Idd ze heeft altijd alle shit over zich heen gekregen en later ook nog eens de shit en leugens van huub.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Als er iemand een waardig afscheid verdient is het Lieke. Ik heb niets meer met haar maar na alles wat zij heeft doorstaan gun ik haar zeker een wardig afscheid. Wat mij betref mag er ook nog een stemming kmen om haar iets mee te geven uit de pot.
Natasia kreeg een nette exit wtat ze zelf helemaal heeft verknald.
Wat mij betreft mag ze Brian's bek volschijten... al komt daar al genoeg poep uit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Zolang ze niet mee gaat doen aan het bedroevende niveau van Brian en Amanda, vind ik haar heel sterk.
'Ga douchen, jij doet aan poep en plasseks...' Wat voor sterks kun je daar tegenover zetten. Ze keihard uitlachen is zeggen dat dit wel erg triest is, is voor mij de enige optie om je kracht te tonen.
In mijn boek staat erbij: neem contact op met uw euthanasist!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Please do!![]()
Als je dit soort dromen opzoekt in de dromenverklaringszelfhulpboeken (die is raar) dan staat daar alleen maar,' Haal hulp, en snel ook!!'
Echt wel, ze gaf heel duidelijk aan dat ze weggestemd zou gaan worden en van alles op de hoogte was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef akveor het volgende:
Natasia heeft nooit d'r eigen vertrek ingang gezet. Ze werd pas de laatste dagen door de wannabees op de hooogte gesteld van dat plan. (Ik weet natuurlijk niet wat achter haar heeft verteld).
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:26 schreef akveor het volgende:
Wat mij betreft mag ze Brian's bek volschijten... al komt daar al genoeg poep uit.
Ik denk dat het de suggestie van achter was, de publieke opinie was dat zij bij haar kinderen moest zijn, vooral nadat bekend werd dat Wilgo er vandoor was, al dan niet met het geld van haar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia heeft nooit d'r eigen vertrek ingang gezet. Ze werd pas de laatste dagen door de wannabees op de hooogte gesteld van dat plan. (Ik weet natuurlijk niet wat achter haar heeft verteld).
Ja maar vanmorgen ging ze gelijk douchen. Wat voor Brian en Amanda het bewijs is dat deze opmerkingen haar raken. Dat zeiden ze net.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
En in hoeverre is die aantijging van Brian dat Claire nauwelijks zou douchen, eigenlijk op realiteit gebaseerd? Naar wat ik begreep heeft ze het een keer nagelaten te douchen na het paardrijden.
Of mag deze vraag op het hoopje retorisch?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:32 schreef noekje het volgende:
Ja maar vanmorgen ging ze gelijk douchen. Wat voor Brian en Amanda het bewijs is dat deze opmerkingen haar raken. Dat zeiden ze net.
leg me nou eens uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk kan heeft Lieke zich in een situatie gewrongen waar ze eigenlijk alleen nog maar tegen Huub kan spelen door Jaap voor zich te winnen.... Zou me niets verbazen dat achter dit niet wil.
Ik ben het hier helemaal mee eens....... al moet ik zeggen dat ik haar de laatste maand(en) slecht kon verdragen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Als er iemand een waardig afscheid verdient is het Lieke. Ik heb niets meer met haar maar na alles wat zij heeft doorstaan gun ik haar zeker een wardig afscheid. Wat mij betref mag er ook nog een stemming kmen om haar iets mee te geven uit de pot.
Natasia kreeg een nette exit wtat ze zelf helemaal heeft verknald.
natasia is wilde zelf wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat het de suggestie van achter was, de publieke opinie was dat zij bij haar kinderen moest zijn, vooral nadat bekend werd dat Wilgo er vandoor was, al dan niet met het geld van haar.
Het was voor mij overduidelijk dat zij aan de kant is gezet vanwege de aanhoudende kritiek, de rest in het huis is te verstaan gegeven dat ze haar maar moesten laten gaan en dat ze achter wel met haar zouden praten en dat ze haar niet met lege handen weg zouden sturen.
Ik vermoed dat ze die kansen die haar aan zijn gereikt zelf heeft verprutst met haar met coke gepoederd aso gedrag, de ware aard van het beestje kwam iig wel naar buiten, keer op keer, dat snijplank incident toen ze kwam koken met haar zus, die tenenkrommende uitzending van Jensen, haar uitspraken en bedreigingen, ze is echt niet met goed fatsoen te gebruiken als reclame voor DGK.
Ze heeft nog 100 ceepees, onbegrijpelijk dat ze geen belletje pleegt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:42 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nu dat Lieke niet precies weet wat de toestand van haar moeder is? Waarom vraagt ze geen punten uit de pot om even een belletje te plegen? Te trots?
Die RAT hoort in klem.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Script, script en nog eens script, Huub maakt de beste TV als hij een volgelinge heeft die hij kan beschermen, B&A hoeven maar een beetje gevoerd te worden om er in mee te gaan, Selene verdedigt ze te vuur en te zwaard, die is dus een beetje de buffer, alleen maar afwachten tot Huub te ver gaat --> exit, en passent Selene nog even miljonair maken en Claire er uit stemmen, presto, de finale: Jaap wordt als laatste unaniem weggestemd, Selene mag blijven als persoonlijke kapster van Amanda tot het spel gaat stoppen, Brian zit er het langst in, die wint en de Kubats clan gaat Amanda uitmelken als sex toy.
Da's dan ook weer Lieke.... ze is een binnenvetter... kan moeilijk geloven dat mensen oprecht tegen haar zijn. Liever veranderd ze in een blok beton om vooral maar niet geraakt te worden. Hier mee bereikt ze juist het tegenovergestelde. Tenminste zo zie ik haar in de Villa. Ik heb weinig echt pen gesprekken gezien. Zoals ze nu praat tegen Amanda vind ik haar prima te pruimen. Jammer dat ze moeite heeft spel en werkelijkheid te scheiden. (Tenminste zo zie ik het).quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft nog 100 ceepees, onbegrijpelijk dat ze geen belletje pleegt.
Wat me ook opvalt is dat Amanda dit verhaal voor de eerste keer hoort.
Het lijkt erop dat ze nu echt zichzelf durft te zijn. Iets wat je vaker zag wanneer de knoop doorgehakt lijkt te zijn. Het verklaart voor mij ook wel iets waarom ze zo'n ijskonijn is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:50 schreef Disana het volgende:
Toen Lieke zo'n 15 jaar was, had ze een cyste achter haar linker eierstok die veel pijn veroorzaakte. Maar omdat ze werd gepest, dacht de dokter dat het een vraag om aandacht was. Pas toen het echt niet meer ging, liet een andere dokter een echo maken waarbij de cyste aan het licht kwam.
Ik vind haar nog steeds te opgelegd stoer. En bovendien is er nog het punt dat ze zichzelf zo onkwetsbaar opstelt en alle foute dingen bij anderen zoekt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze nu echt zichzelf durft te zijn. Iets wat je vaker zag wanneer de knoop doorgehakt lijkt te zijn. Het verklaart voor mij ook wel iets waarom ze zo'n ijskonijn is.
Maar haar toon is redelijk normaal... ik heb me wel eens meer geergerd...quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds te opgelegd stoer. En bovendien is er nog het punt dat ze zichzelf zo onkwetsbaar opstelt en alle foute dingen bij anderen zoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |