quote:
nee, dan is het juist bewezen dat die lui kansloos zijn!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Joran-Joran het volgende:
Bovendien, ik vond hem in het begin verfrissend, maar hij zoekt nu alleen maar de problemen op. En het is nu eenmaal een feit dat die lui niet tegen kritiek kunnen. Maar wat nou als die film er straks komt, er volgt een aanslag, en je vader zit toevallig in die trein. Is het dan nog steeds zo leuk allemaal?
De "Ik ben niet tegen buitenlanders hoor...maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:08 schreef B1nulnul het volgende:
tsja
waarom ga je eigenlijk niet naar die website die wel subsidie krijgt?
Ik ben helemaal niet zo anti-buitenlanders. Maar het zijn wel altijd die marokkanen die problemen veroorzaken. In Marokko geen levensbedreigende situaties ofzo, dus als Geert dat soort mensen uit Nederland houdt vind ik het prima. Met uitzondering van degenen die emigreren omdat ze hier daadwerkelijk een baan hebben.
Eens. repsect voor wilders dat hij het aan durft te tonen. Ga maar eens na wat een persoonlijke opofferingen onze blonde held allemaal maakt. Hij heeft geen prive leven meer, puur omdat hij gelijk heeft. Had hij geen gelijk dan hadden ze namelijk lauw gereageerd en 'm fysiek met rust gelaten, zoals het gros van de nederlanders reageert als de bijbel wordt beledigd. Maar hij heeft gelijk, het is een achterlijk agressief geloof opgericht door iemand die wij nu als pedofiel zouden opsluiten.....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef UnderFire het volgende:
Die film moet er komen .... niks tegen de islam maar als ze niet tegen kritiek kunnen (zoals alle andere godsdiensten wel kunnen) dan mogen ze van mij allemaal terug naar het midden-oosten om daar met hun vriendjes weg te rotten.
Je bent echt opvliegend! Nu niet met wijn gooien he?!quote:
als hij gewoon zijn mond had gehouden,, had hij miss wel een privelevenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:25 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Eens. repsect voor wilders dat hij het aan durft te tonen. Ga maar eens na wat een persoonlijke opofferingen onze blonde held allemaal maakt. [b]Hij heeft geen prive leven meer, puur omdat hij gelijk heeft.[b] Had hij geen gelijk dan hadden ze namelijk lauw gereageerd en 'm fysiek met rust gelaten, zoals het gros van de nederlanders reageert als de bijbel wordt beledigd. Maar hij heeft gelijk, het is een achterlijk agressief geloof opgericht door iemand die wij nu als pedofiel zouden opsluiten.....
Illegale Polen, lekker goedkoop en geen Moslim.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:46 schreef Agiath het volgende:
En wie gaat dalijk al die gesloopte ambassades repareren?
Ja, met capituleren voor agressieve geloofswaanzinnigen schieten we echt wat op.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef thomaSe het volgende:
[..]
als hij gewoon zijn mond had gehouden,, had hij miss wel een priveleven
soms is je mond houden beter dan gelijk hebben
Je bent dus wel bang. Dhimmi !!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Eix het volgende:
Niet dat ik bang ben voor dat Moslim volk maar ergens lijkt het me toch niet echt slim om die gasten zo te provoceren.
Precies!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef ozzietukker het volgende:
Er is al zoveel ophef over een film die nog niemand gezien heeft, dat hij nu al gelijk heeft dat wij in angst leven en ons al zover hebben laten 'onderwerpen' door uberhaubt angst te hebben op mogelijke gevolgen.
Het zou een stunt zijn als hij in zijn 'film' zelf in beeld komt en reacties voorbij laat komen van de verschillende mensen om aan te tonen hoe intolerant bepaalde groepen zijn voordat de 'film' uberhaupt gemaakt is, in plaats van daadwerkelijik de critische film.
Dat zou een stunt zijn, en kan hij hier bovenstaande mee aantonen!
Wel eens gehoord dat het beter is om staande te sterven dan geknecht te leven ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef thomaSe het volgende:
[..]
als hij gewoon zijn mond had gehouden,, had hij miss wel een priveleven
soms is je mond houden beter dan gelijk hebben
Ja want de Marokkanen staan klaar met de zwepen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Wel eens gehoord dat het beter is om staande te sterven dan geknecht te leven ?
Yep. Vandaag nog een rotterdams deelraadslid van de pvda die haar ware aard liet zien in de mail.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja want de Marokkanen staan klaar met de zwepen?
Precies !quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ze zijn al hier. En ze wachten tot ze met genoeg zijn om de macht over te nemen. En wij laten hun dat doen. We geven ze de macht gewoon.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ze zijn al hier. En ze wachten tot ze met genoeg zijn om de macht over te nemen. En wij laten hun dat doen. We geven ze de macht gewoon.
Volgens mij ben jij de enige persoon hier die bang is, met je science fiction-achtige obsessies.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:54 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Je bent dus wel bang. Dhimmi !!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:12 schreef gelly het volgende:
Ook een mooie provocerende film trouwens, dat zal die Joden de ogen wel hebben geopend.
En waarom veroorzaken Turken (zijn tenslotte ook moslims) geen tot zeer weinig overlast...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Even een vraagje
Waarom misdragen de marokkaanse jongeren zich alleen in ons land, en bv niet Duitsland oid
![]()
En zit daar niet meteen de oplossing van het probleem?
Dat is geen techniek, dat is wat er gebeurt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
De "Ik ben niet tegen buitenlanders hoor...maar" techniek
.
Voor de rest, Geert Wilders!
Een Turk zei me eens, dat ze in Turkije de Buren erg dom vinden,quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En waarom veroorzaken Turken (zijn tenslotte ook moslims) geen tot zeer weinig overlast...
Denk eens aan Frankrijk met de Algarijns/Franse allochtonen die lijnrecht tegenover de Fransen staan...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Even een vraagje
Waarom misdragen de marokkaanse jongeren zich alleen in ons land, en bv niet Duitsland oid
![]()
En zit daar niet meteen de oplossing van het probleem?
Zeg domme trut, moet je op alles zout leggen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:05 schreef gelly het volgende:
Uhmm, Turkije ligt *niet* naast Marokko. Schenk nog een sherry in.
Ze worden daar aangepakt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk eens aan Frankrijk met de Algarijns/Franse allochtonen die lijnrecht tegenover de Fransen staan...
En denk eens aan Wit-Rusland, Slowakije en Rusland waar het rechts-extremisme buitengewoon griezelige proporties aan begint te nemen...
Dan is de discussie over de marokkaanse jeugd in ons land heel wat minder beladen, vind je niet?
Mensen die Geert Wilders afzeiken en de criminelen beschermenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef Joran-Joran het volgende:
Wat gaat er toch in godsnaam mis in dat botte hoofd van die man? Denkt hij nou echt dat haatdragende films bijdragen aan veiligere samenleving?
Geert Wilders
Ik moet in de krant lezen dat moslimorganisaties vinden dat we een bomaanslag nodig hebben en dat ze de strot van bejaarden willen afsnijden (Utrecht, kanaleneiland). Wat gaat er mis in jouw botte hoofd dat je een man die dat wil bestrijden naar beneden haalt?quote:Wat gaat er toch in godsnaam mis in dat botte hoofd van die man? Denkt hij nou echt dat haatdragende films bijdragen aan veiligere samenleving?
Ik vergelijk Wilders altijd met zo'n vent die op een feestje naast je zit en je de godganse avond in je zij zit te porren. Maar o wee als je er dan wat van zegt, want dan ben JIJ intolerant!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:06 schreef RickoKun het volgende:
n00b, 1204912904124120940 topic!
Als die domme moslims weer boos worden en de boel kapot gaan fikken om een filmpje dan heeft Wilders uiteindelijk dus gelijk gekregen, dat die moslims alleen maar puur uit haat bestaan en een gevaar zijn voor de samenleving.
Het zou (het zoveelste) stuk bewijs zijn van het feit dat ze niets kunnen hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Joran-Joran het volgende:
Bovendien, ik vond hem in het begin verfrissend, maar hij zoekt nu alleen maar de problemen op. En het is nu eenmaal een feit dat die lui niet tegen kritiek kunnen. Maar wat nou als die film er straks komt, er volgt een aanslag, en je vader zit toevallig in die trein. Is het dan nog steeds zo leuk allemaal?
En hoe was je van plan dat te bestrijden? Door de Moslims die niet zulke taal uitslaan over een kam te scheren met de rest? Want dat is wat Wilders doet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik moet in de krant lezen dat moslimorganisaties vinden dat we een bomaanslag nodig hebben en dat ze de strot van bejaarden willen afsnijden (Utrecht, kanaleneiland). Wat gaat er mis in jouw botte hoofd dat je een man die dat wil bestrijden naar beneden haalt?
Alle moslims RAUSS of dood?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
En hoe was je van plan dat te bestrijden? Door de Moslims die niet zulke taal uitslaan over een kam te scheren met de rest? Want dat is wat Wilders doet.
Dat is helemaal niet m'n punt, de manier waarop hij het ''bestrijdt'', zoals jij dat noemt, werkt niet. Kijk bijvoorbeeld naar Theo van Gogh, die is ook vermoord vanwege een film. Feit is nou eenmaal dat er een aantal moslims bestaat, ook in dit land, waar niet normaal mee te praten valt. Om ze dan ook nog eens te gaan provoceren, dan roep je het over jezelf af. Als hij straks vermoord wordt, is dat z'n eigen schuld, maar erger zou zijn als onschuldige burgers hier het slachtoffer van worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik moet in de krant lezen dat moslimorganisaties vinden dat we een bomaanslag nodig hebben en dat ze de strot van bejaarden willen afsnijden (Utrecht, kanaleneiland). Wat gaat er mis in jouw botte hoofd dat je een man die dat wil bestrijden naar beneden haalt?
En Geert Wilders is geen onschuldige burger alleen om het feit dat hij zijn mening geeft en een stelletje slecht gehumeurde moslims hier niet tegen kunnen? Als we alle anders denkende moslims in dit land zouden moeten vermoorden was er helemaal geen probleem meer...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:50 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet m'n punt, de manier waarop hij het ''bestrijdt'', zoals jij dat noemt, werkt niet. Kijk bijvoorbeeld naar Theo van Gogh, die is ook vermoord vanwege een film. Feit is nou eenmaal dat er een aantal moslims bestaat, ook in dit land, waar niet normaal mee te praten valt. Om ze dan ook nog eens te gaan provoceren, dan roep je het over jezelf af. Als hij straks vermoord wordt, is dat z'n eigen schuld, maar erger zou zijn als onschuldige burgers hier het slachtoffer van worden.
Mwa, ik zou het niet zijn eigen 'schuld' willen noemen. De schuld ligt natuurlijk altijd bij de moordenaar. Maar ik zou wel willen zeggen dat Wilders het zelf uitlokt. Hij weet dondersgoed met wat voor mensen hij te maken heeft, namelijk een groep mensen met extreme en intolerante denkbeelden. Die kun je imho op twee manieren bestrijden: door ze hun bestaansrecht te ontnemen, of door er keihard tegenin te gaan. En dat laatste is wat Wilders doet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:50 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet m'n punt, de manier waarop hij het ''bestrijdt'', zoals jij dat noemt, werkt niet. Kijk bijvoorbeeld naar Theo van Gogh, die is ook vermoord vanwege een film. Feit is nou eenmaal dat er een aantal moslims bestaat, ook in dit land, waar niet normaal mee te praten valt. Om ze dan ook nog eens te gaan provoceren, dan roep je het over jezelf af. Als hij straks vermoord wordt, is dat z'n eigen schuld, maar erger zou zijn als onschuldige burgers hier het slachtoffer van worden.
Heb jij Geert Wilders wel eens met zo'n bomgordel zien lopen? (ik niet namelijk)quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:54 schreef Seneca het volgende:
[..]
Mwa, ik zou het niet zijn eigen 'schuld' willen noemen. De schuld ligt natuurlijk altijd bij de moordenaar. Maar ik zou wel willen zeggen dat Wilders het zelf uitlokt. Hij weet dondersgoed met wat voor mensen hij te maken heeft, namelijk een groep mensen met extreme en intolerante denkbeelden. Die kun je imho op twee manieren bestrijden: door ze hun bestaansrecht te ontnemen, of door er keihard tegenin te gaan. En dat laatste is wat Wilders doet.
Imho is het heel naief om te denken dat door maar hard genoeg te reageren je uiteindelijk het probleem van extremisme en intolerantie de wereld uit helpt. Het enige wat je er imho mee bereikt is dat je jezelf verlaagt tot 'hun' niveau. Jij reageert op hun geweld met nog meer geweld, waarop zij met nog meer geweld reageren, etc. Misschien goed voor je rechtvaardigheidsgevoel, maar een echte oplossing? Nee, ik vind van niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |