abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56100934
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Als er iemand een waardig afscheid verdient is het Lieke. Ik heb niets meer met haar maar na alles wat zij heeft doorstaan gun ik haar zeker een wardig afscheid. Wat mij betref mag er ook nog een stemming kmen om haar iets mee te geven uit de pot.
Natasia kreeg een nette exit wtat ze zelf helemaal heeft verknald.
Idd ze heeft altijd alle shit over zich heen gekregen en later ook nog eens de shit en leugens van huub.

Trouwens Lieke kan nooit gediskwalificeerd worden ,want ze zegt niet weg te willen maar alleen niet meer het spel te spelen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:25:47 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56100948
Bijgelezen weer.
Wat een trieste sukkel is Brian Kubatz toch ook. Gisteren even een stukje van de 'ruzie' tussen Claire en Selene gekeken en ja hoor, daar komt die no-brainer weer aan met 'je bent vies, je stinkt'. Het is van zo'n laag allooi dat je met gekromde tenen zit te kijken.
En nu heeft onze profeet weer een verklarende droom gehad en wil hij Claire dus gaan aanpakken met zijn onbewuste fetisj. Serieus: hoe zelfingenomen en hersenloos kun je zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:26:06 #253
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56100958
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Zolang ze niet mee gaat doen aan het bedroevende niveau van Brian en Amanda, vind ik haar heel sterk.
'Ga douchen, jij doet aan poep en plasseks...' Wat voor sterks kun je daar tegenover zetten. Ze keihard uitlachen is zeggen dat dit wel erg triest is, is voor mij de enige optie om je kracht te tonen.
Wat mij betreft mag ze Brian's bek volschijten... al komt daar al genoeg poep uit.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:26:29 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56100968
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef noekje het volgende:
Please do!
Als je dit soort dromen opzoekt in de dromenverklaringszelfhulpboeken (die is raar) dan staat daar alleen maar,' Haal hulp, en snel ook!!'
In mijn boek staat erbij: neem contact op met uw euthanasist!
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:27:42 #255
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101006
Brian heeft een nummer geschreven over alleenstaande moeders.....
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:28:20 #256
135305 beequeen
Lost.
pi_56101022
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef akveor het volgende:

Natasia heeft nooit d'r eigen vertrek ingang gezet. Ze werd pas de laatste dagen door de wannabees op de hooogte gesteld van dat plan. (Ik weet natuurlijk niet wat achter haar heeft verteld).
Echt wel, ze gaf heel duidelijk aan dat ze weggestemd zou gaan worden en van alles op de hoogte was.
Brian maakte er nog een act van, hij had gehoord dat Natasja weg zou gaan, ze probeerden eerst José hier de schuld van te geven maar dat is later ontkracht door José en volgens mij Huub.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:29:36 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_56101058
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:26 schreef akveor het volgende:

Wat mij betreft mag ze Brian's bek volschijten... al komt daar al genoeg poep uit.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:29:53 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56101066
En in hoeverre is die aantijging van Brian dat Claire nauwelijks zou douchen, eigenlijk op realiteit gebaseerd? Naar wat ik begreep heeft ze het een keer nagelaten te douchen na het paardrijden.

Of mag deze vraag op het hoopje retorisch?
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:31:33 #259
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56101113
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef akveor het volgende:

[..]

Natasia heeft nooit d'r eigen vertrek ingang gezet. Ze werd pas de laatste dagen door de wannabees op de hooogte gesteld van dat plan. (Ik weet natuurlijk niet wat achter haar heeft verteld).
Ik denk dat het de suggestie van achter was, de publieke opinie was dat zij bij haar kinderen moest zijn, vooral nadat bekend werd dat Wilgo er vandoor was, al dan niet met het geld van haar.
Het was voor mij overduidelijk dat zij aan de kant is gezet vanwege de aanhoudende kritiek, de rest in het huis is te verstaan gegeven dat ze haar maar moesten laten gaan en dat ze achter wel met haar zouden praten en dat ze haar niet met lege handen weg zouden sturen.
Ik vermoed dat ze die kansen die haar aan zijn gereikt zelf heeft verprutst met haar met coke gepoederd aso gedrag, de ware aard van het beestje kwam iig wel naar buiten, keer op keer, dat snijplank incident toen ze kwam koken met haar zus, die tenenkrommende uitzending van Jensen, haar uitspraken en bedreigingen, ze is echt niet met goed fatsoen te gebruiken als reclame voor DGK.
be nice or go away
pi_56101126
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
En in hoeverre is die aantijging van Brian dat Claire nauwelijks zou douchen, eigenlijk op realiteit gebaseerd? Naar wat ik begreep heeft ze het een keer nagelaten te douchen na het paardrijden.

Of mag deze vraag op het hoopje retorisch?
Ja maar vanmorgen ging ze gelijk douchen. Wat voor Brian en Amanda het bewijs is dat deze opmerkingen haar raken. Dat zeiden ze net.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:35:19 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_56101203
Hand in hand.......het moet niet gekker worden.

― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:39:43 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56101309
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:32 schreef noekje het volgende:

Ja maar vanmorgen ging ze gelijk douchen. Wat voor Brian en Amanda het bewijs is dat deze opmerkingen haar raken. Dat zeiden ze net.

Met zo'n dom volk is toch ook geen spel te spelen. Ze lullen alles zo krom zodat het in hun straatje past en zijn vervolgens apetrots op hun ... ja op hun wát eigenlijk?

En dat moet en zou dan een finaleplaats hebben verdiend.
pi_56101325
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:30 schreef akveor het volgende:

[..]

Eigenlijk kan heeft Lieke zich in een situatie gewrongen waar ze eigenlijk alleen nog maar tegen Huub kan spelen door Jaap voor zich te winnen.... Zou me niets verbazen dat achter dit niet wil.
leg me nou eens uit
welk spel heeft u het over
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56101345
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Als er iemand een waardig afscheid verdient is het Lieke. Ik heb niets meer met haar maar na alles wat zij heeft doorstaan gun ik haar zeker een wardig afscheid. Wat mij betref mag er ook nog een stemming kmen om haar iets mee te geven uit de pot.
Natasia kreeg een nette exit wtat ze zelf helemaal heeft verknald.
Ik ben het hier helemaal mee eens....... al moet ik zeggen dat ik haar de laatste maand(en) slecht kon verdragen...
pi_56101371
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik denk dat het de suggestie van achter was, de publieke opinie was dat zij bij haar kinderen moest zijn, vooral nadat bekend werd dat Wilgo er vandoor was, al dan niet met het geld van haar.
Het was voor mij overduidelijk dat zij aan de kant is gezet vanwege de aanhoudende kritiek, de rest in het huis is te verstaan gegeven dat ze haar maar moesten laten gaan en dat ze achter wel met haar zouden praten en dat ze haar niet met lege handen weg zouden sturen.
Ik vermoed dat ze die kansen die haar aan zijn gereikt zelf heeft verprutst met haar met coke gepoederd aso gedrag, de ware aard van het beestje kwam iig wel naar buiten, keer op keer, dat snijplank incident toen ze kwam koken met haar zus, die tenenkrommende uitzending van Jensen, haar uitspraken en bedreigingen, ze is echt niet met goed fatsoen te gebruiken als reclame voor DGK.
natasia is wilde zelf weg

die was goud waard voor achter
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:42:36 #266
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101395
Begrijp ik nu dat Lieke niet precies weet wat de toestand van haar moeder is? Waarom vraagt ze geen punten uit de pot om even een belletje te plegen? Te trots?
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:44:17 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_56101447
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:42 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nu dat Lieke niet precies weet wat de toestand van haar moeder is? Waarom vraagt ze geen punten uit de pot om even een belletje te plegen? Te trots?
Ze heeft nog 100 ceepees, onbegrijpelijk dat ze geen belletje pleegt.
Wat me ook opvalt is dat Amanda dit verhaal over Lieke's moeder voor de eerste keer hoort.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:48:13 #268
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56101556
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Script, script en nog eens script, Huub maakt de beste TV als hij een volgelinge heeft die hij kan beschermen, B&A hoeven maar een beetje gevoerd te worden om er in mee te gaan, Selene verdedigt ze te vuur en te zwaard, die is dus een beetje de buffer, alleen maar afwachten tot Huub te ver gaat --> exit, en passent Selene nog even miljonair maken en Claire er uit stemmen, presto, de finale: Jaap wordt als laatste unaniem weggestemd, Selene mag blijven als persoonlijke kapster van Amanda tot het spel gaat stoppen, Brian zit er het langst in, die wint en de Kubats clan gaat Amanda uitmelken als sex toy.
Die RAT hoort in klem.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:49:54 #269
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101596
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze heeft nog 100 ceepees, onbegrijpelijk dat ze geen belletje pleegt.
Wat me ook opvalt is dat Amanda dit verhaal voor de eerste keer hoort.
Da's dan ook weer Lieke.... ze is een binnenvetter... kan moeilijk geloven dat mensen oprecht tegen haar zijn. Liever veranderd ze in een blok beton om vooral maar niet geraakt te worden. Hier mee bereikt ze juist het tegenovergestelde. Tenminste zo zie ik haar in de Villa. Ik heb weinig echt pen gesprekken gezien. Zoals ze nu praat tegen Amanda vind ik haar prima te pruimen. Jammer dat ze moeite heeft spel en werkelijkheid te scheiden. (Tenminste zo zie ik het).
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:50:06 #270
137949 Disana
pi_56101601
Toen Lieke zo'n 15 jaar was, had ze een cyste achter haar linker eierstok die veel pijn veroorzaakte. Maar omdat ze werd gepest, dacht de dokter dat het een vraag om aandacht was. Pas toen het echt niet meer ging, liet een andere dokter een echo maken waarbij de cyste aan het licht kwam.
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:54:34 #271
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56101736
Weet iemand wat er met Nowlive aan de hand is? Die ligt er al twee dagen uit.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56101743
Amanda heeft liever dat ze zeggen dat ze een poliep heeft als een cyste, want dat klinkt zo eng.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:56:00 #273
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101775
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:50 schreef Disana het volgende:
Toen Lieke zo'n 15 jaar was, had ze een cyste achter haar linker eierstok die veel pijn veroorzaakte. Maar omdat ze werd gepest, dacht de dokter dat het een vraag om aandacht was. Pas toen het echt niet meer ging, liet een andere dokter een echo maken waarbij de cyste aan het licht kwam.
Het lijkt erop dat ze nu echt zichzelf durft te zijn. Iets wat je vaker zag wanneer de knoop doorgehakt lijkt te zijn. Het verklaart voor mij ook wel iets waarom ze zo'n ijskonijn is.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 13:57:44 #274
137949 Disana
pi_56101820
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:56 schreef akveor het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat ze nu echt zichzelf durft te zijn. Iets wat je vaker zag wanneer de knoop doorgehakt lijkt te zijn. Het verklaart voor mij ook wel iets waarom ze zo'n ijskonijn is.
Ik vind haar nog steeds te opgelegd stoer. En bovendien is er nog het punt dat ze zichzelf zo onkwetsbaar opstelt en alle foute dingen bij anderen zoekt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:03:36 #275
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56101940
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind haar nog steeds te opgelegd stoer. En bovendien is er nog het punt dat ze zichzelf zo onkwetsbaar opstelt en alle foute dingen bij anderen zoekt.
Maar haar toon is redelijk normaal... ik heb me wel eens meer geergerd...
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')