quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker op een mooi strand, in je hangmat onder de palmbomen met een koel drankje biertje relaxen
Ik wil mee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker op een mooi strand, in je hangmat onder de palmbomen met een koel drankje relaxen
maar zondag sta ik pas op mn boardquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef qu63 het volgende:
En ik morgen (vrijdag red.) snowboarden!
Vrijdag is feestdag.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef qu63 het volgende:
En ik morgen (vrijdag red.) snowboarden!
Trustequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrijdag is feestdag.
En ik ga slapen.trusten.
Zwitserlandquote:
Lang weekend dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zwitserland
Maar we vertrekken vrijdag om 20.00 uur, dus we rijden de hele nacht. Zaterdag ga ik dus slapen, en blijft alleen zondag over, want maandagmiddag/avond gaan we alweer rijden
Geen appie in de buurt oid?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee is op. Verdulle.
Ik zit al op m'n werk hoorquote:
Die heb ik vanochtend nog even een bakkie genomen voor ik weggingquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee is op. Verdulle.
Ik heb m'n flesje water maar bijgevuld. Tot die theemuts langs is geweest.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Die heb ik vanochtend nog even een bakkie genomen voor ik wegging
Succes Fles!quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben ingeklokt. Nu even sjanzen met hetmeisje van de servicedesk
Dan zul je het nog ff met mij moeten doen hier.quote:
Nou, mooi is datquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Dan zul je het nog ff met mij moeten doen hier.
Ja sorry. Zeg tegen je deskmeisje dat ze voortaan om half 9 begint. Net als ieder ander. Of nóg beter: om 8 uur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ze gaat tenslotte ook vanmiddag om half 2 alweer naar huisHahahah. ké danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Oh ja, dat ging ik doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:14 schreef Sjowhan het volgende:
Leuke van hier op het kantoor is dat er veel leuke vrouwen werken
Vrouwen? Of werken?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat ging ik doen [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Heb je haar muisknopje al gevpnden?
Goedemorgen, is ksc zo rustig?quote:
Niet iedereen kan zo helder zijn op de vroege ochtend, he fles.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bedankt
...en ik maar zoeken....
Joa joaquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
Niet iedereen kan zo helder zijn op de vroege ochtend, he fles.![]()
Bengels!quote:
Ja ksc... is ff niet mn onderwerpquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen, is ksc zo rustig?![]()
[..]
Niet iedereen kan zo helder zijn op de vroege ochtend, he fles.![]()
ik wil een nieuwe ik vind hem onderin een beetje misbruikt mn darmen stelselquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Best oke, mag niet klagen.
En met jou? Je buikje alweer wat rustiger?
Tijd is relatiefquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk toch, dan gaat de tijd een stuk sneller, lijkt het.
[..]
Goedemorgen meneer.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die te belazerd zijn om een paar tientjes meer te betalen, en vervolgens gaan zaniken dat ze niet kunnen slapen als ze in een nachttrein een zitplaats nemen
Ligt eraan wat er gezegd wordt over computers, als ze er te diep op in gaan, snap ik echt niet waar het over gaat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ksc... is ff niet mn onderwerpgeen zin om over computer gereutel te praten ..
maarjaheerlijk een vrije dag
ff geen school
Je darmen behoren onderin te zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe ik vind hem onderin een beetje misbruikt mn darmen stelsel
Bijna. Kwestie van *wat is het goedkoopste*quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zitplaatsen zuigen als je wil slapen
![]()
* kwestie van niet nadenken *
Met mijne prima en met die van jou, oude man?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef buzzer het volgende:
Hoi B.
Hoe is het met jouw Vista?
sorry cgm hij is flauw![]()
nou had buikgriep en dat is nu overquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er gezegd wordt over computers, als ze er te diep op in gaan, snap ik echt niet waar het over gaat.
Lekker toch, een vrije dag. Alhoewel ik dat best vreemd vind op een school.
Er zijn al zoveel vakantie dagen en elk weekend vrij.
[..]
Je darmen behoren onderin te zitten.Maar hij misbruikt?
je bent nederlander of je bent het nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Kwestie van *wat is het goedkoopste*
Samen een zitplaats delen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Kwestie van *wat is het goedkoopste*
Niet is zeker geen optie meerquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je bent nederlander of je bent het niet?
Dat zou met een zeer beperkt aantal specifieke personen nog weleens een optie kunnen zijn.quote:
wel veilig he?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou met een zeer beperkt aantal specifieke personen nog weleens een optie kunnen zijn.
Ze zijn dus nog flink aan het rommelen daar beneden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou had buikgriep en dat is nu overmaar het voelt alsnog een beetje raar daar beneden alsof ze nog bezig zijn aan de weg
. zo van , " Road is broken use detour " :p
Maarja gaat vanzelf wel over dat opgeblazen gevoel
of ik moet activia proberenmet de Bifidus ActiRegularis cultuur.
Prima hoor jonge damequote:Op donderdag 17 januari 2008 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met mijne prima en met die van jou, oude man?![]()
mwah dat heeft wel ietsquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou met een zeer beperkt aantal specifieke personen nog weleens een optie kunnen zijn.
Voor jou niet nee.quote:
Hou je daar een lijstje van bij of is het vrouwen wel, mannen niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijstje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.
[..]
Hou je daar een lijstje van bij of is het vrouwen wel, mannen niet.
Mooie vrouwen wel, lelijke vrouwen en mannen nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
Hou je daar een lijstje van bij of is het vrouwen wel, mannen niet.
Ja lijstje, je weet wel opschrijven van namen of dingen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lijstje?![]()
Ik neem een eigen stoel verklaar mezelf aseksueel ?
Je hoer is drukquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef qu63 het volgende:
Druk hoer!
Nee, een instructie voor poepseks. Maar aan wie?quote:
Hoi Es.quote:
Je bent nu eenmaal in Nederland geboren, kan ik ook niets aan doen.quote:
Vrije dagquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
GefeliciteerdWelkom bij je vrije dag slowchatten
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Es.
Is het daar droog gebleven?
Hopelijk welquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef qu63 het volgende:
Is iedereen goeiemoggel alweer vergeten
Qutiequote:
Hoe heviger de hype, hoe sneller voorbijquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef qu63 het volgende:
Dat is nog steeds niet bewezen. Ik blijf erbij dat ik geïmporteerd benquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
Je bent nu eenmaal in Nederland geboren, kan ik ook niets aan doen.
Ik mag hopen van wel, zo niet dan snel .quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef qu63 het volgende:
Alohaquote:
Oeh, jij bent echt in palmboomstrandmoodquote:
Qutie.quote:
Zal nu toch wel ver weg zijn? Hier schijnt weer een matig zonnetje.quote:
Ik geloof er niets van, je hebt echt wel een Hollandse toet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet bewezen. Ik blijf erbij dat ik geïmporteerd ben
Nietusquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik geloof er niets van, je hebt echt wel een Hollandse toet.
Hier nog steeds grijsquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
Zal nu toch wel ver weg zijn? Hier schijnt weer een matig zonnetje.
Ik heb zin in de zomerquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, jij bent echt in palmboomstrandmood
wil je van mij dan genietenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja lijstje, je weet wel opschrijven van namen of dingen.![]()
Je bent gewoon een egoist.
Ik ga dit weekend snowboarden!quote:
Yeah, rightquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je al een matrozenpakje gekocht
Je woont dan ook niet in het zuiden.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee , maar ik heb al wel een palmboom in mn auto geparkeerd + strandzand.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, dan kunnen we hier de foto's zien namelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Yeah, right.
Ik wil gewoon mooi weer, avondwandelingen op het strand, buiten eten, warmte.
Ik las hetquote:
Neh, je bent wat jong.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wil je van mij dan genieten?
Maar wel met leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik las het. Maar dat heeft veel te weinig met zomer te maken
.
Have fun anyway.
ach.... op een oude fiets moet je het leren ...quote:
Es plaatst net zo snel foto's van zichzelf als jij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, dan kunnen we hier de foto's zien namelijk
Het klinkt wel goed zo iig
Dat vroeg ik me ook afquote:
Oude fiets?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach.... op een oude fiets moet je het leren ...![]()
Daarnaast denk niet dat mn vriendin het leuk zal vinden.![]()
als ik in 1x besluit een fokker te fokken
Komt goed dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Es plaatst net zo snel foto's van zichzelf als jij.
inkoppertjequote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Es plaatst net zo snel foto's van zichzelf als jij.
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, dan kunnen we hier de foto's zien namelijk
Het klinkt wel goed zo iig
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, tot ik bedacht dat het waarschijnlijk met mijn vakantie te maken heeft
.
Hoe groot?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik ga in de lunchpauze maar eens een nieuwe extrerne harddisk halen bij de paradigit op de hoek
Misschien kick hij wel op vrouwen in pakjes.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, tot ik bedacht dat het waarschijnlijk met mijn vakantie te maken heeft
.
quote:
How rudequote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach.... op een oude fiets moet je het leren ...-
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO grootquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe groot?
Nee, achteraf gezien nietquote:
http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=10822quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO groot![]()
Dit jaar gewoon mooi weerquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Vind ik ook, hoop alleen dat we er wel het weer voor gaan krijgen...
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Beej!![]()
Goedkoop vlees
http://www.nu.nl/news/139(...)eg_bij_Kerkrade.html
* News update* bij gebrek aan vriezers*quote:
En nu in GB ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO groot![]()
Hier wonen Duitsers om de hoek, weet je hoeveel die kunnen eten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* News update* bij gebrek aan vriezers*
Grootste bbq in de winter in kerkrade
half nederland uitgenodigd
quote:
quote:
nah , gewoon vraafje hoe oud die bengeltje isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef Bengeltje het volgende:Wat deed ik dan? Is er wat mis mee dat je jong bent?
Dat vind ik dan weer niet onbeleefdquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah , gewoon vraafje hoe oud die bengeltje is![]()
ookal ben ik hiermee onbeleefd
Net zo jong als Buzzer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah , gewoon vraafje hoe oud die bengeltje is![]()
ookal ben ik hiermee onbeleefd
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=10822
deze is ook leuk als je toch een nieuwe extern hdd koopt [afbeelding]
Dan duurt het wel even voordat je kan eten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef qu63 het volgende:
* qu63 brood uit de vriezer gaat halen
broodrooster is nog steeds stuk
Ik had al een heel leven achter de rug toen ik 9 was, dus dat is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wijs gesproken aaah een dame op jonge leeftijd![]()
nou in mijn ogen heb je al een heel leven geleid...
heerlijk jong wezen
ik voel me 91quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan duurt het wel even voordat je kan eten.
[..]
Ik had al een heel leven achter de rug toen ik 9 was, dus dat is niet zo moeilijk.![]()
Je bent zo oud als je je voelt.
Ja, dat wordt niet vanzelf weer heel of zo. Ga maar een nieuwe kopenquote:
Zo'n ding ga ik vanavond ook halen. Geloof dat ze in de aanbieding zijn bij de Hema oid.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef qu63 het volgende:
* ]qu63 brood uit de vriezer gaat halen [afbeelding
broodrooster is nog steeds stuk [afbeelding]
sssstttttttttttttttttt, niet te hard zeggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Damn, jullie gaan hard.
ik had er ook wel andere ideeën bij, don't worryquote:
Hoi Buzzer, alles okayquote:
ja lekker hoorquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Joh, wat zeur je. Je bent kei-jong.
hongerige kachel heb je danquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:17 schreef qu63 het volgende:
broodje op de kachel gelegd
Broodjes alweer op!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja lekker hoor
prive alles lekker en op het werk is de storm oko weer geluwd
quote:
Ik wist het welquote:
Ja.quote:
Ik kwam er ook pas achter nadat ik haar bij hyves had toegevoegd.quote:
oke, nicequote:
Ik lees wel vaak in OUD, maar had de link niet gelegd en op Hyves heb ik haar niet...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas achter nadat ik haar bij hyves had toegevoegd.
Kom niet snel bij oud.
Kloons?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wist het wel.
Dat ge-etter met die kloons ook.
quote:
Troel Staat er toch.quote:
Ze heeft daar met een kloon over de zwangerschap gepost, had geen idee dat zij het was...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kloons?
Het staat idd wat wazig bij oud.
Nou, Noukie is erg onder de indruk zien we welquote:
psstquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, 7:06 bevallen na 4 uur persen midden in de nacht, en om half 11 alweer op fok?
Nou, gefeliciteerd maar dan
Dat is dumpen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, 7:06 bevallen na 4 uur persen midden in de nacht, en om half 11 alweer op fok?
Nou, gefeliciteerd maar dan
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dumpen. [afbeelding] 4 uurtjes maar.
Als het haar teveel wordt, krijgt Norbi gewoon een dikke poot terug.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, Noukie is erg onder de indruk zien we wel
quote:
Dat deed ze dus ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het haar teveel wordt, krijgt Norbi gewoon een dikke poot terug.
Ja, doe dan ook eens een filmpje posten dat ze Norbi de gordijnen in roeitquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
Als het haar teveel wordt, krijgt Norbi gewoon een dikke poot terug.
Das dan voordat ik hier kwamquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Troel kwam "vroeger" wel vaker hier posten.Niet dat je dan meer weet.
![]()
![]()
Qu.
Ik heb anders gehoord dat Es daar ook redelijk behendig in isquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, doe dan ook eens een filmpje posten dat ze Norbi de gordijnen in roeit![]()
Een keizersnede vind ik heel iets anders dan een "normale" bevalling.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat Es daar ook redelijk behendig in is
Dan ben je ook niet zo snel thuis gok ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een keizersnede vind ik heel iets anders dan een "normale" bevalling.
Ik lag er een week in, sommige wat daagjes minder.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet zo snel thuis gok ik
Wanneer ben jij uitgerekend?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
Hoelang het tegenwoordig is weet ik niet.Maar verwacht niet even opereren en 4 uurtjes later naar
huis.![]()
Roze of blauwe sokjes?quote:Ik ben winkelen.
Haha, voor zwanger te geraken moet je ..............quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer ben jij uitgerekend?
[..]
Roze of blauwe sokjes?
Weet het wel zeker eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik lag er een week in, sommige wat daagjes minder.
Hoelang het tegenwoordig is weet ik niet.Maar verwacht niet even opereren en 4 uurtjes later naar
huis.![]()
Ik ben winkelen.
Uhquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ligt er nu een enorm vette zwarte doos mij verlangend aan te staren, hier recht voor mijn neus
Een negerin?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ligt er nu een enorm vette zwarte doos mij verlangend aan te staren, hier recht voor mijn neus
Mijn negerin van 1.000.000.000.000 bytesquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:36 schreef Pheno het volgende:
Een negerin?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn negerin van 1.000.000.000.000 bytes
Moiquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb anders gehoord dat Es daar ook redelijk behendig in is
quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haha, voor zwanger te geraken moet je ..............Onmogelijk dus.
Dat zijn veel tietenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn negerin van 1.000.000.000.000 bytes [afbeelding]
Kan je ze daar wel allemaal op kwijtquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is voor stationsnaambordjes jah
Een terabyte aan stationsbordjes-foto's?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is voor stationsnaambordjes jah
AH die heb ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn negerin van 1.000.000.000.000 bytes
Ach, anderen rukken zichzelf af op een Tera (Patrick) byte aan porno.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een terabyte aan stationsbordjes-foto's?
Dat zou ik nooit doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
Ach, anderen rukken zichzelf af op een Tera (Patrick) byte aan porno.
Tera Patrickquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tera_Patrickquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij niet he, heilig boontje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tera_Patrick
Tering jij kent ook echt namen uit die scene?
Ik klik gewoon wat aan in FTD, maar ik ga die namen toch niet onthouden?quote:
Jenna Jameson is toch best knap, of ben ik nou vreselijk in de warquote:
Het ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Jenna Jameson is toch best knap, of ben ik nou vreselijk in de war.
Nou dat valt op zich alles mee hoor, maar Marc kan er niet zo goed mee overweg lijkt welquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:09 schreef es70 het volgende:
Jenna Jameson is toch best knap, of ben ik nou vreselijk in de war.
Die andere naam kende ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat valt op zich alles mee hoor, maar Marc kan er niet zo goed mee overweg lijkt welMaar het gaat nu even om het feit dat McD zo geschokt was dat iemand "namen uit die scene" kende
Echt nietquote:
Gatverjassesquote:
Nou til de mijne dan ook maar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie je mcd, gewoon bekende namen hoor
Zal ik je steen ff optillen anders? Zeker een beetje klam daaronder?
Zonder make-up blijft er weinig van die mooie ogen over geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Gatverjasses. Ik zag hele andere plaatjes...
Maar ik vind nog steeds wel dat ze mooie ogen hebt, je moet alleen niet verder scrollen.
Nog nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
vroeger marc, toen was het best te doen
Nou ff niet met die banwaardigheidplaatjes aan komen kakken graag![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
vroeger marc, toen was het best te doen
Nou ff niet met die banwaardigheidplaatjes aan komen kakken graag![]()
Die is nu nog wel redelijk om aan te zienquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Andrea Croonenberghs vond ik ook kei-knap
vroegerDaar hebben we het al eens eerder over gehad
Da's bij elke vrouw zo volgens mijquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder make-up blijft er weinig van die mooie ogen over geloof ik
En zo kan dus elke vrouw mooi ogen hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's bij elke vrouw zo volgens mij.
Ik ook niet, en aan de foto's te zien hoef ik daar niet echt droevig om te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou til de mijne dan ook maar.Ken ze allemaal niet.
Jij bent een vrouw, voor jou is dat geen basiskennis. Nou heeft McD wel lang blond haar en zo, maar daar wordt het vooralsnog geen vrouw van. Dacht ik hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
Nou til de mijne dan ook maar.Ken ze allemaal niet.
En WTF ben ik dan in jezusnaamquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, voor jou is dat geen basiskennis. Nou heeft McD wel lang blond haar en zo, maar daar wordt het vooralsnog geen vrouw van. Dacht ik hoor.
In wiens naamquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef es70 het volgende:
[..]
En WTF ben ik dan in jezusnaam. Een manwijf ofzo
.
Moet je wel een cursus volgen denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo kan dus elke vrouw mooi ogen hebben
Wie de schoen past, trekke hem aanquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Dat is iets met lieve onschuldige jongedames en zo, dat is dit nietquote:
Een kapitaal aan plastische chirurgie (duidelijk geen verbeteringquote:
Volgens mij kan je er zelfs blij om zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ook niet, en aan de foto's te zien hoef ik daar niet echt droevig om te zijn.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, voor jou is dat geen basiskennis. Nou heeft McD wel lang blond haar en zo, maar daar wordt het vooralsnog geen vrouw van. Dacht ik hoor.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Krijgt niet iedere vrouw die standaard op schoonquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je wel een cursus volgen denk ik.
Nou het er toch over gaat... Wat is een 'ontwapenende oogopslag'.
Nee, niet in verband met JJ, maar in het algemeen...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets met lieve onschuldige jongedames en zo, dat is dit niet
Van een man als McD? Jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef Bengeltje het volgende:
Dat behoort tot de basiskennis van een man?![]()
ff checke.
Dat is toch als al die mannen in katzwijm vallen als een vrouw bevallig kijkt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je wel een cursus volgen denk ik.
Nou het er toch over gaat... Wat is een 'ontwapenende oogopslag'.
Oh, je bedoelt, jij krijgt het ook weleens te horen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef es70 het volgende:
Nee, niet in verband met JJ, maar in het algemeen...
Het effect is niet bij iedereen even sterk, Loreleyquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is toch als al die mannen in katzwijm vallen als een vrouw bevallig kijkt?
Ik niet iig...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijgt niet iedere vrouw die standaard op schoon
Een vrouw met zeer lange wimpers
Leg 'bevallig' kijken dan 's uit...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is toch als al die mannen in katzwijm vallen als een vrouw bevallig kijkt?
Bedoelde meer dat ze met haar wimpers een man omver kan slaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet iig...
Dan zou je alleen een ontwapenende oogopslag hebben als je erg lange wimpers hebt, kan ik me eigenlijk niet voorstellen...
Dat lijkt me logisch, niet iedereen kan dat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het effect is niet bij iedereen even sterk, Loreley
Ik ben niet (zo) lief, niet onschuldig en zeker geen jonge damequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt, jij krijgt het ook weleens te horen?
Ja , goeie, hoe leg je dat uit, uhm meer zwoel denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Leg 'bevallig' kijken dan 's uit...
Ah, met je wimpers het pistool uit zijn handen knipperen, ontwapenenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ze met haar wimpers een man omver kan slaan
Oh ja, zwoel, dat maakt het duidelijkerquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja , goeie, hoe leg je dat uit, uhm meer zwoel denk ik.
Ja tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, met je wimpers het pistool uit zijn handen knipperen, ontwapenen.
Dat achterlijke met je wimpers wapperen a la Betty Boop ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zie het al voor me.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ze met haar wimpers een man omver kan slaan
Hop hop, jij hebt zoeen smiley daarvoor. Posten dat dingquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook een goed voorbeeld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat achterlijke met je wimpers wapperen a la Betty Boop ofzo.
Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, zwoel, dat maakt het duidelijker
Da's aan mij niet besteedquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook een goed voorbeeld.![]()
[..]
Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen. [ afbeelding ]
Waarom zitten er poppetjes in jouw ogenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook een goed voorbeeld.![]()
[..]
Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's aan mij niet besteed. Mascara en that's it, niks gewapper met mijn wimpers
.
Die smilie heeft een witte neus gehaald volgens mij. Eng ding
.
Mên wat ben jij een n00b qua vrouwen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zitten er poppetjes in jouw ogen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mên wat ben jij een n00b qua vrouwen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mên wat ben jij een n00b qua vrouwen.
quote:
Hij begon, boehoehoequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat is helemaal niet de bedoeling, maar hij houdt me voor de gek.
Mag ik dan niets terug doen?
Oeh, maak me gekquote:
Hij lacht je uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent hopelijk mee aan het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |