Je bent vierde hoor!quote:
Have funquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:29 schreef XL het volgende:
Volgende week gaan we weer inderdaad. Ik ben een lang weekendje weg. Als iemand dus zondag de order of play voor maandag wil neerzetten. Ik probeer vandaag iedereen nog een pm te sturen.
Ik zou gewoon voor A-Rod gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
Zit nog enorm te dubben of ik Murray, Djoko of Tsjonga neem
Qua XL game bedoel je ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor A-Rod gaan
Gelukkig, schrok alquote:
Federer aka God doet echter niet mee in Rotterdam...there goes the strategyquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
Heb werkelijk een hele ingewikkelde strategie uitgedacht, die ik echt niet ga verklappen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Federer aka God doet echter niet mee in Rotterdam...there goes the strategy
Ga je alle namen op een papiertje schrijven en dan uit een hoed trekken?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
Heb werkelijk een hele ingewikkelde strategie uitgedacht, die ik echt niet ga verklappen
Echt, ik verklap niksquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je alle namen op een papiertje schrijven en dan uit een hoed trekken?
Youzhny staat er vrolijk opquote:Op zondag 17 februari 2008 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit iets voor de OP??
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Youzhny staat er vrolijk op [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |