en laat de aarde zich dan maar weer sluiten....als maar wel eerst de paardjes en Dilana in veiligheid zijn gebracht,het enige normale wat daar nog rondloopt
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56092999
Zo, alvast een tvp'tje plaatsen voor morgenochten! Truste!
pi_56093014
filmpje over het gesprek tussen Jaap en Lieke waarin ze zegt dat ze er klaar mee is en 'hier'
(in DGK) niet hoort:

Gaat Lieke naar Huis? Een gesprek tussen Jaap en Lieke!
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
pi_56093093
Lieke weigerde mee te werken aan een triotje met B&A en mag nu dus vertrekken van de redaktie?
pi_56093166
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 02:48 schreef Mika25 het volgende:
Lieke weigerde mee te werken aan een triotje met B&A en mag nu dus vertrekken van de redaktie?
Het filmpje (link hierboven) nog eens een paar keer nageluisterd. Je hoort Japio duidelijk zeggen dat het van twee kanten komt. Dus Redactie en Lieke geven het beiden op. Hij snapt het allemaal, Japio weet dus meer van de situatie. Het zou me niets verbazen als Japio in een zelfde soort 'gevecht' met de redactie zit.

Voor Japio is er al dagen geen lol meer te beleven. Hij zit ook stuk, is gefrusteerd, z'n gezondheid gaat er niet op vooruit. Algeheel gevoel van misère ? Z'n plan om richting eindspel te gaan met Lieke loopt vast - Hij wordt gedwongen met Huub verder te gaan en weet dat hij kansloos is als tweede man.

Volgens mij weten de bewoners al van de uitspraken van Ome Fons (stoppen voor de EK 2008) ...... Mikey liet het te duidelijk doorschemeren. Brian en Huub weten al dat ze een plaats in het finale-spel hebben verworven. Japio hoopte (met hulp van Lieke) een derde stoel te kunnen krijgen. Dat gaat het 'm dus niet worden.

Voor Amanda zullen ze wel een mooie uitweg weten te vinden, zij heeft een geweldige rol gespeeld door gewoon zichzelf te zijn. Voor het gemak laat ik Claire helemaal weg, was alleen TV-tijd opvulling en mag 'voor de neuk-beurten' bij Huub in bed liggen.
Keep the Sunny Side Up
pi_56093175
Gertie?
pi_56093310
Zonder twijfel valt in menig bed enige spanning te bespeuren. Alleeen "Zwerver met Hond" doet niet mee.

Keep the Sunny Side Up
pi_56093530
Goedemorgen :W
pi_56093537
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 07:21 schreef blomst het volgende:
Omdat Lieke weg wil?
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 17 januari 2008 @ 07:28:21 #51
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_56093578
quote:
Volgens mij weten de bewoners al van de uitspraken van Ome Fons (stoppen voor de EK 2008)
Fons Westerloo roept iedere maand wel een keertje dat DGK gaat stoppen. Die man lult maar wat.

Overigens is Fons afgelopen weekend aan de kant gezet door RTL Group. Hij wordt vervangen door Bert Habets. En algemeen programmadirecteur Bart in ’t Hout is 'ook ontslagen'.

Kortom nieuwe ronden, nieuwe kansen voor DGK.
pi_56093591
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 07:28 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Fons Westerloo roept iedere maand wel een keertje dat DGK gaat stoppen. Die man lult maar wat.

Overigens is Fons afgelopen weekend aan de kant gezet door RTL Group. Hij wordt vervangen door Bert Habets. En algemeen programmadirecteur Bart in ’t Hout is 'ook ontslagen'.

Kortom nieuwe ronden, nieuwe kansen voor DGK.
Owww...je wordt er toch niet goed van.

Ik wil dat er een snel einde aan DGK komt, is het ook weer veel leuker streamen.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56093743
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 07:23 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Omdat Lieke weg wil?
Goedemorgen :W
pi_56093773
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 07:54 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik zou het jammer vinden...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56093945
Laat Lieke eens lekker gaan met d'r Reiki en kraaltjes rijgen.
pi_56093965
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 07:58 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik zou het jammer vinden...
Waarom
  Admin donderdag 17 januari 2008 @ 08:21:06 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56093967
Hmm?
Maar even tvp, we blijven hopen uiteraard.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_56093980
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:20 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Waarom
Ik ben één van de weinige die haar wel "top" vind

Beter dan Amanda en Brian iig.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56094068
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:22 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik ben één van de weinige die haar wel "top" vind

Beter dan Amanda en Brian iig.
ik vind haar ook "top" hoor,
Als ze er dan uit moet dan inderdaad maar met een toneelhaak of zo. Maar dan in ieder geval wel met opgeheven hoofd.
Dan mag Jaap van mij wel winnen.
pi_56094075
Lieke Ze is natuurlijk door Huub behoorlijk afgebekt afgelopen week, kan ze wel zeggen dat het haar allemaal niks doet, maar blijkbaar toch wel
Huub gaat winnen, let maar op.
pi_56094084
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:32 schreef Verida het volgende:

[..]

ik vind haar ook "top" hoor,
Als ze er dan uit moet dan inderdaad maar met een toneelhaak of zo. Maar dan in ieder geval wel met opgeheven hoofd.
Dan mag Jaap van mij wel winnen.
Iedereen doet hier maar alsof ze zo slecht is, snap ik niet.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56094189
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:33 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Niet zozeer slecht als wel rete irritant. Als ik daardoor vaker de streams uitzet of mute, dan ben ik blij als iemand vertrekt
pi_56094199
quote:

[..]

Ik ook niet, het is volgens mij de enige die zich nooit heeft verlaagd tot een bepaald niveau. Goed ze zal misschien geprobeerd hebben door provocatie de anderen tot daden of uitspraken te krijgen. Maar dat is toch ook 'het spel' spelen?. Je speelt toch met de middelen die je bij jezelf het sterkste vindt. Verder heeft ze zich het minste laten manipuleren door het hokje.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze het nu gehad heeft. Het lijkt me een vreselijk bestaan, heel de dag niets doen, wachten tot dat plasma opdracht geeft voor het maken van een tv momentje en verder alleen maar hangen.
Lieke is ook de enige die nog wat structuur in haar bestaan heeft gebracht door het paardrijden, de yoga, het niet zo leuke reiki, het paaldansen, het kraaltjesrijgen, voor de hele meute koken, opruimen enz.
Goed dat dit voor de streamers niet zo flitsend was om naar te kijken maakt haar in mijn ogen niet slecht of een mindere speelster. Misschien alleen voor de streamers minder interessant.
Laat haar maar lekker naar huis gaan en weer een bestaan opbouwen. Dit zal volgens mij best wel lukken, ze heeft voldoende mogelijkheden en hoeft zich in ieder geval nergens voor te schamen.
pi_56094279
Niets aan toe te voegen Verida
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 17 januari 2008 @ 08:51:44 #65
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56094293
Opkukkelen met die blonde doos Brian for the win !
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_56094365
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Opkukkelen met die blonde doos Brian for the win !
Die heeft toch al gewonnen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56094619
http://www.clipser.com/watch_video/75143

Gesprek Lieke en Jaap van vol

Goedemorgen trouwens
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:12:02 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56094638
Lieke gaat dus.
Met de volgende ontslagronde of op z'n Dennis' met een kapotgeslagen camera(kapje)?

En nog even een vraag over dat paaldansoptreden zaterdag van Amanda en Lieke: wordt daar nog voor geoefend of kunnen ze het wel, na een uurtje les eergisteren?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56094897
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
Lieke gaat dus.
Met de volgende ontslagronde of op z'n Dennis' met een kapotgeslagen camera(kapje)?

En nog even een vraag over dat paaldansoptreden zaterdag van Amanda en Lieke: wordt daar nog voor geoefend of kunnen ze het wel, na een uurtje les eergisteren?
Ik denk dat Lieke al een heel eind komt, die was niet echt slecht, moet alleen de bewegingen aan elkaar breien, en Amanda oefent nooit, dus die zal wel vreselijk voor lul gezet worden zaterdag.
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:30:50 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56095083
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:22 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Lieke al een heel eind komt, die was niet echt slecht, moet alleen de bewegingen aan elkaar breien, en Amanda oefent nooit, dus die zal wel vreselijk voor lul gezet worden zaterdag.
Ik heb gisteravond een stukje gezien en inderdaad, Lieke deed het aardig. Meer dan aardig, gezien ze in één keer op d'r kop bovenin die paal hing. Amanda, tja. Die zal wel vervallen in het overbekende Teaserhuppeltje met neukbewegingen tegen de paal.
pi_56095126
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond een stukje gezien en inderdaad, Lieke deed het aardig. Meer dan aardig, gezien ze in één keer op d'r kop bovenin die paal hing. Amanda, tja. Die zal wel vervallen in het overbekende Teaserhuppeltje met neukbewegingen tegen de paal.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:37:35 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56095226
Lieve Brian, stoute Huub:
quote:
09:04 - Mike aan de slag

Ook Mike heeft gister niet stilgezeten. Brian heeft voor hem een stageplek geregeld bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in allerlei soorten klussen. In een periode van twee weken gaat Mike schilderen, timmeren, lassen en alles wat je maar kunt bedenken. De zwerver was enthousiast en het ziet er dan ook naar uit dat Mike weer gaat bouwen aan een toekomst. Wellicht moet hij binnenkort ook beginnen aan de bouw van een hondenhok, want Huub heeft gisteren herhaaldelijk zijn ongenoegen geuit over het geblaf van Dilana 's ochtends vroeg in de slaapkamer…
pi_56095267
Palma probeert iedereen die geen uitslaapdag heeft vandaag, uit bed te krijgen.
Maar hoe verrassend, het schiet nog niet echt op.
Amanda kruipt met wat piepjes en kreuntjes nog dichter tegen Brian en heeft geen zin om hem los te laten en er uit te komen.

Zal er wel op neer komen dat Huub als eerste er uit is straks...al maakt ook deze weinig haast deze ochtend.
pi_56095580
Nou...voor zover nog geen actie geloof ik. Palma doet nog maar is een rondje.
Zover ik kan zien is alleen Jaap daadwerkelijk uit bed gekomen.
pi_56095659
* lurkt mee

Heeft Claire eigenlijk enige activiteit bedacht die ze zou willen doen, behalve zitten en niks doen?
pi_56095806
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:00 schreef avonne het volgende:
* lurkt mee

Heeft Claire eigenlijk enige activiteit bedacht die ze zou willen doen, behalve zitten en niks doen?
Daar vroeg Brian tijdens de ruzie van Selenè en Claire ook al naar. Doelend op het verzieken van de zangles van Selenè. Daar kwam uit dat ze wel wat dingen had doorgegeven achter. Bij doorvragen van Brian naar concrete dingen, kwam er weer een hoop blabla uit. (dus heb niet echt opgelet )
Volgens mij ging het veelal om visagie dingen enzo.
pi_56095969
quote:

[..]

ze is zo'n beetje de enige echte oprechte persoon daar...Jaap en ook Amanda zijn dat tot een bepaalde hoogte ook de rest is dat absoluut niet....als ze dan echt alles voor dat geld had gedaan dan zou ze zich niet zo uitspreken tegen Jaap zoals ze dat gisteren deed en dan zou ze niet opstappen...ze is er gewoon klaar mee.... met het spel wat daar gespeeld wordt....
achter die ze opzet tot akties tegen bewoners....iets waar ze geen zin meer aan heeft om aan mee te doen en het klakkeloos op te volgen....rest van de bewoners loopt als makke schapen achter die redaktie aan...alles voor the money zullen we maar zeggen...als we het dan toch over hoereren hebben is dat wel de ergste vorm....top van haar dat ze er niet meer aan mee wil doen...werd al veel langer duidelijk...de leugens die Huub haar vertelde waren eigenlijk zo'n beetje de beslissende faktor voor haar...de breuk die ze geforceerd heeft omdat ze niets meer heeft met zijn spelwijze...het keihard trappen op mensen...bij het ordinaire af....je zag haar ook met veel ongeloof naar dat gedrag kijken....zoals ze gisteren ook zei..."zoals het gespeeld wordt....dit spel hoort zo niet bij mij"

Ik vind dat ook...dit spel hoort niet bij mensen die nog enig menselijk gevoel in hun bast hebben....nooit zou ik iemand voor geld keihard op zijn of haar ziel trappen en degenen die dat wel doen voor geld die hebben op den duur alleen maar heel veel te verliezen...het winnen van geld maakt nog niet dat je je geweten daarmee af kan kopen.

Ik vind het spel echt verworden...er is niets meer van over...je ziet de streamers ook ophouden met kijken...de cossen dunnen met de dag uit....het is gewoon niet meer prettig om te kijken...kortom...er is niets meer aan...het is gewoon over en uit

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 17-01-2008 10:40:16 ]
pi_56096036
Maar is er al een uitzwaaitopic?
Go hard or go home
pi_56096145
Jaap en Huub houden een gesprek met Palma over Dimitri. Hij doet zijn werk niet goed.
Palma wil er iets aan doen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56096165
Maar toch is het me nog niet duidelijk. Is Lieke gisteravond een tijd off-stream geweest? Eerder die avond had ik helemaal niet het idee dat ze weg wilde. Later hoorde ik Jaap wel zeggen dat hij dan niet meer met Lieke wilde spelen in het kantoor en opeens wil Lieke weg gevolgd door een streamlock.
Ik snap er niks van.
Go hard or go home
pi_56096177
Jaap wil met huub praten over zijn gesprek met Lieke.
pi_56096205
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:25 schreef 2live het volgende:
Jaap en Huub houden een gesprek met Palma over Dimitri. Hij doet zijn werk niet goed.
Palma wil er iets aan doen.
Zal gvd tijd worden!
Die sukkel zit alleen maar heel de avond dik te doen bij de dames.
Maar verder doet hij inderdaad geen moer.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:28:54 #83
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_56096224
Jaap doet volgende week mee aan de Nationale IQ test van BNN als BN'er
Zal die wel winnen
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 10:29:04 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_56096227
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
Maar is er al een uitzwaaitopic?
Jazeker, dag Lieke......tot nooit meer ziens.

Zwaai hier Lieke uit: Dag Kleintje. Pas goed op jezelf!

Goedemorgen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56096256
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:00 schreef avonne het volgende:
* lurkt mee

Dat men er ook nog zo'n miljonair inzet spreekt toch ook boekdelen...echt..er komt geen enkel initiatief uit die persoon...het is alleen maar dat je haar ziet zitten zitten en nog eens zitten...enige aktiviteit is een sigaret opsteken....
dat iemand die wel een sterke persoonlijkheid heeft het daar niet meer interessant genoeg vindt om te blijven spreekt ook boekdelen...ze worden afgelost door de meest saaie mensen ooit....een persoon die gewoon werkelijk niets laat zien...alleen dan dat zitten,een wijntje drinken en de ene na de andere sigaret opsteken
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:31:01 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56096279
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:28 schreef T-lex het volgende:

Zal gvd tijd worden!
Die sukkel zit alleen maar heel de avond dik te doen bij de dames.
Maar verder doet hij inderdaad geen moer.
Gaat die vlieger niet op voor al die zogenaamde butlers daar? De enige toegevoegde waarde die zij in mijn ogen hebben is ... euh, daar kom ik later nog wel even op terug .
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:32:31 #87
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56096320
Huub weet nu dus ook eindelijk, dat de PoPoll deze week loopt.
.
pi_56096410
Zal Lieke dan gaan met de ontslagronde?
Go hard or go home
pi_56096462
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Maar toch is het me nog niet duidelijk. Is Lieke gisteravond een tijd off-stream geweest? Eerder die avond had ik helemaal niet het idee dat ze weg wilde. Later hoorde ik Jaap wel zeggen dat hij dan niet meer met Lieke wilde spelen in het kantoor en opeens wil Lieke weg gevolgd door een streamlock.
Ik snap er niks van.
blijkbaar is Jaap dat al eerder duidelijk geworden,je kon het horen aan zijn uitspraken,die schrok er natuurlijk ook van want Lieke was zijn dekking,Huub alleen als dekking vindt hij veel te gevaarlijk...Jaap heeft Lieke altijd een sterke speler gevonden.

eergisteren buiten in het gesprek van Lieke naar Luc werd ook al heel veel duidelijk..ze wil het niet meer spelen zoals zo af en toe opgedragen wordt kon ik eruit opmaken...ze heeft daar niets mee en wil met al die opzetjes niet meer meedoen....
het kan natuurlijk zijn dat ze nog een gesprek krijgt en wie weet nog met een hogere baas gaat praten en ze er alsnog inblijft...zeker als ze weten dat het niet al te lang meer gaat duren en haar dan nog te vervangen door een nieuwe is natuurlijk helemaal bizar
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:38:25 #90
8898 Darklight
pi_56096473
als ze slim is, molt ze ook iets, komt er weer een nieuwe
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:42:29 #91
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56096572
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:38 schreef Darklight het volgende:
als ze slim is, molt ze ook iets, komt er weer een nieuwe
Of ze geeft brian een paar ^@$%#$schoppen
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:43:05 #92
167977 DGK_Tegengas
pi_56096592
" ..... d'r is wel weer wat gebeurt deze week ... " aldus Palma.

Wat dan ?? Wat een saaie kutstreams, komop FEBO, jullie kunnen
hopelijk toch wel beter .... en wat doet die Claire er nog in godsnaam

En Mikey, en Luc en Selene ........... gaap Opzouten met die sukkels.
.
pi_56096593
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:28 schreef Darklight het volgende:
Jaap doet volgende week mee aan de Nationale IQ test van BNN als BN'er
Zal die wel winnen
Ik zie Jaap er eigenlijk ook wel voor aan om expres alles fout te doen om zo een nog lagere score dan Bonny st Claire te krijgen
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 10:44:05 #94
135305 beequeen
Lost.
pi_56096630
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:42 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

Of ze geeft brian een paar ^@$%#$schoppen
Ik denk dat Lieke eerder Huub zal trappen dan Brian als ze een exit wil forceren.

Herma zegt dat Zeur sjaggo wordt als ze geen aandacht krijgt, dat heeft ze goed gezien.
― Mark Twain
pi_56096793
Wat ziet Herma er afgetrokken uit.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 10:52:17 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_56096852
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Herma er afgetrokken uit.
Vind ik ook, moe lijkt wel.

Amanda mag gewoon uitslapen? Geen streams op de slaapkamer.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:53:14 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56096874
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag gewoon uitslapen? Geen streams op de slaapkamer.
Ochtendgriepje?
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 10:56:56 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_56096970
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:

Ochtendgriepje?
Ik vind dat toch zo vreemd. José roept iedereen uit bed maar Amanda blijft gewoon liggen, iedere dag hetzelfde verhaal.
Dat geldt ook voor Brian.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:01:17 #99
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56097075
Jaap heeft best aardig gedaan tegen Claire en dat komt hem wel goed uit als Lieke echt vertrekt.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 11:02:14 #100
135305 beequeen
Lost.
pi_56097095
Volgens Jaap heeft Q een verhouding met iemand buiten Lieke om, of het een geintje is weet ik niet. Ik kan niks vinden in de Telegraaf.

Edit: Het is een geintje.

http://www.telegraaf.nl/p(...)rliefd___.html?p=2,2
― Mark Twain
pi_56097125
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jaap heeft Q een verhouding met iemand buiten Lieke om, of het een geintje is weet ik niet. Ik kan niks vinden in de Telegraaf.
pagina 13
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:03:47 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56097144
En dan verlaat Lieke de kooi en komt Quintintin als vervanger binnen.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 11:05:57 #103
135305 beequeen
Lost.
pi_56097201
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef fredfik het volgende:

pagina 13
Lees mijn edit.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 11:07:14 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_56097231
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:03 schreef Copycat het volgende:
En dan verlaat Lieke de kooi en komt Quintintin als vervanger binnen.
Please, niet nog een LL in dat hok, hij is zo mogelijk nog saaier.

Amanda is wakker.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:07:24 #105
167977 DGK_Tegengas
pi_56097237
Amanda zit ook weer te tetteren, mute ...... voorlopig genoeg streams voor vandaag.
.
pi_56097240
Dat is een andere Quenten, die in de telegraaf.
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:08:22 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56097268
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
Lieve Brian, stoute Huub:

09:04 - Mike aan de slag

Ook Mike heeft gister niet stilgezeten. Brian heeft voor hem een stageplek geregeld bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in allerlei soorten klussen. In een periode van twee weken gaat Mike schilderen, timmeren, lassen en alles wat je maar kunt bedenken. De zwerver was enthousiast en het ziet er dan ook naar uit dat Mike weer gaat bouwen aan een toekomst. Wellicht moet hij binnenkort ook beginnen aan de bouw van een hondenhok, want Huub heeft gisteren herhaaldelijk zijn ongenoegen geuit over het geblaf van Dilana 's ochtends vroeg in de slaapkamer...
Heerlijk die stukjes van VV
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 11:17:34 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_56097522
Na 1 paaldansles zijn de benen van Lieke behoorlijk blauw.

― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:22:14 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56097663
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef Leandra het volgende:
De slogan van het klusbedrijf:
Specialisten in van alles ... en nog wat!
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:23:16 #110
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_56097691
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef riri het volgende:

[..]

ze is zo'n beetje de enige echte oprechte persoon daar...Jaap en ook Amanda zijn dat tot een bepaalde hoogte ook de rest is dat absoluut niet....als ze dan echt alles voor dat geld had gedaan dan zou ze zich niet zo uitspreken tegen Jaap zoals ze dat gisteren deed en dan zou ze niet opstappen...ze is er gewoon klaar mee.... met het spel wat daar gespeeld wordt
.........
Ik vind het spel echt verworden...er is niets meer van over...je ziet de streamers ook ophouden met kijken...de cossen dunnen met de dag uit....het is gewoon niet meer prettig om te kijken...kortom...er is niets meer aan...het is gewoon over en uit
Ik vind het spel ook verworden. En de Cos is ook verworden. Jullie zijn allemaal verworden en zelfs ik ben verworden.... maar tot wat??? Wat een heerlijke zwanenzang. Lieke naar huis. Iedereen verlost van het gezever en gezeur. Misschien ga ik zelfs wel weer Cossen.
Er kan er maar één de domste zijn
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:25:02 #111
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_56097743
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Scherp Leandra
Nog meer algemene specialisten

Nog zo een: "Je mag nooit generaliseren"
pi_56097789
wat is huubje vrolijk !!
pi_56097840
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:17 schreef riri het volgende:

[..]

ze is zo'n beetje de enige echte oprechte persoon daar...Jaap en ook Amanda zijn dat tot een bepaalde hoogte ook de rest is dat absoluut niet....als ze dan echt alles voor dat geld had gedaan dan zou ze zich niet zo uitspreken tegen Jaap zoals ze dat gisteren deed en dan zou ze niet opstappen...ze is er gewoon klaar mee.... met het spel wat daar gespeeld wordt....
achter die ze opzet tot akties tegen bewoners....iets waar ze geen zin meer aan heeft om aan mee te doen en het klakkeloos op te volgen....rest van de bewoners loopt als makke schapen achter die redaktie aan...alles voor the money zullen we maar zeggen...als we het dan toch over hoereren hebben is dat wel de ergste vorm....top van haar dat ze er niet meer aan mee wil doen...werd al veel langer duidelijk...de leugens die Huub haar vertelde waren eigenlijk zo'n beetje de beslissende faktor voor haar...de breuk die ze geforceerd heeft omdat ze niets meer heeft met zijn spelwijze...het keihard trappen op mensen...bij het ordinaire af....je zag haar ook met veel ongeloof naar dat gedrag kijken....zoals ze gisteren ook zei..."zoals het gespeeld wordt....dit spel hoort zo niet bij mij"

Ik vind dat ook...dit spel hoort niet bij mensen die nog enig menselijk gevoel in hun bast hebben....nooit zou ik iemand voor geld keihard op zijn of haar ziel trappen en degenen die dat wel doen voor geld die hebben op den duur alleen maar heel veel te verliezen...het winnen van geld maakt nog niet dat je je geweten daarmee af kan kopen.

Mooi geschreven Riri, ik ben het er helemaal mee eens.
En als Lieke uit zichzelf weggaat dan kan ik daar mee leven, maar ik vindt het wel jammer.
Ik hoop dat ze een mooie baan aangeboden heeft gekregen van de FEBO.
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:31:08 #114
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_56097897
wegens gebrek aan werk op mijn werk eindelijk weer eens de tijd om te Cossen.

grappig om te lezen dat het langzaamaan bekend wordt dat Lieke eruit gaat, dit begon mij al duidelijk te worden na de breuk tussen haar en Huub. ze moesten vanuit de redactie toch wel geloofwaardig maken dat Huub in staat is om Lieke weg te sturen en dat werkt natuurlijk niet als ze nog een relatie hadden gehad.

Lieke heeft op dit moment met niemand een echte band dus verbaasd het de kijkers niet als iedereen haar wegstemt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:32:13 #115
8898 Darklight
pi_56097929
Is ze er nog steeds? Oprotten met haar
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:35:55 #116
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56098042
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef neehe het volgende:

[..]

Mooi geschreven Riri, ik ben het er helemaal mee eens.
En als Lieke uit zichzelf weggaat dan kan ik daar mee leven, maar ik vindt het wel jammer.
Ik hoop dat ze een mooie baan aangeboden heeft gekregen van de FEBO.
Ik ook, als ze weg wil dan moet ze gaan, dat staat buiten kijf, alleen hoop ik dan wel dat ze B&A op hun nummer zet bij het vertrekgesprek en dat ze herhaalt wat ze tegen Jaap heeft gezegd, dat hij de enige is die ze vertrouwd, B&A zijn er zo van overtuigd dat zij de aanleiding zijn voor de breuk tussen H&L dat het jammer zou zijn als ze niets zou zeggen.
Dan hoop ik stiekem op een zo para Brian dat hij klappen gaat uitdelen, dan hebben we een dubbele exit, dat zou ik het allermooist vinden.
Waarschijnlijk is de FEBO wel weer snel genoeg met een SL zodat St.Brian buiten schot blijft maar ze moet het iig proberen vind ik.

Go Lieke!
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 11:36:05 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_56098046
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:

Ik vind het spel ook verworden. En de Cos is ook verworden. Jullie zijn allemaal verworden en zelfs ik ben verworden.... maar tot wat??? Wat een heerlijke zwanenzang. Lieke naar huis. Iedereen verlost van het gezever en gezeur. Misschien ga ik zelfs wel weer Cossen.
En Lieke naar huis, wat een heerlijkheid.
― Mark Twain
pi_56098047
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:32 schreef Darklight het volgende:
Is ze er nog steeds? Oprotten met haar
Het is nog niet zeker dat ze weggaat.
En als ze weggaat kan dat nog wel even duren.
pi_56098112
We krijgen weer interessante streams voorgeschoteld.
4x de bank met daarop Lieke en Mickey....
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 11:38:50 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_56098147
Lieke leest nu het artikel over Quinten, ze denkt niet dat het om haar Quinten gaat. Toch twijfelt ze.
Raar, zijn naam is Quintin.
― Mark Twain
pi_56098173
Lieke heeft het door, ze denkt dat het afgeplakt is om een reactie uit te lokken.
En dat het om een andere Quinten gaat.
Slim.
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:40:54 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56098213
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef beequeen het volgende:
Lieke leest nu het artikel over Quinten, ze denkt niet dat het om haar Quinten gaat. Toch twijfelt ze.
Raar, zijn naam is Quintin.
Wat voor een verhaal? En hoezo zou DGK Quintin interessant voer zijn voor de Telegraaf?
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:44:48 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56098336
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat voor een verhaal? En hoezo zou DGK Quintin interessant voer zijn voor de Telegraaf?
Dat is ie ook (nog) niet... maar een of andere actrice (Terence huppeldepup) is dat kennelijk wel, en zij heeft een verse verkering met een Quinten...
En kennelijk was er nog wat ruimte over in de krant die gevuld kon worden met het liefdesleven van een B-actrice.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 11:46:00 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_56098379
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:

Het is een geintje om Lieke te treiteren, het gaat om een andere Quinten.

http://www.telegraaf.nl/p(...)rliefd___.html?p=3,2
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:47:15 #125
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_56098431
En ik heb er een liedje van gemaakt:

Go Lieke Go
Go home Lieke
Hey Hey Hey
Better not stay
Ho ho ho
you're a dekkings ho
Lieke no likee
fuck off with your Reiki

Refrein
zelfde als couplet

[ Bericht 47% gewijzigd door IkWeetNiets op 17-01-2008 11:54:06 ]
pi_56098447
Mooi, Lieke trapt er niet in, ze zegt dat de GK ook flink kan stoken.
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:49:15 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56098483
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef Leandra het volgende:
Dat is ie ook (nog) niet... maar een of andere actrice (Terence huppeldepup) is dat kennelijk wel, en zij heeft een verse verkering met een Quinten...
En kennelijk was er nog wat ruimte over in de krant die gevuld kon worden met het liefdesleven van een B-actrice.
Aha, dan snap ik het.

Een deel van het digitale krantenartikel:
quote:
Passie voor werk én Quinten
Terence Schreurs dolverliefd!
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Het lijkt wel lente. Ook Terence Schreurs heeft een nieuwe vriend! De mooie 31-jarige actrice, die vanaf maart te zien zal zijn in de film Ver van familie, naar het boek van Marion Bloem, heeft sinds een kleine twee maanden een relatie met de 33-jarige Quinten.

Hoewel de liefde tussen de twee nog wel erg pril is, weet Terence zeker dat zij de ware heeft gevonden. „Voor het eerst ben ik liever thuis dan dat ik aan het werk ben.”

Terence straalt: „Mijn moeder vroeg twee maanden geleden nog wanneer ik nu weer eens met iemand zou thuiskomen. Vrienden om mij heen hebben al kinderen en ze werd toch een beetje ongeduldig. Misschien in 2008, antwoordde ik nog afwerend.” Maar de actrice liep nog diezelfde maand op een feestje een vriend van haar zusje Arlette tegen het lijf. „Daar stond Quinten, een man met stoute jongensogen waarin ik direct verdronk. Wat ik voor hem voel, heb ik nooit eerder meegemaakt”, vertelt ze enthousiast.

De verliefdheid is zo heftig dat Terence, die altijd alleen maar met haar werk bezig was, nu merkt dat ze toch wel erg graag thuis is. En dat is wel eens anders geweest… „Er was altijd maar één passie in mijn leven: dansen. Op de balletacademie sloeg het zelfs een beetje door in een obsessie. Alles wat zich binnen de academie afspeelde was goed, alles daarbuiten vond ik oninteressant. Ik trainde alleen maar en verwaarloosde zowel mijn vrienden als mijn ouders. Alhoewel zij dat gelukkig niet zo hebben ervaren. Naar andermans verhalen luisteren kostte veel energie, ik reageerde vaak kribbig. De energie stopte ik liever in mijn danslessen”, vertelt Terence openhartig.
pi_56098582
Maar hoe moet je nu zeker weten dat het DE Quinten is?
pi_56098737
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef SiRojK het volgende:
Hij is het ook niet.
pi_56098769
Het knaagt aan Lieke. Missie geslaagd .
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:59:06 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56098773
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef SiRojK het volgende:
Niet... want de Quinten van Lieke heet Quintin..... lettertje verschil maar, maar een roos is geen doos.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56098785
Heeft Huub niet zelf met zwarte tape iets afgeplakt in de krant?
pi_56098830
het is m niet, Quintin is toch geen 33 ?! anders is ie wel erg kansloos met zn DJ carrière
pi_56098850
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:58 schreef schatje het volgende:
Het knaagt aan Lieke. Missie geslaagd .
Jij kijkt zeker geen streams, ze heeft het duidelijk door, Missie mislukt.
pi_56098914
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:59 schreef riri het volgende:
Heeft Huub niet zelf met zwarte tape iets afgeplakt in de krant?
Ja, het is een grap van de bewoners.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:06:40 #136
158708 gan-sim
the turning point
pi_56098948
de mannen kunnen nu wel doen,of het een succes is..........DUIDELIJK niet hahahaaha
jezus komt....doe alsof je het druk hebt!
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:06:44 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_56098951
Lieke heeft tegen LL ook gezegd dat ze het spel niet meer wil spelen. Huub zegt dat dit een duidelijke exit is voor Lieke.
― Mark Twain
pi_56098990
En nu bespreken Jaap en Huub weer alles met Luc erbij.
pi_56099069
Het mooiste was dat ze het artikel tegen het felle licht hield .

Als je zo zeker bent van je zaak doe je dat niet.

Kijken hoe ze reageert als het uitkomt dat het niet zo is. Of ze er de humor van inziet. Ik denk het niet .
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:10:29 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_56099075
Jaap zegt dat Zeur meer tv maakt dan Claire, LL is het met hem eens, Huub niet.

Ik ben bang dat als Lieke weggaat Zeur haar opvolgster gaat worden.....wat een drama.
― Mark Twain
pi_56099117
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:

Ik ben bang dat als Lieke weggaat Zeur haar opvolgster gaat worden.....wat een drama.
Jij wil zo graag dat Lieke gaat... Karma issa bitsj..
Dolf is de baas
Insaantje
  Admin donderdag 17 januari 2008 @ 12:12:07 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56099122
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft tegen LL ook gezegd dat ze het spel niet meer wil spelen. Huub zegt dat dit een duidelijke exit is voor Lieke.
Wat is hier opeens nieuw aan?
Dat zegt ze al weken zo niet maanden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_56099130
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:10 schreef schatje het volgende:
Het mooiste was dat ze het artikel tegen het felle licht hield .

Als je zo zeker bent van je zaak doe je dat niet.

Kijken hoe ze reageert als het uitkomt dat het niet zo is. Of ze er de humor van inziet. Ik denk het niet .
Ze lacht er nu al om, en als het uitkomt lacht ze helemaal omdat ze het al door had.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:12:42 #144
145755 kahaarin
pi_56099136
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:

Dan heeft ze in elk geval de goeie al mee, Huub neemt het voor haar op, Selene heeft ook de ruimte om TV te maken, voor haar hangt er niets aan vast, ik bedenk me net dat als Lieke weg is dan heeft Selene niemand meer om echt tegen te spelen, hopelijk hangt ze dan zo aan Amanda dat Brian gillend gek wordt.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:14:15 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_56099173
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:11 schreef Lobasca het volgende:

Jij wil zo graag dat Lieke gaat... Karma issa bitsj..
Liever vandaag dan morgen

Het wordt vandaag de "Claire uit de tent lokdag". Iedereen wil haar gaan uittesten.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:15:22 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_56099200
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:12 schreef yvonne het volgende:

Wat is hier opeens nieuw aan?
Dat zegt ze al weken zo niet maanden.
Toch heeft ze het nog nooit zo letterlijk uitgesproken als gisteravond, dat is dus wel nieuw.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:15:42 #147
8898 Darklight
pi_56099210
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:12 schreef neehe het volgende:

[..]

Ze lacht er nu al om, en als het uitkomt lacht ze helemaal omdat ze het al door had.
Iemand die het voor Lieke opneemt
En denkt dat de Febo een baan voor haar regelt
pi_56099345
Huub loopt zichzelf weer op te blazen....hij is bij mij zo door de mand gevallen....
loopt daar rond alsof ie de regisseur s van het geheel

claire snapt niks van het spel...goeie teammattie heeft huub gekozen,de zwakste van het hele stel
pi_56099365
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef Darklight het volgende:

[..]

De FEBO helpt iedere bewoner als die er uitgaat.
pi_56099414
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef Darklight het volgende:

[..]

Lieke heeft volgens mij de Febo helemaal niet nodig om weer aan een baan te komen. Ze heeft niets gedaan in de kooi wat een goede baan in de weg zou staan. In tegendeel, ze heeft een hoop gedaan wat alleen maar gunstig is bij een nieuwe baan, doorzettingsvermogen, incasseringsvermogen getoond. En onder druk haar fatsoen gehouden.Die komt er wel lijkt mij.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:24:43 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_56099418
Huub seint Claire in over wat Brian, Amanda, Zeur en LL van plan zijn, haar uit de tent lokken dus.

Claire wacht af en Huub adviseert haar rustig te blijven.

Eerlijk gezegd denk ik dat Claire niet anders kan, ben benieuwd.
― Mark Twain
pi_56099423
die gesprekken tussen die twee vallen gewoon dood door saaiheid
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:26:24 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56099448
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Lieke heeft volgens mij de Febo helemaal niet nodig om weer aan een baan te komen. Ze heeft niets gedaan in de kooi wat een goede baan in de weg zou staan. In tegendeel, ze heeft een hoop gedaan wat alleen maar gunstig is bij een nieuwe baan, doorzettingsvermogen, incasseringsvermogen getoond. En onder druk haar fatsoen gehouden.Die komt er wel lijkt mij.
Klopt, het is zo ongeveer de enige die zich in een sollicitatiegesprek niet hoeft te schamen voor wat ze gedaan heeft..... en dat ze dingen geaccepteerd heeft die haar aangedaan zijn die kan ze nog aan het script toeschuiven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56099530
Claire:
dus ze gaan me proberen uit te lokken?

ze zegt het zo vaak dat ze er blijk van geeft er bang voor te zijn
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:30:46 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_56099568
Het wordt tijd dat deze dame eens iets laat zien, tot nu toe valt ze me behoorlijk tegen.

― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:32:13 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_56099600
Lieke zegt tegen Jaap dat ze echt niet meer wil spelen, het ligt bij de grote baas. Ze weet dat ze niet meer kan winnen als ze niet meer speelt. Ze denkt dat ze buiten dat hok meer kan doen.
Ze wil wel haar borg behouden dus hoopt ze dat ze haar jaar vol mag maken.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:33:25 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56099636
Jammer dat Lieke er zo over praat.
Ze wil het spel niet spelen en wacht tot ze met behoud van borg weg kan gaan.
Ze wordt weggestemd met behoud van borg of ze loopt 2 mei wel weg met dr borg.

2 mei??
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:35:13 #158
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56099689
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:33 schreef Marrije het volgende:

2 mei??
De dag dat ze de kooi in kwam?
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:35:21 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_56099694
quote:

2 mei??
Dan zit ze een jaar in dat hok.
― Mark Twain
pi_56099719
quote:

2 mei??
datum dat ze in de villa kwam en ze dus kan opstappen met behoud van borg
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:36:03 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56099722
Lieke: het si zonde van jullie energie om op mij te spelen want ik ga sowieso wel weg.

En over dat weggaan met behoud van borg.
Das Natasia ook gelukt, dus Lieke vast ook.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:36:11 #162
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56099727
Lieke: Het is zonde m met mij te gaan spelen.. want ik ga sowieso weg....
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:37:13 #164
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56099752
FOkking saai
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:37:19 #165
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56099755
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef Marrije het volgende:
Lieke: het si zonde van jullie energie om op mij te spelen want ik ga sowieso wel weg.

En over dat weggaan met behoud van borg.
Das Natasia ook gelukt, dus Lieke vast ook.
Lieke is op en moe.... ik hoop dat ze met behoud van d'r borg weggestemt mag worden.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:37:40 #166
135305 beequeen
Lost.
pi_56099762
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef akveor het volgende:
Lieke: Het is zonde m met mij te gaan spelen.. want ik ga sowieso weg....
Ja doei, m.a.w., laat me met rust en pak Claire. Zo werkt het natuurlijk niet.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:38:07 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56099773
Bedankt mensen
pi_56099779
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Lieke is op en moe.... ik hoop dat ze met behoud van d'r borg weggestemt mag worden.
Ze zal wel met behoud van borg huub een klap mogen geven... Kunnen ze er weer een nieuwe instoppen
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:39:10 #169
168951 STAP01
body and brain
pi_56099806
jezus kind, laat mensen toch eens uitpraten!!!!!!!!! Zelfs nu ze het spel niet meer wil spelen lult ze gewoon door!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56099808
Claire!
Jullie moeten gewoon even wennen aan een gewoon mens in dat hok. Dat komt allemaal goed!
Go hard or go home
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:40:08 #171
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56099844
Sjonge jonge Lieke doe toch niet zo dwars met je het is niet voor jouw (Huub's) oren bestemd....
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:40:38 #172
145755 kahaarin
pi_56099860
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Misschien trappen ze er in en laten ze haar met rust, dan is ze voor 2 mei wel weer opgeladen, zoals het er nu uit ziet dan stopt het voor begin juni, dan hoeft ze nog maar een maandje, als ze haar zo lang laten zitten gaat ze heus nergens meer heen, vooral niet als ze op haar jaardag te horen krijgt dat het dan gaat stoppen.
be nice or go away
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:41:21 #173
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56099885
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kreeg meer het gevoel dat ze beter met Claire kunen samenspelen omdat zij geen zin meer heeft om te spelen.

ja Huub..door wie komt dat nou....door jou dus
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:43:44 #175
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56099953
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:42 schreef riri het volgende:
Jaap vindt het heel erg dat de samenwerking van hun drieeen niet meer werkt

ja Huub..door wie komt dat nou....door jou dus
Jaap die genoot wel van het gestook tussen Lieke en Huub.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:44:21 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_56099968
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:41 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik kreeg meer het gevoel dat ze beter met Claire kunen samenspelen omdat zij geen zin meer heeft om te spelen.
LL vroeg heel duidelijk: Tegen wie moeten we gaan spelen, jou of Claire. Lieke zei Claire.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:45:07 #177
145755 kahaarin
pi_56099987
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:43 schreef akveor het volgende:

[..]

Jaap die genoot wel van het gestook tussen Lieke en Huub.
Nu zal hij zelf TV moeten gaan maken, hij kan niet meer teren op de H&L soap, die nachtelijke gesprekjes met Lieke zullen ook wel afgelopen zijn dan.
be nice or go away
pi_56099991
Lieke is afhankelijk van dingen van achter...ze weet meer na het weekend en kan zich er nu nog niet over uit spreken

weet zeker dat achter Lieke een bepaalde rol gaat geven...die laten haar niet weggaan
pi_56100039
Jaap wil met Lieke blijven spelen...."zeg me wat je nodig hebt Lieke"

maar Lieke wil niet...door Huub
pi_56100054
Lieke wil gewoon niet hard spelen. Volgens mij heeft Lieke het gewoon gehad met het spel en de kooi.
Go hard or go home
pi_56100055
Snap er niks meer van.Lieke wil gewoon weg,maar kan niet weg voor het geld.Maar door deze uitspraken mag ze ook niet weg worden gestemd.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:48:35 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56100066
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

LL vroeg heel duidelijk: Tegen wie moeten we gaan spelen, jou of Claire. Lieke zei Claire.
Lieke zei ik vind het lullig om nu Claire te zeggen omdat ik hier nu zo inzit.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:49:09 #183
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100080
En toch blijven Jaap en Huub steeds maar uitspreken dat er ruimte voor Lieke is.
Maar Lieke wil niet hard en taktisch meer spelen. Ik begrijp die keuze van haar niet.
Het lijkt er op dat ze haar persoonlijke sorus voor het spel laat gaan.
En ze spreekt weer uit dat ze geen aktieve speler meer is.

Die is wel grappig.
Go hard or go home
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:49:46 #185
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56100094
Plasma heeft al 2 x aangegeven dat ze het gesprek moeten stoppen
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:50:20 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56100110
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef rooie3 het volgende:
Snap er niks meer van.Lieke wil gewoon weg,maar kan niet weg voor het geld.Maar door deze uitspraken mag ze ook niet weg worden gestemd.
Dat is Natasia ook gelukt.
pi_56100115
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:49 schreef noekje het volgende:
Lieke: ik ben geen actieve speler meer. Ik doe net als Amanda, gewoon blijven zitten.

Die is wel grappig.
En Jaap en Huub zeggen dat Amanda dat wel is.
pi_56100127
Jaap denkt dat het een Tasgevalletje is.

Wat is dat?
Go hard or go home
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:51:28 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56100135
Kijk, Jaap zegt het ook: Volgens mij is dit een Tas gevalletje
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:52:13 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_56100153
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef Marrije het volgende:

Lieke hoopt dat ze haar met rust laten dus is het logisch dat de keus dan op Claire valt.
Ik gaf al aan dat dat zo niet werkt.
De plasma heeft al verschillende keren aangegeven dat ze er niet meer over mag praten, Lieke gaat gewoon door.

Jaap denkt dat het een Natasjaatje gaat worden dus unaniem wegstemmen.
― Mark Twain
pi_56100177
Wat is een gevangenisconstructie.
pi_56100191
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:50 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En Jaap en Huub zeggen dat Amanda dat wel is.
Maar Amanda kan ook echt niet weg want dan is Brian weg dus dat is de meerwaarde van Amanda wat mij betreft. Lieke heeft op dit moment geen toegevoegde waarde in het programma. Ze wil niet spelen en ze hoeft ook niemand te dekken om tv te maken of het spel te spelen.
Die laten haar wel gaan denk ik. Amanda mag niet weg.
Go hard or go home
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:54:13 #193
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56100192
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lieke hoopt dat ze haar met rust laten dus is het logisch dat de keus dan op Claire valt.
De plasma heeft al verschillende keren aangegeven dat ze er niet meer over mag praten, Lieke gaat gewoon door.

Das wel logisch maar ze zei het niet zo en dat schreef je wel, maakt verder niet uit
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:55:39 #194
145755 kahaarin
pi_56100205
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
Plasma heeft al 2 x aangegeven dat ze het gesprek moeten stoppen
Normaal gooien ze er ook een SL op, bij B&A zeker, waarom nu ook niet gewwon?
Of ze moeten haar naar achter roepen, dit is imho gewoon gescript, een soort van inleiding om haar betaald te laten gaan, ze kan niet winnen, ze zit er niet het langst in, ze krijgt weinig popo stemmen, ze is er klaar mee, dit is volgens mij gewoon een opzetje van achter om haar weg te krijgen en om Selene toch als miljonair in het hok te krijgen, die insinuaties van Huub over dat hij verwachtte dat zij miljonair zou worden en de uitspraken dat zij meer TV maakt dan Lieke zeggen mij genoeg.
be nice or go away
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:58:00 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56100244
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:55 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Of ze moeten haar naar achter roepen, dit is imho gewoon gescript, een soort van inleiding om haar betaald te laten gaan, ze kan niet winnen, ze zit er niet het langst in, ze krijgt weinig popo stemmen, ze is er klaar mee, dit is volgens mij gewoon een opzetje van achter om haar weg te krijgen en om Selene toch als miljonair in het hok te krijgen, die insinuaties van Huub over dat hij verwachtte dat zij miljonair zou worden en de uitspraken dat zij meer TV maakt dan Lieke zeggen mij genoeg.
Op dat stukje met Selene na, helemaal mee eens
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:58:22 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_56100253
Jaap zegt dat Lieke samen met Danny ( Voeten?) met een paaldansact door het land wil.
Dat klinkt mij toch wat vreemd in de oren of ligt dat aan mij?
― Mark Twain
pi_56100258
Amanda gaat vanavond Claire pesten, daar heeft ze zin in. Selene stookt het ook nog even lekker op.
Brian geeft ook zijn zegen.
Go hard or go home
pi_56100261
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
Na 1 paaldansles zijn de benen van Lieke behoorlijk blauw.
Niets bijzonders. Dankzij meneer Kubatz is ze al helemaal gewend aan blauwe plekken
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:58:57 #199
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100264
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tenzij het een Dennisje wordt en Lieke zich leent voor een vremde exit.... Ik hoop dat ze daar goed overnadenkt en zorgt dat ze zich niet beschadigd voor in de buitenwereld.
Op donderdag 17 januari 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat Lieke samen met Danny ( Voeten?) met een paaldansact door het land wil.
Dat klinkt mij toch wat vreemd in de oren of ligt dat aan mij?
Zei Lieke net zelf.Ze wil snabbelen met paaldansen en dj acts.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 12:59:45 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_56100284
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:55 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen. Ik heb al eerder aangegeven dat Zeur de mogelijke opvolgster is van Lieke.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:00:26 #202
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_56100304
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Lieke niet mee wil gaan met het script om een trio te hebben met RAT en Amanda.
In eerste instantie heeft ze het nog geprobeerd maar zij is waarschijnlijk tot de slotsom gekomen dat die actie haar zal schaden.
Dan maar liever eruit, zal ze denken..... en gelijk heeft ze.
eurobilltracker.com
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:00:39 #203
145755 kahaarin
pi_56100308
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

Op dat stukje met Selene na, helemaal mee eens
Als Lieke weg is dan moeten ze iets nieuws verzinnen voor Selene of haar naar huis laten gaan, ik weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat de FEBO haar er in wil houden, als buffer voor B&A, een vakantiekamp voor 3 is te veel en Selene mocht toch ook mee-rijlessen?
Ik heb echt het gevoel dat zij ook als speler in dat hok moet op de 1 of andere manier.
be nice or go away
pi_56100315
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:59 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zei Lieke net zelf.Ze wil snabbelen met paaldansen en dj acts.
Ik vind dat eigenlijk helemaal niks voor Lieke.
Go hard or go home
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:01:22 #205
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56100323
brian heeft gedroomd dat claire aan poep-en plassex deed
hoe ziek.....
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:01:54 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_56100335
St. Brian heeft gedroomd dat Claire aan poep en plassex deed. Kan die viezerd nu werkelijk nergens anders aan denken?
― Mark Twain
pi_56100349
Brian heeft gedroomd over iemand. Huub en nog iemand. Het ging over plasseks en ze zag eruit als een vogelverschrikker. Een kraai wil nog niet op je tieten zitten.
Wat een fuckhead.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:03:00 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_56100369
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:01 schreef noekje het volgende:

[..]

Precies, het klinkt helemaal niet als Lieke.....paaldansen.
Ze zei wel dat ze in de sport niks meer wil doen maar dan nog.
― Mark Twain
pi_56100377
Oh nu gaat Brian tegen Claire zeggen dat ze het weten dat zij van poep en plasseks houdt.
Amanda vindt het grappig.
Wat een sukkels.
Go hard or go home
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:03:22 #210
145755 kahaarin
pi_56100378
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:01 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft gedroomd dat claire aan poep-en plassex deed
hoe ziek.....
Zegt meer over zijn zieke geest dan over Claire, zijn verborgen fetish misschien?
Er staat Amanda nog veel te wachten dan, een trio, poep en plassex, wie weet wat die zieke geest nog meer verzint.
be nice or go away
pi_56100391
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Precies, het klinkt helemaal niet als Lieke.....paaldansen.
Ze zei wel dat ze in de sport niks meer wil doen maar dan nog.
Het blijft voor mij toch een Sylvia-ding.
Go hard or go home
pi_56100402
Jaap had het ook over een gevangenisconstructie als er 4 overblijven.Wat zal hij daar mee bedoelen.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:04:31 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_56100407
Jaap veroorzaakt weer een SL, het ging over een brief die Jaap geschreven heeft.
― Mark Twain
pi_56100438
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:03 schreef noekje het volgende:
Oh nu gaat Brian tegen Claire zeggen dat ze het weten dat zij van poep en plasseks houdt.
Amanda vindt het grappig.
Wat een sukkels.
Dus we krijgen vandaag weer een ruzie op een zeer laag niveau.Kan vandag wel eens goed gaan knallen met vreemde situaties.
pi_56100439
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:01 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet, vind haar meer een sportieve meid. Te netjes voor die banaliteiten.
pi_56100455
Brian gaat haar pakken op haar leugens.

Welke leugens? Ze heeft toch nog niks gezegd?
Go hard or go home
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:08:22 #217
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100506
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:04 schreef rooie3 het volgende:
Jaap had het ook over een gevangenisconstructie als er 4 overblijven.Wat zal hij daar mee bedoelen.
Dat niemand elkaar meer kan wegstemmen. Omdat het dan 2 tegen 2 is en je elkaar niet meer kan loslaten. Het wachten is dan tot er 1 opgeeft..
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:09:05 #219
145755 kahaarin
pi_56100523
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:06 schreef noekje het volgende:

Hij weet ook zeker dat ze aan poep en plassex doet, laat hem maar 'los' gaan, binnen de kortste keren weer een rel, Huub neemt het voor haar op en de volgende allemaal tegen 2 saga is geboren, Jaap als joker ertussendoor en het is weer net als met Lieke maar dan zonder Lieke.
be nice or go away
pi_56100524
Maar serieus, Claire heeft nog niks gedaan. Dat wordt haar zelfs verweten en nu hebben ze haar in hun hoofd al als een vuige leugenaar gemaakt en de vijand.
Brian gaat ook Huub aanspreken omdat hij haar nog niet gebald heeft.

omg en dan Claire raar vinden???
Go hard or go home
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:09:10 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56100525
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:06 schreef noekje het volgende:

Duh.. hij heeft toch ranzig gedroomd?? Dan hoef je alleen maar Brian te heten om daar ook een voorraad leugens bij gedroomd te hebben
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56100528
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

Juist zo ging het, BQ is goed in het verdraaien van wat er gezegt wordt.
Aleen omdat ze zo'n hekel aan Lieke heeft.
pi_56100552
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:08 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat niemand elkaar meer kan wegstemmen. Omdat het dan 2 tegen 2 is en je elkaar niet meer kan loslaten. Het wachten is dan tot er 1 opgeeft..
Dacht misschien dat al het contact met buiten enzo werd verbroken.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:10:38 #224
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100561
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Duh.. hij heeft toch ranzig gedroomd?? Dan hoef je alleen maar Brian te heten om daar ook een voorraad leugens bij gedroomd te hebben

Het lijkt er haast op dat de dromen van Brian bepalen wat voor een persoon die anders is. Het is te lachwekkend voor woorden.
Op donderdag 17 januari 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
St. Brian heeft gedroomd dat Claire aan poep en plassex deed. Kan die viezerd nu werkelijk nergens anders aan denken?
Pcies, zegt zoveel over zijn eigen fucking smerige geest...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56100592
quote:

[..]

En als hij ze niet gedroomd heeft, verzint hij ze wel
pi_56100594
Het is donderdag en Jaap en Huub wachten eerst af.Achter heeft dus op donderdag altijd een vergadering ofzo.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:12:09 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_56100606
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef neehe het volgende:

Juist zo ging het, BQ is goed in het verdraaien van wat er gezegt wordt.
Aleen omdat ze zo'n hekel aan Lieke heeft.
Ik heb mijn antwoord al gegeven, kunnen we het over de streams hebben en niet over users of ga je weer beginnen?
Schijnt een van je favoriete bezigheden te zijn, op de man spelen.
― Mark Twain
pi_56100622
quote:

[..]

True, dus als Claire zegt niet van poepseks te houden dan liegt ze. Oh en als ze zegt dat er een kraai op haar tieten heeft gezeten dan liegt ze dus ook want Brian droomde dat er geen kraai op haar tieten wilde zitten.
Go hard or go home
pi_56100643
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:03 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zegt meer over zijn zieke geest dan over Claire, zijn verborgen fetish misschien?
Er staat Amanda nog veel te wachten dan, een trio, poep en plassex, wie weet wat die zieke geest nog meer verzint.
Er komt van alles in me op..maar schrijf het maar niet..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56100671
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:05 schreef rooie3 het volgende:
Dus we krijgen vandaag weer een ruzie op een zeer laag niveau.Kan vandag wel eens goed gaan knallen met vreemde situaties.
Wegens bezuinigingen hebben ze maar 5 scripts liggen, dus die scripts moeten keer op keer gerecycled worden. Alleen de acteurs veranderen steeds
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:15:04 #232
38396 mazaru
pi_56100678
Amanda, Selene en Luc willen Claire gaan bashen
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:15:22 #233
145755 kahaarin
pi_56100682
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef noekje het volgende:
Maar serieus, Claire heeft nog niks gedaan. Dat wordt haar zelfs verweten en nu hebben ze haar in hun hoofd al als een vuige leugenaar gemaakt en de vijand.
Brian gaat ook Huub aanspreken omdat hij haar nog niet gebald heeft.

omg en dan Claire raar vinden???
Script, script en nog eens script, Huub maakt de beste TV als hij een volgelinge heeft die hij kan beschermen, B&A hoeven maar een beetje gevoerd te worden om er in mee te gaan, Selene verdedigt ze te vuur en te zwaard, die is dus een beetje de buffer, alleen maar afwachten tot Huub te ver gaat --> exit, en passent Selene nog even miljonair maken en Claire er uit stemmen, presto, de finale: Jaap wordt als laatste unaniem weggestemd, Selene mag blijven als persoonlijke kapster van Amanda tot het spel gaat stoppen, Brian zit er het langst in, die wint en de Kubats clan gaat Amanda uitmelken als sex toy.
be nice or go away
pi_56100689
Dat Lieke nu weg gaat is wel duidelijk.
Maar ze verdient wel een waardig afscheid en niet zoals met Eric en Dennis is gebeurd.
Natasia kreeg na 8 maanden ook een nette exit en Lieke heeft dit ook verdiend.

Mag toch hopen dat FEBO /redactie enige waardigheid toont en niet Huub zijn gang laat gaan die haar liefst weg wilt pesten.

Ook al zegt het scheinheilge ventje dat hij dat niet wilt doen
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:15:41 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56100690
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:12 schreef noekje het volgende:
[..]
True, dus als Claire zegt niet van poepseks te houden dan liegt ze. Oh en als ze zegt dat er een kraai op haar tieten heeft gezeten dan liegt ze dus ook want Brian droomde dat er geen kraai op haar tieten wilde zitten.
Ik ben toch zo benieuwd naar de achterliggende boodschap van die droom hè...
Die kraai is z'n moeder, de tieten zijn Amanda, en eigenlijk vindt z'n moeder Amanda niet goed genoeg voor hem en zou ze blij zijn als hij met een meisje als Claire thuis zou komen??

OMG
Volgens mij is het tijd dat ik wat anders ga doen
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:15:47 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_56100694
VV speculeert ook al over een eventuele exit van Lieke.

12:34 - Lieke is klaar met het spel!
quote:
Lieke is neergestreken bij Jaap en Luc in het kantoor. Jaap zegt eerlijk dat hij bang is voor Lieke’s positie en wil toch weten of ze niet met hem en Huub wil spelen. “Ik heb al gezegd met wie ik wel en niet speel”, is de reactie van Lieke. “Maar je zult dan niet gaan winnen”, zegt Jaap nuchter. “Niemand hoeft mij als een risico te zien”, zegt Lieke vervolgens. “Maar dan word je wel weggestemd…”, concludeert Jaap. Maar dan blijkt hoe Lieke echt in het spel staat. “Ik zie de meerwaarde niet van hoe ik hier zit en buiten is er veel meer te doen dan hier. Ik ben het spel een beetje zat. Ik ben er klaar me”, spreekt ze dan uit. Maar zelf weg gaan, dat is geen optie vanwege de borg, maakt ze duidelijk. Wordt ze er dan misschien de 31ste tijdens de ontslagronde uitgestemd?
― Mark Twain
pi_56100741
Lieke zegt tegen Jaap...je weet wat m'n standpnt naar jou is....

Ik weet het niet hoor maar denk dat Jaap het meest ver kan komen met Lieke aan zijn zijde en juist niet met Huub....Lieke en Jaap hebben een echte vriendschap opgebouwd....Jaap zei net dat de band zich heel erg heeft opgebouwd....hij wil ook niet Lieke als target gebruiken
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:17:47 #238
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100748
Ik heb niet zoveel met Selene maar zij is wel met het spel bezig. Misschien een constructie waar Lieke gastspeler wordt en Selene een wannabee? Lieke kan dan ondertussen d'r ding doen, tot rust komen, en zich klaarmaken voor de buitenwereld.
Wat me opvalt dat wanneer een wannabee aangeeft te willen vertrekken zij vaak veel opener en beter te pruimen zijn wanneer de druk weg is.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:18:49 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_56100772
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:15 schreef Leandra het volgende:

Die kraai is z'n moeder, de tieten zijn Amanda, en eigenlijk vindt z'n moeder Amanda niet goed genoeg voor hem en zou ze blij zijn als hij met een meisje als Claire thuis zou komen??
Fantasie heb je wel.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:19:31 #240
38396 mazaru
pi_56100787
Wat is 'dat ding van de krant'?
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:19:44 #241
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100790
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:15 schreef beequeen het volgende:
VV speculeert ook al over een eventuele exit van Lieke.

12:34 - Lieke is klaar met het spel!
[..]
Is het eigenlijk ook niet zo dat wanneer je ej eigen vertrek in gang zet je gediskwalificeerd kan worden en er dus een nieuwe in kan komen?
pi_56100807
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG
Volgens mij is het tijd dat ik wat anders ga doen
Please do!
Als je dit soort dromen opzoekt in de dromenverklaringszelfhulpboeken (die is raar) dan staat daar alleen maar,' Haal hulp, en snel ook!!'
Go hard or go home
pi_56100808
Ik hoop dat Lieke haar waardigeheid van achter mag behouden en hoop voor een keer dat Huub nu eens niet met de eer van haar exit kan gaan strijken.
pi_56100824
Tot nu toe zie ik Claire als een hele zwakke persoonlijkheid in dit spel...waarschijnlijk dat zich dat straks vanzelf gaat uitkristaliseren als ze haar gaan confronteren
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:22:17 #246
135305 beequeen
Lost.
pi_56100849
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:19 schreef akveor het volgende:

Is het eigenlijk ook niet zo dat wanneer je ej eigen vertrek in gang zet je gediskwalificeerd kan worden en er dus een nieuwe in kan komen?
Klopt maar het is Natasja ook gelukt dus waarom bij Lieke niet?
Je weet dat de regels van DGK eigenlijk geen regels zijn.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:22:30 #247
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100853
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:15 schreef diedirk het volgende:
Dat Lieke nu weg gaat is wel duidelijk.
Maar ze verdient wel een waardig afscheid en niet zoals met Eric en Dennis is gebeurd.
Natasia kreeg na 8 maanden ook een nette exit en Lieke heeft dit ook verdiend.

Mag toch hopen dat FEBO /redactie enige waardigheid toont en niet Huub zijn gang laat gaan die haar liefst weg wilt pesten.

Ook al zegt het scheinheilge ventje dat hij dat niet wilt doen
Als er iemand een waardig afscheid verdient is het Lieke. Ik heb niets meer met haar maar na alles wat zij heeft doorstaan gun ik haar zeker een wardig afscheid. Wat mij betref mag er ook nog een stemming kmen om haar iets mee te geven uit de pot.
Natasia kreeg een nette exit wtat ze zelf helemaal heeft verknald.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:24:01 #248
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100905
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt maar het is Natasja ook gelukt dus waarom bij Lieke niet?
Je weet dat de regels van DGK eigenlijk geen regels zijn.
Natasia heeft nooit d'r eigen vertrek ingang gezet. Ze werd pas de laatste dagen door de wannabees op de hooogte gesteld van dat plan. (Ik weet natuurlijk niet wat achter haar heeft verteld).
Op donderdag 17 januari 2008 13:21 schreef riri het volgende:
Tot nu toe zie ik Claire als een hele zwakke persoonlijkheid in dit spel...waarschijnlijk dat zich dat straks vanzelf gaat uitkristaliseren als ze haar gaan confronteren
Zolang ze niet mee gaat doen aan het bedroevende niveau van Brian en Amanda, vind ik haar heel sterk.
'Ga douchen, jij doet aan poep en plasseks...' Wat voor sterks kun je daar tegenover zetten. Ze keihard uitlachen en zeggen dat dit wel erg triest is, is voor mij de enige optie om je kracht te tonen.
Go hard or go home
pi_56100932
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef diedirk het volgende:
Ik hoop dat Lieke haar waardigeheid van achter mag behouden en hoop voor een keer dat Huub nu eens niet met de eer van haar exit kan gaan strijken.
Huub heeft tegen haar altijd het onderspit moeten delven...de enige die zich in confrontaties met haar altijd voor joker zette was hijzelf....al die beelden van schoppen en trappen tegen zaken en het keiharde schreeuwen en schelden waren allemaal tekenen van zwakte ten opzichte van haar...
pi_56100934
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Als er iemand een waardig afscheid verdient is het Lieke. Ik heb niets meer met haar maar na alles wat zij heeft doorstaan gun ik haar zeker een wardig afscheid. Wat mij betref mag er ook nog een stemming kmen om haar iets mee te geven uit de pot.
Idd ze heeft altijd alle shit over zich heen gekregen en later ook nog eens de shit en leugens van huub.

Trouwens Lieke kan nooit gediskwalificeerd worden ,want ze zegt niet weg te willen maar alleen niet meer het spel te spelen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:25:47 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56100948
Bijgelezen weer.
Wat een trieste sukkel is Brian Kubatz toch ook. Gisteren even een stukje van de 'ruzie' tussen Claire en Selene gekeken en ja hoor, daar komt die no-brainer weer aan met 'je bent vies, je stinkt'. Het is van zo'n laag allooi dat je met gekromde tenen zit te kijken.
En nu heeft onze profeet weer een verklarende droom gehad en wil hij Claire dus gaan aanpakken met zijn onbewuste fetisj. Serieus: hoe zelfingenomen en hersenloos kun je zijn.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:26:06 #253
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100958
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Zolang ze niet mee gaat doen aan het bedroevende niveau van Brian en Amanda, vind ik haar heel sterk.
'Ga douchen, jij doet aan poep en plasseks...' Wat voor sterks kun je daar tegenover zetten. Ze keihard uitlachen is zeggen dat dit wel erg triest is, is voor mij de enige optie om je kracht te tonen.
Wat mij betreft mag ze Brian's bek volschijten... al komt daar al genoeg poep uit.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:26:29 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56100968
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Please do!
Als je dit soort dromen opzoekt in de dromenverklaringszelfhulpboeken (die is raar) dan staat daar alleen maar,' Haal hulp, en snel ook!!'
In mijn boek staat erbij: neem contact op met uw euthanasist!
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:27:42 #255
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101006
Brian heeft een nummer geschreven over alleenstaande moeders.....
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:28:20 #256
135305 beequeen
Lost.
pi_56101022
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef akveor het volgende:

Natasia heeft nooit d'r eigen vertrek ingang gezet. Ze werd pas de laatste dagen door de wannabees op de hooogte gesteld van dat plan. (Ik weet natuurlijk niet wat achter haar heeft verteld).
Echt wel, ze gaf heel duidelijk aan dat ze weggestemd zou gaan worden en van alles op de hoogte was.
Brian maakte er nog een act van, hij had gehoord dat Natasja weg zou gaan, ze probeerden eerst José hier de schuld van te geven maar dat is later ontkracht door José en volgens mij Huub.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:29:36 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_56101058
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:26 schreef akveor het volgende:

Wat mij betreft mag ze Brian's bek volschijten... al komt daar al genoeg poep uit.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:29:53 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56101066
En in hoeverre is die aantijging van Brian dat Claire nauwelijks zou douchen, eigenlijk op realiteit gebaseerd? Naar wat ik begreep heeft ze het een keer nagelaten te douchen na het paardrijden.

Of mag deze vraag op het hoopje retorisch?
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:31:33 #259
145755 kahaarin
pi_56101113
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik denk dat het de suggestie van achter was, de publieke opinie was dat zij bij haar kinderen moest zijn, vooral nadat bekend werd dat Wilgo er vandoor was, al dan niet met het geld van haar.
Het was voor mij overduidelijk dat zij aan de kant is gezet vanwege de aanhoudende kritiek, de rest in het huis is te verstaan gegeven dat ze haar maar moesten laten gaan en dat ze achter wel met haar zouden praten en dat ze haar niet met lege handen weg zouden sturen.
Ik vermoed dat ze die kansen die haar aan zijn gereikt zelf heeft verprutst met haar met coke gepoederd aso gedrag, de ware aard van het beestje kwam iig wel naar buiten, keer op keer, dat snijplank incident toen ze kwam koken met haar zus, die tenenkrommende uitzending van Jensen, haar uitspraken en bedreigingen, ze is echt niet met goed fatsoen te gebruiken als reclame voor DGK.
be nice or go away
pi_56101126
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
En in hoeverre is die aantijging van Brian dat Claire nauwelijks zou douchen, eigenlijk op realiteit gebaseerd? Naar wat ik begreep heeft ze het een keer nagelaten te douchen na het paardrijden.

Of mag deze vraag op het hoopje retorisch?
Ja maar vanmorgen ging ze gelijk douchen. Wat voor Brian en Amanda het bewijs is dat deze opmerkingen haar raken. Dat zeiden ze net.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:35:19 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_56101203
Hand in hand.......het moet niet gekker worden.

― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:39:43 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56101309
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:32 schreef noekje het volgende:

Ja maar vanmorgen ging ze gelijk douchen. Wat voor Brian en Amanda het bewijs is dat deze opmerkingen haar raken. Dat zeiden ze net.

Met zo'n dom volk is toch ook geen spel te spelen. Ze lullen alles zo krom zodat het in hun straatje past en zijn vervolgens apetrots op hun ... ja op hun wát eigenlijk?

En dat moet en zou dan een finaleplaats hebben verdiend.
pi_56101325
quote:

[..]

leg me nou eens uit
welk spel heeft u het over
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56101345
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik ben het hier helemaal mee eens....... al moet ik zeggen dat ik haar de laatste maand(en) slecht kon verdragen...
pi_56101371
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik denk dat het de suggestie van achter was, de publieke opinie was dat zij bij haar kinderen moest zijn, vooral nadat bekend werd dat Wilgo er vandoor was, al dan niet met het geld van haar.
Het was voor mij overduidelijk dat zij aan de kant is gezet vanwege de aanhoudende kritiek, de rest in het huis is te verstaan gegeven dat ze haar maar moesten laten gaan en dat ze achter wel met haar zouden praten en dat ze haar niet met lege handen weg zouden sturen.
Ik vermoed dat ze die kansen die haar aan zijn gereikt zelf heeft verprutst met haar met coke gepoederd aso gedrag, de ware aard van het beestje kwam iig wel naar buiten, keer op keer, dat snijplank incident toen ze kwam koken met haar zus, die tenenkrommende uitzending van Jensen, haar uitspraken en bedreigingen, ze is echt niet met goed fatsoen te gebruiken als reclame voor DGK.
natasia is wilde zelf weg

die was goud waard voor achter
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:42:36 #266
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101395
Begrijp ik nu dat Lieke niet precies weet wat de toestand van haar moeder is? Waarom vraagt ze geen punten uit de pot om even een belletje te plegen? Te trots?
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:44:17 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_56101447
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:42 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nu dat Lieke niet precies weet wat de toestand van haar moeder is? Waarom vraagt ze geen punten uit de pot om even een belletje te plegen? Te trots?
Ze heeft nog 100 ceepees, onbegrijpelijk dat ze geen belletje pleegt.
Wat me ook opvalt is dat Amanda dit verhaal over Lieke's moeder voor de eerste keer hoort.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:48:13 #268
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56101556
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Script, script en nog eens script, Huub maakt de beste TV als hij een volgelinge heeft die hij kan beschermen, B&A hoeven maar een beetje gevoerd te worden om er in mee te gaan, Selene verdedigt ze te vuur en te zwaard, die is dus een beetje de buffer, alleen maar afwachten tot Huub te ver gaat --> exit, en passent Selene nog even miljonair maken en Claire er uit stemmen, presto, de finale: Jaap wordt als laatste unaniem weggestemd, Selene mag blijven als persoonlijke kapster van Amanda tot het spel gaat stoppen, Brian zit er het langst in, die wint en de Kubats clan gaat Amanda uitmelken als sex toy.
Die RAT hoort in klem.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:49:54 #269
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101596
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze heeft nog 100 ceepees, onbegrijpelijk dat ze geen belletje pleegt.
Wat me ook opvalt is dat Amanda dit verhaal voor de eerste keer hoort.
Da's dan ook weer Lieke.... ze is een binnenvetter... kan moeilijk geloven dat mensen oprecht tegen haar zijn. Liever veranderd ze in een blok beton om vooral maar niet geraakt te worden. Hier mee bereikt ze juist het tegenovergestelde. Tenminste zo zie ik haar in de Villa. Ik heb weinig echt pen gesprekken gezien. Zoals ze nu praat tegen Amanda vind ik haar prima te pruimen. Jammer dat ze moeite heeft spel en werkelijkheid te scheiden. (Tenminste zo zie ik het).
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:50:06 #270
137949 Disana
pi_56101601
Toen Lieke zo'n 15 jaar was, had ze een cyste achter haar linker eierstok die veel pijn veroorzaakte. Maar omdat ze werd gepest, dacht de dokter dat het een vraag om aandacht was. Pas toen het echt niet meer ging, liet een andere dokter een echo maken waarbij de cyste aan het licht kwam.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:54:34 #271
38396 mazaru
pi_56101736
Weet iemand wat er met Nowlive aan de hand is? Die ligt er al twee dagen uit.
pi_56101743
Amanda heeft liever dat ze zeggen dat ze een poliep heeft als een cyste, want dat klinkt zo eng.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:56:00 #273
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101775
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:50 schreef Disana het volgende:
Toen Lieke zo'n 15 jaar was, had ze een cyste achter haar linker eierstok die veel pijn veroorzaakte. Maar omdat ze werd gepest, dacht de dokter dat het een vraag om aandacht was. Pas toen het echt niet meer ging, liet een andere dokter een echo maken waarbij de cyste aan het licht kwam.
Het lijkt erop dat ze nu echt zichzelf durft te zijn. Iets wat je vaker zag wanneer de knoop doorgehakt lijkt te zijn. Het verklaart voor mij ook wel iets waarom ze zo'n ijskonijn is.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:57:44 #274
137949 Disana
pi_56101820
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef akveor het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat ze nu echt zichzelf durft te zijn. Iets wat je vaker zag wanneer de knoop doorgehakt lijkt te zijn. Het verklaart voor mij ook wel iets waarom ze zo'n ijskonijn is.
Ik vind haar nog steeds te opgelegd stoer. En bovendien is er nog het punt dat ze zichzelf zo onkwetsbaar opstelt en alle foute dingen bij anderen zoekt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:03:36 #275
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101940
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind haar nog steeds te opgelegd stoer. En bovendien is er nog het punt dat ze zichzelf zo onkwetsbaar opstelt en alle foute dingen bij anderen zoekt.
Maar haar toon is redelijk normaal... ik heb me wel eens meer geergerd...
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 14:04:57 #276
137949 Disana
pi_56101981
Amanda en Lieke gaan een medische encyclopedie aanvragen.
pi_56102028
Is Brian net waikker ofzo ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_56102052
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
Weet iemand wat er met Nowlive aan de hand is? Die ligt er al twee dagen uit.
Bij mij niet hoor
pi_56102066
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
Dat vind ik nu zo jammer aan Lieke.. Altijd heeft ze gezegd dat ze eigenlijk niets heeft met Amanda.. Ze zit op een ander niveau, bla bla bla bla bla blaaaaaaa... En nu? Nu ze het moeilijk heeft? Wat is nu die 'ik blijf bij mezelf' ?
pi_56102070
Stream 3 blijft toch het zwakzinnige schermpje he?
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 14:09:32 #281
137949 Disana
pi_56102092
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:08 schreef noekje het volgende:

Stream 3 blijft toch het zwakzinnige schermpje he?
Bij jou dus ook.
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:12:36 #282
38396 mazaru
pi_56102175
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:08 schreef Ning het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor
Huh! Wat gek, dan ga ik toch eens verder op onderzoek uit, misschien staat er iets niet goed in zone alarm bij me.
Bedankt
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:12:58 #283
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56102187
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen weer.
Wat een trieste sukkel is Brian Kubatz toch ook. Gisteren even een stukje van de 'ruzie' tussen Claire en Selene gekeken en ja hoor, daar komt die no-brainer weer aan met 'je bent vies, je stinkt'. Het is van zo'n laag allooi dat je met gekromde tenen zit te kijken.
En nu heeft onze profeet weer een verklarende droom gehad en wil hij Claire dus gaan aanpakken met zijn onbewuste fetisj. Serieus: hoe zelfingenomen en hersenloos kun je zijn.
En hij vergget dat hij naast een stinks nol ligt douche doet ze amper,pruik op houden als ze, een keer doucht,inmiddels is het geen pruik meer maar een paar slierten haar,en daar ligt die smerige RAT naast,en verstopt af en toe een halfpondje vooruit,in haar hol.
pi_56102248
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:12 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

En hij vergget dat hij naast een stinks nol ligt douche doet ze amper,pruik op houden als ze, een keer doucht,inmiddels is het geen pruik meer maar een paar slierten haar,en daar ligt die smerige RAT naast,en verstopt af en toe een halfpondje vooruit,in haar hol.
Noem het maar af en toe, dagelijkse kost
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:15:41 #285
168951 STAP01
body and brain
pi_56102261
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:12 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Dat vond ik de enige leuke opmerking van Janice. Het is net een pluk shag! Over het haar van Amanda
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56102266
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Bij jou dus ook.
Al dagen! Hij blijft hangen op de meest onflatteuze momenten en ik houd niet van lelijke schermpjes. Daar ben ik te proper voor. Erger me echt kapot aan dat schermpje.

En Brian ziet eruit als een wijf.
Go hard or go home
pi_56102287
omg topictitel snel bijlezen wat wat wat
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56102313
Is het misschien een goed idee om dat dominospel weg te flikkeren?
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:21:34 #289
38396 mazaru
pi_56102403
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:17 schreef mootie het volgende:
Is het misschien een goed idee om dat dominospel weg te flikkeren?
Goed idee, samen met de gastspelers
pi_56102419
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:08 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Dat vind ik nu zo jammer aan Lieke.. Altijd heeft ze gezegd dat ze eigenlijk niets heeft met Amanda.. Ze zit op een ander niveau, bla bla bla bla bla blaaaaaaa... En nu? Nu ze het moeilijk heeft? Wat is nu die 'ik blijf bij mezelf' ?
Amanda is diep in haar hart geen rot mens....dat voelt Lieke ook wel aan...ik denk dat als je zolang met elkaar in een huis woont dat dat dingen met je doet....als je je echt een keer heel rot voelt en iemand is er dan eventjes echt voor je dat je die ander wel even anders gaat zien....en iemand die doet of ie je vriend is en je keihard tegen de schenen schopt dat je die dan ook anders gaat zien...zo opgesloten zitten met elkaar doet echt wat met mensen...je horizon verkleind enorm en je ziet zaken anders dan in het normale vrije buiten leven.
Soms ontdek je in mensen eigenschappen waar je eerst blind voor was....zowel positieve als negatieve.
Als buitenstaander kan je daar toch moeilijk over oordelen...in dat huis is alles anders dan wij hier denken te zien
pi_56102585
Toch heeft Palma dit al gezegd tegen Lieke ........ dat ze erop hoopte dat ze eruit gestemt ging worden met behoud van borg
(in de ruzie in kantoor; paar weken geleden)
pi_56102591
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Da's dan ook weer Lieke.... ze is een binnenvetter... kan moeilijk geloven dat mensen oprecht tegen haar zijn. Liever veranderd ze in een blok beton om vooral maar niet geraakt te worden. Hier mee bereikt ze juist het tegenovergestelde. Tenminste zo zie ik haar in de Villa. Ik heb weinig echt pen gesprekken gezien. Zoals ze nu praat tegen Amanda vind ik haar prima te pruimen. Jammer dat ze moeite heeft spel en werkelijkheid te scheiden. (Tenminste zo zie ik het).
precies....dat wat je in het echte leven niet doet doe je ook in het spel niet heeft zij het idee...ik denk dat daar veel voor te zeggen is...wie weet maakt je dat op het eind misschien juist wel heel erg sterk in het spel...we weten allemaal nog niet hoe het af gaat lopen...ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen...of de gemene sneaky speler wint of degene die niet zo met het spel bezig is maar het laat komen zoals het komt...tis allemaal afwachten
pi_56102717
het water roept
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:33:43 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56102746
Wie is die fluormuts?
pi_56102760
Christus....... waarom gaan ze in godsnaam paaldansen in slipjes....... Amanda heeft een soort string aan...
pi_56102778
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:00 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Lieke niet mee wil gaan met het script om een trio te hebben met RAT en Amanda.
In eerste instantie heeft ze het nog geprobeerd maar zij is waarschijnlijk tot de slotsom gekomen dat die actie haar zal schaden.
Dan maar liever eruit, zal ze denken..... en gelijk heeft ze.
Ja ze is moe van 7 maanden faken
pi_56102782
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Wie is die fluormuts?
Dat is een heul erotische paaldanseres
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 14:35:31 #298
137949 Disana
pi_56102805
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:34 schreef mootie het volgende:

Christus....... waarom gaan ze in godsnaam paaldansen in slipjes....... Amanda heeft een soort string aan...
Om de paal tussen hun dijen te kunnen klemmen. Sylvia hoefde dat destijds niet, die had gewoon een lange broek aan, maar deze lerares komt niet op de gedachte magnesium mee te nemen zodat de paal minder glad wordt.
pi_56102816
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]
OMG.
pi_56102830
het water roept
pi_56102854
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Wie is die fluormuts?
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: