Rot nu gewoon op kneus, het was geen rood dus niet meer over hebben. We hebben het over het VELDspel.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Of dacht je nou werkelijk dat Ajax met 10 man dit spel had kunnen vertonen?
Als jij 2 keer natrappen al geen rood vind dan ga ik met jou al niet meer in discussie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Rot nu gewoon op kneus, het was geen rood dus niet meer over hebben. We hebben het over het VELDspel.
eikelige actie iddquote:
Hoeveel geld hebben we wel niet gekregen voor Sneijder en Babel? Investeer dat geld dan ook! En kom niet aanzetten met 'gratis' spelers als Colin, Urzaiz en Delorge want er is ook een reden waarom die spelers gratis waren.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als jij 2 keer natrappen al geen rood vind dan ga ik met jou al niet meer in discussie.
Ik heb het ook over het VELDspel. Dit VELDspel had Ajax nooit kunnen laten zien met 10 man.
Hij is jong en talentvol. Met, helaas, wel wat maniertjes. Maar als je zijn goals en assists bij elkaar optelt doet hij het lang niet slecht voor een eerste seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef De.Kromme het volgende:
Dat die Suarez niet finaal uitgekotst wordt door jullie zeg.
Hij scoort en daar wordt hij voor betaald, de rest wat hij doet zal me een zorg zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef De.Kromme het volgende:
Dat die Suarez niet finaal uitgekotst wordt door jullie zeg.
Ojers had afgelopen zondag en vorige week gelijk; Urby desnoods roeiend naar Engeland brengen en alles, maar dan ook alles is beter dan Ogararu.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Cheiron het volgende:
En Ogararu en Urby mogen ook de Noordzee in, stelletje nutteloze eikels.
Hopelijk loten jullie Roda of NAC. Ik wil wel een finale Haarlem - Quick Boys.quote:
Weet ik wel maar ik kan er geen verzinnen die nu een directe versterking is. Realisme is denken: wie wil er in vredesnaam naar Ajax (in de winterstop)? Weet jij het?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben we wel niet gekregen voor Sneijder en Babel? Investeer dat geld dan ook! En kom niet aanzetten met 'gratis' spelers als Colin, Urzaiz en Delorge want er is ook een reden waarom die spelers gratis waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |