Als je tot die tijd na de kansen keek gewoon onterecht ja, na de 2-1 niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huh? Onterecht? Nac had nog een pingel moeten hebben, en Ajax een rode kaart.
Koster kan hier niets aan doen. Van Geel moet direct, minimaal twee, verdedigers kopen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, trainer ontslaan helpt inderdaad
Jij snapt het niet he?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat Ajax nooit dit spel had kunnen laten zien als je al 2-0 achter stonden met 1 man minder.
AZ speelde de halve wedstrijd met 10 man bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan dat nou, 6-1 tegen AZ, en dan 4-1 tegen NAC verliezen. Ik kan er echt gewoon niet bij.
Alsof die voor het oprapen zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Koster kan hier niets aan doen. Van Geel moet direct, minimaal twee, verdedigers kopen.
Nooit gemogen die pik.quote:
Nou hier ook afgezet en ruzie met me vriendin door al dat gevloek.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:27 schreef Ruiseart het volgende:
Ik heb 't afgezet, m'n puppy werd bang van het gevloek en getier.
Als ik met hem met het balletje speel pakt hij 'm trouwens altijd af, topverdediger in de wording.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |