abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56142374
Randa & Magneet gefeliciteerd met Gwen!

Tearsong en man gefeliciteerd met Yara!

Wenneke gefeliciteerd met Vera!

Pruk/Troel gefeliciteerd met Ruben!

Wat een geweldige babyboom hier zeg!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_56142383
Tearsong gefeliciteerd met Yara!

Randa & Magneet gefeliciteerd met Gwen!
Variety is the spice of life
  vrijdag 18 januari 2008 @ 22:23:48 #253
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56142408
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:57 schreef GI het volgende:
Ik word een klein beetje verkeerd begrepen. Ik wil best weer gaan slapen als het blijkt niks te zijn, maar ik zou het gewoon echt naar vinden als ze me door liet slapen tijdens de eerste paar uur. Ook als het voorwerk of vals alarm is wil ik er gewoon bij betrokken zijn. Om heel eerlijk te zijn haalt het me niets uit wat zij er van vind, ik weet wel dat zij het zwaar gaat hebben maar ik zou mezelf er gewoon niet prettig bij voelen als ik door de eerste paar uur van de bevalling heen zou slapen. Blijkt het idd een langdurige bevalling te zijn en de ontsluiting met 1 centimeter per uur te gaan slaap ik wel tussen centimeter 3 en 8. .
Ik lag in het ziekenhuis toen de bevalling begon, en het laatste waar ik over nadacht was mijn man bellen . Ik had niet het idee dat Freek al erg aanstaande was, en ik vond het eigenlijk wel prima, een beetje puffen en tussendoor wat doezelen. Tot de vk zei dat als ik NU mijn man niet ging bellen, zij het voor me ging doen.

Pas toen kreeg ik zelf het idee dat het weleens zo ver zou kunnen zijn, en heb ik ook braaf gebeld. Wèl een uitgeruste man aan mijn bed, die vervolgens de resterende uren op een krukje door mocht brengen, niet mocht praten, en ook niet aan me mocht zitten.
Hey, mijn pijn, mag ik aub zelf weten hoe ik die het beste handel?
Samen bevallen, my ass (alhoewel ik daar echt wel vanuit gegaan was, op yoga waren we de beste in de weeendans ).
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 22:29:20 #254
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56142525
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:23 schreef Leah het volgende:

[..]
op yoga waren we de beste in de weeendans ).

Ik moest proesten van het lachen en nu zit mijn toetsenbord onder de appelsap.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56143411
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik moest proesten van het lachen en nu zit mijn toetsenbord onder de appelsap.
Wellicht een nieuw idee voor dancing with the stars Zat celebs zwanger op het moment

Randa, Magneet en Merlijn, gefeliciteerd met Gwen!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:13:17 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_56143556
Ik moest er niet aan denken om in Berts handen te knijpen, ik had daar een prima giraffe voor mee die precies de juiste nek had met precies de juiste dikte Happy Horse, daar werd ik happy van
Voor de rest heeft hij wel heel lief af en toe mijn hoofd wat bevochtigd met een washandje en wat zweet weggepoetst

Oja, en hij was er ook bij toen ik op de postoel ging en ik niet alleen moest plassen Arme verpleegkundige die de po moest legen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56143610
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:09 schreef lunastar het volgende:
Wenneke Tearsong en Pruk/Troel gefeliciteerd! met jullie wondertjes

Hier gisterenavond en dezemorgend weer ff paniek... om het ff uit te leggen, volgens gyn had ik in december een gesprongen addertje en moet ik zo weinig mogelijk druk zetten op baarmoeder... Nu hebben we woensdagnacht sex gehad en donderdag en dezemorgend kon ik eindelijk na lange constipatie eens fatsoenlijk naar de grote wc... met als gevolg een bloeding..; wel niet veel, maar een drupje bloed is al genoeg om in paniek te slaan hier.. Ik heb mijn tante gebeld die is vroedvrouw, maar kon me niet helpen, dan de gyn maar gebeld, na veel doorverbindingen van de ene persoon naar andere, want gyn was er niet.. Kwam ik eindelijk bij iemand die me wat gerust kon stellen... Ze heeft heel mijn geschiedenis gevraagd en wat gyn gezegd had over vorige bloeding.. Nu zei ze als ik nog bloed moet ik langskomen kijken ze of alles goed is en krijg ik wééral spuit voor rhesus negatief... maar het bloeden was dus al gestopt en ze zei als het dan niet meer opstart moet ik gewoon tot dinsdag afwachten, moet dan toch naar gyn... Bij elke toillet bezoek is het controleren en ook ventje vraagt hoe het dan zit...
Ik ben blij dat het lichtte bloedingen zijn, veel slijm erbij en dat het meestal maar 1 toilletbezoekje duurt... maar durf nu niks meer te doen...

Zo onzeker wordt ik er van, al voel ik met momenten lichtte stampjes, begin ik nu weer te twijfelen of het wel ons beebje is en niet het bloed dat er zit
Luna, helaas ben ik nogal ervaren in bloedingen tijdens de zwangerschap. Wat betreft je laatste zin denk ik je gerust te kunnen stellen. Die stampjes die je voelt, zijn echt van de baby. Ik heb bloedstolsels verloren groter dan mannenvuisten en heb daar nooit enigszins wat van gevoelt, behalve dat ze 'klem' voor de baarmoederhals zaten. Een lichte bloeding van een bloedvaatje schijnt redelijk vaak voor te komen en het kindje heeft hier echt geen last van. (Er zit tenslotte een vlies omheen, maar wat betreft jouw rhesusrisico zullen ze extra voorzichtig zijn.) Maar ik weet ook dat dit je niet geheel gerust zal stellen, bloedverlies tijdens de zwangerschap -hoe weinig ook- is gewoon eng om mee te maken. Vraag volgende keer bij de gyn even waar je placenta ligt. Een laag liggende placenta geeft meer kans op bloedverlies, dus als deze hoog ligt, zal dat je gerust stellen. (Ik had overigens een laag liggende, maar heb ondanks alle bloedingen evengoed een prachtig meissie op de wereld gezet! ) Owja... en wat betreft verstoppingen, vraag aan je huisarts of je gyn of je Movicolon mag. Dit is veilig voor de baby en maakt de stoelgang stukken eenvoudiger. Kan me zo voorstellen dat je nu angst voor het poepen krijgt, wat alleen maar constipatie in de hand (nou ja... ergens anders dan!) werkt.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:26:49 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56143970
Randa en Magneet, van harte gefeliciteerd met Gwen En Merlijn natuurlijk ook gefeliciteerd met zijn zusje.
Ik was nog net op tijd met succes wensen, gelukkig.

En er zijn al weer wat a.s. mama's aan het rommelen las ik, dus voorlopig is de babyboom nog niet voorbij.

Lunastar, vervelend die onzekerheid. Sterkte.

Maneki, ik had nog nooit van Pupp gehoord totdat Melonovy het had en er ook foto's van gemaakt had. Dat heeft toen echt diepe indruk op me gemaakt. Ik hoop dat je er snel van verlost bent. Knap dat je ondanks alles toch zo positief blijft over deze zwangerschap.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_56144070
Randa en Magneet, van harte gefeliciteerd met Gwen!

Manman... wat een babyboom hier...
  zaterdag 19 januari 2008 @ 06:34:54 #260
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56147984
Randa en Magneet, gefeliciteerd met jullie dochter Gwen!!!!!! Leuke naam!

Icicle?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 06:50:07 #261
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56147992
Ja, Icicle nog een paar weekjes....ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat
Lekker douchen!
pi_56149045
Rustige nacht... Niets hier dus...

Ik wil ook meedoen aan de babyboom...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:43:37 #263
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56149138
Ooooh, wat zijn er veel babietjes te verwelkomen!

Wenneke, van harte met Vera!
Tearsong, gefeliciteerd met Yara!
En Randa en Magneet, gefeliciteerd met Gwen!

En ik ga eens even googlen op PUPP
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_56149190
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:43 schreef Moonah het volgende:
Ooooh, wat zijn er veel babietjes te verwelkomen!

Wenneke, van harte met Vera!
Tearsong, gefeliciteerd met Yara!
En Randa en Magneet, gefeliciteerd met Gwen!

En ik ga eens even googlen op PUPP
sjak heeft op pagina 5 een linkje dat heel duidelijk is
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2008 @ 12:28:48 #265
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56150850
Ja hoor, een dag niet FOK!ken en er is alweer een baby'tje... Randa en Magneet en Merlijn, gefeliciteerd met Gwen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_56151273
quote:

[..]

Ik lag in het ziekenhuis toen de bevalling begon, en het laatste waar ik over nadacht was mijn man bellen . Ik had niet het idee dat Freek al erg aanstaande was, en ik vond het eigenlijk wel prima, een beetje puffen en tussendoor wat doezelen. Tot de vk zei dat als ik NU mijn man niet ging bellen, zij het voor me ging doen.

Pas toen kreeg ik zelf het idee dat het weleens zo ver zou kunnen zijn, en heb ik ook braaf gebeld. Wèl een uitgeruste man aan mijn bed, die vervolgens de resterende uren op een krukje door mocht brengen, niet mocht praten, en ook niet aan me mocht zitten.
Hey, mijn pijn, mag ik aub zelf weten hoe ik die het beste handel?
Samen bevallen, my ass (alhoewel ik daar echt wel vanuit gegaan was, op yoga waren we de beste in de weeendans ).
Oehw, ik zou het toch wel erg graag samen willen doen, of ik hem nou uitfoeter of niet, maar ik hecht enorm veel waarde aan dat soort dingen.
Ik hoor ook dat vele vrouwen de zwangerschapstest op zichzelf doen, ik heb dat juist bewust met vriendlief gedaan, was ook wel handig want ik was zelf zo nerveus dat ik het niet eens meer kon opbrengen om aandachtig de bijsluiter door te lezen terwijl ik dat wel belangerijk vond
Maar bij mij doet het zelfs pijn het idee om die dingen alleen op me houtje te doen, ben gewoon een emomuts qua dat soort dingen.

Randa en Magneet; van harte gefeliciteerd!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:02:52 #267
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_56151460
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:53 schreef Llewella het volgende:

[..]

Oehw, ik zou het toch wel erg graag samen willen doen, of ik hem nou uitfoeter of niet, maar ik hecht enorm veel waarde aan dat soort dingen.
Ik hoor ook dat vele vrouwen de zwangerschapstest op zichzelf doen, ik heb dat juist bewust met vriendlief gedaan, was ook wel handig want ik was zelf zo nerveus dat ik het niet eens meer kon opbrengen om aandachtig de bijsluiter door te lezen terwijl ik dat wel belangerijk vond
Maar bij mij doet het zelfs pijn het idee om die dingen alleen op me houtje te doen, ben gewoon een emomuts qua dat soort dingen.
Ik ben helemaal geen emomuts maar toch wil ik het ook. Ik ben toch samen met hem zwanger geworden, het is toch onze baby?
Bovendien heb ik er altijd veel steun aan als Knut bij mij is en dan hoeft hij niet eens wat te zeggen of te doen, er zijn is al genoeg. We doen sowieso eigenlijk alles wel samen. Sommige mensen zouden dat afschuwelijk vinden, wij niet.

Even een voorbeeldje van steun. Ik heb een hele erge angst voor overgeven, alhoewel die wel minder is geworden na de laatste nacht met overgeven. Ik moest uiteindelijk voor het eerst overgeven. Ik raak daar echt heel erg van in de paniek op de een of andere manier. Met pijn en moeite heb ik hem geroepen en het enige wat hij deed was naast mij, op de badrand zitten, terwijl ik over de wc hing. Hij hield mijn haar uit de weg en spoelde de wc door om mij daarna wat water te geven. Ik moet er niet aan denken dat iemand aan mij zou zitten tijdens het overgeven, maar ik had Knut er echt bij nodig. En dat terwijl ik eigenlijk een behoorlijke einzelganger ben.

Als ik de eerste krampjes krijg zou ik hem dan ook wakker maken. Hij kan daarna nog gaan slapen of weet ik het, maar ik vind het ook niet eerlijk om het alleen te doen. Het is tenslotte ook zijn kind en je hebt samen besloten voor een baby te gaan. Bevallen is daar ook een deel van.

En kleine oogjes of erg moe, Knut heeft heel weinig slaap nodig, dus dat zal ook wel meevallen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:47:47 #268
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56152253
Dames, je weet absoluut niet hoe je je gaat voelen als je je weeën krijgt. Wellicht lijkt het zo romantisch, 'samen een kindje krijgen', maar je zult dán pas ervaren waar je behoefte aan hebt.
Mijn beste vriendin en haar vriend hebben de bevalling heel erg samen gedaan, als een team. hand vasthouden, coachen bij het puffen etc. Dat leek mij ook geweldig! Nou, ik kon nog geen oogcontact verdragen! Laat staan dat J me zou aanraken...

Uiteindelijk zijn we wél een superteam geweest toen, maar op een totaal andere manier dan ik voor ogen had. Niets intiems of gezelligs, maar ik hoefde maar een vingertop op te richten en J wist al dat er een wee aankwam en sloeg de dekens van me af. Later bij de persweeën idem dito. Eén vingerbeweging was al voldoende om hem mijn benen te laten optrekken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2008 @ 14:08:14 #269
43556 miss_dynastie
pi_56152670
quote:
op yoga waren we de beste in de weeendans
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:20:53 #270
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_56154209
Ik sprak Icicle laatst nog over de MSN.. alles gaat super goed met haar..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_56154928
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:47 schreef Moonah het volgende:
Dames, je weet absoluut niet hoe je je gaat voelen als je je weeën krijgt. Wellicht lijkt het zo romantisch, 'samen een kindje krijgen', maar je zult dán pas ervaren waar je behoefte aan hebt.
Mijn beste vriendin en haar vriend hebben de bevalling heel erg samen gedaan, als een team. hand vasthouden, coachen bij het puffen etc. Dat leek mij ook geweldig! Nou, ik kon nog geen oogcontact verdragen! Laat staan dat J me zou aanraken...

Uiteindelijk zijn we wél een superteam geweest toen, maar op een totaal andere manier dan ik voor ogen had. Niets intiems of gezelligs, maar ik hoefde maar een vingertop op te richten en J wist al dat er een wee aankwam en sloeg de dekens van me af. Later bij de persweeën idem dito. Eén vingerbeweging was al voldoende om hem mijn benen te laten optrekken.
Ik weet idd nu niet hoe het zometeen zal gaan, iedere bevalling is zowieso anders, en iedere vrouw is anders.
Toch hecht ik er veel waarde aan als ie bij me in de buurt dan. Of ie nu wel aan me mag zitten of helemaal niet. Hij weet ook dat als ik het zwaar heb dat ie zeker niet bij me in de buurt moet gaan miepen, niet aan me moet tussen of gaan draaikonten, dat heeft ie dus al ervaren toen ik erg ziek was en pijn had, hij weet dat ie dan snauwen kan verwachten en dat ik weinig kan hebben, of dat ie er heel snel bij moet zijn als ik hem nodig heb. Hij weet wat ie dan moet doen gelukkig.
Een vader staat bij mij toch op een behoorlijk ere plekje, waar de ene vrouw geen waarde aanhecht als ik om me heen kijk, doe ik dat wel. Mijn eigen vader is namelijk wel een beetje m'n held, die heeft namelijk ook de rol van m'n moeder over moeten nemen, dus ik weet wat vaders waard zijn En dit soort dingen verdeel ik graag 50/50, want hij moet ook maar een beetje van de zijlijn lijdzaam toekijken

Sil, we gaan er gewoon met de papa's voor Of we ze nou gek schreeuwen of niet
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:01:41 #272
54772 Silmarwen
pi_56155126
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:53 schreef Llewella het volgende:

[..]

Sil, we gaan er gewoon met de papa's voor Of we ze nou gek schreeuwen of niet
inderdaad.

Overigens, Moonah. Ik heb echt geen romantisch beeld erbij met samen puffen. Ik weet heel goed dat als ik pijn heb ik niet wil dat iemand aan mij zit. Maar dat weet Knut ook heel erg goed. Ik wil gewoon dat hij in de buurt is. Ik voel me bij hem altij heel erg geborgen en veilig, zolang hij maar in de buurt is.

Erg he.
pi_56155675
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:01 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

inderdaad.

Overigens, Moonah. Ik heb echt geen romantisch beeld erbij met samen puffen. Ik weet heel goed dat als ik pijn heb ik niet wil dat iemand aan mij zit. Maar dat weet Knut ook heel erg goed. Ik wil gewoon dat hij in de buurt is. Ik voel me bij hem altij heel erg geborgen en veilig, zolang hij maar in de buurt is.

Erg he.
Same for me, alleen bij mij geld dat dus voor vriendlief, knut heeft denk al genoeg aan 1 zwangere vrouw
Amber Mae
pi_56156428
Ik heb gister na overleg met de vk toch maar zo`n pilletje genomen, en ik geloof dat ik er niet echt heel lekker op reageer Heb vanacht comateus geslapen, schoot vanmorgen om 10.00 uur wakker en ben om 12.00 weer op de bank gaan liggen en schoot nu net wakker. Voel me alsof ik zwaar dronken ben en de hele wereld draait Mag toch hopen dat dat een kwestie van wennen is?
Saartje
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:53:37 #275
54772 Silmarwen
pi_56156590
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb gister na overleg met de vk toch maar zo`n pilletje genomen, en ik geloof dat ik er niet echt heel lekker op reageer Heb vanacht comateus geslapen, schoot vanmorgen om 10.00 uur wakker en ben om 12.00 weer op de bank gaan liggen en schoot nu net wakker. Voel me alsof ik zwaar dronken ben en de hele wereld draait Mag toch hopen dat dat een kwestie van wennen is?
zyrtec is een zware antihistamine. Je kunt daar behoorlijk moe van worden en veel van gaan slapen. Ik slik zelf altijd best pittige antihistamine aan het eind van de winter en in de lente, tegen mijn hooikoorts. Dit doe ik alleen op dagen waarop ik weet dat het erg wordt, omdat ik er dood en dood moe van wordt en niet meer goed kan opletten. Dat weegt niet altijd op tegen de hooikoorts verschijnselen.

Maar naarmate je ze langer gebruikt raak je minder snel moe. Helaas is dit een bijwerking.

Bijwerkingen

Tijdens het gebruik van Zyrtec kunnen de volgende bijwerkingen optreden: hoofdpijn, droge mond, slaperigheid, opwinding (agitatie) en duizeligheid. Deze verschijnselen zijn meestal van lichte en voorbijgaande aard. Voor volwassenen geldt dat deze klachten kunnen worden tegengegaan door de tablet 's avonds in te nemen dan wel 5 mg (halve tablet) 's ochtends en 's avonds in te nemen Waarschuw een arts of apotheker indien bij u een bijwerking optreedt die niet in deze bijsluiter wordt vermeld of als u een bijwerking als ernstig ervaart.

Ik rij ook liever geen auto als ik antihistamine heb ingenomen. Vooral niet tegen een felle allergische reactie als netelroos en een steek van een dier.
pi_56156698
Ok dan..ik bewaar de pillen wel voor het weekend en jeuk me de rest van de week de vellen. Heb weinig trek om m`n auto de sloot in te tuffen als ik de kinders naar school breng
Bedankt
Saartje
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:16:23 #277
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56157166
Saskia wordt ook altijd moe en vervelend (van vermoeidheid) door antihistamine
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56157282
Ah ok, dan zal dat er wel bijhoren Vervelend zijn laat ik me niet over uit
Saartje
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:31:40 #279
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_56157601
Randa mag nog niet naar huis bloeddruk is nog te hoog
pi_56157632
Oh wat een tegenvaller! Krijgt ze medicatie of moet het vanzelf dalen?
Saartje
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:35:36 #281
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_56157730
geen medicatie. der bloed was ook niet helemaal 100% anders had ze ondanks de bd naar huis gemogen ( leverwaardes wijken een beteje af, heeft verband met de bloeedruk )
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:36:35 #282
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_56157759
maar wel goed nieuws is dat Gwen Miranda der tepels van der tieten zuigt. Randa klaagt nu al dat Gwen teveel wilt drinken
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:07:44 #283
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56158550
Jaaaa! Tearsong, gefeliciteerd met de geboorte van Yara!!! Thomas, gefeliciteerd met je zusje!
randa en Magneet, gefeliciteerd met jullie kleine meisje. En Merlijn, gefeliciteerd met je zusje, grote broer!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56158576
Gefeli Magneet!
pi_56160583
Maneki wat vervelend Puppp. Niet lief van je lijf maar wel geweldig hoe positief je blijft.

Manlief heeft hier ook niet veel meer gedan tijdens de bevalling dan er gewoon zijn. Alleen met de persweeen heb ik zijn handen fijngeknepen even en heeft hij mijn hoofd vastgehouden. Hij was er gewoon en dat was genoeg.
Ik heb hem ook niet meteen wakker gemaakt toen de weeen begonnen omdat ik eerst echt zeker wilde weten dat het echt begonnen was.

Verder heb ik een modelkind. Om de vier uur meldt ze zich, drinkt zich klem om vervolgens weer heerlijk te gaan slapen. En best of all, Noortje is helemaal verliefd op haar kleine zusje.
pi_56160965
Hoe is het met de andere net-zwangeren eigenlijk?

Het gaat hier wel goed. Morgen 7 weken zwanger.
Ik wilde dat die eerste weken maar iets sneller gingen! Mijn buik bolt al wel wat op, als je het weet en ik iets straks aanheb kan je het zien. Aan de ene kant leuk, aan de andere kant is het niet de bedoeling dat iedereen het over 2 weken al ziet natuurlijk. Maar, het zal nu eerst wel even zo blijven denk ik!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:25:29 #287
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56161815
Magneet, wat jammer dat je ze nog niet mee mocht nemen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56162483
Heeft iemand trouwens nog een tip tegen een enorm opgeblazen gevoel? Eén of ander helpend theetje of iets dergelijks?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:27:53 #289
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_56163605
zo en weer terug, Merlijn slaapt bij mijn vader dus het is nu heel rustig hier. Als morgen de bloedwaardes hetzelfde zijn als nu mag Miranda overigens gewoon naar huis. Het is alleen de eerste 24/48 uur waar dat heel belangrijk is om in de gaten te houden.
pi_56164475
En ook hier kom ik Yara even aan jullie voorstellen

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_56164512
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:47 schreef Wurpje het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een tip tegen een enorm opgeblazen gevoel? Eén of ander helpend theetje of iets dergelijks?
Mij hielp het om iets koolzuurhoudends te drinken en daarna even asociaal te boeren
pi_56165536
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef owlet het volgende:

[..]

Mij hielp het om iets koolzuurhoudends te drinken en daarna even asociaal te boeren
Dank je wel, wordt getest
Al boer ik sowieso al best veel asociaal momenteel
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:42:33 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56165636
Ow Tearsong, wat is ze mooi!
pi_56165710
Tearsong, wat een snoepje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56165937
Tearsong, echt een pracht van een meisje! ik zie al duidelijk dat ze een zusje van Tomas is ook, leuk! wel iets lichter van haarkleur, of lijkt dat maar zo?
pi_56165957
Tearsong wat een is Yara en wat ligt ze er lekker tevreden bij!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:00:42 #297
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56166275
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:47 schreef Moonah het volgende:

Kun je je nog herinneren dat ik een speciaal cdtje had gebrand? Die ik dan zou spelen als ik in de weëen lag?
Ik heb nog net niet de afstandsbediening dwars door de tv gesmeten, alles om me heen moest stil zijn. Zelfs bewegend beeld was teveel.
Cd brengt nog steeds wel emoties omhoog, maar dan wel positieve.

Wenneke en Randa van harte met jullie kindjes!

- die handjes van Yara -

[ Bericht 1% gewijzigd door dutchie op 19-01-2008 23:11:16 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:08:10 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56166495
Ik had ook een cd-tje met voor mij dierbare muziek in de buurt liggen. En je raadt het al...
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:12:32 #299
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56166608

Draai je 'm nog wel eens?
Ik ben zo'n muts die dan denkt dat het ook goed is voor de kleine om de cd te horen. Zo heb ik al wiegend met Cas (en bij Léon trouwens ook bedenk ik me net) voor de radio gestaan. Heeft toch wel wat.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:16:45 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_56166726
het blijft zo mooi he die pasgeboren babietjes dag Yara welkom op de wereld meisje
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')