Klopt, het is zo ongeveer de enige die zich in een sollicitatiegesprek niet hoeft te schamen voor wat ze gedaan heeft..... en dat ze dingen geaccepteerd heeft die haar aangedaan zijn die kan ze nog aan het script toeschuiven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Lieke heeft volgens mij de Febo helemaal niet nodig om weer aan een baan te komen. Ze heeft niets gedaan in de kooi wat een goede baan in de weg zou staan. In tegendeel, ze heeft een hoop gedaan wat alleen maar gunstig is bij een nieuwe baan, doorzettingsvermogen, incasseringsvermogen getoond. En onder druk haar fatsoen gehouden.Die komt er wel lijkt mij.
De dag dat ze de kooi in kwam?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:33 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat Lieke er zo over praat.
Ze wil het spel niet spelen en wacht tot ze met behoud van borg weg kan gaan.
Ze wordt weggestemd met behoud van borg of ze loopt 2 mei wel weg met dr borg.
2 mei??
Dan zit ze een jaar in dat hok.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:33 schreef Marrije het volgende:
2 mei??
datum dat ze in de villa kwam en ze dus kan opstappen met behoud van borgquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:33 schreef Marrije het volgende:
2 mei??
Lieke is op en moe.... ik hoop dat ze met behoud van d'r borg weggestemt mag worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef Marrije het volgende:
Lieke: het si zonde van jullie energie om op mij te spelen want ik ga sowieso wel weg.
En over dat weggaan met behoud van borg.
Das Natasia ook gelukt, dus Lieke vast ook.
Ja doei, m.a.w., laat me met rust en pak Claire. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:36 schreef akveor het volgende:
Lieke: Het is zonde m met mij te gaan spelen.. want ik ga sowieso weg....
Ze zal wel met behoud van borg huub een klap mogen geven... Kunnen ze er weer een nieuwe instoppenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is op en moe.... ik hoop dat ze met behoud van d'r borg weggestemt mag worden.
Misschien trappen ze er in en laten ze haar met rust, dan is ze voor 2 mei wel weer opgeladen, zoals het er nu uit ziet dan stopt het voor begin juni, dan hoeft ze nog maar een maandje, als ze haar zo lang laten zitten gaat ze heus nergens meer heen, vooral niet als ze op haar jaardag te horen krijgt dat het dan gaat stoppen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, m.a.w., laat me met rust en pak Claire. Zo werkt het natuurlijk niet.
Ik kreeg meer het gevoel dat ze beter met Claire kunen samenspelen omdat zij geen zin meer heeft om te spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, m.a.w., laat me met rust en pak Claire. Zo werkt het natuurlijk niet.
Jaap die genoot wel van het gestook tussen Lieke en Huub.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:42 schreef riri het volgende:
Jaap vindt het heel erg dat de samenwerking van hun drieeen niet meer werkt
ja Huub..door wie komt dat nou....door jou dus
LL vroeg heel duidelijk: Tegen wie moeten we gaan spelen, jou of Claire. Lieke zei Claire.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kreeg meer het gevoel dat ze beter met Claire kunen samenspelen omdat zij geen zin meer heeft om te spelen.
Nu zal hij zelf TV moeten gaan maken, hij kan niet meer teren op de H&L soap, die nachtelijke gesprekjes met Lieke zullen ook wel afgelopen zijn dan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap die genoot wel van het gestook tussen Lieke en Huub.
Lieke zei ik vind het lullig om nu Claire te zeggen omdat ik hier nu zo inzit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
LL vroeg heel duidelijk: Tegen wie moeten we gaan spelen, jou of Claire. Lieke zei Claire.
Dat is Natasia ook gelukt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef rooie3 het volgende:
Snap er niks meer van.Lieke wil gewoon weg,maar kan niet weg voor het geld.Maar door deze uitspraken mag ze ook niet weg worden gestemd.
En Jaap en Huub zeggen dat Amanda dat wel is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:49 schreef noekje het volgende:
Lieke: ik ben geen actieve speler meer. Ik doe net als Amanda, gewoon blijven zitten.
Die is wel grappig.
Lieke hoopt dat ze haar met rust laten dus is het logisch dat de keus dan op Claire valt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef Marrije het volgende:
Lieke zei ik vind het lullig om nu Claire te zeggen omdat ik hier nu zo inzit.
Maar Amanda kan ook echt niet weg want dan is Brian weg dus dat is de meerwaarde van Amanda wat mij betreft. Lieke heeft op dit moment geen toegevoegde waarde in het programma. Ze wil niet spelen en ze hoeft ook niemand te dekken om tv te maken of het spel te spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Jaap en Huub zeggen dat Amanda dat wel is.
Das wel logisch maar ze zei het niet zo en dat schreef je wel, maakt verder niet uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke hoopt dat ze haar met rust laten dus is het logisch dat de keus dan op Claire valt.
Ik gaf al aan dat dat zo niet werkt.
De plasma heeft al verschillende keren aangegeven dat ze er niet meer over mag praten, Lieke gaat gewoon door.
Jaap denkt dat het een Natasjaatje gaat worden dus unaniem wegstemmen.
Normaal gooien ze er ook een SL op, bij B&A zeker, waarom nu ook niet gewwon?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:49 schreef Marrije het volgende:
Plasma heeft al 2 x aangegeven dat ze het gesprek moeten stoppen
Op dat stukje met Selene na, helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Normaal gooien ze er ook een SL op, bij B&A zeker, waarom nu ook niet gewwon?
Of ze moeten haar naar achter roepen, dit is imho gewoon gescript, een soort van inleiding om haar betaald te laten gaan, ze kan niet winnen, ze zit er niet het langst in, ze krijgt weinig popo stemmen, ze is er klaar mee, dit is volgens mij gewoon een opzetje van achter om haar weg te krijgen en om Selene toch als miljonair in het hok te krijgen, die insinuaties van Huub over dat hij verwachtte dat zij miljonair zou worden en de uitspraken dat zij meer TV maakt dan Lieke zeggen mij genoeg.
Niets bijzonders. Dankzij meneer Kubatz is ze al helemaal gewend aan blauwe plekkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
Na 1 paaldansles zijn de benen van Lieke behoorlijk blauw.
Tenzij het een Dennisje wordt en Lieke zich leent voor een vremde exit.... Ik hoop dat ze daar goed overnadenkt en zorgt dat ze zich niet beschadigd voor in de buitenwereld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke hoopt dat ze haar met rust laten dus is het logisch dat de keus dan op Claire valt.
Ik gaf al aan dat dat zo niet werkt.
De plasma heeft al verschillende keren aangegeven dat ze er niet meer over mag praten, Lieke gaat gewoon door.
Jaap denkt dat het een Natasjaatje gaat worden dus unaniem wegstemmen.
Zei Lieke net zelf.Ze wil snabbelen met paaldansen en dj acts.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:58 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat Lieke samen met Danny ( Voeten?) met een paaldansact door het land wil.
Dat klinkt mij toch wat vreemd in de oren of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |