quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker op een mooi strand, in je hangmat onder de palmbomen met een koel drankje biertje relaxen
Ik wil mee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker op een mooi strand, in je hangmat onder de palmbomen met een koel drankje relaxen
maar zondag sta ik pas op mn boardquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef qu63 het volgende:
En ik morgen (vrijdag red.) snowboarden!
Vrijdag is feestdag.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:02 schreef qu63 het volgende:
En ik morgen (vrijdag red.) snowboarden!
Trustequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrijdag is feestdag.
En ik ga slapen.trusten.
Zwitserlandquote:
Lang weekend dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zwitserland
Maar we vertrekken vrijdag om 20.00 uur, dus we rijden de hele nacht. Zaterdag ga ik dus slapen, en blijft alleen zondag over, want maandagmiddag/avond gaan we alweer rijden
Geen appie in de buurt oid?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee is op. Verdulle.
Ik zit al op m'n werk hoorquote:
Die heb ik vanochtend nog even een bakkie genomen voor ik weggingquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Groene thee is op. Verdulle.
Ik heb m'n flesje water maar bijgevuld. Tot die theemuts langs is geweest.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Die heb ik vanochtend nog even een bakkie genomen voor ik wegging
Succes Fles!quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben ingeklokt. Nu even sjanzen met hetmeisje van de servicedesk
Dan zul je het nog ff met mij moeten doen hier.quote:
Nou, mooi is datquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Dan zul je het nog ff met mij moeten doen hier.
Ja sorry. Zeg tegen je deskmeisje dat ze voortaan om half 9 begint. Net als ieder ander. Of nķg beter: om 8 uur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ze gaat tenslotte ook vanmiddag om half 2 alweer naar huisHahahah. ké danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Oh ja, dat ging ik doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:14 schreef Sjowhan het volgende:
Leuke van hier op het kantoor is dat er veel leuke vrouwen werken
Vrouwen? Of werken?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, dat ging ik doen [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
Heb je haar muisknopje al gevpnden?
Goedemorgen, is ksc zo rustig?quote:
Niet iedereen kan zo helder zijn op de vroege ochtend, he fles.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh bedankt
...en ik maar zoeken....
Joa joaquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
Niet iedereen kan zo helder zijn op de vroege ochtend, he fles.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |