quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:38 schreef XL het volgende:
XL's Tennisgame 2008
Op de FOK-tennisgame, die ik in 2007 erg leuk vond, moet natuurlijk een vervolg komen. Vorig jaar was ik echter veel tijd kwijt met de organisatie, dat wil ik dit jaar anders doen. Daarom organiseer ik de tennisgame niet in hetzelfde format als vorig jaar. Ik heb een nieuw format bedacht gestolen. Het is denk ik veel minder onderhoudsgevoelig. Hopelijk is het net zo leuk.
De regels:
1) Elke speeldag van een toernooi selecteer je een speler waarvan je denkt dat hij die dag gaat winnen. Verliest de speler, dan lig je eruit.
2) Als je een speler op een bepaalde dag gekozen hebt mag je die speler niet meer op andere dagen gebruiken (dus geen heel toernooi op Fed-Express liften, maar Fed pas in de finale spelen).
3) Je kiest je speler voor de eerste partij op een speeldag begint.
4) Een opgave telt als een nederlaag, bij walk-over/withdrawal mag je een reserve kiezen
Puntentelling
Dag 1: 5 punten
Dag 2: 15
Dag 3: 28
Dag 4: 40
Dag 5: 75
Dag 6: 120
Dag 7: 175
Grandslam Ronde 4: 250
Kwartfinale: 450
Halve finale: 700
Finale: 1000
Voor grandslams telt de zondag als een maandag. Zondag + Maandag zijn dus samen dag 1
Vanaf de tweede week van grandslams werken het niet per dag, maar per ronde.
Er komt een ranglijst van punten die je scoort.
Mijn voorstel is om de volgende toernooien te spelen:
-Australian Open
-ATP Rotterdam
-ATP Dubai
-TMS Indian Wells
-TMS Miami
-ATP Estoril
-TMS Monte Carlo
-TMS Rome
-TMS Hamburg
-Roland Garros
-ATP Rosmalen
-Wimbledon
-ATP Amersfoort
-TMS Toronto
-TMS Cincinnati
-US Open
-TMS Madrid
-ATP Basel
-TMS Parijs
-Masters Cup
Game onquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:18 schreef XL het volgende:
IN
Cavalier1: Nadal, Federer, Nieminen, Gonzalez
XL : Fish, Verdasco, Tsonga, Hewitt
mydarling: Gasquet, Gonzalez, Mathieu, Ferrer
Ambrosius: Kohlschreiber, Blake, Tsonga, Berdych
Tim86: Calleri, Grosjean, Tsonga, Hewitt
TheVulture: Gasquet, Hewitt, Mathieu, Berdych
Miss_S: Karlovic, Hewitt, Mathieu, Berdych
PietjePuk007: Karlovic, Hewitt, Tsonga, Berdych
SCH: Youzhny, Gonzalez, Tsonga, Ferrer
Borisz: Kohlschreiber, Hewitt, Youzhny, Ferrer
The_Boezelaar: Korolev, Monaco, Nieminen, Tursunov
BliksemSchigt: Korolev, Tipsarevic, NIeminen, Blake
WackyDuck: Robredo, Hewitt, Karlovic, Grosjean
Colplay: Youzhny, Hewitt, Tsonga, Ferrer
Brahimov: Gasquet, Hewitt, Karlovic, Ferrero
Bos81: Fish, del Potro, Mathieu
Vaduz: Simon, del Potro, Nieminen, Hewitt
Nalbandian: Andreev, Tursunov, Karlovic, Blake
BVO: Gasquet, Verdasco, Tsonga, Berdych
mitt: Gasquet, Monaco, Nieminen
Chriz2k: Gasquet, Monaco, Kohlschreiber, Berdych
APK: Vliegen, Verdasco, Nieminen, Hewitt
OUT
Kleinzusje: Murray
Intel: Moya
RayMania: Moya
Appeltjesmoes: Murray
Joris33: Gasquet, Vergeten
Hammer20: Serra, Vergeten
Komakie: Karlovic, Stepanek
Erkel: Gasquet, Stepanek
Chiel Montagne: Korolev, Luczak, Wawrinka
Hayrabet: Fish, Hewitt, Wawrinka
Spruud: Gasquet, Gonzalez, Wawrinka
TheGeneral: Karlovic, del Potro, Wawrinka
Bruce117: Gasquet, Hewitt, Wawrinka
dndiek: Vliegen, del Potro, Wawrinka
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef XL het volgende:
Kan ik nog meedoen?
Zeker niet als het zo openbaar is dat je alles kan kopieren van degenen die onder je staan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
Lijkt me niet.
Zal er dan voor de vroege afvallers nu, er niet makkelijker op worden om hogerop te komen.
(al is het me vorig jaar wel gelukt)
Dat is idd wel een nadeel, maar daar komt vast nog wel een oplossing voorquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zeker niet als het zo openbaar is dat je alles kan kopieren van degenen die onder je staan.
Ah, okay.quote:
Ik zie dat probleem niet zo, het is gewoon ieder voor zich en je kiest de speler van wie jij denkt dat ie gaat winnen, aan kopiëren heb je niet veel, er zijn zoveel punten te halen dat je nooit al je concurrenten kunt naäpen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat is idd wel een nadeel, maar daar komt vast nog wel een oplossing voor
kopiëren is toch juist hartstikke makkelijk, omdat je geen tegenstander hebt. Zo bizar veel verschil zit er echt niet in keuzes als je de namen zo ziet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie dat probleem niet zo, het is gewoon ieder voor zich en je kiest de speler van wie jij denkt dat ie gaat winnen, aan kopiëren heb je niet veel, er zijn zoveel punten te halen dat je nooit al je concurrenten kunt naäpen...
Ik kijk persoonlijk niet naar wat anderen kiezen maar ik probeer in te schatten wie er op papier het makkelijkste voorstaat... ik denk dat meerderen zo kiezen en je moet rekening houden met de rest van het toernooi. En er zijn altijd verrassingen, zoals Murray en Wawrinka die ineens verliezen, al was Murray gezien zijn loting geen safe bet...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
kopiëren is toch juist hartstikke makkelijk, omdat je geen tegenstander hebt. Zo bizar veel verschil zit er echt niet in keuzes als je de namen zo ziet.
Dan kopieer je de keuze van degene onder je, scoort degene die drie plekken onder je is 200 punten meer en heb je er nog geen fuck aan...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
kopiëren is toch juist hartstikke makkelijk, omdat je geen tegenstander hebt. Zo bizar veel verschil zit er echt niet in keuzes als je de namen zo ziet.
Couldn't agree morequote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan kopieer je de keuze van degene onder je, scoort degene die drie plekken onder je is 200 punten meer en heb je er nog geen fuck aan...
Door het grote aantal tegenstanders heeft het niet heel veel zin, of je moet echt in een 1 tegen 1 strijd zitten.
in het begin niet nee, maar aan het einde van het jaar is het waarschijnlijk wel iets anders.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan kopieer je de keuze van degene onder je, scoort degene die drie plekken onder je is 200 punten meer en heb je er nog geen fuck aan...
Door het grote aantal tegenstanders heeft het niet heel veel zin, of je moet echt in een 1 tegen 1 strijd zitten.
Echt? Ow keek vanochtend heel snel op teletekst, maar daar stond Del Potro bovenaan, dus ging er vanuit dat Ferrer opgegeven had.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:05 schreef BVO het volgende:
Ferrer wķn na opgave hoor.
Nadal zal toch wel van Simon kunnen winnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef BVO het volgende:
Zonder Gasquet en Tsonga wordt het nu wel lastig.
Rafa wil ik bewarenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal zal toch wel van Simon kunnen winnen.
Vierde ronde per dag. Rondes van de kwartfinale.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:22 schreef Colplay het volgende:
Wanneer gaan we over naar het voorspellen per ronde? Want de tweede week begint maandag en dat is dan halverwege de vierde ronde. Voorspellen we vierde ronde nog per dag en daarna per ronde of gaat de vierde ronde al als geheel? Even belangrijk voor de spelers die ik nog moet kiezen deze week.
Oke!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Vierde ronde per dag. Rondes van de kwartfinale.
XL, Volgens de OP gaat het vanaf de 4e ronde per ronde ipv per dagquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Vierde ronde per dag. Rondes van de kwartfinale.
Ja, doordat AO op zondag speelt klopt de OP niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
XL, Volgens de OP gaat het vanaf de 4e ronde per ronde ipv per dag
vrijdag 01:00 = Ronde 3quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus uit deze namen kiezen we nog twee keer? 3e ronde en 4e ronde? Zelfde voor de namen van morgen?
Je moet gewoon nooit tegen servicekanonnen wedden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn tactiek van 2e rangs spelers voor de eerste week werkte dus toch niet![]()
Never trust a Russian guy who just won a tournament
Spadea heeft een record van 0-4 tegen Verkerk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk zou je nu voor Federer moeten gaan en hopen dat Ferrer verliest.
Dat is toch niet zo vreemd tegen een van de beste tennissers ooit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Spadea heeft een record van 0-4 tegen Verkerk.
Als Roddick doet wat ie moet doen dan kom ik ook niet in de problemenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:02 schreef Tim86 het volgende:
bij mij ligt er ook pas een uit van mijn lijstje maar als het loopt zoals ik verwacht kom ik niet in de problemen
allemaal gebasseerd op een bepaalde tactiek johquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verspeel je wel een keuze mee voor in de kwartfinale, om Ferrer nu al te kiezen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
allemaal gebasseerd op een bepaalde tactiek joh
Ook wel de Ferrer haalt de halve finale toch niet tactiek genoemd..
ik ben 'bang' van welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het straks verloopt, zullen er velen de eindstreep halen.
Nee joh, morgen bijltjesdag.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:37 schreef Bruce117 het volgende:
ik ben 'bang' van wel
De achterstand zal groot zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik zat vol verwachting te kijken, geen Ferrerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:46 schreef Miss_S het volgende:
En wat nu? Ferrer speelt pas morgen
Famous last words...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Roddick doet wat ie moet doen dan kom ik ook niet in de problemen
Hij heeft Ferrer ingezet en had 't over de planningquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:21 schreef Brahimov het volgende:
Famous last words...
Lijkt me ook het beste jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon doorspelen met de mogelijkheid dat je met terugwerkende kracht bent uitgeschakeld lijkt me.
Ik kies uit wat organisator XL mij aan keuzes geeft. Ferrer stond daarbij. Dus ik ben geen voorstander van de jammer-maar-helaas-optiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:22 schreef Colplay het volgende:
Ruimt lekker op nu zoveel deelnemers geen speler voor vandaag hebben gekozen
Ik heb Ferrer niet, dus ik ben voor een strikte uitvoering van de spelregelsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:53 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik kies uit wat organisator XL mij aan keuzes geeft. Ferrer stond daarbij. Dus ik ben geen voorstander van de jammer-maar-helaas-optie
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:13 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik heb Ferrer niet, dus ik ben voor een strikte uitvoering van de spelregels
Juist, zo doen ze het ook bij de game waarvan ik het concept gejat heb.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon doorspelen met de mogelijkheid dat je met terugwerkende kracht bent uitgeschakeld lijkt me.
Regen is iets anders dan wedstrijden die niet ingepland staan om welke onduidelijke reden dan ook. Maar dit is wel de meest logische oplossing. Maar mogen mensen die Ferrer en Nalbandian nog niet gekozen hebben deze ook voor morgen gebruiken?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mensen gewoon niet moeilijk doen, de voorspellingen voor de spelers die op dag 6 door regen niet in actie zijn gekomen blijven staan, de onderste helft van het schema speelt op dag 7 dus daar kies je alvast een speler uit. Mocht je speler van dag 6 dan alsnog verliezen lig je er gewoon uit... ik zie het probleem niet
Ferrer staat al op order of play voor morgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
Begint Ferrer trouwens niet gewoon nog na Berdych als dat niet al te laat wordt?
edit: laat maar, Berdych breekt net dus zullen er nog wel 2 sets komen.
Er moeten er toch nog 4 meer zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:31 schreef XL het volgende:
Dag 7:
Gasquet - Tsonga
Youzhny - Davydenko
Kohlschreiber - Nieminen
Mathieu - Nadal
Nee, de andere partijen uit de vierde ronde zijn voor maandag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er moeten er toch nog 4 meer zijn?
Volgens mij heeft iedereen gewoon keurig een speler voorspelt die op het schema stond, alleen door de regen is dat in de soep gelopen. Op de buitenbanen is de hele dag niet gespeeld terwijl bijv Ferrer als eerste de baan op zou moeten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef Colplay het volgende:
[..]
Regen is iets anders dan wedstrijden die niet ingepland staan om welke onduidelijke reden dan ook. Maar dit is wel de meest logische oplossing. Maar mogen mensen die Ferrer en Nalbandian nog niet gekozen hebben deze ook voor morgen gebruiken?
Nee, 4e ronde onderste deel schema. Dag erop bovenste deel ronde 4. Daarna per ronde oftewel kwartfinale.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er moeten er toch nog 4 meer zijn?
Nee, dit waren van oorsprong dag6 partijen, die worden door regenval op dag7 gespeeld. Het blijven echter dag6 partijen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:30 schreef Colplay het volgende:
[..]
Regen is iets anders dan wedstrijden die niet ingepland staan om welke onduidelijke reden dan ook. Maar dit is wel de meest logische oplossing. Maar mogen mensen die Ferrer en Nalbandian nog niet gekozen hebben deze ook voor morgen gebruiken?
Jezus, dat is wel fucked up.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:35 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, de andere partijen uit de vierde ronde zijn voor maandag.
Blake vs Grosjean was zeker niet zo goed als Rod-Kohl maar wel net zo spannend zeg..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
BlakeIk heb dag 6 al overleefd, jullie ook?
Als Kohlschreiber verliest, zijn er ook heel veel wegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies de helft is out, als Ferrer verliest zijn er nog maar 5 over.
Vanaf de kwart verandert dat toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:36 schreef APK het volgende:
Ook lullig als je doorgaat en geen spelers meer hebt.
Nee joh, de enige verandering is dat je per ronde een speler doorgeeft en niet per dag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:36 schreef SCH het volgende:
Vanaf de kwart verandert dat toch?
dat is juist het lollige van dit spel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:36 schreef APK het volgende:
Ook lullig als je doorgaat en geen spelers meer hebt.
ohquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, de enige verandering is dat je per ronde een speler doorgeeft en niet per dag.
Is ook zo, want het dwingt mij nu eigenlijk al een beetje om Kohlschreiber te kiezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:40 schreef borisz het volgende:
dat is juist het lollige van dit spel.
Zonder dit spel was ik 100% voor Youzhny geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:40 schreef Tim86 het volgende:
tsss allemaal tegen de Youzmeister..
Ik wil Nadal nog even bewaren en de andere wedstrijden vind ik dermate too close to call (en ik heb al veel spelers daarvan gebruikt) dat ik dan maar voor de man in vorm ga die net een enorme scalp heeft gescoord... Kohlschreiber dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef XL het volgende:
Die Kohlschreibers allemaal. Laten die voorspellers zich niet leiden door een hype?
Die Nieminen is een linke speler met zijn rare spelletje.
Nadal wil ik nog afblijven.
Youzhny - Davydenko hoort naar Youzhny te gaan, maar beide spelers zijn te wisselvallig om afhankelijk van te zijn.
Blijft Gasquet - Tsonga over. Tsonga is wel beresterk, maar Gasquet bij vlagen een echte top10 speler. Ik ga dus maar voor Richard.... maar een lastige ronde dit.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef XL het volgende:
Die Kohlschreibers allemaal. Laten die voorspellers zich niet leiden door een hype?
quote:Eens.![]()
same here.quote:Nadal wil ik nog afblijven.
100% naar davydenko.quote:Youzhny - Davydenko hoort naar Youzhny te gaan, maar beide spelers zijn te wisselvallig om afhankelijk van te zijn.
Whyquote:Op zondag 20 januari 2008 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad erg lastige ronde.
Doen we de halve finale/finale wel per PM? Om het spannend te houden? Ben benieuwd wat degenen doen die tot zover komen, gaan gokken op een halve finale tussen Nadal vs Davydenko bijv of op 'zeker' gaan voor Federer.
OK, dan kies ik davydenko voor dag #7quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:06 schreef Brahimov het volgende:
Voorlopige keuze voor Dag 7: Nalbandian (geen idee of die überhaupt speelt of of er gekozen moet worden, maar dan staat er tenminste iets)
Tot vannacht!
Ga je ook de rest van de wedstrijd van commentaar voorzien in dit topic?quote:
Dat gaat hard, en Davydenko staat er ook al niet echt lekker voor, maar dat kan nog al is de kans klein.quote:Op zondag 20 januari 2008 08:13 schreef Ambrosius het volgende:
De kiezers voor Kohlschreiber en Gasquet mogen naar huis.
Yep, maar Tsonga had ik al gebruikt en Gasquet zag ik zeker niet winnen van hem....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef XL het volgende:
Nadal wil ik nog afblijven.
Youzhny - Davydenko hoort naar Youzhny te gaan, maar beide spelers zijn te wisselvallig om afhankelijk van te zijn.
Blijft Gasquet - Tsonga over. Tsonga is wel beresterk, maar Gasquet bij vlagen een echte top10 speler. Ik ga dus maar voor Richard.... maar een lastige ronde dit.
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je ook de rest van de wedstrijd van commentaar voorzien in dit topic?
Dat ruimt lekker op !quote:Op zondag 20 januari 2008 08:13 schreef Ambrosius het volgende:
De kiezers voor Kohlschreiber en Gasquet mogen naar huis.
Condo Brahimovquote:
Zou zonde zijn als 'ie nu verliest jaquote:Op zondag 20 januari 2008 10:59 schreef Tim86 het volgende:
lol...leuk spel dit
Had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maarre: Vamos Rafa!!
Speel maar openquote:Op zondag 20 januari 2008 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als 'ie nu verliest ja.
Zullen we meteen maar afspreken dat we de rest PM-en naar XL?
Die had je al eerder gespeeld, Dus die had je niet kunnen kiezenquote:Op zondag 20 januari 2008 10:43 schreef SCH het volgende:![]()
Hoeveel zijn er nog over? Had toch voor Tsonga moeten gaan.
Oh ja, dat was het.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die had je al eerder gespeeld, Dus die had je niet kunnen kiezen
Nice one!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef Tim86 het volgende:
Ambro en ik zijn officieel doorrrrrrrr
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef Tim86 het volgende:
Ambro en ik zijn officieel doorrrrrrrr
Saai hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 16:03 schreef Tim86 het volgende:
na lang twijfelen ga ik ook voor Djokovic...
of als Federer niet wint! en Djoko en Nadal ook niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Wil graag afwijken maar dat kan niet..
Maargoed ik zie nieminen niet winnen en blake ook niet...Federer is voor later..dus heb ik helaas geen keus:
Youzhny
Ik kan het toernooi nooit volmaken tenzij Nieminen wint van Nadal en Youzhny..Ambro heeft hetzelfde geloof ik.
quote:
Dat is idd het beste. Maar het zal hier ook wel Youzhny, Federer worden en de finale niksquote:Op maandag 21 januari 2008 13:43 schreef XL het volgende:
[..]
of als Federer niet wint! en Djoko en Nadal ook niet.
Maar inderdaad, ik ben geneigd te zeggen dat je niet voor toernooiwinst moet gaan, maar voor zoveel mogelijk voorsprong op de Gasquetters/Davydenko's.
De puntentellingquote:Op maandag 21 januari 2008 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is al wel een heel groot gat wat jullie slaan zo...
Finale goed is 1000 pnt.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:24 schreef Colplay het volgende:
Over de puntentelling gesproken. Moet er niet een verschil komen tussen Finale en Winnaar. Want je kunt natuurlijk een finalist overhouden die je niet gebruikt hebt. Dan verschilt het natuurlijk wel of deze wint of niet. Toch?
Hadden wij maar beter moeten voorspellenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is al wel een heel groot gat wat jullie slaan zo...
Helaas, had toch nog zekerder moeten spelen en voor Federer moeten gaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:11 schreef APK het volgende:
Dat houdt de schade nog enigszins beperkt.
Vandaag gaat me niet lukken. Volgt snel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helaas, had toch nog zekerder moeten spelen en voor Federer moeten gaan.
De stand kan opgemaakt worden.
kleinzusje is zo ingehaald.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:28 schreef wimderon het volgende:
Ik doe een Henin'tje en stap na het Australische seizoen in
Makkiequote:
Subtielquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:30 schreef Chriz2k het volgende:
Subtiel jezelf bovenaan gezet.
Join the clubquote:
Gedeeld door 16quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Murray doet ook weer mee.
Je bent vierde hoor!quote:
Have funquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:29 schreef XL het volgende:
Volgende week gaan we weer inderdaad. Ik ben een lang weekendje weg. Als iemand dus zondag de order of play voor maandag wil neerzetten. Ik probeer vandaag iedereen nog een pm te sturen.
Ik zou gewoon voor A-Rod gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
Zit nog enorm te dubben of ik Murray, Djoko of Tsjonga neem
Qua XL game bedoel je ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor A-Rod gaan
Gelukkig, schrok alquote:
Federer aka God doet echter niet mee in Rotterdam...there goes the strategyquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
Heb werkelijk een hele ingewikkelde strategie uitgedacht, die ik echt niet ga verklappen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Federer aka God doet echter niet mee in Rotterdam...there goes the strategy
Ga je alle namen op een papiertje schrijven en dan uit een hoed trekken?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
Heb werkelijk een hele ingewikkelde strategie uitgedacht, die ik echt niet ga verklappen
Echt, ik verklap niksquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je alle namen op een papiertje schrijven en dan uit een hoed trekken?
Youzhny staat er vrolijk opquote:Op zondag 17 februari 2008 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit iets voor de OP??
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Youzhny staat er vrolijk op [ afbeelding ]
Ambachtelijk lelijk!quote:Op zondag 17 februari 2008 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit iets voor de OP??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |