Is dit een serieuze vraagquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Weet iemand over welke president(skandidaat) die opmerking gaat?
Jaquote:
Misschien gaat het wel gewoon over Bartletquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Jaik krijg het gevoel dat ik iets heel doms over het hoofd zie. Bij "librial, acadamic former Govenor" zou ik normaal aan Bill Clinton moeten denken maar die wat Govenor of Arkansas en dat ligt niet in New England.
Josh heeft het over "another librial, acadamic former Govenor from New England". Aan die beschrijving moet dus nog iemand voldoen naast Bartlettquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel gewoon over Bartlet
Dat zal gaan over een voorganger van Bartlett. Met deze uitspraak bedoelt hij echt Bartlettquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Josh heeft het over "another librial, acadamic former Govenor from New England". Aan die beschrijving moet dus nog iemand voldoen naast Bartlett
Dat zou inderdaad nog wel eens goed kunnen jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dukakis?
Ik zal proberen er op te lettenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 06:20 schreef darktower het volgende:
Willen jullie stoppen met Bartlet met twee t`s schrijven aan het eind!
Het is Jed Bartlet. 1t.
Dank.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dukakis?
Tim Pawlentyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:27 schreef darktower het volgende:
Ik zit momenteel bij Research, opposition research naar McCain en surrogaten dus. Meer mag ik er niet echt over zeggen. :/
Ik vond dit toch ook een fantastisch sterke serie en erg jammer dat ie al na 1 seizoen is gecancelled. Inderdaad net als de West Wing een serie die het met name van het acteerwerk en de gevatte dialogen moet hebben. Vond de sketches ook erg sterk. Volgens mij is de serie nog niet eens zo zeer wegens tegenvallende kijkcijfers stopgezet, maar het kwam met name door de peperdure set.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:23 schreef darktower het volgende:
[..]
Nou, dat was maar een kort leven want na 1 seizoen is die serie gecancelled. Overigens was het teveel hetzelfde als West Wing wellicht, waardoor het flopte. Het had ongeveer dezelfde premisse: erg politiek geladen, maatschappijkritisch etc. Maar dit keer met als probleem dat een redactie van een tv-programma veel minder interessant is dan de staf van het Witte Huis. Het Witte Huis heeft iets meer macht...
Hulkio heeft het over Studio 60, niet The West Wingquote:Op donderdag 17 juli 2008 04:10 schreef darktower het volgende:
Nee, dat was het niet. De kijkcijfers liepen na het vertrek van Sorkin (onterecht!) terug, waardoor het steeds logischer werd om er na twee Bartlet termijnen maar een eind aan te maken.. :/
Daar baalde ik ook zeker van. Wat ik nog wel een kleine troost vond was dat ze op tijd wisten dat er geen tweede seizoen meer in zat en er dus geen spannende cliffhanger ingeschreven hebben die nooit opgelost wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:58 schreef Breuls het volgende:
Oh wat baalde ik toen Studio 60 stopte.Nog steeds wel eigenlijk.
Dat lijkt me niet want 9/11 was al voor seizoen 3quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Andere tijden. Post 9-11 ofzoiets?
Omdat ze op dat moment in oorlog waren en ze zijn nooit in oorlog geweest waar Leo nog CoS wasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom krijgt CJ eigenlijk wel beveiliging van de secret service als ze Chief of Staff word terwijl Leo dat nooit gehad heeft. Iemand daar een idee over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |