Is dit een serieuze vraagquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
Weet iemand over welke president(skandidaat) die opmerking gaat?
Jaquote:
Misschien gaat het wel gewoon over Bartletquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Jaik krijg het gevoel dat ik iets heel doms over het hoofd zie. Bij "librial, acadamic former Govenor" zou ik normaal aan Bill Clinton moeten denken maar die wat Govenor of Arkansas en dat ligt niet in New England.
Josh heeft het over "another librial, acadamic former Govenor from New England". Aan die beschrijving moet dus nog iemand voldoen naast Bartlettquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel gewoon over Bartlet
Dat zal gaan over een voorganger van Bartlett. Met deze uitspraak bedoelt hij echt Bartlettquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Josh heeft het over "another librial, acadamic former Govenor from New England". Aan die beschrijving moet dus nog iemand voldoen naast Bartlett
Dat zou inderdaad nog wel eens goed kunnen jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dukakis?
Ik zal proberen er op te lettenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 06:20 schreef darktower het volgende:
Willen jullie stoppen met Bartlet met twee t`s schrijven aan het eind!
Het is Jed Bartlet. 1t.
Dank.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dukakis?
Tim Pawlentyquote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:27 schreef darktower het volgende:
Ik zit momenteel bij Research, opposition research naar McCain en surrogaten dus. Meer mag ik er niet echt over zeggen. :/
Ik vond dit toch ook een fantastisch sterke serie en erg jammer dat ie al na 1 seizoen is gecancelled. Inderdaad net als de West Wing een serie die het met name van het acteerwerk en de gevatte dialogen moet hebben. Vond de sketches ook erg sterk. Volgens mij is de serie nog niet eens zo zeer wegens tegenvallende kijkcijfers stopgezet, maar het kwam met name door de peperdure set.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:23 schreef darktower het volgende:
[..]
Nou, dat was maar een kort leven want na 1 seizoen is die serie gecancelled. Overigens was het teveel hetzelfde als West Wing wellicht, waardoor het flopte. Het had ongeveer dezelfde premisse: erg politiek geladen, maatschappijkritisch etc. Maar dit keer met als probleem dat een redactie van een tv-programma veel minder interessant is dan de staf van het Witte Huis. Het Witte Huis heeft iets meer macht...
Hulkio heeft het over Studio 60, niet The West Wingquote:Op donderdag 17 juli 2008 04:10 schreef darktower het volgende:
Nee, dat was het niet. De kijkcijfers liepen na het vertrek van Sorkin (onterecht!) terug, waardoor het steeds logischer werd om er na twee Bartlet termijnen maar een eind aan te maken.. :/
Daar baalde ik ook zeker van. Wat ik nog wel een kleine troost vond was dat ze op tijd wisten dat er geen tweede seizoen meer in zat en er dus geen spannende cliffhanger ingeschreven hebben die nooit opgelost wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:58 schreef Breuls het volgende:
Oh wat baalde ik toen Studio 60 stopte.Nog steeds wel eigenlijk.
Dat lijkt me niet want 9/11 was al voor seizoen 3quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Andere tijden. Post 9-11 ofzoiets?
Omdat ze op dat moment in oorlog waren en ze zijn nooit in oorlog geweest waar Leo nog CoS wasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waarom krijgt CJ eigenlijk wel beveiliging van de secret service als ze Chief of Staff word terwijl Leo dat nooit gehad heeft. Iemand daar een idee over?
Die heeft ze een tijdje gehad, maar op een gegeven moment hadden ze de bedreiger te pakken en toen stopte de bewaking.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:37 schreef Toad het volgende:
Had ze die niet al vanwege de doodsbedreigingen die ze kreeg toen ze nog woordvoerdster was?
Seizoen 2. Wat mij betreft. Als je je aankoop beperkt wil houden zou ik zeggen seizoen 1 t/m 3. En dan 4. En dan probeer je toch maar 5. Als je daar overheen bent en hier positieve verhalen hoort pak je toch 6 en 7 maar mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:46 schreef Hik het volgende:
Vraagje aan de echte fans: Ik heb West Wing nooit echt gevolgd, maar wel altijd losse afleveringen gezien en die vond ik altijd zeer goed. Als ik nou één of twee seizoenen zou willen aanschaffen, wat raden jullie dan aan: bij het begin beginnen? Of was er een bepaald seizoen dat er met kop en schouders bovenuit stak?
Twee maanden geleden na lang wachten alle series kunnen downloaden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:46 schreef Hik het volgende:
Vraagje aan de echte fans: Ik heb West Wing nooit echt gevolgd, maar wel altijd losse afleveringen gezien en die vond ik altijd zeer goed. Als ik nou één of twee seizoenen zou willen aanschaffen, wat raden jullie dan aan: bij het begin beginnen? Of was er een bepaald seizoen dat er met kop en schouders bovenuit stak?
Ik heb twee afleveringen gezien en vervolgens de serie gekocht in Amerika. Hele gave serie ook weer. Er zaten wat duidelijk herkenbare dingen in vanuit West Wingquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:58 schreef Breuls het volgende:
Oh wat baalde ik toen Studio 60 stopte.Nog steeds wel eigenlijk.
Of het 100% spontaan is weet je natuurlijk nooit, maar het is wel geweldig om te zien hoe makkelijk Sheen weer in de huid kruipt van Bartlet.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef darktower het volgende:
Beste blijft om hem te kijken in de Graham Horton (of Norton, I forgot) Show, zie youtube. Dat is ronduit geweldig.. (Sheen speelt daarin WEL Bartlet).
Ja gezien en heel tof! Ik kan me trouwens ook nog een interview met Richard Schiff herinneren van 1/2 jaar geleden, waarin hij een aantal senatoren noemde die hij wel ietwat vergelijkbaar vond met Bartlet, en een van die mensen was ook Obama. Ben wel benieuwd naar die reacties op Sorkins' stuk eigenlijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef darktower het volgende:
Er waren direct bijna 10.000 bloggers die over Aaron Sorkin's Bartlet-Pbama conversatie schreven hier in de VS. Er is enorme nostalgie, iedereen mist West Wing. Ik heb Sheen bij de Emmy's gezien ook, jammer dat hij het niet als Bartlet deed, maar als hemzelf, maar ja... (ook zijn stem is anders als hij Bartlet doet).
Beste blijft om hem te kijken in de Graham Horton (of Norton, I forgot) Show, zie youtube. Dat is ronduit geweldig.. (Sheen speelt daarin WEL Bartlet).
Dat zie je meer bij het werk van Sorkin. Bepaalde thema's komen in meerdere series en films van hem terug. Zo keek ik gisteren Artic Radar (seizoen 4 aflevering 10) weer eens en daar kwam de discussie voorbij of een vrouwlijke officier zelf kon bepalen wat goede en slechte orders waren (Ze had het order gekregen niet meer om te gaan met haar meerdere). Die zelfde disscussie zit bijvoorbeeld ook in A few good men.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb twee afleveringen gezien en vervolgens de serie gekocht in Amerika. Hele gave serie ook weer. Er zaten wat duidelijk herkenbare dingen in vanuit West Wing
Kun je dan niet beter de box in Amerika kopen voor je terug komt? Aangezien daar veel meer extra's e.d. op zitten.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef darktower het volgende:
Dat wil ik ook! Maar geen tijd nu.... Pas als ik terug ben in Nederland koop ik de dvd's. Als ik dat nu al doe, raak ik alleen maar gefrustreerd omdat ik geen tijd heb om te kijken. Moet nu eerst zorgen dat Obama het White House in gaat.
Is alles daar zo ontzettend goedkoop? Of is het niet helemaal legaal?quote:Op zondag 28 september 2008 10:06 schreef Hik het volgende:
Vorige week alle seizoenen van de WW gekocht in Phnom Pehn... voor 14 dollar...![]()
(nu nog kijken hoe dat uitpakt op schiphol)
Richard Schiff... die kwam ik nog tegen bij de Democratische conventie...quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:05 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ja gezien en heel tof! Ik kan me trouwens ook nog een interview met Richard Schiff herinneren van 1/2 jaar geleden, waarin hij een aantal senatoren noemde die hij wel ietwat vergelijkbaar vond met Bartlet, en een van die mensen was ook Obama. Ben wel benieuwd naar die reacties op Sorkins' stuk eigenlijk.
quote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef darktower het volgende:
[..]
Richard Schiff... die kwam ik nog tegen bij de Democratische conventie...
[ afbeelding ]
Het is daar allemaal goedkoop omdat het allemáál illegaal is. Heb geen legale DVD of CD gezien daar...quote:Op zondag 28 september 2008 16:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Is alles daar zo ontzettend goedkoop? Of is het niet helemaal legaal?
Hij is grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef darktower het volgende:
Paris Hilton krijgt hulp van Martin Sheen!
www.funnyordie.com/videos/06ae3d8563
Barack heeft nog zo gezecht niet te doen alsof jullie al gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef darktower het volgende:
Ik heb een grote fout gemaakt. Anderhalve week voor de verkiezingen ben ik weer aan seizoen 1, aflevering 1 van the West Wing begonnen. Guess what? *addicted, again!*
Hoe herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef darktower het volgende:
Ik heb een grote fout gemaakt. Anderhalve week voor de verkiezingen ben ik weer aan seizoen 1, aflevering 1 van the West Wing begonnen. Guess what? *addicted, again!*
Ik ben bij dvd 5 van seizoen 1 nu weerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef darktower het volgende:
Ik ben eergisteren weer begonnen met seizoen 1.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef darktower het volgende:
Die moet ik binnenkort ook nog eens kijken. Ligt al een paar weken in de kast maar nog niet aan toe gekomen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:14 schreef darktower het volgende:
Ik heb trouwens ook meteen de neiging om Apocalypse Now weer te gaan kijken. Martin Sheen is ZO bizar goed, zucht..
Bartlet for president!
Laat je baas het maar niet horen...quote:
In het kader van wist je datjes over Apocalypse Now: wist je dat Sheen een hartaanval kreeg en bijna dood was tijdens de film? En wist je dat de scene waarin hij volledig doorgedraaid in zijn kamer zit en een spiegel stukslaat, dat dat niet in het script stond, maar dat ie gewoon zelf helemaal in de knoop zat? De director riep CUT toen het gebeurde, maar Sheen wilde doorgaan met filmen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die moet ik binnenkort ook nog eens kijken. Ligt al een paar weken in de kast maar nog niet aan toe gekomen.
Ach...quote:
Two Cathedrals blijft voor mij de aflevering van de seriequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef darktower het volgende:
Seizoen vijf is heel even wat zwakker, maar daarna is het ook zonder Sorkin gewoon steen- en steengoed.
Ik heb toevallig gister the Stackhouse Fillibuster zitten kijken, is echt een van de beste afleveringen van dat seizoen. Ben nu bijna weer bij Two Cathedrals!!
Oh yeahquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Two Cathedrals blijft voor mij de aflevering van de serie
quote:Op zondag 2 november 2008 03:11 schreef darktower het volgende:
ik vind het moeilijk om een beste aflevering te kiezen.. In The Shadow Of Two Gunmen staat ook hoog op mijn lijstje, en de aflevering in seizoen 7 waarin Leo... nu ja... you know...
Er zijn er meer. Ik bedoel: het is the WW... niets is slecht.
Net seizoen twee weer af. Begin morgenochtend aan drie. Ik zit dan 8 uur in de trein van Pittsburgh terug naar Washington DC. Da's toch al gauw tien afleveringen...
(om 04:00 op straks, dan trein in, 13:30 in DC, hele dag afspraken en dan om 01:30 uur in de uitzending bij Goedemorgen Nederland, per telefoon, - goh.. wat zal ik gammel zijn.. Ik moet het over verkiezingsfraude hebben. Ik heb zin om er iets over de West Wing in te gooien, maar daarin is het nooit over fraude gegaan toch? Jammer.)
Nou ja, misschien niet meteen op de manier zoals Goedemorgen Nederland het waarschijnlijk bedoeld, maar het verzwijgen van Bartlet's MS wordt natuurlijk ook gezien als een soort fraude tijdens verkiezingen.quote:Op zondag 2 november 2008 03:11 schreef darktower het volgende:
Ik moet het over verkiezingsfraude hebben. Ik heb zin om er iets over de West Wing in te gooien, maar daarin is het nooit over fraude gegaan toch? Jammer.)
Als het goed is is het dit:quote:Op zondag 2 november 2008 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Nu op nederland 2 een stuk over de president. En natuurlijk beelden van Bartlet
die aflevering zit er voor mij aan te komen. ik zie er huizenhoog tegenop.quote:Op maandag 3 november 2008 09:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alleen was het orginele plan van The West Wing wel dat Vinnick de verkiezingen zou winnen.
Tot het moment dat.. nouja dat weten we allemaal wel
Hehehehehe....das wel stoerquote:Op maandag 3 november 2008 22:06 schreef darktower het volgende:
Ik weet wel dat het eerste wat ik ga zeggen nadat ze morgen verklaren dat Obama de winnaar is (hopefully), een quote van Bartlet is die we allemaal goed kennen:
WHAT'S NEXT?
Coolquote:Op donderdag 6 november 2008 03:55 schreef darktower het volgende:
@ PdeHoog: Ik vlieg 11 november weer naar NL, 13 november bij Goedemorgen Nederland, 17-25 november in Frankrijk om mijn boek over de campagne af te schrijven ('Van Rotterdam naar het Witte Huis') en daarna... nog helemaal open.
Being considered for: White House chief of staff.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:54 schreef darktower het volgende:
Emanuel Rahm doet de debatorganisatie voor Obama dit najaar. Daar was Josh op gebaseerd.
Oh tof! Heb je blog gelezen; erg tof, je ontmoeting met Obama. En ga je nu binnen 8 dagen je boek afschrijven? Ben wel benieuwd. Sinds de West Wing ben ik wel benieuwd in hoeverre de serie de werkelijkheid benaderd.quote:Op donderdag 6 november 2008 03:55 schreef darktower het volgende:
Ja da's een leuke aflevering. Ik ben tijdens de voorverkiezingen DANKZIJ die aflevering speciaal naar Dixville Notch gegaan EN naar Bartlett Elementary School in New Hampshire.
Anyhow. Had ik al gezegd... WE WON!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik blog morgen op www.locuta.nl over de laatste dag, die heel bizar was en eindigde bij het Witte Huis. Maar nu eerst ZzZzZ, ben al 875845 uur wakker geloof ik.
What's next?
Geen problemen mee gehadquote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef LaTiNo het volgende:
Kom je daar op een gegeven ogenblik nou 'in'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |