abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56093266
Och, wat een drama... Ik kreeg van een psv'er een sms, hem toch maar even medegedeeld dat Jong Heereveen alszijnde psv klop had gekregen van Quick Boys. Maar wat was het secht zeg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56093953
Misschien moeten de jongens maar eens verplicht een week lang alleen maar wedstrijden van Ajax '95 kijken totdat ze er dood bij neervallen. Misschien dat ze dan nog eens wat leren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_56093997
Iemand een link van de goal van Suarez?
  donderdag 17 januari 2008 @ 08:28:07 #54
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56094025
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 04:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, wat een drama... Ik kreeg van een psv'er een sms, hem toch maar even medegedeeld dat Jong Heereveen alszijnde psv klop had gekregen van Quick Boys. Maar wat was het secht zeg...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56094202
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
De verdediging zal tegen NEC al helemaal een geitenkaas worden zonder Heitinga. Fijn vooruitzicht.
Verrek ja zonder Heitinga .

Dat gaan we dus nooit redden en kun je net zo goed de hele jeugd opstellen achterin. Yildirim - Blind - Vertonghen - Schilder. Jammer dat Anita geblesseerd is zeg. Die had nu z'n kans kunnen pakken.
  donderdag 17 januari 2008 @ 08:47:06 #56
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56094232
Huntelaar rechtsback zou nog beter zijn dan wat er nu loopt man. Gauw voor 3 miljoen Boakye terugkopen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_56094245
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Damzkieee het volgende:
Huntelaar rechtsback zou nog beter zijn dan wat er nu loopt man.
Dat is niet eens een grap. Huntelaar werkt tenminste nog en zou zelfs op rechtsback uit de voeten kunnen.
pi_56094304
quote:
Terugkeer Van der Wiel dichtbij, terugkeer Vermaelen duurt nog enkele weken
Hier begin je toch ook kotsbeu van te worden . Hoeveel berichten over die 2 zijn er niet al geweest? Ik ga pas weer aan ze denken in mei denk ik. Kan het alleen maar meevallen. Oh Martin, er hoeft echt geen verdediger bij hoor. Als V/d Wiel en Vermaelen weer terug zijn zit je weer dik in de verdedigers.

Telde als maar .
  donderdag 17 januari 2008 @ 08:57:31 #59
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56094393
onder welke steen heeft koster gelegen dat hij nu begint te klagen over het gebrek aan fatsoenlijke verdedigers
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56094468
De enige die ik gisteren nog wel zijn best zag doen was Huntelaar imo.
Hij kreeg geen fatsoenlijke bal helaas
pi_56094771
Je wordt hier toch echt helemaal gestoord van, hoe krijgen ze het voor elkaar dat als Davids er niet bij is weer zonder bezieling te spelen. Laten we hopen dat Martin hierdoor wakker is geworden en eindelijk eens inziet dat het zo niet kan met deze verdediging. Ook als zou er eventueel geld bespaard moeten worden, gewoon niet doen want zo worden we geen kampioen.
pi_56094960
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:17 schreef Wooldoor het volgende:
Je wordt hier toch echt helemaal gestoord van, hoe krijgen ze het voor elkaar dat als Davids er niet bij is weer zonder bezieling te spelen. Laten we hopen dat Martin hierdoor wakker is geworden en eindelijk eens inziet dat het zo niet kan met deze verdediging. Ook als zou er eventueel geld bespaard moeten worden, gewoon niet doen want zo worden we geen kampioen.
Martin zit in een winterslaap!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_56094969
Opzich ben ik wel gecharmeerd van Engelaar, maar waar komt die jongen dan te spelen ? Nu staan daar toch Perez, met Siem de Jong als backup.

Ajax heeft er een nodig met haren op zijn tanden.
pi_56095023
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon een debiel. Klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56095037
Siem de Jong zijn tijd komt nog wel maar in wedstrijden zoals gister heb je nog niet veel aan zo'n jongen, je hebt gasten nodig die de rust brengen en een bal kunnen vasthouden.

Wat een vreselijk irritant ****** ventje is die Lurling trouwens, ik vraag me echt af of hij niet de kleinzoon van Anton Mussert is.
pi_56095044
Die Ogararu speelde ook weer als een oud wijf gisteren
pi_56095097
Die Engelaar speelt toch ook als een houthakker met een veel te traag tempo?

Er moeten gewoon types als Davids komen. Mensen die de groep op scherp kunnen zetten. Spelers die strijden en niet solliciteren naar een plek in het nieuwe Ajax vrouwenelftal.
pi_56095137
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef Nashje het volgende:
Die Engelaar speelt toch ook als een houthakker met een veel te traag tempo?

Er moeten gewoon types als Davids komen. Mensen die de groep op scherp kunnen zetten. Spelers die strijden en niet solliciteren naar een plek in het nieuwe Ajax vrouwenelftal.
Was het twee jaar dat we onze neus ophaalden voor Graversen ?
pi_56095163
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 08:57 schreef Sethje het volgende:
onder welke steen heeft koster gelegen dat hij nu begint te klagen over het gebrek aan fatsoenlijke verdedigers
Ja, die Captain Obvious uitspraak was ook een beetje laat .
-
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:35:28 #70
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56095179
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Wat doe jij al zo vroeg wakker! Ga naar bed gek!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 17 januari 2008 @ 09:42:16 #71
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_56095322
Ik vind het ineens niet zo vervelend meer dat ik komend weekend in het buitenland zit
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_56095361
Die Martin van Geel was toch de gevierde man toen hij binnen werd gehaald ? Heeft hij het totaal verlammende Ajax virus ook binnengekregen. Of is stiekem het complete scoutingteam weggesanneerd. Dan maar een talentje dat flopt, maar die Spaanse B-garnituur heb ik nu wel gezien.
pi_56095374
Koster wist het wel, maar ja, Zondag was het nog te verbloemen.

In dat opzicht is het erg vervelend dat hij slechts interim is, want een vuist maken tegen v Geel heeft geen enkele kans van slagen natuurlijk.

Maar het getuigt van pure minachting voor alles en iedereen die Ajax een warm hart toedraagt wat hij nu flikt. Gewoon vertikken de verdediging te versterken is gewoon zeggen "we willen geen kampioen worden".
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56095619
Matig wakker worden

We moeten dus echt een rechts- en linksback deze winterstop aantrekken, want dat speeltuinvoetbal van de heren Ogararu en Emanuelson gaat nog wat punten kosten.
pi_56095634
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:28 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een vreselijk irritant ****** ventje is die Lurling trouwens, ik vraag me echt af of hij niet de kleinzoon van Anton Mussert is.
Hij ging 100% express op de arm van Heitinga staan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')