Als je tot die tijd na de kansen keek gewoon onterecht ja, na de 2-1 niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Onterecht? Nac had nog een pingel moeten hebben, en Ajax een rode kaart.
Koster kan hier niets aan doen. Van Geel moet direct, minimaal twee, verdedigers kopen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, trainer ontslaan helpt inderdaad
Jij snapt het niet he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat Ajax nooit dit spel had kunnen laten zien als je al 2-0 achter stonden met 1 man minder.
AZ speelde de halve wedstrijd met 10 man bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan dat nou, 6-1 tegen AZ, en dan 4-1 tegen NAC verliezen. Ik kan er echt gewoon niet bij.
Alsof die voor het oprapen zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Koster kan hier niets aan doen. Van Geel moet direct, minimaal twee, verdedigers kopen.
Nooit gemogen die pik.quote:
Nou hier ook afgezet en ruzie met me vriendin door al dat gevloek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:27 schreef Ruiseart het volgende:
Ik heb 't afgezet, m'n puppy werd bang van het gevloek en getier.
Als ik met hem met het balletje speel pakt hij 'm trouwens altijd af, topverdediger in de wording.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |