abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56660656
En je begrijpt er echt niks van als je denkt dat de DNB meervoudige miljarden kan uitbetalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 11 februari 2008 @ 10:33:26 #242
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_56660776
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het beste je geld beleggen bij een financieel sterke bank als je bang bent dat je geld kwijt kan raken

Van der Hoop kon schijnbaar ook niet failliet volgens jou
A gaat dit topic over sparen, niet over beleggen,
B ik was niet degene die bang is geld kwijt te raken..
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En je begrijpt er echt niks van als je denkt dat de DNB meervoudige miljarden kan uitbetalen
Nee klopt ik snap er helemaal niets van
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_56660887
Sparen is ook beleggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56660990
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het beste je geld beleggen bij een financieel sterke bank als je bang bent dat je geld kwijt kan raken

Van der Hoop kon schijnbaar ook niet failliet volgens jou
De expert.

Dank je voor je deskundig advies.
pi_56662144
tvp, morgen gaat het inschrijfformulier voor de ATB op de bus.
pi_56759600
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:49 schreef Linkpagina het volgende:
Het sparen bij een 'buitenlandse bank' gaat goed, dus ik ga een 2e spaarrekening openen bij de AK Bank. De aanvraag gaat morgenochtend op de post. Voor de AK Bank gekozen omdat die de hoogste rente nu heeft (4,55%), bij een mutatie 1x per maand een afschrift stuurt en je een eigen rekeningnummer geeft.
Vandaag, 15-2, de AK welkomsbrief ontvangen, waarin mijn AK rekeningnummer wordt vermeld. Over een paar dagen ontvang ik de inlogcode voor de site. Mijn aanvraagperiode heeft dus 2,5 week geduurd. Sneller dan bij CE, en een AK-spaarmapje voor de bankafschriften erbij ontvangen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 februari 2008 @ 21:53:31 #247
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_56759894
op de site van independer:
quote:
LET OP! Op dit moment kan het zijn dat u wegens de hoeveelheid aanvragen bij Credit Europe Bank, 2 tot 3 weken moet wachten op uw aanvraagformulieren.
Dit zal dus ook wel de oorzaak zijn dat de aanvragen zelf er ook langer over doen..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 februari 2008 @ 21:57:18 #248
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_56759982
volledige omschrijving;
quote:
Product
Productnaam Credit Europe Top-Interest rekening
Bijzonderheden LET OP! Op dit moment kan het zijn dat u wegens de hoeveelheid aanvragen bij Credit Europe Bank, 2 tot 3 weken moet wachten op uw aanvraagformulieren.
Voorwaarden
Minimale inleg EUR 0
Maximaal boetevrij opneembaar onbeperkt
Opnamekosten EUR 0
Eventuele boeterente bij opname groter dan boetevrij bedrag ...
Opzegtermijn om boeterente te laten vervallen 0 dagen
Voorwaarden om in aanmerking te komen voor de hoge (bonus)rente Het saldo hoeft niet een bepaalde termijn op de rekening te staan om in aanmerking te komen voor rente.
Speciale aanbieding
Opmerkingen
Rente
Rente bij saldo van EUR 450 4,5%
Rente bij saldo van EUR 2.500 4,5%
Rente bij saldo van EUR 4.500 4,5%
Rente bij saldo van EUR 10.000 4,5%
Rente bij saldo van EUR 25.000 4,5%
Rente bij saldo van EUR 45.000 4,5%
Datum laatste rentewijziging 27 sep 2007
Gemiddelde rente afgelopen 24 maanden 2,61%
Faciliteiten
Internetbankieren Ja
Telefonisch bankieren Ja
Contant opnemen Nee
Bankpas Nee
Rekeningafschriften mutatie
pi_56760637
Wat is een gangbaar percentage bij een deposito van 3 jaar?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 09:36:52 #250
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_56766195
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is een gangbaar percentage bij een deposito van 3 jaar?
Je kan denken aan 5 tot 5,5% denk ik
pi_56767036
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 21:40 schreef Linkpagina het volgende:

[..]

Vandaag, 15-2, de AK welkomsbrief ontvangen, waarin mijn AK rekeningnummer wordt vermeld. Over een paar dagen ontvang ik de inlogcode voor de site. Mijn aanvraagperiode heeft dus 2,5 week geduurd. Sneller dan bij CE, en een AK-spaarmapje voor de bankafschriften erbij ontvangen.
Dat vind ik toch wel beter dan ATB, ik heb me ingeschreven voor beide maar van ATB heb ik alleen een mailtje gekregen dat ik geld moet storten om de rekening te activeren en krijg ik dan inlogcodes, geen brief per post gekregen of wat dan ook... heb nu ¤1 gestort kijken hoe dat gaat :p .

Op de brief van de AK bank wacht ik nog maar ik denk dat ik zeker weet dat ik daarvoor ga .
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:29:26 #252
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_56767413
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 10:59 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wel beter dan ATB, ik heb me ingeschreven voor beide maar van ATB heb ik alleen een mailtje gekregen dat ik geld moet storten om de rekening te activeren en krijg ik dan inlogcodes, geen brief per post gekregen of wat dan ook... heb nu ¤1 gestort kijken hoe dat gaat :p .
1 euro is ook mijn bedrag voor zulke dingen... Maar email is toch goed?
censuur :O
pi_56769172
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:36 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Je kan denken aan 5 tot 5,5% denk ik
Waar is dat op gebasseerd of heb je daar een bron van?

Als de Rabobank dat aanbiedt dan ga ik daar van gebruik maken
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 februari 2008 @ 13:21:54 #254
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_56769399
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar is dat op gebasseerd of heb je daar een bron van?

Als de Rabobank dat aanbiedt dan ga ik daar van gebruik maken
tegen de tijd dat de Rabo aan die rentetarieven toe is....... word ik miljonair
quote:
uit de OP gekopiedingest

1 Credit Europe Termijndeposito 5,00% 1 jaar
2 DSB Bank Vaste Termijn Deposito 4,50% 1 maand - 10 jaar
3 SNS Keuzedeposito 4,50% 1-10 jaar
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:51:38 #255
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_56769914
Mijn grote vraag is toch nog: Waar doen die banken het van??
Waarom zij wel en anderen niet??
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_56770026
Who cares? ALs ik mijn geld maar krijg.
pi_56770048
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
De kleine banken hoeven geen Fatima of Jan Mulder te betalen.
pi_56772586
quote:
En de kleine banken hebben geen kantoren overal, maar doen vooral zaken via internet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 februari 2008 @ 18:32:54 #259
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_56774670
quote:
en bij kleinere banken minder zwaaroverbetaald personeel...
pi_56774680
Misschien overbodig maar ik wil deze site toch met jullie delen:

http://www.e-rente.nl/

Daar is een overzicht te vinden wat up to date gehouden wordt wat betreft rente percentages. Max is 4.60 %
  maandag 18 februari 2008 @ 01:00:52 #261
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56806404
herkent iemand dit?
je hebt je spaargeld lekker bij deze DSB staan maar hierdoor financier je die klote leen reclame's
pi_56806690
Door die reclames lenen mensen met het iq van een vistick geld en heb jij een hogere rente
pi_56806745
quote:
Op maandag 11 februari 2008 01:44 schreef Wexy het volgende:
De garantie is er dan ook alleen voor banken die het verdienen. Kortom die niet snel omvallen zoals jij dat noemt. Dus dat betekent dat die banken vrijwel niet omvallen als ze die garantie hebben. En als ze dan wel omvallen dan is de DNB best in staat om uit te betalen, geen zorgen.
DNB werkt vooral preventief, zij proberen te voorkomen dat banken failliet kunnen gaan en garandeert niet de volledige kredieten. Google maar eens op van der Hoop . DNB zorgt er alleen voor dat het erg lastig is om banken failliet te laten gaan, zo hanteren zij bij het verstrekken van de vergunning om te mogen bankieren de eis dat er een bepaald percentage van de schuld aan klanten als reserve moet worden aangehouden waardoor de bank in staat is schokken op te vangen. Ook speelt DNB een actieve rol (tenminste dat zouden ze moeten doen, maar van der Hoop laat toch zien dat je daar niet altijd op kunt vertrouwen) om te voorkomen dat een bank failliet gaat als de reserves niet meer toereikend blijken waardoor er liquiditeitsproblemen kunnen ontstaan.

Overigens vind ik het veel verstandiger om te beleggen (als is het maar in obligaties). Spaarrekeningen hebben vaak al eis dat je je geld voor langere tijd vast moet zetten en bieden daar getuige de OP maximaal 4,5 % rente voor. Op de beurs kun je op langere termijn een jaarlijks rendement maken van 6 %, en bij een meer actievere belegging kan dit nog verder oplopen. Een spaarrekening is in mijn ogen alleen handig als je er tijdelijk geld op kunt zetten en als je binnen twee dagen weer over dat bedrag kunt beschikken, je kunt dan een zo laag mogelijk saldo op de betaalrekening aanhouden.

[ Bericht 16% gewijzigd door Bolkesteijn op 18-02-2008 01:52:21 ]
pi_56807038
En voor hoeveel geld beleg je zelf Frits?

In Frankrijk is een paar weken duidelijk geworden dat sparen niet zeker is en eerder al in Engeland
pi_56807152
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En voor hoeveel geld beleg je zelf Frits?
Een bedrag met 4 nullen in ieder geval. Ik beleg vanaf mijn 10e dus zodoende heb ik inmiddels een aardig bedrag opgebouwd, bovendien stort ik vaak geld bij en ik beleg met mijn volledige lening van de studiefinanciering. Beleggen met geleend geld kan prima als je maar weet wat je doet en ook regelmatig bekijkt hoe het er voor staat. Beleggen doe ik trouwens via BinckBank, die lui hebben echt de meest prachtige interface van alle online brokers en bovendien zijn ze niet duur, een aanrader.
quote:
In Frankrijk is een paar weken duidelijk geworden dat sparen niet zeker is en eerder al in Engeland
Wat is er in Frankrijk dan aan de hand? Ook banken die op omvallen staan?

[ Bericht 7% gewijzigd door Bolkesteijn op 18-02-2008 02:31:57 ]
pi_56807196
Nee, alleen banken die 5 miljard verliezen omdat de ze de audit niet op orde hebben
pi_56807226
quote:
Op maandag 18 februari 2008 02:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, alleen banken die 5 miljard verliezen omdat de ze de audit niet op orde hebben
Aha dat geval. Ja als je met het grote geld gaat gokken is de wereld hard, gigantische winsten zijn mogelijk maar hebzucht maakt meestal blind voor de gevaren. Ik kan mij niet voorstellen van de banktop niet op de hoogte is geweest van de activiteiten van Jerome.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:17:21 #268
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_56840137
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:18 schreef Sigmund_Freud het volgende:

[..]

Ik wacht ook al twee weken, gelukkig zit ik ook al bij de Amsterdam Trade Bank
Eindelijk mijn gegevens van de Credit Europe Bank compleet. Net gelijk maar ff een eurotje overgemaakt als test.

Al met al heeft het toch wel 6 a 7 weken geduurd.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 februari 2008 @ 21:43:02 #269
862 Arcee
Look closer
pi_56846656
quote:
Op maandag 18 februari 2008 01:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Spaarrekeningen hebben vaak al eis dat je je geld voor langere tijd vast moet zetten en bieden daar getuige de OP maximaal 4,5 % rente voor.
Die OP is dan verouderd, want je kunt meer dan 5% (tot 5.4%) krijgen op een deposito (CEB).
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56852657
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:29 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

1 euro is ook mijn bedrag voor zulke dingen... Maar email is toch goed?
Mja vind het gewoon fijner als ik tenminste nog wel een of andere brief thuis krijg.
Heb nu van de AK bank een brief gekregen met een mapje enzo en een brief waarbij ik alsnog me handtekening op moet zetten en opsturen, kweenie heb hier wel een veiliger gevoel bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')