post dat in het P&W topic, dan leert Golfer misschien ook nog watquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:29 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een lul is Rutte ook. Die man probeert expres een recessie aan te praten voor electoraal gewin. Roep het maar hard genoeg, maak mensen onzeker, en de recessie komt er nog ook. Wat een klootzak, electoraal proberen te profiteren door ellende over het land proberen uit te storten.
En hij komt weer natuurlijk met een standaardriedel over het ontslagrecht...
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat zo iemand in de politiek zit en P&W niet eens een kritische vraag stellen. "Het kabinet moet maatregelen treffen tegen de recessie". Zo'n uitspraak vraagt toch om een kritische vraag? Dat is net zo iets als roepen "Het kabinet moet maatregelen nemen tegen het slechte weer" of "het kabinet moet zorgen voor betere rookworsten". Je kunt als politici wel zoveel roepen. Maar nee, P&W vragen niet door en laten hem gewoon verder raaskallen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
post dat in het P&W topic, dan leert Golfer misschien ook nog wat
Daarom moet de staat van verwarring ook weer terug op televisie, dan leer je tenminste het weer weer op waarde te schatten, en wie weet, het nieuws ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat zo iemand in de politiek zit en P&W niet eens een kritische vraag stellen. "Het kabinet moet maatregelen treffen tegen de recessie". Zo'n uitspraak vraagt toch om een kritische vraag? Dat is net zo iets als roepen "Het kabinet moet maatregelen nemen tegen het slechte weer" of "het kabinet moet zorgen voor betere rookworsten". Je kunt als politici wel zoveel roepen. Maar nee, P&W vragen niet door en laten hem gewoon verder raaskallen.
Bij Tineke Huizinga moet ik altijd denken aan een (christelijke) kleuterjuf. En dan in debat met Wynand onze nationale nitwit. Soms lijkt de kamer op een aflevering van Knoop in je zakdoek. Je krijgt vooral veel medelijdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:38 schreef Aoristus het volgende:
Hebben jullie net Tineke Huizinga gezien bij Nova? Het huilen stond haar nader dan het lachen.
Een Nova journalist fikte haar gewoon af door alleen maar wat normale vragen te stellen over het OV chipsysteem. Zelfs Wijnand Duyvenkak voelde zich even machtig toen hij kon dreigen in het debatje in de kamer
Ik zweer het je ..ik zeg het al jaren... bah... rechtse mediaquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:43 schreef Klopkoek het volgende:
P&W vragen niet door en laten hem gewoon verder raaskallen.
Prima toch? Dat maakt de staatshuishouding tenminste begrijpelijk voor iedereen. Dat is me best een flater van 150 mln waard hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij Tineke Huizinga moet ik altijd denken aan een (christelijke) kleuterjuf. En dan in debat met Wynand onze nationale nitwit. Soms lijkt de kamer op een aflevering van Knoop in je zakdoek. Je krijgt vooral veel medelijden.
Heb jij het wel eens gezien ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
'De staat van verwarring' was een leuk programma. Vooral hoe de wat meer deuzige presentator (die met die bril) voortdurend afgezeken werd.
Daar hebben we toch al een chipknip voor? Dat is ook eerst mislukt en nu doet ie het ineens weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:59 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het wel een buitengewoon innovatief idee. Je neemt een kaart met daarop een chip en daarmee kun je dan reizen met het openbaar vervoer. Maar daar stopt het niet! Misschien kun je later met die kaart met daarop een chip zelfs wel in de supermarkt betalen, bijvoorbeeld. De toekomst is nu. Dat ze er niet eerder aan gedacht hebben. Kans van slagen? 100%.
Het (dreigend) falen van die hele OV chipknip is vooral heel lachwekkend. Dat is dan ook wel weer mooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Prima toch? Dat maakt de staatshuishouding tenminste begrijpelijk voor iedereen. Dat is me best een flater van 150 mln waard hoor
Dat wist iedereen. Op het moment dat je met droge ogen gaat beweren dat het een aanwinst is om met 2 verschillende niet-compatibele betaalmethoden te reizen binnen een stad, ben je gewoon een klootzak die geen knip voor zijn neus waard is. Ik hoop dat Mark van der Horst (VVD) dit leest.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het (dreigend) falen van die hele OV chipknip is vooral heel lachwekkend. Dat is dan ook wel weer mooi.
Eerst bouw je dat hele systeem op, in ieder geval in Rotterdam, en dan blijkt het eigenlijk maar een onbetrouwbare ellende te zijn.
Ik keek het vrijwel altijd, maar het werd dan ook uitgezonden op een tijdstip dat de meeste mensen gaan slapen en ik de tv aanzet. Die aflevering met Yolanthe was leuk (en vooral hoe de bril haar probeerde te versierenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heb jij het wel eens gezien ?![]()
Ronald zijn vriendin woont bij mij in de straat. Dat maakt het de straat van verwarring, denk ik?
Laten we een vuist maken ! Als de publieke omroep dan toch zonodig moet hervormen, dan moet dat wel voor iedereen gelden. Een of andere klootzak van de ncrv heeft er voor gezorgd dat het weg moestquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik keek het vrijwel altijd, maar het werd dan ook uitgezonden op een tijdstip dat de meeste mensen gaan slapen en ik de tv aanzet. Die aflevering met Yolanthe was leuk (en vooral hoe de bril haar probeerde te versieren). Maar die met die oud-programmadirecteur van RTL4 was ook leuk ('we gaan een zelfanalyse maken').
De strippenkaart is blijkbaar te ouderwets en zorgt ervoor dat mensen niet met het OV gaan. Er is goed over nagedacht, dat is zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:04 schreef Aoristus het volgende:
Dat wist iedereen. Op het moment dat je met droge ogen gaat beweren dat het een aanwinst is om met 2 verschillende niet-compatibele betaalmethoden te reizen binnen een stad, ben je gewoon een klootzak die geen knip chip voor zijn neus waard is. Ik hoop dat Mark van der Horst (VVD) dit leest.
Net als met stemmen, werkt het papier nog steeds het allerbest. Wat kost een stukje geperst karton met een reliëfje nou? Vast geen 150 mln ..
Als je je gsm bij je chippies houdt, dan zijn ze ineens niets meer waard, hoor ik net bij P&Wquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De strippenkaart is blijkbaar te ouderwets en zorgt ervoor dat mensen niet met het OV gaan. Er is goed over nagedacht, dat is zeker.
Zou dat ook gelden voor haar hersens. Opmerkelijke vrouw.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je je gsm bij je chippies houdt, dan zijn ze ineens niets meer waard, hoor ik net bij P&W
De NCRV is de meest humorloze omroep die er bestaat, dus dat viel te verwachten. Erger is het dat er geen enkel programma is overgebleven waar ik om kan lachen. Ik bedoel, je bent behoorlijk triest als je de Rotterdamse SCH lookalike verkiest boven De staat van verwarring. 8)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Laten we een vuist maken ! Als de publieke omroep dan toch zonodig moet hervormen, dan moet dat wel voor iedereen gelden. Een of andere klootzak van de ncrv heeft er voor gezorgd dat het weg moest
Zeker opmerkelijk. Dat wil ze ook graag zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou dat ook gelden voor haar hersens. Opmerkelijke vrouw.
Loek heet ie ofzo. Ben jij ook een televisie extremist?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De NCRV is de meest humorloze omroep die er bestaat, dus dat viel te verwachten. Erger is het dat er geen enkel programma is overgebleven waar ik om kan lachen. Ik bedoel, je bent behoorlijk triest als je de Rotterdamse SCH lookalike verkiest boven De staat van verwarring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |