Die Kennedy staat ook wekelijks te prutsen ja. Rommedahl kan er alleen pas in na 70 minuten ongeveer. Luque lijkt het ook te hebben verbruid (kan ik me wel voorstellen), dus dan wordt het hopen dat Leo snel weer helemaal fit is. Dan met het middenveld Gabri-Perez-Davids zit het ook wel goed. Alleen die fuckin verdediging, en dan vooral de zijkanten.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oke.. ik moet toch ff wat zeggen..
Kennedy.. waarom?
Urby.. waarom? ALWEER WAAROM?!
zucht..
Yeah right, Escude die bij Sevilla wekelijks speelt? (iig vorig jaar, dit jaar heb ik nog niks van ze gezienquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:48 schreef Messenga het volgende:
Kennedy is te sloom..
En we hebben echt hard verdedigers nodig, van een flink kaliber. Nieuwe Chivu? Misschien Escudé terughalen?
Het was een retorische vraag smart ass..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat we geen andere verdedigers hebben slimmerd.
Ach, zo sterk is jullie concurrentie ook niet...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat gaat je simpelweg niet lukken zonder versterkingen. Ben ik echt van overtuigd.
Waarlijke nonsens. Alleen moet Ajax verder scouten dan zondagavond met een bak bami op schoot de Wedstrijden kijken. Nu ook weer.. Engelaar.. what the hell?!?! Een verdediger!! Geen 28 jarige middenvelder..quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ze zijn alleen niet beschikbaar
maar je hebt wel gelijk
Volgens mij op dit moment niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yeah right, Escude die bij Sevilla wekelijks speelt? (iig vorig jaar, dit jaar heb ik nog niks van ze gezien)
Driessen werd in z'n tijd bij Langs de Lijn weer vaak verweten dat hij als Amsterdammer wel erg enthousiast was voor Ajax.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Driessen is een vieze kakkerlak
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waarlijke nonsens. Alleen moet Ajax verder scouten dan zondagavond met een bak bami op schoot de Wedstrijden kijken. Nu ook weer.. Engelaar.. what the hell?!?! Een verdediger!! Geen 28 jarige middenvelder..
Helemaal eens maar dan krijg je een talent, prima als het ook echt een talent is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waarlijke nonsens. Alleen moet Ajax verder scouten dan zondagavond met een bak bami op schoot de Wedstrijden kijken. Nu ook weer.. Engelaar.. what the hell?!?! Een verdediger!! Geen 28 jarige middenvelder..
Dan wil hij alsnog niet....quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij op dit moment niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |