Van Geel zit op een berg met geld en moet dat eindelijk eens investeren in nieuwe spelers (verdedigers). Op de huidige manier gaan we nooit meer Champions League voetbal spelen.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Geel zit op een berg met geld en moet dat eindelijk eens investeren in nieuwe spelers (verdedigers). Op de huidige manier gaan we nooit meer Champions League voetbal spelen.
laat ze maar ook eens een goede lange termijn visie ontwikkellen, dit is toch geen beleid?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Geel zit op een berg met geld en moet dat eindelijk eens investeren in nieuwe spelers (verdedigers). Op de huidige manier gaan we nooit meer Champions League voetbal spelen.
Het allerbelangrijkste is dat die titel (lees: Champions League) binnen wordt gehaald.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ze maar ook eens een goede lange termijn visie ontwikkellen, dit is toch geen beleid?
met even twee spelers halen, als dat al lukt, ben je er niet, want komende zomer loopt het helemaal leeg denk ik.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat die titel (lees: Champions League) binnen wordt gehaald.
Dat gaat je simpelweg niet lukken zonder versterkingen. Ben ik echt van overtuigd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste is dat die titel (lees: Champions League) binnen wordt gehaald.
Driessen is een vieze kakkerlakquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zelfs geen zin in analyse dit keer..
Collectief falen..
TT zegt genoeg..
Oh ja.. wel 1 ding.. RTL.. doe je kijker een plezier en voer Leo driessen af in een lijkenzak..
Ik hoop juist dat ze het niet snel vergeten en dat ze daar in Amsterdam eindelijk eens gaan inzien wat er allemaal fout zit daar. Maar ja, dat zal wel ijdele hoop zijn.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:44 schreef RayMania het volgende:
Uitermate triest, geen woorden voor.
Wat een contrast met zondag mét Davids. Snel vergeten en alles voor de titel.
Zondag heb ik die driesen al verrot gescholden en dit keer heb ik zonder geluid gekeken. Maar wat een drama...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Jnk18 het volgende:
Die leo driessen word ik ook helemaal gek van, altijd maar dat anti-ajax geneuks van hem, zum kotze!!!!![]()
Hebben we lekker veel te zoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Ruiseart het volgende:
Champions League
De verdediging is al jarenlang het zorgenkindje. Wat je van Geel in ieder geval kunt kwalijk nemen is dat hij in de zomer zowel Sneijder als Perez liet vertrekken. De no.10 is het belangrijkst in het Ajax-spel en we gingen van twee (super)-spelers op die positie naar nul. Als dat niet gebeurd zou zijn hadden we nu nog (minimaal) UEFA-cup en waren we de nummer één in de competitie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ze maar ook eens een goede lange termijn visie ontwikkellen, dit is toch geen beleid?
met even twee spelers halen, als dat al lukt, ben je er niet, want komende zomer loopt het helemaal leeg denk ik.
Vergeet Ogararu niet...WAAROM???quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oke.. ik moet toch ff wat zeggen..
Kennedy.. waarom?
Urby.. waarom? ALWEER WAAROM?!
zucht..
Omdat we geen andere verdedigers hebben slimmerd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oke.. ik moet toch ff wat zeggen..
Urby.. waarom? ALWEER WAAROM?!
Ze zijn alleen niet beschikbaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat gaat je simpelweg niet lukken zonder versterkingen. Ben ik echt van overtuigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |