wel eens een keer sneackers met een koeienhuidje aan de buitenkantquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef Cybart het volgende:
sneakers met schapenvacht....
nog nooit gezien
cool idear tho
Waar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wel eens een keer sneackers met een koeienhuidje aan de buitenkant
jap jap jap,quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waar!Die moet ik gewoon hebben! Een beetje een hoog model hopelijk? En het is toch wel echte koevacht?
![]()
Oh bah, die zijn dus nergens meer te krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap jap jap,
was 2 jaar geleden in utrecht, spijt dat ik ze niet gekocht had, maar vond het toender tijd te gay
All starsquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Cybart het volgende:my new sneakers:
[ afbeelding ]
alleen heb ik dan het lage model...
zo lelijk dat ze weer zo stoer zijn![]()
![]()
reguliers dwars?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bezit alle horeca in de rue de vaseline in Amsterdam
Was dat die gozer uit House? Met "half a brain"?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://youtube.com/watch?v=eejRZaL9-LQ
Dave Matthews Band - Two Step.
Geen idee, dat volg ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
Was dat die gozer uit House? Met "half a brain"?
Dat valt me nou weer van je tegen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee, dat volg ik niet.
Zingen kan ie iig, half a brain or not!
da's heel slecht, zo vlak voor het slapen gaan je nog vol proppenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Zakje het volgende:
Ík ga nog snel wat eten, over 3 kwartier ga ik aan een 3 daagse sapkuur.
Valt best mee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's heel slecht, zo vlak voor het slapen gaan je nog vol proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |