Heb het nu een weekje of twee en werkt als een tiet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:51 schreef RedFever007 het volgende:
Even een tvp, ga zo even wat geld overmaken naar Credit Europe. Heb de papieren al een tijdje in huis maar nog niet aan toe gekomen om er iets mee te doen. Eens ff kijken of het wil lukken
EN de rente vast staat. want dat is bij ATB, CE etc. niet het geval natuurlijk he.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:34 schreef RJD het volgende:
Inderdaad, SNS en DSB geven alleen zo'n hoge rente op deposito, waarbij je geld een bepaalde tijd vast staat.
quote:Het depositogarantiestelsel garandeert een bedrag van maximaal 40.000 euro per persoon per instelling (ongeacht het aantal rekeningen), waarbij voor bedragen van 20.000 euro tot 40.000 euro een eigen risico van tien procent geldt. De vergoeding uit hoofde van depositogarantie kan dus niet meer bedragen dan 38.000 euro per persoon.
Ingeval van een “en/of” rekening van twee personen, is een gezamenlijk tegoed van maximaal 80.000 euro gedekt, waarbij weer geldt dat voor bedragen van 40.000 euro tot 80.000 euro een eigen risico van tien procent geldt.
Hou dit topic ook in de gatenquote:
Hmmm. ik vind dit vrij lang duren. Bij ATB duurt het van aanmelden tot definitieve bevestiging en het kunnen gebruiken van de bankrekening ongeveer 1 week.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:15 schreef Wexy het volgende:
Heb nu de bevestiging van CEB binnen.
Eerste betaling overgemaakt.
Pincode nog niet binnen dus kan nog niets nakijken, geeft niet komt wel :-)
Heeft dus net geen 20 dagen geduurd van het opsturen tot de bevestiging.
Ik vind het vrij netjes, voor het feit dat het een bank is die mij niet kent enzo....
En bij ATB komt al het geld op 1 rekeningnummer waarbij de ATB gaat onderverdelen..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:26 schreef RJD het volgende:
[..]
Hmmm. ik vind dit vrij lang duren. Bij ATB duurt het van aanmelden tot definitieve bevestiging en het kunnen gebruiken van de bankrekening ongeveer 1 week.
Ze zijn wat enthousiast met de afschriften soms ja, maar aan de data te zien hoor je er in principe maar 1 per week te krijgen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:46 schreef vw_caddy het volgende:
Is het normaal dat je bij CEB bij iedere transactie een afschrift thuis krijgt? Heb nu al vier afschriften gehad in één week.Als ze nou van deze geldverslindende afschriften de rente omhoog gooien.
Ah oke maar ik heb me nu aangemeld en het formulier in PDF ontvangen maar nu zie ik bij mijn naam bij Rekeninghouder "eo" erachter staan, ik weet zeker dat ik een typfoutje had gemaakt dus hoort dit ofzo, ik heb ze er in iedergeval over gemailed.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:30 schreef Wombcat het volgende:
Ja.
Wat RJD zegt. Het wordt tot ¤20.000 gegarandeerd door DNB.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:35 schreef Kadooosh het volgende:
Het is wel echt te vertrouwen toch, ik ben namelijk van plan er 2000+ op te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |